Doen jullie kleintjes dat ook? Dylan zit hele hele dagen lang te hoesten, het is niet echt hoesten maar het lijkt er op. Is dat iets nieuws wat hij ontdekt heeft of hebben jullie kleintjes dat nooit gedaan? En maar hoesten,... in plaats van mama te zeggen dat zou mooier klinken
Haha! Hier ook zo'n 'kucher'! Maar dat is echt om aandacht te trekken of een beetje de dramaqueen uit te hangen. Klinkt zo stom .
Hihi, Juul doet het ook. Vooral nadoen als papa of mama hoest... Ik vind het ook wel handig... Als ze een keertje wat slijm heeft in haar keel, ga ik hoesten en hoest zij het op...
Hier deed ze dat ook En nu doet ze 't met opzet; als ze zich verslikt en ik vraag;'Gaat het?' Dan kijkt ze me ondeugend aan en gaat ze opzettelijk door met kuchen Laatst hadden we bezoek dat dacht dat ze aan het stikken was en niet begreep waarom ik zat te lachen
Het zal waarschijnlijk een beetje stem-ontdekken zijn . Grappig dat meerdere kindjes het hebben. Hier ook, als we het nadoen, dan ligt zij te kirren van plezier. Actie-reactie... Heeft ze al goed in de smiezen.
Haha inderdaad heel herkenbaar. Mijn dochtertje hoest voor de aandacht en als je die dan geeft ligt ze in een deuk
Hier ook een kuchertje. Lijkt erop dat ze het zelf wel interessant vind klinken en blijft het dan doen .
Ja aaaaaa hier ook.. Hij vind het heel grappig om te doen. Oh en als hij boos is gaat hij sputteren en pruttelen met zijn mondje dat is helemaal grappig om te zien
Haha ja dat deed mijn zoontje ook, dan lag hij te 'kuchen' in de box en zodra ik naar hem toe liep lag hij al te wachten met zo'n: smile..
Haha herkenbaar! Mijn man en ik zijn beiden verkouden en hoesten dan ook wel eens. En sinds kort doet onze dochter het ook, en dan zeg ik gezondheid begint ze te lachen haha.
Hier ook. Maar dat komt omdat als hij hoest oma bijv. Zegt: oh gossie toch. Dan gaat hij lachen en nog een oaar keer nep hoesten, haha zo grappig!!!
Ik zei gister tegen mijn vriend, "zoon" hoest veel vandaag. Zoonlief hoorde dat en begon gelijk te hoesten en stopte niet meer
Hier ook een mee kucher! Het is ook een beetje en spelletje aan het worden hahaha Merk wel het verschil tussen na doen en echt hoesten. En bij oma is het al zover dat als zij zegt: ben je verkouden? Kucht ze een keer hahahaha Maar papa of mama na zeggen nee hoor!