Mijn zoontje draagt vaak kleding van het merk Z8. Nu zit hij inmiddels in maat 92/98 en past hij de kleinere maten niet meer. De winkels waar ik zijn kleding kocht hebben echter alleen maar de Z8 collectie tot maat 86. Weet iemand waar ik de grotere maten kan krijgen? Ik weet dat je het ook via de z8 website kunt bestellen maar daar staat de collectie nog niet online. Alvast bedankt!
ha medez8 fan. kixx-online heeft ook vanaf 92, staat onder de kleding olliewood.nl dat zijn wel onlineshops, bij ons heeft kidsfactory het. En op de site van z8 staat een lijstje waar je per provincie en dan stad kunt zien welke winkels het verkopen en het adres erbij. Maar de site doet het nu bij mij niet, anders had ik wel even in Assen gezocht voor je.
Hey mede z8 fan! Haha nee daarom dit topic! Ik wilde dus op de site kijken maar die doet het niet en ik heb ineens enorme drang om kleding te kopen! Ik ga meteen even kijken op Kixx en Ollie, thnx!
hihi, heb de sites net van de week afgewerkt. Bij ons in de buurt alleen kidsfactory in breda, maar ik heb geen zin om elke keer 50 km te rijden. Maar goed heb natuurlijk hele andere dingen dan jij, hier een meisje en maat 80/86