Kleintje: tip van flip: bij de action kun je molton matrashoezen kopen met een waterdichte onderlaag. Die heb ik toen om mn matras gedaan, na eerst een week afzien op een zweet en kraak zeiltje.
Kleintje, ik had geen zeiltje eronder gedaan dus nog gewoon op mn eigen matras geslapen! Maar ja, bij mij ging het natuurlijk ook allemaal anders dan gepland Ik had ook de placenta aan de voorzijde. Plopjes niet echt gevoeld, 1e schopje bij bijna 23 wkn. Duurt dus helaas echt wat langer
hey meiden, ik kom hier nog eens piepen, ik voelde de eerste klopjes op 17w, regelmatig vanaf 21w en positiekleding, die had ik al nodig vanaf 12w al was mijn buik nog niet zo dik maar eigen kleding zat zooo oncomfortabel... en ik ben helemaal verliefd op mijn dikker wordende buik en vooral op die schopjes!! iedere keer dat ik mijn buik zie of voel wordt ik zo diep gelukkig!
Hey Calani!!!!! Maar jij bent natuurlijk ook zwanger van een tweeling. Dan zal het met die buik ook wel sneller gaan. Nou het bed staat hier omhoog en mijn tas staat klaar. Laat die baby maar komen!!!!! Vind het bed alleen wel HEEEEEL hoog. Als ik zit kan ik niet met de benen bij de grond. Maar heb wel ff de hoogte opgemeten en is netjes 67 cm dus zal wel zo horen. Heb alleen niet veel zin om 5 weken op dat hoge bed te slapen maar ja...... Heb ook het zeiltje onder mijn lakens gelegd. En even getest en het kraakt..... Misschien dat ik maar eens voor die action moltonhoes moet kijken. Maar eerst maar een nachtje dit proberen. Nou de rest van de avond maar even relaxen want we hebben nog veel gedaan vandaag ter voorbereiding op de baby. En ook nog naar de stad geweest. Heb trouwens nog steeds krampjes en ook wat vaker harde buiken als normaal. Maar misschien dat ik er nu ook wel meer op let dan normaal.
Goedenavond dames, Majo, wat een lekker eigenwijs kindje krijgen jullie zeg! haha! Wel leuk dat jullie nog een keer gaan. Hopelijk krijg je dan mooie fotootjes mee. Hoor het toch wel vaker dat het kindje zich lastig laat zien! Kleintje, fijn dat alles op z'n plek staat nu en dat het tasje klaar staat!!! Misschien kun je een klein opstapje neerzetten, zodat je er wat makkelijker inkomt! Van mij mag de beeb ook wel komen (die van jou dan) ben wel erg nieuwsgierig!! Jewel, jij mist je buik dus ook wel! Het gaat erg hard met ruben he?! Alweer een maandje, sodeju!!! Hier, kijk nu wel echt uit naar de eerste echo...voel me best goed en niet zoveel kwaaltjes, dus zou het wel fijn vinden om wat bevestiging te krijgen! Nog 8 daagjes...gelukkig hebben we de echo 's ochtends, zou er niet aan moeten denken om op de dag zelf nog tot 's middags moeten wachten! Ben vanmiddag gebeld of ik morgen wilde werken naast de groep waar ik normaal sta (ik doe groep 2b en moet naar 2a) dus de dag vliegt vast voorbij! Woensdag een workshop, dus geen kids voor mij, alleen donderdag nog en vrijdag hebben we studiedag, dus zijn de kids ook vrij! En dan...weekend en dan....ECHO!!!! Vandaag is zwager/zus en kids geweest! Zwager heeft belastingformulieren ingevuld, krijgen voorlopig 1900,- terug!!! WHOEHOE!!!! Wat een heerlijk bedrag! Ben wel kapot door dit drukke dagje, dus ga er weer vandoor! Knuffel!!
Oh calani, prachtig buikje heb je trouwens!!!! Kan me voorstellen dat je er erg gelukkig van wordt! Ik kan ook niet wachten om in positiekleding te gaan lopen, merk nu al dat de kleding strakker gaat zitten, dus wie weet over een paar weekjes!!! Smak!
hey loesie, bedankt voor het compliment nog even en jij loopt er ook zo bij en ik ben zoooooo benieuwd naar je echo, één of twee?!!!??? en kvo, lijkt me idd vervelend om zo veel weken op zo'n hoog bed te slapen maar mss beval je wel al binnen een paar dagen je weet toch wat helpt hé (met je partner...)
Calani echt prachtig buikje inderdaad! Loesie ik kan ook bijna niet wachten. Draag nu eigenlijk al iedere dag jurkjes want dat zit toch het lekkerste (m'n darmen zijn ah opspelen ) Ben zooo benieuwd naar je echo! Ik mag donderdag weer!
Calani, Ik heb inderdaad geen buikfotos online staan. Gisteren was echt een beetje raar.. Had echt 1,5 uur lang super veel harde buiken. Ik dacht even oh nu gaat het beginnen. Maar toen ik op stond en naar bed ging was het weer over . Wel toen ik s nachts uit bed ging kreeg ik meteen weer harde buiken. Vriendlief is gewoon weer naar zijn werk gegaan vandaag en ik ben super alert. Morgen bij de VK maar eens navragen.
Las net trouwens bij de maart mama's dat ze Linda gisteren zijn begonnen met inleiden...... Ook al zien we haar hier niet meer zijn jullie toch op de hoogte van haar!
kvo spannend, het komt dichter lijkt me!!! SUPER sinja, bedankt voor het compliment nog even en jij ook hé
Vanmiddag weer veel harde buiken. Ik ben zo zenuwachtig....... Van mij mag het beginnen. Maar zal wel nog even duren,.
Spannend he kleintje, door die harde buiken (oefenweeen) begint het nu wel heeeeel dichtbij te komen.
Kleintje, wat spannend zeg! Ik hou je in de gaten...wie is je buddy?! Hier, gisteren voor het eerst overgegeven, ook veel last van brandend maagzuur. Veel last van mijn maag gehad en nu ben ik heel erg aan de diarree (sorry)...alles wat ik eet en drink komt er zo weer uit. Is dit normaal!? Lees veel over obstipatie, maar nie over diarree... Zolang het geen kwaad kan, klaag ik nie hoor, maar die rommelende darmen en 'krampen' maken me wel nerveus! Zit wel echt in mijn darmen en niet in de baarmoeder, dus het zal wel niet erg zijn. Nog 6 nachtjes! Knuffel voor jullie!
Spannend Kleintje. Nog even geduld.... Loesie: Ik las laatst ergens dat diarree ook een symptoom kan zijn, maar als je daar last van hebt, wel goed drinken. Ik voel ook van alles in mijn buik, en dat maakt me ook nerveus, vooral die krampen. Al nieuws over Linda?
Loesie, Zoe is mijn buddy hier en Sinja van het ICSI topic. Dus wees niet bang het nieuws komt aan Zora, niet te druk maken. Alhoewel het makkelijker gezegd is dan gedaan. En ik zal eens gaan sporen naar nieuws over Linda. Net bij de verloskundige geweest. Alles was weer prima! En de oefenweeen zijn inderdaad een teken dat mijn lijf zich aan het voorbereiden is. Maar kunnen helaas geen speculaties gedaan worden wanneer het echte werk gaat beginnen. Ook zei ze toen ze aan mijn buik voelde dat de baby bezig is met een groei inhaalslag. Ze schatte nu dat hij toch wel 7 pond is met 40 weken. Terwijl 2 weken terug de echo 6 pond voorspelde. We zullen zien. Ik vind het niet erg als het een klein kindje zodat de bevalling niet te lastig wordt maar is voor het kind wel beter als hij wat groter is. Kan hij wat meer hebben. Kreeg ook een sms van mijn vriendinnetje. Ze is gestopt met de borstvoeding..... Ze werd er te gestresst van. Vooral omdat de kleine zelf niet goed aan de borst dronk en ze telkens moest kolven. Wel jammer, maar ja ik denk ook dat je niet te lang moet aanmodderen.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 25-03-10: Linda: meisje en jongen 25-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: ?????? 12-06-10: Calani: meisje en meisje 14-06-10: Bright: meisje 16-06-10: Pat: meisje 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten 29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten 03-10-10: Elin26 08-10-10: Traantje 11-10-10: Sinja 20-10-10: Klingel 04-11-10: Loesie1982 10-11-10: Zora Afspraken bij gyn of vk 11-03-10: Pat controle vk 11-03-10: Confidence controle gyn 16-03-10: Maria74 Nekplooimeeting gyn 16-03-10: Kleintjevoorons controle VK 22-03-10: Bright 3D groeiecho 29-03-10: Zora 1e echo 19.45 uur Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn)[/QUOTE]