Berdje, hahaaaaaaaaa!!! Hier ook nogmaals, wat onwijs gaaf zeg! Wie had dat nu gedacht?! Nogmaals gefeliciteerd Miepje, m'n telefoon heb ik de hele dag in de aanslag hoor!! Kom maar op met die sms ! Spannend!! Traantje, wat leuk dat jullie ook alweer voor een brusje gaan zeg . Hopen hier idd op meerdere zaadcellen deze keer. Als het er weer zo weinig zijn denk ik dat de gyn het gaat afraden, maar ook al vinden ze maar een handvol, wil de poging wel weer wagen hoor! In theorie heb je maar 1 zaad- en 1 eicel nodig.... Caruli, wat goed van Mitchell zeg . Toppertje! Ons Wondertje, geen idee wat de gyn 8 juni gaat zeggen. Hangt helemaal v/d zaadanalyse af denk ik. Hoop dat er wat gevonden wordt en dat ie zegt eerstvolgende cyxlus mag je starten met de pil....maar ja....we zullen wel zien.... Lelie, jij staat gewoon alweer als 5e op de lijst Mijs, hoe is het eigenlijk met jou? Lang niet gezien hier! En Vlinder? Ook al tijdje niet toch?
Kom maar op met de buddy nieuws haha Majo, jaja alweer de 5e op de lijst. Nog 5 maanden te gaan Oh kan iemand mij even PBen, wil nou toch ook wel weten wie berdje is Fijne zaterdag allemaal!!!
Hoi meiden, Ik kon het niet laten om nog een kv test te doen, na die stomme test van MvM. Het stelt me toch weer wat geruster. Zie hieronder het resultaat... Oh die verdomde onzekerheid ook he.
Wat een knaltest!!! Hier gaat het niet zo lekker. Het bloeden is weer meer geworden (gelukkig geen krampen of stolsels), dus deze week maar eens even met de echo laten kijken.........
Berdje wauw wat een knaller zeg Nightelf pfff dat bloedverlies ook bah. Hoop dat het snel stopt en alles gewoon goed is.
Nightelf: Wat een spanning zo he. Laat anders idd nog voor de zekerheid een echo maken. Wat bij mij hielp was een angelsound, dan kon ik op den duur zelf ook controleren of het nog goed ging.
Meiden vraag me af ben ik nu zo abnormaal Sinds ik de afspraak heb gemaakt voor het gesprek ben ik al helemaal hypernerveus Zo spannend weer allemaal hihi
Ons wondertje: Heel herkenbaar meid, had ik ook elke keer. Dan krijg je weer die kriebels van het gaan beginnen... Je weet wat ervan kan komen he, hoop echt dat jullie dan ook snel zwanger raken van een brusje
Ja Berdje precies hihih. Dank je wel voor je lieve woorden. Manlief bijna zover over de streep om juli te starten ipv aug.
'haha het zijn altijd die mannen die niet zo gauw meer willen he. Hebben ze bij jullie geen zomerstop?
Haha, wondertje...ik ben het ook steeds naar voren aan het schuiven! Wij (lees: vooral ik) willen in september weer beginnen, maar wordt steeds achterin de maand ongesteld...dus ik zei laatst al tegen manlief: als ik achterin augustus ongesteld word gaan we beginnen hoor, gaan we niet wachten tot achterin september... Na wat mopperen en doordouwen van mijn kant, is hij om, haha! Berdje, wat een MOOIE test!!!! HOERA!!!! Nightelf, he bah, laat dat bloeden nou gewoon stoppen...dat maakt je zo onzeker, dat zou niet moeten mogen!!!! Toch maar weer bellen hoor, dan wordt je misschien weer iets gerustgesteld! Liefs
Ons wonder: Op naar eind Juni en dan hopelijk in Juli starten Loessie: Oh leuk joh, hopelijk kom jullie straks snel weer op de zwangeren lijst te staan. Hier: Morgen komt de fysiotherapeut weer en aan het eind van de middag komt de logopedie ook weer. Ben benieuwd wat ze nu weer te melden hebben. Moest Mitch uit een gewoon beker proberen te laten drinken, maar dat lukt echt niet. Zodra ik al aankom met de beker dan draaid hij zijn hoofd weg en krijg ik het niet meer voor elkaar Maar goed zullen het morgen wel weer horen..
Caruli, een gewone beker? Dus geen rietjesbeker ofzo? Sophie drinkt daar ook nog niet uit hoor! Geef haar wel ns m'n glas zodat ze slokjes kan proberen... Dus ja, niet raar dat mitch dat nog niet doet hoor! Ons wondertje, logisch hoor, die spanningen! Had ik ook! Het stelt nix voor, dat eerste gesprek, maar het zijn al die kriebels weer! Loesie, ik zou ook voor eind aug gaan