Lieve dames, Ik zit nu in ronde 20 en loop nu bijna een halfjaar bij de gynaecoloog. Deze cyclus heb ik een HSG ondergaan en een samenlevingstest. Tijdens de samenlevingstest was mijn eisprong vastgesteld. Nu heb ik sinds mijn eisprong regelmatig krampjes en een raar gevoel in mijn buik, wat ik anders nooit heb. Omdat ik wel goede hoop heb voor deze keer, heb ik gisteravond (een week voor NOD) een ovutest gedaan en die is zeer positief. Nu heb ik gelezen dat een ovutest wel eens positief aangeeft bij een zwangerschap, vandaar. Eigenlijk wilde ik geen zwangerschapstest doen, omdat het nog zo vroeg is, maar toch meteen gedaan en deze is negatief. Ook ontdekte ik net op de wc dat ik weer een beetje bruinverlies heb. Dat heb ik altijd een week voor mn menstruatie, dus eigenlijk heb ik de hoop alweer een beetje opgegeven. Zijn er meiden die regelmatig bruinverlies hebben en dit ook hadden in de cyclus dat ze zwanger waren? Of die een positieve ovutest hadden een week voor NOD, terwijl hun eisprong toch echt eerder al had plaatsgevonden? Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en het bruinverlies start meestal op dag 22. Vandaag is mijn 23e dag. Mijn temperatuur is aardig vergelijkbaar met mijn vorige cyclussen. Alvast bedankt voor jullie reactie!! En natuurlijk veel succes iedereen