Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wauw confidence dadelijk alweer bijna 24 weken, jeetje wat gaat dat allemaal snel.

Regi lieverd ook bijna 12 weken gelukkig!!!

Elin en maria gelukkig gaan jullie verder dan ik:D
    Maar ik hoop jullie snel te volgen:D
    xxx

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, hoe gaat het hier met alle groeiende buikjes?

Confidence: het werken bevalt weer goed hoor (ik heb ook een hele leuke baan, vind ik zelf), maar ik geniet ook des te meer van de dagen dat ik bij Amber thuis ben.

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hoi Dames,

Hier gaat alles goed, gister wat last gehad van voorweeen en is daarna overgegaan, nu een uur geleden weer maar het zet niet door :( ben moe..

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Melek, je houdt het wel spannend he! Hopelijk gaat het allemaal een beetje doorzetten en straks jullie babietje je handen.

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    En Sinja natuurlijk super welkom hier!!!!!! En er is altijd plaats voor nog meer meiden!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ah dames mag ik even mokken??? :(

Ik ben zo moe en heb ontzettend last van mijn heupen. Dacht ik lekker uit te kunnen slapen vanochtend, word ik iedere keer dat ik omdraai wakker omdat mijn heupen niet mee willen werken. Pffff.

Iemand tips?? Behalve dan kussen tussen de benen doen 's nachts....

Liefs

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nog geen ervaring mee bright wil je alleen sterkte wensen.

knuf

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Thanx Regi!!

Heb de verloskundige maar even gebeld. Die adviseerde eerste en babybelt en als dat niet goed genoeg werkt, Mensendieck therapie.

Morgen maar even zo'n belt gaan halen.

Hoest met iedereen?

Het is hier zo rustig.

Liefs

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het is hier inderdaad rustig. Komt omdat al die meiden vertrekken naar de moeders van het verlengde wachtbankje. Maar ik zal mezelf even activeren!

Bright, Hopelijk gaat die belt helpen!

Regi, met jou ook alles ok?

Melek, Hoe gaat het met jou en de voorweeen?

Sinja, Lekker aan het genieten van je positieve test! Wanneer mocht je ook al weer voor de echo? Moet de hele tijd aan je denken. Ben zo blij dat het bij jullie gelukt is. Nu de rest van het ICSI topic nog.

Confidence, We hebben een vrolijk kaartje gekozen. Wit met diertjes er op in felle kleurtjes. Vertelde vriendlief dat hij de kaartjes straks wel allemaal inelkaar moet zetten. Toen antwoorde hij: maar dat kan jij toch doen tijdens je verlof. Niet realiserende dat we de kaartjes pas hebben als ik al bevallen ben :S. En wij hebben trouwens ook een Mutsy, de 4 rider. Weet nog niet of hij fijn is maar heeft wel een lekkere kleine draaicirkel. Kan ik zo tussen alle schappen door shoppen :p. En wat goed van je dat je je medicijnen aan die vrouw gegeven hebt. Ik heb dat wat ik over had ook doorgegeven. Bij de apotheek gooien ze het weg terwijl anderen het zo hard kunnen gebruiken.

Met mij ook alles ok! Net de laaste keer gym gehad. Met zijn allen op de foto en emailadressen uitgewisseld. Wel spannend dat straks iedereen van de gym langzaamaan gaat bevallen. En nog maar 2 daagjes werken. Nog maar twee keer die wekker en nog maar twee keer met mijn slaperige kop onder de douche stappen. Ow wat ben ik aan dat verlof toe.

Nou ik word achter de pc vandaan geschopt door vriendlief. dus fijne avond allemaal!

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    kleintjevoorons, nog steeds niks :(

Het zet gewoon niet door, het is allemaal vals alarm :(

Maar we wachten lekker af, vandaag weer een groeiecho gehad en de kleine word geschat op 3 kilo en 600 gram.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    confidence: hier gaat het beter met Mitchell
    hij heeft kma en reflux
    maar nu hebben we speciale voeding en gebruiken we jbpm en nu gaat het stukken beter
    hij is weer een actief vrolijk ventje :D
    Casey vind het geweldig, ze is echt een super trotse zus.
    ik zal binnenkort weer wat foto's maken en hier uploaden

Hoe gaat het met jou?
    en je buikkie?'
    groeit ie al goed
    ben zo benieuwd of je een meisje of jongen gaat krijgen
    maar daar kunnen we nog wel even op wachten toch
    je wilt het niet weten he?

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: ??????
    12-06-10: Calani: meisje en meisje
    14-06-10: Bright: meisje
    16-06-10: Pat: meisje
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten!
    01-09-10: Regi: kan het nog niet weten
    29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten
    03-10-10: Elin26
    ??-10-10: Sinja

Afspraken bij gyn of vk
    10-02-10: Pat controle vk
    11-02-10; Maria74 1e echo gyn
    12-02-10: Kleintje controle vk
    15-02-10: Elin26 eertse echo
    22-02-10: Confidence controle gyn
    23-02-10: Confidence pretecho met opa`s en oma`s erbij
    02-03-10: Sinja 1e echo
    04-03-10: Bright controle vk
    05-03-10: Regi controle vk
    06-03-10: Majo pretecho met oma's
    08-03-10: Majo controle vk

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Melek: Hoe is 't daar? Al wel 'last' van voorweeën gehad dus.....wie weet ben je nu wel bezig voor het eggie....?!

@Jewel: Leuk om je bevallingsverhaal te lezen en wat een prachtig ventje is Ruben zeg!!

@Stitchie: Tsjonge...jouw bevallingsverhaal iets langer dan die van Jewel....wat zul jij moe geweest zijn. Wel leuk om ieders ervaringen te lezen. En jullie ook al zo'n pracht van een dochter!

@Sinja: Hey!! Daar ben je dan!! Welkom hier!! Gauw je uitgerekende datum nog aanvullen op de lijst zou ik zeggen!!

@Confidence: Wij hebben dd ook de mutsy besteld. Leuk dat je eind deze mnd de meubeltjes al kijgt. Wij over 7 wkn. Gaan de laatste 2 wknden van febr. bezig met schuren/verven enzo v/h kamertje.

@Bright: 'Lekker' dat je nu voor 8 uur ziekgemeld bent. UWV zal wel snel van zich laten horen dan, haha. Ervaring genoeg hier inmiddels met telefoontjes van UWV....morgen bellen ze weer.... Tip voor pijn in je heupen....koop een waterbed!! Heb jarenlang last van mijn heupen gehad, m.n. bij liggen in bed. Nu sinds 1,5 jaar een waterbed en nergens last van. Ook nu met bekkeninstabiliteit met liggen/slapen in bed totaal geen last!! Voor de rest de hele dag door!!

Hier alles verder goed. Afgelopen maandag bij vk geweest, gb. Over 4 wkn weer. Vandaag manlief en ik 12,5 jaar saampies. Doen er niks aan helaas. Zouden paar daagjes naar parijs oid, maar lukt niet vanwege m'n bekken. Manlief nu dus aan het werk (houdt ie die dgn over voor na de bevalling, scheelt weer...) en vanavond allebeid sporten/fysio. Rosmantische dag dus ;)

Zóóó....nu maar eens de sneeuw in met onze 2 logeerhonden. Is wel súperleuk, zijn namelijk 2 huskey's!! Echtere sneeuwhonden zijn er natuurlijk niet. Zij dolle pret straks en ik weer meer pijn...tsja...'t is wel goed voor bekken om te lopen, alleen ff niet in de sneeuw!! Maar ja...hun zien genieten is ook héééél wat waard!! Zijn dan helemaal door het dolle heen!!

Toedels!!!

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen??
    Sinja@ had ik jou al welkom geheten, volgens mij niet. Wat super dat het gelukt is. De onzekerheid zal je vast gaan overvallen, maar wees gerust die hebben we allemaal gehad. Onthou dat de kans dat het goed gaat nu veeeeel groter is als dat het fout zou gaan. Dus helemaal anders dan bij de behandelingen!!! Geniet ervan!!

Majo@ balen zeg van je bekken. Ik herken het helaas. Bij mij is het gelukkig niet meer erger geworden. Maar af en toe is het ook niet te harden. Ik heb nu ook weer erg veel pijn in mijn schaamstreek, verschrikkelijk gewoon. Voelt alsof ik 10 dagen op een paard heb gereden.
    Hoop dat het minder wordt bij je, rust maar veel, ik merk dat het bij mij wel helpt...

Kleintje@ Wow ben jij al klaar met gymen??? Ik zit pas op les 5 en heb er dus nog 5 te gaan....
    En dit is jou laatste week hè. Ik moet volgende week nog maandag, dinsdag en dan ben ik ook eindelijk met verlof. Wat een zaligheid zeg, ik kijk er zo naar uit. Werken valt me nu echt zwaar. Kindje zit vrij hoog, ben heel erg verkouden, heb af en toe echt het gevoel dat ik stik, gewoon geen lucht...
    Maarja nog 1 weekje tandjes bijten en dan kunnen we in de horizontale stand wat een zegen...

Melek@ jij nog niet aan het grote werk begonnen?? Hoop dat de kleine snel komt, dat wachten lijkt me dan best wel weer killing...

Ik heb nog geen foto's van het kamertje, we wachten nog op een klok van Kids factory, wel zo leuk als die ook hangt.

Gaan er hier nog meiden naar de 9 maanden beurs?? Denk dat ik volgende week donderdag ga, ben benieuwd of ze leuke dingen hebben...

Ga lekker mijn computer afsluiten en naar huis, lekker relaxen...

XXXX

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Meldplicht :)

Dames helaas hier nog niks, vanochtend wel voorweeen gehad maar daarna is het overgegaan.. ben benieuwd..

wil dat de kleine snel komt...

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Vandaag weer naar de vk geweest en alles was weer goed!!
    Baarmoeder lag wel erg hoog, midden lag te hoogte van de navel terwijl het van de navel naar beneden hoort te liggen?? Ik geloof niet dat het kwaad kan, maar ik snap wel waarom ik zoveel last van maagzuur heb nu ;)

Ik lees netjes alle dagen mee maar heb niet zoveel puf om telkens te reageren...sorry...ik zal beter mijn best gaan doen :)

Ik ga volgende week vrijdag naar de 9 maanden beurs!! Heb er al helemaal zin in. We zijn nu druk met behang uitzoeken, erg leuk maar ook erg veel keus wat het erg moeilijk maakt...

Melek jammer dat het nog niet doorzet, maar dat kan nooit meer lang duren...

Sinja welkom hier! En heel erg Gefeliciteerd natuurlijk!!! Volgens mijn heb ik dat ook nog niet gezegd?

Zijn jullie ook zo moe? Ik lig 's avonds al om half 10 op de bank te slapen waarna ik maar lekker in mijn bedje kruip. Niet echt gezellig voor mannetje :p

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: ??????
    12-06-10: Calani: meisje en meisje
    14-06-10: Bright: meisje
    16-06-10: Pat: meisje
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten!
    01-09-10: Regi: kan het nog niet weten
    29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten
    03-10-10: Elin26
    ??-10-10: Sinja

Afspraken bij gyn of vk
    11-02-10; Maria74 1e echo gyn
    12-02-10: Kleintje controle vk
    15-02-10: Elin26 eertse echo
    22-02-10: Confidence controle gyn
    23-02-10: Confidence pretecho met opa`s en oma`s erbij
    02-03-10: Sinja 1e echo
    04-03-10: Bright controle vk
    05-03-10: Regi controle vk
    06-03-10: Majo pretecho met oma's
    08-03-10: Majo controle vk
    11-03-10: Pat controle vk

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)

Laatste keer over 4 weken naar de vk en dan zit er alweer minder tijd tussen de afspraken..wat gaat dat snel zeg...:)

18. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Meiden,

het is hier idd rustig.

Elif, ik hoop je ook gauw aan deze kant te zien. Succes meid.

Nightelf, wat doe je dan voor een werk, als ik vragen mag?
    Lijkt me ook wel weer leuk om te gaan. Maar is het niet moeilijk om de kleine weg te brengen?

Melek, het schiet nog niet op zo he?
    Ik zal nog harder duimen dat het door gaat zetten.

Bright, mokken mag altijd :D
    Vervelend dat je last hebt van je heupen. Ik moet afkloppen maar dat soort klachten heb ik gelukkig niet.

Kleintje, die man van jou is grappig :D, jij de kaartjes vouwen......
    Is vandaag nu je laatste werkdag?
    Enjoy it!!!

Caruli, fijn dat het nu beter met m gaat.
    Nee, we willen echt niet weten wat het wordt, dus nog even 4 maanden geduld hahaha

Majo, gefeliciteerd met jullie 12,5 jaar jubileum ;)
    Toch wel speciaal, vele stellen halen dat tegenwoordig niet meer.
    Welke mutsy heb jij? de transporter?

Zoe, ik ga niet naar de 9 maanden beurs

Pat, ja ik ben ook zo moe.
    Ik werk nog 32 uur en geef dan ook echt alles, maar `s avonds, lig ik afgepeigerd op de bank.
    Moet ook echt op werkdagen `s avond niks meer plannen.

Nou meiden, ik moet toch iets vertellen.
    Mijn schoonpa heeft gordelroos. Dus belt schoonma om me dat te zeggen want de HA had geadviseerd om het toch even aan VK / gyn na te vragen. Ik dacht zelf niet dat he zo`n kwaad kon, ik werk immers in de zorg en mij is altijd gezegd dat alleen open blaasjes gevaarlijk zijn.
    Ik toch de vraag aan de VK hier op het forum gesteld, maar omdat het antwoord lang duurde heb ik mijn HA gebeld.
    Het heeft met het waterpokken virus te maken.
    Heb je dat nu vroeger gehad dan heb je niets te vrezen, heb je het niet gehad is het wel degelijk gevaarlijk.
    Mijn moeder wist helaas niet meer of ik ze gehad had.
    Mijn HA zei dat het allemaal geen kwaad kon dat ik afgelopen weekend met schoonpa in contact ben geweest ( is incubatietijd) en dat ik nu gewoon een weekje weg moest blijven, maar meer niet.
    Het kon NIET via de lucht verspreid worden.
    Omdat ik op internet één en ander had opgezocht vertrouwde ik het niet.
    Toch de gyn gebeld, verhaal uitgelegd.
    Ik moest zsm bloed laten prikken om vast te stellen of ik vroeger waterpokken heb gehad en of ik dus genoeg antistoffen had.
    Anders moest ik ( binnen 4 dagen na contact met persoon) nog beginnen met medicatie.
    En het kon WEL via de lucht verspreid worden en al in de incubatietijd.:x
    Nou lekker dan.
    De VK van dit forum, beweerde hetzelfde als mijn HA.
    Dus lekker onduidelijk allemaal.
    Maar goed, gisteravond belde de gyn meteen met de uitslag en ik hoefde niet te vrezen, ik had genoeg anti stoffen.

Ik vind het alleen heel raar dat verschillende disciplines er zo verschilend over denken en weten.
    Wisten jullie dat bv dat gordelroos gevaarlijk kon zijn voor jou en het kindje?
    Ik ben blij dat ik ( alweer eens) mijjn gevoel heb gevolgd.
    Ik vertrouw niet meer zomaar op een arts, en ga toch op mijn gevoel en instinct af.
    Ik kan nu met een geruster hart bij schoonouders op visite.

Zo, heel verhaal.
    ik denk, het is hier toch stil, laat ik eens wat bij elkaar kletsen :D
    Morgen 24 weken, toch wel een fijn gevoel dat we dichter naar de 28 weken grens gaan........

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confidence: ik ben radiologisch laborant en medisch nucleair werker, dus meer de technische kant van de zorg.

Melek: je maakt het spannend. Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Melek, Nog steeds aan het wachten????

Caruli, Wat fijn dat Casey zo'n trotse zus is! Is is natuurlijk een aantal jaren in haar eentje geweest. Zal voor haar ook wel extra bijzonder zijn. Ook fijn dat het beter gaat met Mitchell

Majo, Jammer dat jullie niet meer weg gaan en dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik zit vriendlief nog steeds te porren om nog een weekendje weg te gaan. Gewoon in een hotelletje, lekker uit eten enzo. Maar vrees dat het er niet meer van gaat komen

Zoe, Ben inderdaad al klaar. Maar ben ook redelijk vroeg begonnen. Begin december al. Was ook de gene die het kortste zwanger was. De meeste zijn 3 a 4 weken verder dan ik. Ben nu mijn laatste werk uurjte in geslagen :) Ik ben blij dat het er zometteen op zit. maar jij hoeft ook niet zo lang meer. Nog 3 daagjes werken moet er toch nog wel in zitten. Maar je stelt je er ook op in. Ik zou het nu echt niet meer trekken om morgen nog een dag te moeten :p:p

Pat, vervelend dat je zo veel last hebt van maagzuur. Heb ik ook. Alhoewel ik het idee heb dat het nu al weer wat minder begint te worden. Ik heb nu gewoon standaard een pakje rennies in mijn tas zitten. En die helpen goed. En van de vk mag ik ze ook gewoon gebruiken zolang ik maar neit overdrijf.

Confidence, ja grapjas is het he :p. Ik wist trouwens neit dat gordelroos/waterpokken zo gevaarlijk kunnen zijn. En gelukkig is het allemaal nagekeken. Maar is toch vaak dat je er zelf weer achter aan moet. Kunt maar het beste van het ergste geval uit gaan dan heb je iig alle maatregelen getroffen die nodig zijn. En die vermoeidheid is vervelend he..... Maar het hoort er bij. Is ook weer een teken dat jullie kindje hard aan het groeien is!

Nighelf, Klinkt interessant jou beroep! Ik ben ook van de technische kant en ooit bij radiotherapie stage gelopen tijdens mijn opleiding. Had je tijdens je zwangerschap niet veel dingen die je moest laten vanwege de straling? Of was het binnen de toelaatbare grenzen?

Sinja, Kom hier eens kletsen :p:p:p

Hier alles ok! Mijn laatste werk uurtje is in gegaan. Ik heb geen reed meer te doen en ook geen zin meer. Wel lekker op vlaai getrakteerd nog even met alle collegas gekletst, beoordelingsgesprek gehad. En iedereen is erg tevreden over die 3 korte maanden dat ik hier gewerkt heb. Nu lekker een half jaar met de benen omhoog. Vrees alleen dat ik me morgen al metteen verveel :p mezelf kennende. Gelukkig mag ik morgen weer naar de vk. Heb ik tenminste wat te doen. En toch nog even een carnavalspakkie halen. Kan het toch niet laten om nog eventjes het cafe in te gaan van het weekend. Nou...... in ieder geval naar de optocht kijken en we zien wel hoe lang ik alles vol houd.
    Zo nog eventjes gezellig bij mijn oud-collegas langs van de universiteit. Even een borreltje met ze drinken. En voor mij dus cola!!!

Deel Deze Pagina