Ben hier een tijdje niet geweest maar even Miepje felicteren: Miepje en Miepjeman: Van harte met jullie zoon Bram, wat een leuke stoere naam! En ook nog even: Maartje: Oe dan duurt het voor jou niet lang meer. Ik ben ook bevallen met 38 weken precies. En kleine deed het prima. Ik ben ook ingeleid. Omdat ik met langdurig gebroken vliezen liep. Vliezen gebroken met 37 + 4. Apgarscore was eerst 7 en daarna een dikke 10. Maar dat kwam omdat de bevalling erg zwaar was en kleintje met de vacuumpomp is gehaald. Dus lag zeker niet aan de termijn. Susan: Ik snap jouw beredenering over de cryo's heel goed. Hoewel ik het wel met Kleintje eens ben, wij zien het ook als leven. Wij hebben nog nooit cryo's gehad, enerzijds erg jammer, anderzijds zie ik dat ook als een voordeel omdat we dan niet de moeilijke beslissing hoeven te nemen wat met de cryo's te doen. En laten we eerlijk zijn, dankzij de paren die de cryo's aan de wetenschap afstaan worden technieken beter, maar ja het blijft natuurlijk dubbel.
Ohw meiden heb ff een flink baalmoment. Net de belastingbrief ( BE) gekregen 2300 euro betalen pfff daar gaat het hele vakantiegeld
Potverdikke die man zei in december ja ongeveer 1500 euro. Nou 800 euro vind ik toch nog wel een groot verschil
Wondertje, gelukkig krijg je vakantie geld waarmee je het gat kan vullen. Als wij zon rekening zouden krijgen dan wist ik niet hoe ik het moest oplossen (1 salaris, dat van mij, en vriend met eigen bedrijf wat nog niet loopt )
Oei ja dat is echt sh*t dan Ik herken je situatie wel hoor hebben wij ook gehad toen ik het laatste jaar zelfstandige was. Mijn man heeft nu ook zoiets tja het is nu eenmaal zo. We wilden een aanbouw zelf maken ( luxeprobleem weet het) Maar door mijn ontslag vorig jaar juli zijn we natuurlijk toen ook 800 euro per maand omlaag gegaan met inkomsten en tot nu toe ging dat goed. We zijn idd al blij dat het momenteel komt nu het vakantiegeld komt. Ik was al bang dat hij ging zeggen we stellen de 2e kinderwens uit. maar gelukkig nog niet gehoord
S heeft trouwens weer verhoging 37.8 tot 38.2 pffff ik schrik er toch telkens van ,terwijl zijn urinestaal uitslag goed was 1.5 week geleden
Ons wondertje: Ik heb je foto's helaas gemist. Wat balen zeg dat je zoveel moet betalen Ik zou nog even aankijken met de verhoging, en anders misschien een zetpilletje? Mocht je twijfelen dan altijd de huisarts bellen he. Dikke knuffel.
Dank je wel Berdje. Ja ik ga dan direct de kinderarts bellen kan ik zelfs altijd thuis bellen. Het weer wat gezakt zelfs zonder zetpil wilde ff kijken hoe het lichaam reageerde. Zal zo nog ff de foto's uploaden
Wow wat een bos haren idd zeg Wat een mooi ventje! Oh das altijd wel fijn dat je de kinderarts altijd mag bellen. Hopelijk zakt het snel weer helemaal en is er niks aan de hand.
Onswondertje, waarom zet je de foto's dan niet in je privé album, dat alleen vriendjes het mogen en kunnen zien? Is dat niet makkelijker?? Balen van dat belastinggeld zeg! Vind dat toch altijd zonde vh geld...... Helaas hoort het erbij
Caruli... JOEHOEEEEE!!!! Gefeliciteerd he! Ons wondertje...Balen dat je zoveel belastinggeld moet betalen. Idd 800 euro meer is wel een groot verschil. Zonde van het geld idd... vakantiegeld besteed je liever ergens anders aan. Wat een mooie foto's trouwens van jullie manneke! Hier alles goed met onze kleine meid. Ze doet het echt super. Ze had begin van de week even 2 dagen van continu (3 uur achter elkaar) huilen. Maar ze drinkt goed, komt in gewicht aan, plast en poept goed, en heeft geen koorts. Was wel even frustrerend hoor. Je heb echt geen idee wat er aan de hand is. Maar nu gaat het weer super! Heeft die huiluurtjes ook niet meer gehad! Zal even foto's plaatsen in prive album!
Ingrid je hebt eerlijk waar een prachtige dochter. Ons wondertje. Ook al zo'n knapperd. Met die dromerige ogen. Echt een knappert. Als ik een meid mag krijgen ooit. Zou ik haar graag voorstellen aan die kleine knappert Carruli. Nogmaals gefeliciteerd meid. Echt een wonder zo'n spontane zwangerschap. Nu van genieten. Nou meiden ben vandaag al 2 dagen overtijd heb woensdag negatief getest. Dus denk dat t nog komt. Zou dan kunnen komen van me punctie nog dat is een maand geleden.