levensechte droom

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wat wij vannacht nou hadden.... Ze werd wakker en riep dat haar kussen vies was en dat er vlinders en lichtjes in haar kamer en bed zaten. Wat we ook deden ze bleef ze zien. Uiteindelijk bij ons in bed genomen en daar zaten ze ook al. Samen tv gekeken en ik dacht die moet wakker zijn. Het licht weer uitgedaan en opnieuw grote paniek. Ze is met de dekens over haar hoofd in slaap gevallen want zo kon ze ze niet zien. Nu is mijn vraag wat is dit??en wie herkent dit.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat is de leeftijd denk ik :)

Hebben het hier ook vaak gehad... Nu is het grotendeels over.
    Althans ze maakt ons er niet meer voor wakker in ieder geval.
    Maar met nachtmerries wel.. Dus betwijfel of het echt weg is.
    Zo staat er al heel de week een enge man in dr kamer die dr mee gaat nemen... (sinds juf heeft vertelt over de kinderlokker dus. Zucht.)
    En dan slaapt ze echt niet meer de rest van de nacht.

3. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ja ik denk ook dat dat de leeftijd is.
    Hier bij de oudste jongens ook rond die tijd meegemaakt.
    Volgens mij gaan ze dingen op die leeftijd veel meer beseffen en dit verwerken ze 's nachts. Wist ze het zelf nog wel? Hier wisten ze er vaak niks meer van...

4. Sweetlakecity

ja het bizzare is ze wist het nog?!?!

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ow dat is wel minder want dan gaat ze er vanavond weer mee in bed....succes ermee!!

6. Sweetlakecity

ja zo roept ze al weken dat ze vast zit in de speeltuin. Dit was ook een nachtmerrie waar ze mee rondloopt :-s

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik had hier als kind ook heel erg last van, ik werd zelfs soms agressief.
    Mijn ouders maakte mij dan wakker met een koel washandje. Door die over mijn voorhoofd en polsen te halen werd ik wakker en konden ze me uitleggen wat er aan de hand was. Ook al wist ik er niks meer van de volgende dag.
    Dus misschien een tip?

8. Sweetlakecity

ze was echt wakker. Ze wist precies dat ze niet in haar bed wilde. Maar beneden tv wilde kijken. Ze keek tv met ons mee. Ik dacht ook dat ze tussen 2 werelden inzat maar omdat ze het ook dus achteraf wist vind ik het vreemd.
    Ze heeft ook wel eens "personen" gezien. Die zijn al verwijderd door een vriendin van mij.
    Ik zit nu te dubben tussen of een uitbreiding van gave...of dus een droom idee.

Maar zal het washandje wel proberen mocht t vanavond mis gaan.

Mijn vader zei: koorts droom....wij hebben hier niet aan gedacht en ook niet gevoeld. Ze vroeg wel: mama ik wil een paracetamolletjes want ik ben verdrietig.

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    denk dat het de leeftijd is... bijna alle kinderen krijgen op een gegeven moment een fase dat ze bang zijn in hun kamer en bed... mijn oudste heeft dit een paar maand gehad... vond het heel zielig want ik zag dat ze echt bang was... ze sliep ook helemaal onder het dekbed waardoor ze zwetend in bed lag en overal rode bultjes in haar gezicht kreeg... ik heb van alles geprobeerd... ze had op een gegeven moment 3 bedlampjes aan.... ze durfde ook niet te gaan plassen snachts en ging dan in de gang staan met alle lampen aan en plaste daar op de grond...

gelukkig is ze die fase weer voorbij!!

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Had ze geen koorts? Ik zag ook altijd rare dingen, levensecht, als ik ijlde van de koorts...

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o ja hoort wel wat bij de leeftijd.

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou Sweetlake; hier ook hoor! Monsters!

Huh, "monsters", hoe komt hij erbij?

Ze zitten achter de luxaflex en in het rooster van de badkamer.
    Ik moet ze eerst wegjagen.
    En in zijn slaap komen ze ook.

Gelukkig weet hij er niets meer van als hij wakker wordt!

13. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan mijzelf nog iets herinneren vanuit toen ik kind was, en dit verhaal lijkt erop...
    Ik werd wakker en mijn hele kamer was donker, maar toch zag ik ´spikkels´en allerlei vormpjes die als het ware ronddwarrelden/vlogen. En dat was geen droom. Kon ik mij goed herinneren, omdat ik het een aantal keren had meegemaakt. Ik heb het ooit eens opgezocht toen ik ouder was, en ik geloof dat het te maken heeft met de (ontwikkeling van?) de ogen. Het was iets met kegeltjes enzo..misschien daar eens op googlen?

Deel Deze Pagina