Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Traantje: Welkom hier en gefeliciteerd!!

@Kleintje: Het voorwerk dus al begonnen!! Spannend!!

@Loesie: Gefeliciteerd met je mooie mvm test. En nu op naar de eerste echo over een kleine 2 weken!!

@Bright: Fijn dat je tentamen goed ging!! Knap hoor, dat je naast je zwangerschap en werk nog een studie ook erbij doet.

@Sinja: Fijn dat deze echo ook goed was. Héérlijk gevoel he....

@Confidence: Gecondoleert met de oma van je man. Liet het kindje zich deze pretecho wat beter zien aan de opa's en oma's?

@Lelie en Suus: Wat gaat dat toch snel zeg met die kleine meiden van jullie. al over de 4 mnd en bijna 4 mnd. Tjee....

@Maria: Gefeliciteerd met de mooie 2e echo. Heerlijk dat je kindje al zo lekker aan het spartelen was.

@Degene die ik nu nog vergeet.... meer weet ik ff niet meer....zal wel zwangerschapsdementie zijn....Altijd handig om het op te 'gooien' ;).

Wij van de week niet zo'n goed nieuws...kreeg bericht van goede vriendin dat ze een miskraam heeft gehad. :( Wist niet dat ze zwanger was, wel dat ze het graag wilden. Waren avond ervoor nog uit eten geweest, moest toen nog haar best doen niks te vertellen en dan dag later.... Gaan er vrijdagavond even naartoe....zit te denken om iets mee te nemen, maar wat.....???? Iemand nog een idee?

Hier morgen nog precies 100 daagjes.....gaat best snel zeg :D.

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Traantje, fijn dat je je welkom voelt...
    Ik denk al over kinderwagens na sinds ik zwanger wil worden...
    Het is niet echt dat ik al heel ver ben met zoeken of dat ik al de winkels af ben gegaan, maar kon wel lekker op internet zoeken af en toe.
    Behalve tijdens de wachtweken, want dan wilde ik de goden niet verzoeken, haha!
    Ik ben 27, dus wat dat betreft zit ik nog heel goed volgens mij!

Majo, wat verschrikkelijk voor je vriendin en vriend...en wat kun je geven...ik weet het echt niet...wat geef je op zo'n moment.
    Weet echt niet wat ik moet zeggen!
    Lief dat je er naartoe gaat!

Bright, wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij je tentamen! Wanneer krijg je je cijfer?! Spannend hoor!
    En wat geweldig dat jullie meisje zo bewegelijk is!!!

Dames, wat leuk dat jullie allemaal de bevindingen komen delen over de kinderwagens...bugaboo wordt niks voor ons, omdat hij zo laag staat, hoorde idd wel van vriendin dat kindje heel lang in de bak kon, omdat die zo groot was.

Quinny heb ik nog nooit zo naar gekeken, maxi cosa mura dus wel! Mag graag wegdromen!

Vriendje is echt zooooooooo lief voor mij!
    Hij doet alles voor me, want ik moet rustig aandoen en hij aait elke keer over mijn buik en geeft er kusjes op.
    En als hij thuis komt, dan is het: ha mama! haha! Het is zo'n schatje!

Fijne avond!

Liefs

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Majo,
    Ach meis wat naar van je vriendin. Tja iets meenemen...Weet het eigenlijk niet zo goed. Volgens mij is het feit dat je er bent op zich al genoeg. Misschien een kaart sturen?

@Loesie,
    Volgende week het cijfer. We hebben nu een blok met elke dinsdag een tentamen en de week erna de uitslag. Tot nu toe dikke voldoendes, dus gaat goed!
    En wat een schat van een vriend heb je. Lekker van genieten, dat doet ie nog een hele tijd ;)
    Mijn hubby doet ook alles voor me, ook zo'n schat!

Liefs

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Loesie, wat heerlijk rosmantisch ;) Houden die jongen!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Confidence gecondoleerd met het verlies van de oma van je vriend...lijkt me erg moeilijk en dubbel nu.

Ik weet nog dat toen ik de eerste keer zwanger was mijn opa nog leefde (was al ziek) hij was er zo blij mee en ik toen kreeg ik mijn eerste mk...mijn opa leefde zo met me mee.. had hem zo graag blij willen maken met het kindje dat we nu krijgen maar helaas dat heeft niet meer zo mogen zijn..

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi lieve meisjes, ik mag hier ook mee gaan kletsen. Als jullie het goed vinden natuurlijk. Vind het nu nog wel een beetje eng, heb net posi getest. Dus erg spannend nog!

Liefs Zora

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje wat is er ineens een boel geschreven hier....kan het niet eens meer bij houden, wat een verschil met ruim een week terug!

Er zijn ondertussen een paar meiden bijgekomen(enkele ken ik al van het dussel topic)...alle meiden welkom hier en Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ook alweer een paar mooie echo's voorbij zien komen, heerlijk zeg...lekker genieten.

Kleintje bij jou rommelt het dus al lekker..jammer dat dat nog niets wil zeggen over de bevalling.

Confidence hoe was de pretecho gisteren?

Mayo wat erg voor je vriendin..mijn vriendin was ook tegelijk zwanger met mij..scheelde maar 3 weekjes ofzo, toen ze de echo hadden met 9 weken bleek het vruchtje al gestopt te zijn met 6 weken.
    ben toen een paar daagjes later bij haar wezen koffiedrinken en heb toen een zak koeken waar ze erg dol op is meegenomen als troostvoer voor bij de koffie...
    Heb haar ondertussen wel gestalkt met smsjes en telefoontjes hoe het met haar ging.
    Ikzelf vond het heel erg fijn als mijn vriendinnen er voor mij waren. Bij mijn eerste mk kwamen ze allemaal wat ik heel erg fijn vond, en bij de 2e heel veel telefoontjes gehad.
    3e en 4e keer waren het veel minder vriendinnen die nog wat van hen lieten horen en daar was ik best teleurgesteld in..wil er eigenlijk mee zeggen dat als je er voor haar bent dat dat het belangrijkste is!

Hier ook een heel beweeglijke buik sinds het weekend..soms net een golfslagbad..haha. Broertje heeft het dit weekend ook kunnen voelen, was helemaal blij dat hij het kon voelen..zo leuk.

Vrijdagavond zijn we naar de bios geweest en dat was bepaald geen succes.. ik kon echt na een kwartier al niet meer lekker zitten!!

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, GEFELICITEERD!!!!!! En welkom hier!

Ga straks even uitgebreid op jullie allemaal reageren. Ben een avondje weg en metteen superveel posts! LEUK!!!!

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Loesie, Pat, Bright, jullie hebben gelijk...er zijn voor m'n vriendin is nu het beste. Heb al geregeld wat van me laten horen. Enne...troostvoer...tsja...had ik ook aan gedacht maar dat heeft andere vriendin van haar al meegenomen. Thanx voor jullie reacties.

@Zora: Van harte welkom hier, enne...GEFELICITEERD. Zal je toegevoegen aan de lijst, wanneer ben je uitgerekend? Kun je dat er zelf nog even achter zetten en eventueel je afspraak voor intake vk/ eerste echo....

@Bright: Tjee...iedere week een tentamen. Pittig. Maar wat fijn dat je iedere keer een dikke voldoende hebt. Hoelang duurt je studie nog?

Ik ga zo ff De Blije Doos ophalen bij de prenatal. Kreeg gisteren een mail dat die klaarstaat :).

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    25-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: ??????
    12-06-10: Calani: meisje en meisje
    14-06-10: Bright: meisje
    16-06-10: Pat: meisje
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten!
    01-09-10: Regi: kan het nog niet weten
    29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten
    03-10-10: Elin26
    08-10-10: Traantje
    11-10-10: Sinja
    20-10-10: Klingel
    04-11-10: Loesie1982
    ??-?? -10: Zora

Afspraken bij gyn of vk
    03-03-10: Traantje intake vk
    04-03-10: Bright controle vk
    05-03-10: Regi controle vk
    06-03-10: Majo pretecho met oma's
    08-03-10: Majo controle vk
    09-03-10: Kleintjevoorons controle vk
    11-03-10: Pat controle vk
    11-03-10: Confidence controle gyn
    16-03-10: Maria74 Nekplooimeeting gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)
    13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn)

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *even illegaal vanaf mijn werk...*

ZORAAAAAA wat goed!!!!! Wat fijn!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

Wat heerlijk voor je meis!!!!!!

En Traantje, nogmaals gefeliciteerd! Uhmmm mag jij naar de vk? Zei het radboud dat? Want ik was gister bij dr. Kremer en moet van hem een afspraak maken bij de gynaecoloog hier in de buurt. Of ga jij naar een vk in ziekenhuis? Vind het op zich wel lekker, werk ook in z'huis en meer echo's volgens mij ;)

Ik heb volgende week donderdag mijn intake bij de gyn. hier :D Dus wel weer lekker snel :)

*moet nu weer snel verder ah werk...even heel druk met telefoon!*

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Yeahh!!! Supergefeliciteerd Zora!! Het is jullie ongelooflijk gegund!

13. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: GEFELICITEERD!!

@Sinja: ik heb niets over de gyn gehoord, de vk was prima. Is het misschien de leeftijd? Ik ben 28 jaar. Maar goed, ik ga gewoon naar de vk hier in het dorp. 'k Heb nog wel gedacht om naar de gyn te gaan in het CWZ aangezien ik daar lang heb gewerkt, maar ik heb besloten er nu maar een normale zwangerschap van te maken :D
    Had vanmiddag de intake, meteen bloed afgenomen. Wel zo handig allemaal. Ik krijg op 16 maart nog een echo. Ik kan niet wachten....

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, gefeliciteerd!!! Je bent toch het vriendinnetje van Sooner? Ze had een aantal mnd geleden nog gevraagd hier om met zn allen voor je te duimen. Toen dus niet gelukt maar nu wel!!
    Al het begin is spannend, dat weet iedereen hier...dus gooi al je twijfels, maar vooral je gelukspraatjes, er hier maar uit :D

Traantje, heb zelf ook gewoon bij de vk gelopen. Een volg zwangerschap moet ik wel bij een gyn in het zkh omdat ik een ks heb gehad en nu dus een medische indicatie heb. Eigenlijk is het nu ook gewoon een normale zwangerschap hoor! :D

Weet niet meer wie dat tentamen had maar jeetje, werken, studie en zwangerscap tegelijk!!! Pfffff, petje af hoor

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Zora!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Het gaat hier druk worden ;)

@Susan,
    Dat was ik, hihi.
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik al 8 uur minder werk hoor, verdeeld over de week omdat mijn energie het allemaal eventjes niet meer wilde trekken.
    Nog twee maanden tot mijn verlof, hihi.

Liefs

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hihi..hier ook nog maar 2 maandjes tot mijn verlof bright...vraag me wel af wat moet ik dan toch gaan doen??

Zora Gefeliciteerd!!

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Haha Pat, de eerste weken zullen nog wel snel voorbij gaan. Kleertjes wassen, strijken, opruimen, schoonmaken enz. enz. Maar ja, daarna.....

Ik ben al niet zo'n thuiszitter. Na twee weken vakantie wordt ik altijd al onrustig. Ben benieuwd ;)

Heb je al een buddy?

Liefs

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier ook erg benieuwd, was vandaag vrij en had niet zoveel zin om in de babykamer te gaan trekken...eerst het behangetje maar eens aan de muur en dan lijkt het me veel leuker om de babykamer in te gaan richten. Heb nu de hele dag niets gedaan.(huisje was al schoon) Moet er niet aan denken dat ik dan strakjes weken thuis zit..pff..misschien gaat het dan lichamelijk wel veel minder en ben ik er blij om hoor..we gaan het zien..;)

Heb nog geen buddy dus als je mijn buddy wilt zijn pb me je gegevens maar even dan zal ik hetzelfde doen!!

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Meiden, even kort bijgelezen.
    En ook maar even kort reageren op anderen, want ben kapot van de begrafenis van oma.

Zora en Traantje, gefeliciteerd en welkom.
    echt geweldig hoor.

Majo, wat erg van je vriendin.
    Weet je waar ik vind dat je mooie geschenken krijgt om iemand te steunen?
    www.troostgeschenk.nl
    Ik kreeg ooit van een vrienidn een angel wing, ik vond het een enorm mooi gebaar.

Dank jullie voor alle condoleances.

Pretecho was alweer dolle pret, want de kleine was wederom eigenwijs.
    Het begon goed, maar na 5 min, hoppa, armen en benen en navelstreng en moederkoek voor het gezicht. :(
    Jammer, maar helaas.
    Maar................... we mogen nog een 3e poging doen, volgende week.

Afgelopen week naar een ander KDV geweest, en daar voelde ik me wel goed bij.
    Heb al 3 dagen laten vast leggen, want die plaatsen zijn nu vrij.
    Weer een zorg minder.

Nou, ik laat het hier even bij, en ga slapen.
    Tot gauw

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,

Wow wat een drukte hier!!! Gezellie...

Traantje, van harte welkom hier, super gaaf dat het gelukt is!!

Zora, wat ben ik blij voor jullie. Volgens mij zijn wij toen een beetje dezelfde tijd begonnen in de mmm en ik heb je altijd gevolgd. Wat super fijn dat het eindelijk gelukt is. Heel stom maar ik voelde me dan toch een soort rot naar de meiden waar het niet bij lukt. Tuurlijk ben je uitzinnig blij, maar er is bij andere dan soms zoveel verdriet.
    Nou, laat ik niet te zwaar op de hand worden, geniet heerlijk van deze heerlijke tijd!!!

Loesie, zelfde advies als de andere meiden, nu niet meer testen, gewoon op je wolk gaan zitten en genieten!!!

Pat,Bright, Confidence en Majo, wat gaan jullie ineens ongelooflijk hard zeg!!!! Ik let niet altijd op de banners, maar vanavond viel bij het bijlezen me oog erop, wat een zaligheid dat het bij iedereen goed gaat!!!

Kleintje, Jij ook energie voor 10, ik ook...Hoe bizar is dat. Heb besloten dat ik toch naar maar even de tuindeur in een verfje ga zetten (waar ben ik in hemelsnaam mee bezig!!!) Maar als dat af is dan kan ik echt niets meer om en in het huis verzinnen en ga ik toch echt beginnen met uitrusten en relaxen...hoop ik...

Hier nog een tegenvaller. Koelkast was stuk, dus ze kwamen van Pelgrim langs om m te maken. Zou binnen de garantie vallen omdat wij 4 apparaten van Pelgrim in 1 gekocht hebben destijds, wat 5 jaar garantie betekend.
    Komt die man binnen, constateert dat de compressiepomp stuk is, wat komt door een installatiefout (geen luchtroosters). Kosten minimaal 500 euro of een nieuwe koelkast, en omdat het een installatiefout betreft, komt alles voor eigen rekening.
    De keukenboer waar de keuken vandaan komt is in november failliet gegaan, dus dat wordt gewoon zelf betalen....
    Kon wel janken (heb ik ook gedaan trouwens), vooral toen de vrolijke monteur ook nog een 60euro voorrijdkosten in rekening bracht....Hij is serieus precies 16minuten in huis geweest...Ik was woest, en dat heeft die arme man geweten ook!!! Moet je maar niet sollen met zwangere vrouwen...

Nu bij een kennis van ons een nieuwe koelkast besteld die hopelijk vrijdag geplaatst kan worden, anderhalve week zonder is echt lang genoeg!!!!

Zo ik geloof dat ik ook lang genoeg aan het woord geweest ben...ga lekker mijn mandje opzoeken....

Iedereen slaap lekker.

XX

Deel Deze Pagina