peuterspeelzaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door shirley1987, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi,

Mijn zoontje wordt in dec 2, en ik vroeg me af hoe het precies gaat met het regelen van peuterspeelzaal. Moet je hiervoor ook zelf betalen en dat soort dingen?

Moeten we zelf ernaartoe gaan om te "reserveren"?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ligt eraan of er een wachtlijst is gewoon even bellen naar de peuterspeelzaal van jullie keuze.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd, of online kijken of er inschrijf formulieren zijn.

Voor kosten, dan geld een minimum inkomen. Je kunt vergoeding aanvragen maar dan moet je wel heel weinig verdienen. Wij zaten met 1 inkomen daar al boven!

Maar de totaal kosten kwamen bij ons (wat duurder psz) op 40 euro voor 2 dagdelen per maand.

4. beccie

beccie Niet meer actief

gewoon bellen of langsgaan bij een psz bij jou in de buurt,
    en dan kan je alle info ook krijgen,

ik woon zelf in een dorp met maar 1 psz en ben gewoon langsgegaan dan kan je kindje ook meteen even kijken, en dan krijg je ook boekjes met info enzo mee,

ik zou niet al te lang wachten, er zijn bij veel peuterspeelzalen vrij lange wachtlijsten,

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier hebben de kosten niks met je inkomen te maken, het kost voor iedereen iets van 45 euro voor 2 x 2,5 uur in de week. 45 euro per maand dan he :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zijn andere goedkoper daar dan? Hier betaal je ook al 37,00 voor 2 dagdelen per maand nl.
    Hier zitten ze allemaal onder dezelfde stichting hier, dus even duur

@ts Ik zou even bellen naar de psz voor deze vragen. Hebben ze anders een website misschien waar je de informatie kan krijgen? Hier schrijf je je in via de website (kan bij ons vanaf dat 2 jaar zijn. Dat kan misschien ook wel verschillen per plaats ivm wachtlijsten.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb aan 2 verschillende instanties gevraagd, en eentje betaalde je idd minder....maar stond ook niet zo goed te boek. (was ook verder van ons vandaan)

Daarom voor de wat duurdere gekozen. En onze zoon gaat daar straks ook naartoe. En hopelijk zijn zus als alles goed gaat naar de school die er bij aangesloten is! (als ze alle tests goed doorstaat, en de school stage goed afloopt!!)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier heb ik de PSZ uitgekozen en kon via hun website gewoon inschrijven. Werd gebelt dat ze gelijk terrecht kon maar ze gaat nu nog naar een gastouder dus dat vind ik teveel. Daarom per 1 oktober afgesproken.
    Hier zal t ook op ongveer 40 euro per maand komen denk ik, 2 ochtenden. (onze psz doet enkel ochtenden)

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    heb even gezocht op internet. Wij betalen dadelijk bijna 30 in de maand voor 2 dagdelen.

je kon je via internet inschrijven maar stond verder niet bij of er wachtlijsten waren. ik denk dat ik er morgen even naartoe loop met de kinders.

Deel Deze Pagina