Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maria, Sophie staat ingeschreven bij 5 kdv's maar ze is nu bij eentje in een andere plaats dan waar wij wonen en vanaf 1 mei gaat ze naar die nieuwe kdv bij ons in de buurt. Dus het zijn er maar 2 waar ze dan naartoe is geweest.......dat valt dus reuze mee! De overstap maakt ze als ze 6 mnd is dus dat zal dan wel meevallen denk ik. Dan is ze nog niet heel erg oud nl (als je daar al over kan spreken ;))

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ai had ik het verkeerd begrepen ;) dat valt idd reuze mee

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Kleintje,
    Ik ben in opleiding tot Gezondheidszorg Psycholoog (GZ-psycholoog). ;)

Daarnaast werk ik ook nog 36 uur.

Hihi, ja jij weet hoe het is zwanger en studeren. Best veel, vooral moeilijk qua concentratie, maar ja.

Liefs

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Gelukkig was ik bezig met afstuderen en geen tentamens meer. Wel cru was dat ik op de dag van mijn laatste tentamen te horen kreeg dat we niet natuurlijk zwanger konden worden. Maar had het tentamen gelukkig wel gehaald. En ben nu gelukkig ook zwanger! Maar toch respect dat je dat allemaal samen doet!

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    #325 Confidence, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
    WHAAAAAAAAAAAA

Ze zijn NU op DIT MOMENT de babykamer aan het opzetten!!!!!
    Ik zou het liefst bij elke handeling die ze doen op hun lip zitten,
    maar...... ik houd me maar in.
    Is voor die mannen ook niet werkbaar.:D

Straks lekker alles schoonmaken en inruimen.

Ben helemaal in mijn nopjes en de kleine met mij.
    Maakte me vanmorgen al wakker met trapjes ;):D

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    HIHI,

Wat een enthousiasme!!! Kan me voorstellen dat je het helemaal leuk vindt!!

LEkker gaan genieten vandaag!

Liefs

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo allemaal,

Confidence, geweldig die hysterie!! Hoe bedoel je zwanger:D. Wat super leuk dat ze het kamertje komen opzetten, is weer een stapje verder, geniet er lekker van...

Verder lees ik ook allemaal goed nieuws, goede echo's, daar worden we allemaal blij van...

Melek heb ik jou al gefeliciteerd met jullie wonder?? Iig geniet van jullie kleine man, wat heerlijk dat hij er is!!!

Hier gaat alles super, kan eigenlijk niet anders zeggen. Wat een heerlijk iets dat verlof. Ben nu alweer een weekje verder in die superveel gedaan waardoor nu het echte relaxen is begonnen. Met mijn moeder echt het hele huis schoongelikt. Alles maar dan ook alles is onder handen genomen, pfff lijkt wel of ik hier weer net woon. Nu een kwestie van bijhouden, en dan komt het helemaal goed....

Majo, erg he die 9 maanden beurs, moest lachen toen ik je stukje las. Ik had soms gewoon plaatsvervangende schaamte. Ik was er om half 12 en om half 2 ben ik echt weggevlucht, wat een massa hysterie...En idd die mensen met die koffers, hoe bizar...Nou ja dat was een goede leer, eens en nooit weer...

Over Kdv's gesproken, ik besef me nog meer hoe luxe ik het krijg. Ik ga 2 dagen werken (dat vind ik al heel bijzonder na 15 jaar fulltime) en dan komen moeders en schoonmoeders oppassen. Mijn moeder woont 2 straatjes achter mij dus die komt naar mij toe en mijn schoonmoeder zal in het begin ook naar mij toekomen zodat we de kleine lekker kunnen laten slapen (ervan uitgaande dat hij slaap:D) Maar echt heel erg luxe, wat een genot...

Zal even ons kamertje spammen, in mijn album staan meer foto's. Kamertje is goedgekeurd door de Kraamzorg, dus dat is weer een zorg minder. We zitten alleen nog te wachten op een witte koekkoeksklok, maar het lijkt alsof die nooit komt....

Nou meiden dat was weer een heel lang stuk alleen Zoe, vergeef mij egoisme.....

Tot snel!!!

XXXX

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oja de letters van de naam die heb ik gedeeltelijk weggehaald, er staat nu alleen nog maar een E en een S. Maar wees gerust we gaan onze zoon dus geen ES noemen... (zie fotoalbum)

XX

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey ZOe, Heeeeeel mooi kamertje! En fijn dat het allemaal zo goed gaat!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Helodie!!

@Klingel: Ben je al voor echo geweest? Ben benieuwd....was vandaag toch? Zal even een kijkje nemen straks in je eigen topic.

@Zoe... súpermooi kamertje. Ook grijs met wit!! Érg mooi!!

@Confidence: Jammer dat het dagverblijf zo tegenviel. En wat een lekker klein eigenwijsje heb jij in je buik zeg!! Haha...nou...volgende week beter voor de opa's &oma's!!
    En vandaag dus een súperdag!! Leuk dat ze met het kamertje bezig zijn!! Ben benieuwd naar het eindresultaat!! Veel plezier vandaag!!

@Kleintje: Lekker gewinkeld? Nog wat leuks gekocht?

@Bright: Tjee....druk druk druk dus jij....fulltime werken, studeren!! Respect!!

@Pat: Jammer dat je nog steeds zo moe bent. En ook jullie al zo'n eigenwijsje in jouw buik :). Wel ff schrikken he...als ej d'rdan een tijdje niet voelt. Maar gelukkig liet ze toch nog van zich horen!!

Hier paar wkn geleden bij kdv wezen kijken. Vond het érg leuk, zag hem/haar er al lekker rondhangen in de maxicosi-schommel ;). Scheelt misschien dat ik ooit half jaar stage heb gelopen tijdens vorige opleiding bij kdv. Vond dat érg leuk. Kreeg bij 'de onze' ook een goed gevoel. Leuke leidsters en bij 'ons' gelukkig de flexibele groepen wel opgesplitst in babygroep en peutergroep, z.n. daarop weer aansluitend bso-groep. Met +/_ 1,5-2 jr gaan ze door v/d baby- naar de peutergroep afhankelijk van wanneer ze 'eraan toe' zijn. In dec '09 ingeschreven (bij één stichting met een 1e en 2e voorkeur) en nodig vanaf 2e week okt. 2 proefochtenden vanaf half sept. We waren er mooi op tijd bij volgens de leidster, kunnen er wel vanuit gaan dat er dan plek is :). Zal bij ons erg wisselend zijn hoe vaak nodig....ene week helemaal niet, andere week 1-2 dgn. Max. zal zijn 2 dgn p/w. Ga zelf 3 dgn p/w werken en manlief 4 dgn p/w. Moeder en stiefvader komen z.n. vrijdags oppassen en manlief is iedere woensdag thuis straks.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    zoë prachtig kamertje!!

Hihihih confidence kan het me helemaal voorstellen!!!
    Wij hadden bijna ook al een kamertje gekocht( ja ik weet het ik ben nog niet eens zwanger) maar hij was zoooooooooooo mooi!!
    Helaas heeft een rekening er zowiezo een stokje voor gestoken.
    Maar ik hoop onze volgende tp raak is, wil ik ze toch in mei kopen...

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Confidence wat leuk! Je enthousiasme straalt echt van het scherm af, wordt er zelf ook blij van :D Ben benieuwd naar het eindresultaat!:) Veel plezier vandaag nog :D

Zoe,wat een prachtig kamertje! echt heel mooi!!!!!!!!

Jeetje wat een geregel zeg dat kdv van jullie allemaal! :$ Zo'n lange wachttijden! Ik hoop dat ik geluk heb en we volgend jaar een plaatsje hebben. Ik ga 62,5% werken, gem. 22.5 uur per week (ene week 2 dagen van 9 uur, andere week 3 dagen van 9 uur, maar in de week van 3 dagen is mijn vriend 1 dag vrij) Best luxe dus, kindje gaat dan 2 dagen naar kdv. Tja, wel snel om dat nu al te beslissen, maar het kan maar geregeld zijn ;)

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey meiden!

Ben ik eindelijk weer eens. Sorry, ik heb jullie een beetje verwaarloosd, maar ik kom nu tijd tekort ;) Maar Ruben slaapt nu eindelijk, dus ik kan jullie nu wat aandacht geven :)

Confidence, hihi...heerlijk enthousiast! En hebben ze het kamertje nu al helemaal klaar? Kun je straks mooi alles schoonmaken en inrichten. Ik vond dat ook geweldig om te doen! Veel plezier iig!

Zoe, mooi kamertje!! En heerlijk aan het genieten van je verlof! Neem het ervan, want als de kleine er eenmaal is, krijg je het zo druk! :) Zat je erover in dat het kamertje niet goedgekeurd werd dan? Hier hebben ze het hele kamertje niet eens gezien. Maar we gebruiken het kamertje nu ook niet eens. Hij slaapt naast ons bed en we verschonen hem bij ons op bed. En beneden hebben we ook een commode staan, dus die wordt altijd gebruikt.

Kleintje, mooi boxkleed!! Ik vond hem ook zo mooi, maar ik vond hem toch wat te duur. Jammer van je kleertjes! Ik heb toen wel alles apart gewassen, ik durfde het niet aan. Een vriendin van mij had dat ook, maar daar was het een rood kledingstuk wat bij de witte was zat, dus alles roze.....en ze kregen een jongen, dus konden ze het niet meer gebruiken ;)

Sinja, hoe is het met jou meid? Nog steeds aan het kotsen?? :p Ik hoop voor je dat het wel overgaat, al is het nu wel een fijne bevestiging.

Bright, zo jij hebt het maar druk hoor! Respect! :) Verder ook alles goed?

Klingel, welkom terug hier!! Gefeliciteerd!!!! (had ik nog niet eens gedaan:)) Ik las dat je nog geen hartje had gehoord maar wel een vruchtje gezien? Wanneer heb je weer een echo?

Majo, fijn dat het kdv zo goed bevalt! Tenminste voor jullie nu dan, is altijd afwachten of jullie kleine het straks ook zo leuk vindt ;) hihi
    Leuk kleuren gebruiken jullie voor het kamertje! Wij hebben één muur licht grijs en daar staat de kast en de commode tegenaan (wit) En voor de rest hebben we grijze accesoires ( niet veel want kamertje is wat klein) en we hebben een rotan stoel erin staan en het plankje boven de commode is van hout, anders werdt het wel heel erg wit en grijs ;)

Volgens mij heb ik iedereen nu wel wat gehad, sorry als ik wel iemand ben vergeten!

Hier is alles goed! We zijn al helemaal gewend aan het ouderschap ;) Ruben doet het ook goed. Al heeft hij veel last van krampjes, daardoor slaapt hij slecht in en hebben we een aantal slechte nachten gehad met weinig slaap. We hebben nu druppels voor de krampjes en gelukkig gaat het nu een stuk beter. Hij slaapt snachts ongeveer 3 uurtjes achterelkaar, en eerst was dat maar een uurtje....dus ik ben allang blij!
    Hij geeft ook vaak een mondje voeding terug, dat kan geen kwaad gelukkig, maar eerst schrik je wel even als hij steeds wat overgeeft. Alleen de wasmachine heeft er last van ;) Die staat bijna constant aan! Een tip: koop genoeg hydrofiel luiers! Die dingen gebruik je overal voor!
    De tijd vliegt wel voorbij hoor. Ruben is vandaag alweer 4 weken! Gaat echt snel. De eerste weken zijn ook druk natuurlijk en de visite begint nu echt te lopen. Heb ook al heel veel kleertjes en speelgoed gekregen, dus nog een tip: koop niet te veel grotere kleertjes, die krijg je wel. Ruben heeft nu al genoeg zomerkleertjes :)

Nou ik zal de stofzuiger maar eens pakken, de hondenharen liggen hier haast een meter hoog ;)

Liefs!

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Jewel,

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat, wel zielig van de darmkrampjes!! Hebben toch wel heel veel kinderen last van zeg!! Jullie genieten heerlijk volgens mij!! Enne...4 wkn oud vandaag alweer...tsjee....wat gaat dat snel zeg!! Heel begrijpelijk dat je niet zoveel de tijd hebt hier te komen reageren!! Geeft niks...ik zou zeggen...geniet lekker van je gezinnetje, das het allerbelanrijkste nu!!

Knuf Majo!!

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Jewel, schaam je met je hondeharen ;) ;)

Confidence, ik schrok van je grote letters, ik dacht 'het zal toch niet..'. Haha, wat een hyper-staat ben je in.

Zoe, wat een prachtige kamer! Wat een leuke naam ES ;) ;)

Over het kdv, wij gaan ook allebei 4 dagen werken.
    Vind ik niet fijn, maar ook financieel gezien, kan het bij ons niet anders.
    Dus 3 dagen kdv ontkomen we niet aan.
    Wij gaan straks ook net als Suus 2 kdv's hebben, alleen niet na elkaar, maar tegelijk.
    1e kdv ma, wo en vrijdag tot juni, daarna alleen vrijdag
    2e kdv vanaf juni ma en wo
    Die eerste heeft 1 groep met alle leeftijden, ook 5 jaar, ben ik niet zo blij mee.
    De 2e heeft een eigen babygroep. Lijkt me op dit moment fijner.

Ik zie er zo tegenop. Weten jullie waar de kleinsten in slapen bij het kdv? Ze slaapt nog zoveel, ik ben zo bang dat het haar daar niet lukt.
    Ik ben normaal helemaal niet zo overdreven bezorgd, maar nu ineens :(

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Zwaai zwaai Majo ;)

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Klingel (en man), ik feliciteer jullie graag hier even met het knipperlichtje dat jullie vandaag hebben gezien!!!!! HOERAAAAA! En nu blijf je gewoon hier hoor :D

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sooner: Majo zwaait terug.... wanneer moet Kris voor eerst naar kdv? Volgende maand ofzo? Bij 'ons' slapen ze in een apart kamertje, max. 3 baby's op een kamertje. Ze slapen in boxbedjes. 1e x wegbrengen is denk ik altijd heel lastig!! hebben jullie ook niet eerst één of meerdere wen-ochtenden van een uurtje of 3? Bij ons dan ook de mogelijkheid om er een uur (of langer) ofzo eerst bij te blijven. Maarre....volgens mij is het uiteindelijk voor de ouders moeilijker dan voor het kindje :)

Knuf Majo!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *kijkt even om het hoekje...hallo allemaal, dropt foto van de test en vlucht dan snel weer weg, durf nog nie*

Bekijk bijlage 54561

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hahaha....lieve Loesie!! Je net op het icsi topic al gefeliciteerd. Dacht al...ook hier eens even kijken...komt vast wel even langs!!
    Nogmaals van harte gefeliciteerd meid!! Dikke vette overduidelijke streep!! Kan me voorstellen dat je nog niet zo goed durft!! Zou zeggen...gooi er komend wknd nog lekker een paar testen tegenaan!! Hoe vaker je het ziet hoe meer je het gaat geloven!! Je durft vast binnenkort ook hier wel heel voorzichtig te komen meeschrijven!! See you soon op de VW!!!

Smak Majo!!

Deel Deze Pagina