Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    haha, ik was te snel, je was nog bezig met een bericht typen

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, dan zal ik eens gaan tellen of ik de kleine zo veel voel..... Hier namelijk een heel rustig mannetje en een placenta aan de voorkant. Maar ik vind het niet zo erg..... Alleen wel als hij tegen mijn ribben aan het duwen is, wat hij de laatste dagen erg leuk vind.....

Confidence, Ik merk vooral na een middagje op rak dat mijn SI-gewrichten in mijn bekken pijn gaan doen. Dat is dan weer een teken dat ik teveel gedaan heb. Verder heb ik niet heel veel last gehad van bandenpijn. Heb zoiezo niet veel last gehad van de zwangerschap :D:D:D:D

Majo, Joepie!!!! daar ben je weer. Omdat het hier zo rustig was ben ik maar meer bij het ICSI topic gaan spammen :). Ik verveel me nog niet heel erg. Ben nu mijn "dit moet voor 37 weken af zijn " todo list aan het afwerken. Lekker uitslapen. Veel op ZP rond hangen. Kom de tijd wel door. Maar het is wel eventjes wennen. Heb nu nog echt het gevoel dat ik vakantie heb en volgende week weer aan de slag moet.
    Met mijn vriendinnetje gaat het een stuk beter nu dus haar baby mag nog een weekje langer blijven zitten tot 38 weken. OP zich een goed teken. Dus het kan nu nog zo zijn dat ik eerder ga bevallen. Of nog leuker......tegelijk!

Ik heb net weer eventjes lekker geshopt. Kado gekocht voor vriendinnetje die vanavond haar verjaardag viert, nog een voedings BH en een nieuw geheugenkaartje voor mijn camera. Kon eerst maar 90 fotos maken en nu 1500. Moet genoeg zijn...... Ik denk dat ik na 1500 flitsen wel blind ben :p

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @kleintje: NICE, fototoestel voor buik&beeb :D

@majo: hoest met u dan? hoe voel je je?

@sinja: hoe gaat ie met jou? ook nog zenuwflapper?

@maria: joehoe gefeli!! :)

@confidence: echo met alle opas en omas, wat bijzonder :)
    en vervelend van die aders. is er niets voor/tegen?

@allemaal: een dikke knuffel!!!!!!!!!

ik ben nog steeds flabbergasted van t overdonderende nieuws en voel me soms wat (heel erg) onzeker over weinig voelen en over nou ja ALLES :)
    sinds de goede HCG-stijg-uitslag van vandaag is t wel iets beter.

maar ik klets hier nog niet veel mee, los van dat ik al wat zwaar intensieve topics heb wil ik iets verder op de ladder, naar het roze wolkje, zijn geklommen..

hoop dat de 1e echo van aankomende maandag me wat meer gaan geruststellen :)
    zijn t er 1 of 2?

whoeiiiii!
    smak

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend klingel
    ben ook wel benieuwd of het er 1 is of 2 zijn
    maar hoop vooral dat het hartje klopt en goed blijft gaan ;)

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Klingel, Ik ben ook heeel benieuwd of het er 1 of 2 zijn.....

Sinja, Hopelijk heb jij he echo inmiddels ook bijna of al gehad........ Bij jou kunnen het er ook misschien 2 zijn he...... Ben zo benieuwd. Wel ff laten weten he!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Kom jullie allemaal even een dikke knuffel geven. Ben druk druk druk, dus niet echt tijd om te reageren!!

Klingel, ook hier gefeli met je super HCG uitslag!! Wat een verschil met de vorige keer meid. Dit gaat helemaal goedkomen.

Kleintje, heerlijk lijkt me dat...verlof en lekker je eigen ding kunnen doen! Fijn dat het met je vriendin ook wat beter gaat.

Confidence, wat vervelend van die aders meid. Hoop dat het snel beter gaat.

Majo,
    Gaat het al wat beter met de pijn?

Liefs

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Meiden even snel en stiekum vanaf mijn werk...:):):):)

we hebben net 1 hartje gezien en gehoord!

Zo gek, we beseffen het nog niet helemaal geloof ik :D

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO

Mooi he zo'n eerste echo!!!

Gefeliciteerd meid!!

Liefs

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, nog een keer gefeliciteerd!!!!!!!! Wat zullen jij en en man gelukkig zijn!

10. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Geweldig nieuws Sinja
    geniet ervan

nu op naar de 12 weken grens

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    fantastisch!!! HUILLL!!!!!

ik las net in mijn fijne blije zwangerschapsagenda allemaal enge dingen over week 8 t/m 11 trouwens, gets!!!

MMMeisjes, hoe zijn jullie die 1e vreselijke 12/13 weken doorgekomen?
    hadden jullie ook veel echo's enzo?

bibbersmak.

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Klingel,

Wij hadden met 6 en 8 weken een echo in het UMCG. En met 9 weken bij de verloskundige. Daarna met 13 weken weer eentje gehad.

Was te doen met zo'n tijd ertussen. Maar blijft natuurlijk spannend.

Liefs

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Klingel, voor mij waren de eerste weken ook slopend.
    Maar ik heb aan de gyn mijn zorgen uitgelegd en mocht daardoor vaken voor een echo.
    En lieverd in zo`n dagboek en op internet lees je altijd van die enge verhalen wat er fout zou kunnen gaan.
    Ik deed dat ook en maakte mezelf helemaal gek.
    Ik probeer nu selectiever te zijn met wat ik lees.

Nou meiden, n.a.v. wat susan gister schreef over blaasontsteking leek het wel of de duivel ermee speelde.
    Ik kreeg gister middag wat zeurende onderbuikpijn, na het stofzuigen deden mijn banden opeens enorm zeer ( heb ik nooit eerder gehad) en moest ik opeens wel 3 keer in een half uur plassen.
    Ik voelde erge druk maar met plassen kwam niet veel.
    Ik dacht dus meteen aan die blaasontsteking.
    Ik de verloskamers gebeld ( dat moet als je bij de gyn loopt en het is na 5 uur)
    Ik moest langskomen.
    Ze wilde niet alleen de urine checken maar meteen even checken waar dan die klachten vandaag kwamen ( als het geen blaasontsteking zou zijn)
    Lag ik daar op een verloskamer ;) met het CTG apparaat op me.
    Er werden gelukkig geen harde buiken geregistreerd.
    Het hartje kon ze niet vinden met de CTG apparaat ( volgens verpleegkundige was dat in deze termijn moeilijk)
    En ondanks dat je de kleine voelt, maak je je toch zorgen.
    Maar met de gewone doppler hoorde we de kleine luid en duidelijk.
    Urine was schoon. :(
    Toen kwam de arts kijken.
    Ze wilde toch even met een echo kijken.
    Goh wat vervelend.....;):D......dan zie ik de kleine weer.
    Dat zag er allemaal prima uit.
    Daarna nog inwendig onderzoek.
    BMM was nog mooi gesloten en dus niks aan het handje.
    Ze vermoed dat het toch de banden zijn die ik nu voel.
    Wat gek eigenlijk, eerder nooit echt last ervan gehad.
    Maar misschien toch een combinatie met de vermoeidheid die de laatste dagen parten speelt, dat het daardoor erger wordt.

Ze drukte me op het hart dat ik gewoon weer moest bellen als er wat was. Dat geeft wel een fijn gevoel dat ze je zo serieus nemen.
    Dat heb ik helaas in het verleden wel anders meegemaakt.:(

Nu viel me alleen vannacht op toen ik wakker werd, dat ik echt 1 harde bal in mijn buik had.
    Of zeg maar de gehele buik was keihard.
    Even wrijven erover en toen trok het weg.
    Noemen ze dit nou harde buiken?
    Het deed geen pijn of zo.

Nou meiden een heel verhaal.
    Ik ga nu werken.
    Waar ik wel aan dacht.
    Is het misschien een idee voor ons meiden die in juni of later gaan bevallen, om al buddy`s af te spreken?
    Stel ik had nu in het ZH moeten blijven( wat ik niet hoop voor de 38 weken ;)), dan wil ik jullie wel op de hoogte houden.
    Denk er maar eens over na.
    Er kan een situatie voorkomen dat we zelf niet kunnen posten, maar dat je de meiden hier ook niet in het ongewisse wilt laten.

Nou ik ga maar eens werken.....6 uurtjes maar...........heerlijk.

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gossie confidence wat een avontuur! Gelukkig alles goed.
    En inderdaad volgende keer wel gewoon weer bellen hoor!
    Je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Wel goed idee om alvast een buddy te zoeken, ik houd jullie nl wel in de gaten en zou het een raar idee vinden als iemand ineens weken niet 'langs' komt.

Sinja wat gaaf! En wat een heerlijk moment.

Klingel, laat je weten? Ik ben heel benieuwd

@all, dikke knuffel en zet 'm op!!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @confidence: wat schrikken zeg, maar wat SUPER dat je zo serieus wordt genomen. en een echo extra: heerlijk :)
    ben je nu wel weer een beetje gerust gesteld??
    @bright: ja meer echos scheelt wel he. ik heb nu alleen nog stress over hartje wel/niet maar dat zal ik overmorgen ooknog niet zien.... dan wel of het er 1 of 2 zijn denk ik?
    @kris: wat een mooie naam :)

knuff

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Confidence, idd ja, alsof de duvel ermee speelt! Hartstikke goed dat je hebt gebeld enne, fantastisch toch om die kleine meid nog een keer te zien?! :D Ze doen er in het zkh idd nooit moeilijk om hoor!! Ik ben er zelf ook 2x geweest, waarbij ik dus 1x ook echt blaasontsteking had. 2e keer was ik zo weer klaar :D

Klingel, geen idee of je op jouw termijn al iets kan zien. Denk wel 1 of 2 vruchtzakjes?? Kloppende hartjes zijn net 1 weekje te vroeg volgens mij...

Hoest verder met de bolle buikjes hier??

17. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hallo dames!

Ai Confidence wat een verhaal! wat goed dat je zelf zo adequaat hebt gereageerd. beter 1 x te vaak, toch?

@Klingel, hartactiviteit is te zien op zijn vrogets rond de 6,5 week, dus ik denk dat je nog iets te vroeg bent, maar ze kunnen wel zien of het er 1 of 2 zijn! Spannend...

@Sinja; gaaf he dat hartje!! wij vonden het ook een heel bijzonder moment, heerlijk die bevestiging.

Wat betreft de echo's; wij hebben er dus een met 7,2 weken gehad, we krijgen er een met 9,6 weken en daarna een +/- 13 weken. Dus we beginnen goed.

Fijn weekeinde nog allemaal!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Nou ik moest even zoeken waar onze bank gebleven was.......

Maar ff een ego bericht want ik had vandaag niet helemaal mijn dag.
    Begon al goed.... was even een glas waar smoothie in gezeten had aan het afspoelen schoot het uit mijn handen. Glas kapot en door de hele keuken stukjes glas en smoothie vermengt met water. Kon ik lekker gaan poetsen. maar de keuken is nu wel helemaal schoon en klaar voor de komst van de baby.

Toen ging de de kleur-baby was uit de machine halen. Ik had al een beetje zitten twijfelen of ik alles zo bijelkaar in de machine kon gooien. Maar aangezien ik nooit was ongelukjes heb had ik het toch maar gedaan. Maar tot mijn schrik waren de aller mooiste pakjes van ons ventje allemaal groen geworden. ALLES was groen. Heb vriendlief huilend opgebeld en wist me geen raad. Hij vervolgens schoonma en schoonzus gebeld om te vragen wat ik moest doen. Ik met het advies naar de AH die gelukkig open is op zondag. Oxi action, steradent, HG vlekongelukverwijderaard gekocht. EN nog wat dagelijkse boodschappen. Zet ik mijn fiets weg scheurt het handvat van mijn tas en zo een heel pak mangosap ontploft op de vloer........lekker ook dat nog,.

Toen alle mogelijke vlekverwijder methoden geprobeerd. Maar niks werkt. Heb het dus maar opgegeven. Net vriendlief weer aan de lijn gehad en we hebben besloten dat alle groene kleertjes waar je aan ziet dat het ECHT niet zo bedoeld was, naar de kleding bak gaan. Met pijn in mijn hart. En van de week mag ik nieuwe gaan kopen. En mag ook dat dure boxkleed bestellen wat ik zo graag wou hebben. Om te troosten. Wat een dag.

Gelukkig kan ik er nu weer een beetje nuchter tegenaan kijken maar net zag ik het allemaal niet meer zitten. En dan om een paar kleertjes.

Nou ik ga nu lekker pizza eten.........

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Kleintje, die pizza (en boxkleed) heb je zeker verdiend!! Wat een dag! Dikke knuffel voor jou...

20. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ahhhhhhhhhhh kleintje, ik voel bijna zelf de tranen opkomen.
    Kan me voorstellen dat het je dag niet was.
    En je mag best even balen en verdrietig zijn.

Ik wil je wel weer veel succes wensen met opnieuw shoppen......

Ik ga me nu klaar maken voor controle gyn, ben benieuwd.
    Tot vanaaf.

Deel Deze Pagina