Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey,

Stitchie je maakt het voor ons wel spannend!

Ik had trouwens even op het profiel van Deesjuh gekeken maar die is sinds 1 december niet meer online geweest........ Verklaart misschien waarom we nog niks gehoord hebben..

2. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Goedemiddag dames, daar ben ik weer.

Nog geen verandering in de situatie, 's nachts rommelt het soms een uurtje of twee, maar niets heftigs. Ik leg me er maar (met tegenzin) bij neer :(

hier iedereen een fijn weekend toegewenst!

Stitchie

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Stitchie, ik duim dat het niet lang meer gaat duren.

@allen,
    Heb steeds vaker plopjes in mijn buik, gister en vandaag vaak. Heerlijk!!! *doet vreugdedansje*

Liefs

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Bright, Fijn he! Wacht maar totdat je bv 30 weken bent net als ik. Dan lig je op de bank en schud je hele buik heen en weer. En soms voel ik ook al een voetje zitten. Lekker genieten is dat!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maria, gefeliciteerd!! Tav utrogestan, ik moest van mijn zkh tot 1 wk na de bloedtest de utrogestan gebruiken. Ik had daarna nog pillen over dus die heb ik gewoon opgemaakt. Had niet het idee dat het kwaad kon nl... Hier lag het probleem aan mn mannetje dus denk niet dat dat de reden is dat je nu moet stoppen met de utrogestan, maar gewoon omdat dat het protocol is van je zkh. Als jij het graag wil gebruiken, kan je miss vragen om een extra receptje Utrogestan?

Stitchie, zeker veilig gevoel dat je wordt overgedragen aan de gyn. Hoop dat ze je niet te lang laten doorlopen trouwens...

Majo, ik blijf 3 dgn werken, wat ik voorheen ook deed. Dat was natuurlijk al vrij luxe :)

Meiden met de goede 20 wkn echo's: YEAH!!! Fijn is dat he?!

Moet nu helaas alweer mn berichtje kappen want moet snel eten. Over 20 min van huis want om 7uur mn 1e volleybalwedstrijd!!! :D Heb er zo'n zin in! Heb het 9 mnd niet gedaan natuurlijk (laatste keer half mei ofzo), een wedstrijd dan, nu al wel 4x getraind, en ben benieuwd hoe het zal gaan! Ben ook trouwens verbaasd dat ik dat nu al kan. Had ik eigenlijk niet verwacht na een keizersnede moet ik eerlijk bekennen.............

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Maria, GEFELICITEERD!! Welkom hier! En ik weet niet meer hoelang ik die bolletjes in moest brenge. Volgens mij tot aan de testdatum, maar toen had ik nog wat over en heb ik ze opgemaakt. Verder ben ik het met Suus eens, je kunt misschien altijd nog een extra receptje vragen.

Stitchie, dus nog steeds niks?? Kan mij voorstellen dat je wil dat het nu wat doorzet, vooral omdat het al wat rommelt. Wat voel je dan eigenlijk? Buikpijn, krampen? Ik voel nog helemaal niks. Nu zegt dat natuurlijk ook niks, maar dan weet ik iig hoe het ongeveer voelt ;)

Bright, heerlijk gevoel hè! :) En het wordt steeds beter!! Voel je je verder ook goed?

Majo, fijn dat alles goed was!!! En jullie weten ook niet wat het wordt. Ik vind het zelf extra bijzonder dat we het niet weten. Hebben jullie al veel dingen voor de uitzet gekocht?

Kleintje, jij bent ook al weer 31 weken! Gaat snel zeg! Nog maar een paar weekjes werken en dan ook al verlof! Hebben jullie het kamertje al helemaal klaar?

Suus, succes met volleyballen!! Is wel weer even lekker om wat te doen of niet? Ik kijk daar ook wel weer naar uit; om lekker even te sporten. Maar nu eerst straks de bevalling maar ;)

Hier is het ook nog rustig. Nog geen tekenen van een naderende bevalling. Al kan ik de laatste dagen niet echt lekker en ontspannend meer liggen of slapen. Ik ben wel moe en slaap ook wel maar op een gegeven moment wordt ik wakker en ben dan helemaal stijf, vooral in de heupen. Dan is het net of er iemand boven op mij ligt. Gelukkig ging het vannacht iets beter, maar het is wel vervelend want je kunt je niet echt lekker ontspannen. Nou ja...het hoort er allemaal bij ;) We wachten maar af!

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh ja, ik heb nog wat foto's van het wiegje in mijn album gezet. Daar ligt straks gewoon een babytje in! :)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, ja voor jou zijn het ook spannende tijden!! Hoe is manlief eronder?? Is die al helemaal nerveus/zenuwachtig? hahaha
    Ik kan je ook niet vertellen hoe het voelt want ik voelde ook nog helemaal nix! Echt geen idee wat weeen, of zelfs voorweeen, zijn!!! Nog eventjes en dan maak jij het mee! Heb je wiegje gezien, erg schattig zeg!!

Het volleyballen was werkelijk heeeeeeeeeeeeeerlijk! We hebben ook 4-0 gewonnen en ik heb 75% gespeeld van de wedstrijd! (en dat met maar 2 mensen voor 1 positie) Ben echt helemaal blij dat alles weer gaat zoals normaal, zonder pijn ergens!! Over 1 mndje ook weer hockeyen dus dan is t weer compleet :)

Meiden, ik ga ff mn opgenomen tv-programma's kijken, onder het genot van een slagroomtaartje. Manlief was gisteren jarig en we hebben nog wat taart over, jammie!!! ;)

9. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @Susan79: Ja voelt fijn om dinsdag overgedragen te worden, ik vind 41 weken precies lang genoeg om het zonder extra controle te moeten doen. Ben beneiuwd wat ze in het zk melden.... Fijn om te horen dat jij alwer lekker kunt sporten!

@Jewel: 't voelt eigenlijk als hele lichte krampen, van beneden naar boven, in combinatie met een harde buik. Ik heb geen idee of het wat oplevert (qua voorwerk) volgens mij niet hoor. Vanmorgen tussen 5.45 en 7.00 uur was het weer raak, maar daarna weer kalm, tja... ik kan me er langzaam weer wat meer bij neerleggen. Zolang ik de kleine maar voel bewegen, en dat doet ze gelukkig veel en goed :)

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey,

Ja moet a.s. maandag weer beginnen met werken, dat zit er dus helaas niet in. Mijn therapeut heeft ook zo'n bal geadviseerd, ga er dus eentje aanschaffen. Mijn verlof is echt super snel gegaan, heb er niks van begrepen. Had maar 10 weken zwangerschapsverlof op het eind.. maar goed, nu wachten tot ik beter ben..

11. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Goh dames, sommigen van jullie zijn al zo 'ver' op weg of zelfs bevallen, maar dat geeft mij de moed dat het misschien wel eens mis gaat, maar toch meesatl goed gaat.

Vannacht wakker geworden door krampjes, meteen angst natuurlijk en daarna in slaap gevallen en gedroomd over een miskraam...pfff...nu vanmorgen opeens niet misselijk en dan haal je je vanalles in de hoofd!

Wat spannend die aankomende bevallingen! Ben zo benieuwd hoe jullie dat ervaren hebben.

groetjes

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Maria, het blijft altijd een onzekere periode. Ik had dat ook, maar je kunt er niks aan veranderen, dus probeer wel te genieten! Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Enise, vervelend dat je je ziek moet melden. Ik hoop wel voor je dat het snel wat opknapt!

Stitchie, en en ?? Heeft het nu eindelijk doorgezet? Die krampen herken ik niet, maar ook niet iedereen heeft voorweeën dus hoeft dat bij mij ook niet ;) Al heb ik vandaag wel wat meer buikpijn/harde buiken. Al krijg ik momenteel ook al een harde buik als ik maar iets voorover buig, dus dat zegt wrs ook niet veel....
    En idd lijkt mij ook een fijn gevoel dat je straks overgedragen wordt aan de gyn. Maar wat je ook zegt, je meisje beweegt nog goed en dat is het belangrijkst!

Hoe is het met de rest van de meiden?

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gelukkig, ik heb jullie weer gevonden!!!
    Was ik jullie heel ff kwijt, maar daar zijn we allemaal weer.

Was heel nieuwsgierig naar nieuws over Stitchie en Jewel, maar nog geen echt nieuws. Spannend he!
    Stitchie ik had dezelfde krampen van beneden naar boven, niet echt heel pijnlijk en altijd s'nachts een aantal uur. Waren bij mij dus oefenweeen.
    De nacht dat ik echt ging bevallen, was het precies hetzelfde gevoel, maar toen ineens wel pijnlijk en ik moest na elke kramp (die dus een wee was) plassen.
    Wat een gedoe haha.

Jewel, de wieg, hoe vaak heb je er al ingekeken? ;)
    En heb je er al een muziekdoosje inhangen?
    Kris vind de wieg echt heel prima (althans ze heeft nog niet gezegd van niet).

Maria, van harte gefeliciteerd!! Heel spannend. Ik heb geen verstand van de bolletjes, maar je hebt al heel wat reacties gekregen gelukkig.
    Elisabeth in Amersfoort??

Regi, jij bent er gelukkig ook nog steeds!!!

Majo, wat fijn van je 20 weken echo. Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel dat je weer zo'n 'hobbel' hebt genomen he!
    Wat geweldig dat je zo aan het gissen bent naar jongetje/meisje, haha.
    Hee je woont toch in het noorden? Want wij (andere meisjes) hebben wel een tip voor een heel goed pretecho-adresje, maar dat is in a'dam..

Confidence, ga je goed?

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hmmm al 2 dagen niks van Stitchie gehoord....zou het dan toch?

Sooner, we hadden tot sinds kort het wiegje in de kamer staan (zodat de hond even kon wennen), dus elke dag even zwijmelen. Maar nu toch maar even anders neergezet, maar kijk elke dag even hoor :)

Gisteravond en vannacht wat krampen gehad. Ik denk van oefenweeën, want sinds vanochtend geen last meer gehad. Het voelde wel ongeveer zoals jij omschrijft Sooner, ik werd er wakker van en moest ook meteen plassen. Maar nu dus rustig, al heb ik het gevoel dat het niet heel lang meer gaat duren. Geen idee waarom, maar heb echt zo'n gevoel.

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hee Jewel, je hebt inderdaad gelijk. Stitchie is hier niet....
    ohhhhhhhh wat spannend!
    Heeft ze geen buddy?

En jij er misschien wel direct achteraan. Ga zo door met oefenen!!!!!!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Volgens mij is Pat haar buddy!

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Klopt!! Ik zit naast de telefoon wachtend op een sms ;)

jewel spannend zeg!!

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey allemaal!

Even ego; vandaag de 1e horde genomen, namelijk de bloedtest, mijn hcg was vandaag 16 dagen na tp 1448 en ik begreep dat dat een prima score is, we zijn zo blij!

groetjes!

19. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    toppie maria van harte,

hier weer echo gehad vandaag alles goed joepie, mag nu op zoek naar vk.

@jewel je maakt het wel spannend hoor, ik weet nog zoe goed dat je net zwanger was wat gaat de tijd snel zeg.
    @pat ooohhhww hoop snel wat te horen spannenddd

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    maria proficiat met de uitslag van het hcg :D
    Regi wat geweldig weer een goede echo.
    Elifje hoopt jullie te volgen in maart??

Deel Deze Pagina