Verleiding weerstaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dan zou ik mij er nog altijd bewust van zijn dat het een spel is voor hen.
    Zo zou ik eerder vreemdgaan tijdens het uitgaan denk ik, dan tijdens zo'n programma met camera's op je snufferd.
     
  2. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nee ik zou dit niet kunnen weerstaan, ben een enorme flirt en met alcohol op helemaal.
    Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar ik stel met mijn dronken hoofd wel mannen voor aan mijn eigen man hahahahaha. Dan weet hij hoe laat het is en gaan we naar huis.

    bovenstaand is trouwens wel meer uit onze tijd zonder de kinderen. Ik drink niet vaak meer zoveel.

    Ik kijk dit programma trouwens niet. Laat staan dat ik er aan mee zou doen.
    Als we dat al wel zouden doen zou ik afspreken doe lekker je ding. Dit is toch gedoemd om te mislukken. Kan je er maar beter eerlijk over zijn vooraf.
     
    Yeuu vindt dit leuk.
  3. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Nee ik denk zowel ik als mijn man niet. De setting, mooie mensen, drank, verleiding. Ik kan dan echt niet meer op lange termijn denken, maar ga toch voor korte termijn. Dom, ja.. behoorlijk. Maar in deze ligt lust en liefde echt mijlenver uit elkaar voor mij.
     
  4. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Hahaha ik ook, maar durfde het niet te zeggen. Its all about food :roflmao:
     
    Denise K en paula1984 vinden dit leuk.
  5. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.505
    93
    Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik behoefte zou hebben om me te laten verleiden. Ik zou geen illusie voorgeschoteld hoeven krijgen, met mogelijk als gevolg afbreuk van mijn relatie. Ik word dagelijks door mijn eigen partner verleid en bewust geliefd. Ik ben zo blij met hem, dat ik al het contact Van buitenaf dat verleidend bedoeld is direct af zou wijzen. Mocht iemand met bij bedoelingen op mij afstappen zou direct praten over hoe lief, aantrekkelijk en fijn mijn vriend is. Mocht de verleider beweren dat diegene nog meer te bieden heeft, ben ik genoodzaakt hem keihard uit te moeten lachen. Want dat is onmogelijk
     
    GossipGirlxoxo en NiVa0230 vinden dit leuk.
  6. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    Nou een andere man zou ik kunnen weerstaan. Maar bv een manon bonbon van leonidas.... pffff moeilijk moeilijk :D
     
    Tuttebelleke, Kolibrie2, paula1984 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Nedital

    Nedital Lid

    13 dec 2019
    50
    161
    33
    Vrouw
    Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat ik die verleiding kan weerstaan. Er zijn altijd mannen die knapper zijn, of grappiger of wat dan ook. Maar er is niemand die het totale pakket heeft zoals mijn man dat voor mij heeft. En als er ooit een moment komt dat het met onze relatie niet zo goed gaat zou ik er voor zorgen dat ik niet in een situatie terechtkom waarbij er een grote verleiding is. Juist omdat je dan minder weerstand kan bieden dan wanneer je relatie helemaal goed zit.

    Overigens snap ik niet waarom iemand met een stabiele relatie ooit mee zou doen aan programma’s zoals temptation maar dat is een andere discussie.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Die doen ook niet mee, de meeste hebben echt max een jaar en relatie en wonen niet samen.

    Ik zou ook voor de bijl gaan. Ik ben nogal iemand die van spanning houdt dus ik zou dat niet opzoeken. Ik ben nog nooit vreemdgegaan trouwens. Met het type man dat nu meedoet kan je me wel zo neerzetten in TI hoor, gatver.
     
  9. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Ik kan de verleiding wel weerstaan, ik vind flirten echt verschrikkelijk, ik hou totaal niet van aandacht van andere mannen.

    Mijn man daarentegen kan 100% de verleiding niet weerstand want die gaat dan denken met zijn penis vermoed ik.
     
  10. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Hahaha nou dan zou ik dat maar meteen toegeven... die verleiding kan ik helemaaaaaaal NIET weerstaan .
    Pff vreet alles wat los en vast zit. En gister besloot ik te kappen met snaaien en toen wilde mijn dochter cake maken. En hop, ik was om... chocoladecake. Oefff...
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  11. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.162
    478
    83
    NULL
    Ik hou totaal niet van mannen die zo vol van zichzelf zijn. Het type 'kus mijn spierballen bij het gewichtheffen' bah niets voor mij. Hele aanrecht vol met die grote potten supplementen. Kan ik echt niets mee.
    Dus in dat opzicht weinig kans dat het lukt. Ook dat opdringerige gedoe werkt bij mij averechts.

    Maar er is nu ook een jongen die juist luisterend oor probeert te zijn. Die zou veel meer kans maken. Of Ken toen. Die had tenminste uitstraling. :rolleyes:
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dit.
    Ik ben ook absoluut niet snel onder de indruk van een man en vind maar een handjevol mannen echt aantrekkelijk.
     
    YaelStone vindt dit leuk.
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.892
    113
    Vrouw
    Fysieke verleiding kan ik heel makkelijk weerstaan, ik ben daar niet zo snel van onder de indruk.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    In mijn vorige relatie had ik het niet kunnen weerstaan nee.... vooral op het einde toen het huwelijk niet goed liep meer...

    In deze relatie? Zou ik het zeker kunnen weerstaan!
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.080
    113
    Vrouw
    Beetje drank, romantisch kampvuur, gitaar op de achtergrond, super leuke aantrekkelijke jongen naast mij met humor en leuke babbel en ik voelde absoluut een bepaalde wederzijdse spanning (die is geindigt in alleen welterusten kus op de wang) Als ik 3 week met hem op een onbewoond eiland was gestrandt, durf ik niet te zeggen dat er niets gebeurd zou zijn... hij was wel mijn type, zowel uiterlijk als innerlijk.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  16. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Heb altijd (niet dat het zó vaak gebeurde,maar toch af en toe) kunnen weerstaan in die jaren dat ik nog in mijn relatie was . Maar moest die ene collega een paar maand eerder zijn poging gewaagd hebben, weet ik ni wat ik gedaan zou hebben :oops:. Ik denk dat ik had weerstaan, maar met héél veel moeite en spijt :p
     
  17. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Ik denk heel eerlijk gezegd dat er maar heel weinig relaties tegen bestand zijn. Ik zou daarom nooit aan zo’n programma meedoen, ik zou niet willen testen of m’n relatie daar tegen bestand is.
    Ik zou de verleiding in ieder geval niet kunnen weerstaan denk ik. Uit de “sleur” van alle dag. Mooi weer, vakantie, drank, iemand die z’n volle aandacht op je richt ( geen afleiding, van telefoon, werk ed), strand. De juiste setting, een aantrekkelijke man met een leuk karakter....
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  18. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.131
    4.342
    113
    Home
    Voor die verleiders/sters in het een spel
    Voor jezelf niet...
    Door die beelden van je man te zien die het gezellig heeft ( hoop knip en plak werk) wat je onzeker maakt ga je zelf steeds een stapje verder denk ik


    Ik zeg nu dat ik nooit daar in zou trappen
    Ik heb een heerlijke mooie grappige man dus no way dat Ik dit ooit zou opgeven voor wat dan ook
     
  19. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Dag 1 en ik ga al voor gaas. Geen ruggengraat zeg maar. Drank en mooie mannen werkt niet bij mij! :oops:
     
  20. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Mijn man zou niet weten wat hem overkomt denk ik, en zou zich vooral ongemakkelijk voelen met al die half naakte vrouwen om hem heen. Ben ook zijn eerste partner. Dus ik denk dat hij het wel zou kunnen weerstaan.

    Ik zou denk ik wel de fout in gaan, in de temptation island setting dan wel. In het gewone leven kan ik het wel weerstaan, heb helaas al vaker een 'oneerbaar' voorstel gekregen of flirt pogingen en complimenten van mannelijke collega's op het werk. Zelfs nu ik zwanger ben is het me overkomen...
     

Deel Deze Pagina