Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal niet gehad heb bij Seyhan.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elif, Leuke pyama heeft Seyhan. Die heeft Maurits ook!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihih heeft hij van mijn moeder gekregen vond hem geweldig hahah echt stoer:D

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elif, kan me voorstellen dat je zeker niet in hun huis gaat zitten de volgende vakantie!! Neem aan dat je man dat ook wel snapt ;)

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Die heb ik idd wel gemerkt (en hoe :)), maar de ontsluitingsweeën vreemdgenoeg niet (maar dat schijnt wel vaker voor te komen).

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    nou ik had mijn ontsluitingsweeen wel gevoeld......En of ik die gevoeld heb....... Persweeen niet want toen had ik gelukkig een ruggeprik :):)

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Ons wondertje: wat een gedoe met je schoonouders/moeder zeg!!! Ik zou net zo pissig worden als jij!!!!! Waar bemoeien ze zich mee. Het is jouw kindje en jij weet als de beste wat goed voor hem is. Na ja, wel heel fijn dat het hotel zo goed was. Gelukkig zie je je schoonouders niet zo vaak, aangezien ze ver weg worden, toch???? Wat is Seyhan toch een ontzettend mooi mannetje. Traantjeman heeft hem ook even bewonderd ;)

@Suus: tja, die misselijkheid hoort er helaas soms bij, net als dat emotionele... maar het wordt beter. Dat weet je gelukkig al uit ervaring ;)
    Enne, dat Jenna zo fijntjes is, heeft ze waarschijnlijk zowel van paps als van mams. Maar goed, wij waren allebei met 1 jaar superstevig, dus wie weet. Enne, ze eet best goed. Eet 's avonds bijna een hele pot eten op en daarna nog yoghurt/danoontje. Brood zijn we nog niet mee begonnen, dat gaan we binnenkort doen!

@Nightelf: tja, ontsluitingsweeën wel gevoel, ik had een weeënstorm :(, maar goed, was er snel vanaf, net als van het persen, met 3 persweeën vloog Jenna eruit :)
    Ik hoop dat ik dat met een eventuele 2e weer heb!

@Kleintje: alles goed met de kleine Maurits en de kleine in je buik????

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #4908 Majo, 28 apr 2011
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
    Tjee zeg ons wondertje! Wat een geDOE met je schoonMOE ;). Bah!! Niks aan! Mijn moeder kan dat soms ook doen....als Maud aan de borst ligt en we zijn boven als zij op visite zijn, komt ze ineens kijken. Op zcg heen probleem, maar dan gaat ze staan kletsen....tsja...en denk je dat Madammeke dan nog verder wil drinken? Of bij geven v/d fles steeds zeggen....geef maar aan mij, ik neem het wel over...Nee, Mam! Ben blij dat ze net na 2 mnd weer opnieuw iets (30 à 40 cc) uit de fles wil drinken! Pffffffff............. wat kunnen ouders soms toch vermoeiend zijn!! Hoewel ik bij mijn moeder wel vaak het idee heb dat ze het wél goed bedoeld. Komt er soms alleen wat vervelend uit (hoop dat de intensie van je schoonmoe ook goed is ondanks dat het wel oeoeoeoervervelend is). Maar verder dus wel lekker genoten van jullie vakantie? Lieve foto's trouwens van Seyhan! Hoe is het trouwens met jouw moeder?

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oeoeoeoeoeps........ had alwéér je verkeerde (oude) topicnaam gebrukt. Gauw gerectificeerd!! Ben niet de enige zag ik al....Suus en Kleintje ook al :).

Ben je trouwens niet 'bang' dat meelezers je foto er nu ook opzien staan? Dan weten ze deze naam ook zo!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Foto's worden vandaag verwijderd ;)
    Hahaha met de naam zal nog wel vaker gebeuren hoor hihi

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wil je dat we je bij je nieuwe naam noemen?? Dat wordt dan echt even wennen!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Denk niet dat men er zo snel oplet hoor :)

13. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Zal me weer eens even melden hier, anders denken jullie weer... die is aan het puffen :p:p:p

Gisteren bij de VK geweest, vroeg of ik de kleine nog goed voelde. Gezegd dat ik minder voel, maar nog wel goed. Maar dat ik wel merk dat de kleine dagelijks 3-4 keer de hik heeft... nou dat was een teken dat de kleine in goede conditie is en naar zijn/haar zin heeft in mama's buik... mocht de kleine geen hik meer hebben dan vind de kleine het ook minder leuk in de buik... die blijft dus nog wel een aantal weken zitten... :D

Verder was alles goed met mama in spe en de kleine!

Jessy... idd gek idee. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik hier net mee ging schrijven... en nu nog maar max 4 weken en ik ga door het leven als mama Ingrid.

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ingrid, Spannend he!

15. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Even een vraag voor de dames die al bevallen zijn. Hoe lang na het stoppen van de bv werden jullie ongesteld?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Traantje wat lief dat je man mee heeft gekeken:D
    En voor het compliment.

Heb mijn man gisteren dus ook laten bellen, al heeft hij het niet verwoord zoals ik bedoelde, ze "bedanken" .
    Ze begon natuurlijk weer van jaaaa maar ze wil hem te veel laten drinken en onder dwang bla bla.
    Pfffff gelukkig zien we ze idd een hele tijd niet.

Majo ja bah ik haat dat werkelijk waar.
    En erg genoeg zit ik hierdoor op een punt dat ik hem eigenlijk aan niemand wil geven * schaam*

Ingrid spannend hoor

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    traantje uhm ik werd 5 weken na het stoppen met de bv ongi.
    Vroeg me eigenlijk al af waar het bleef.
    Ben benieuwd hoe deze cyclus is...

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, Ik heb 3 weken BV gegeven en werd ongeveer 3 maanden na het stoppen ongi.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames wat gezellig hier:)!!!

traantje ik las jouw vraag ik geef nog steeds bv en ben al 2 keer ongi geweest

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ons wondertje... wat een verhaal van je schoonmoeder. Vreselijk lijkt me dat. Overal mee willen bemoeien! Trek het je niet te veel aan. Wat een prachtig kereltje die Seyhan.

Deel Deze Pagina