Pff meiden, het nagelbijten is weer begonnen. Ik weet dat ik morgen bij de echo niet veel moet verwachten maar toch... Ben ik bang dat ik teleurgesteld zou zijn en nog niet gerustgesteld. Was ik maar al weken verder zodat ik zelf kan luisteren of alles nog goed is van binnen.. Morgenvroeg vertrekken we om 07:25u en dan om 08:00u bloedprikken en om 09:10u afspraak bij de gyn. Eigenlijk wil ik nu al slapen en dat het snel morgen is, maar ik kan niet slapen
Berdje, begrijp de zenuwen maar je hebt zo'n knaltest gehad! Dat moet toch goed zitten!!! Girl, hoe is het met jou? Het is zo stil!! Jij hebt ook volg wk al je echo hè!!
Susan: Ja die test gaf me weer even vertrouwen, maar dan ga ik weer nadenken. En dan bedenk ik me dat hcg niks vertelt over hoe het met het kindje is... Of er iets zit, of het goed gaat, of het goed blijft gaan enzo enzo. Heb nu al zoveel verhalen gehoord en gelezen van mensen die dachten goed zwanger te zijn en helaas... Pff gek word ik dan van mezelf. Maar goed geen bloed geeft moed hou ik me maar voor
Ja maar je hebt toch al een hele vroege echo morgen? En ja, dat vind ik sowieso het probleem van een zwangerschap; je blijft altijd bang of het allemaal wel goed gaat. Er zijn ook verhalen waarbij het misgaat bij de bevalling of een paar weken ervoor, of vlak erna... Begrijp me niet verkeerd, je moet echt genieten van alles maar als je die verhalen blijft lezen en opzoeken, blijf je onzeker! (Moet wel eerlijk bekennen dat ik de dozen van Sophie's babyuitzet pas heb weggegooid na haar geboorte... Just in case!!)
Ja das waar, maar denk ook weer terug aan mijn eigen voorgeschiedenis en dat maakt me al bang genoeg. Het nadeel van een hele vroege echo vind ik, dat je dan vaak nog geen hartje ziet en dus nog niet weet of het een goede zwangerschap is... Maar het was de keuze van de gyn om me weer zo snel te laten komen, om te kijken of het geen BBZ is.
Succes morgen Berdje!! Spannend!! Suus, mooi buikje alweer zeg . Wondertje, de kriebels dus alweer ?! Haha....Maud trok zich hier vandaag voor het eerst zelf op tot stand!! Trotse Mama hier dus
Hey meiden, Zoals verwacht was het nog te vroeg om een goede bevestiging te krijgen... Op de echo was wel een vruchtzak te zien op de goede plaats maar nog geen vruchtje of hartje.. Over 10 dagen terugkomen. Pfff ben toch stiekem wel wat teleurgesteld hoor. Had graag wat gerustgesteld geworden maar helaas. De gyn zei natuurlijk wel dat ik de mk periode nog niet voorbij was, en het even afwachten was of het zich goed ontwikkeld. Nu kan ik niet meer doen dan afstrepen naar volgende week vrijdag en heel hard duimen..
Heh meis , pff nog zenuwslopend idd Ik hoop toch dat je volgende week vrijdag ( jeetje wat lang nog heh) een prachtig kloppend hartje ziet.
Ik had toen ik belde al tegen de assistente gezegd dat ik over 2 weken pas een echo wilde, maar de gyn wilde me na 1week dus nu al zien. Dus kon het wel weten, maar toch baal ik ervan. Vind het al doodeng en nu nog 10 dagen wachten. Maar goed meeste meiden krijgen pas later een echo en moeten nog langer wachten.. Dus mag eigenlijk niet zo zeuren
Berdje, wat een onzekerheid allemaal he.. en misschien is het ook te vroeg om iets goeds te zien...het is nog vrij pril. Je hebt een absolute knaltest...het moet gewoon goed komen
Berdje, das balen van zo vroeg.... maar idd knaltest én een vruchtzakje op de goede plek. Op naar een kloppend hartje volgende week vrijdag!!
Berdje, het is nog te vroeg voor het hartje ook (begint toch ergens pas in de 6e week?) maar wat je wel als positief eruit kan halen, is dat het in ieder geval wel op de juiste plek zit!
Berdje: wat een onzekerheid zeg, maar het is idd nog wel erg vroeg om wat te zien. Hier gelukkig gisteren weer een kloppend hartje gezien en ik merk dat ik het bloeden begin te accepteren (hoe moeilijk het ook is om toch het vertrouwen te houden). Gelukkig kan ik zodra ik ongerust/ onzeker wordt even een radioloog of echo-laborant op de afdeling vragen om even te kijken, is toch wel erg fijn.
Ik kwam even kijken hoe de echo van Berdje is gegaan...maar nog steeds onzekerheid dus...jammer. 10 dagen zijn dan wel heel erg lang Onze echo was goed, precies 8 weken en een mooi kloppend hartje!! Ik denk dat ik me dus binnenkort maar eens even officieel hier kom melden!!
Berdje, meid....dat is wel ff een teleurstelling.....kan me dat wel voorstellen. Nou, ik blijf gewoon stug doorduimen voor jullie en jullie beebje hoor! Op naar volgende week. Pat, ook nog hier ff een dikke proficiat meid! Hoe gaat ie verder met de dikke, bolle buiken dames? Groeien gestaag door? liefsss
Hier gaat het goed! Heb volgens mij de kleine al gevoeld! Heel bijzonder en herkenbaar. Maar wel al vroeg in mijn ogen. Verder niet meer misseljk en 's ochtends niet meer overgeven en begin gelukkig ook weer meer energie te krijgen. Ben nu ook aan iedereen aan het vertellen dat we zwanger zijn! Veel positieve reacties. En ik krijg weer 6 maanden verlof . Maar den dat ik 5 maanden thuis ga zitten en dan 1 dag in de week 16 weken lang. En daarna contract omzetten naar 3 dagen. Directrice heeft haar zegen al gegeven Alden is mijn leidinggevende iets minder gelukkig. Maar dat maakt mij niet uit .
nightelf: Fijn dat het toch nog goed gaat meid. Pat: Super dat de echo goed was, gefeliciteerd Esser: Hoe gaat het met jou, joep en buikje? Kleintje: Het kan dat je je beebje al hebt gevoeld hoor, je herkent nu wat je moet voelen he. Fijn dat je zo lang verlof krijgt en dat ze op je werk zo meewerkend zijn. Hier gaan we vanavond naar mijn schoonouders toe om het te vertellen, heb al een kado gemaakt. Ben benieuwd of ze het gelijk door hebben. Toch fijner als ze het al weten ivm oppas en dan hoeven we ook niet meer te liegen als we naar het zh toe moeten.