Het is weer eens zover. Ik moet een keuze maken, maar ben er zo slecht in. Ik heb 3 opties, welke zouden jullie kiezen? Het gaat om welke dagen ik straks ga werken als de kleine naar de basisschool gaat. 1 maandag hele dag, dinsdag hele dag, woensdagochtend 2 maandag hele dag, dinsdag hele dag, donderdagochtend 3 dinsdag hele dag, woensdagochtend, donderdag hele dag
Ik ook, dan ben er je maar vanaf en heb je het eind van de week tijd voor jezelf terwijl de kleine naar school gaat.
Optie 3! Kan je maandag lekker t huis aan kant krijgen, soppen,wassen, enz, geen 2 hele dagen achter elkaar, en toch ook een lekker lang weekend!
Zo bijna iedereen zegt optie 3. Ik werk op dit moment optie 1 en heb nu ook lang weekend. Donderdag en vrijdag vrij. Maar is maandag en vrijdag vrij dan lekkerder?
Zeker weten optie 3! Dan heb je geen 2 lange werkdagen achter elkaar, lijkt me voor je kindje veel fijner!
Ik zou voor optie 2 gaan. Heb je tenminste Pasen en Pinksteren vrij en Hemelvaart. Zelf ga ik na de bevalling werken op ma, woe, donderdag. Voordeel van optie 2 is dat je eerst lekker weekend, dan 2 dagen werken en dan alweer bijna weekend van het werk