Mijn dochter van 19 maanden heeft al drie dagen rode vlekjes op haar buik en paar op haar rug. Ze heeft er geen last van, jeukt niet, is vrolijk als anders en eet en drinkt prima. Ben bij de ha geweest voor de zekerheid maar wist eigenlijk ook niet wat het kon zijn. Zolang mijn dochter zich goed blijft voelen en normaal doet niks aan de hand zei hij. Vanmorgen waren er 1 of 2 plekjes bij. Zijn niet gevuld met vocht tot nu toe in elk geval. Hoe beginnen de waterpokken? Gaat dat snel? Hoe snel worden die plekjes blaasjes? Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn of hoe ze aan de waterpokken gekomen zou moeten zijn.....
Kan warmte-uitslag zijn. Mijn zoontje zat helemaal onder. Heeft ze de afgelopen week ook verhoging/koorts gehad? Dan zou het ook de 6e ziekte kunnen zijn. Waterpokken is veel meer progressief volgens mij of ze moet net een heel milde versie hebben.
Gisteren toen ze naar bedje ging had ze 37,8 maar fat wil bbij haar niet zoveel zeggen dat heeft ze s avonds wel vaker en de hoektanden komen door. 6e ziekte heb ik opgezocht maar vindt totaal geen overeenkomst met de symptomen die daar bij zouden moeten horen..... Zal xo eens kijken als ik haar uit bedje haal of ee meer zijn.