@Miepje: wat een verhaal zeg!! Maar fijn dat het hele gezin nu thuis is en er al wat ritme is. Heb je nu uiteindelijk nog bloed gehad? Meestal knap je daar wel weer heel erg van op! @Caruli: gefeliciteerd meid met jullie kloppende hartje!! Super!!! @Ingrid: ik weet niet of ik het al gezegd had, maar wat een schatje hebben jullie (had pas de foto's bekeken) allen: bedankt voor de felicitaties. Ik kan echt niet wachten tot 8 juni. Ik hoop zo dat alles goed is Hadden jullie ook dat jullie buik al zo snel boller wordt met de 2e (3e of 4e (Caruli) . Het is echt niet normaal zeg. Ik ben bang dat ik het niet heel lang kan verbergen, zoveel wijde kleding heb ik nou ook weer niet
Traantje, ja de eerste paar weken gaan heel snel. Heb het idee dat ik nu iets stabiliseer maar ja, al wel 2,5 kilo aangekomen
Suus, jij dus ook al. Ik ben er ook al twee rijker. Maar wil toch proberen onder de 12 kilo te blijven. Bij mau waren het er 16
Hoi meiden, Zoals jullie al hadden gelezen was de echo goed Traantje: Pff hier ook al hoor, de vorige zwangerschappen kwam het elke keer wat sneller en nu idd helemaal. Mijn darmen weten blijkbaar al meteen wat ze moeten doen, gewone broeken knellen. Zodra ik thuis ben trek ik gelijk weer een trainingsbroek aan. Hier al 2 kilo aangekomen, ik heb bere honger Ga er nu echt op letten, zodat ik niet weer veel aan kom. Ben al een flink aantal kilo te zwaar dus.. Ben de vorige keren ook niet veel aangekomen maar mijn buik blijft elke keer wel plakken!
Miepje... wat een verschil van bevalling. Heftig lijkt me... maar je hebt nu je kleine manneke lekker in je armen. Heerlijk he! Traantje... thnxxx. ze is ook een schatje al zeg ik het zelf
Ghihi, ik maak me er wel druk om want bij mij gaan ze er niet zo makkelijk af . Mijn leven lang worstel ik met mijn gewicht. 10 kilo er af, 15 er bij, 7 er af, 10 er bij, 12 er af........ Enz....enz
Oh bij mij wisselt het ook hoor maar 'gelukkig' niet in jouw aantallen. Paar kilootjes erop of eronder, thats it, hoewel die buik nooit mooi in plooi is geweest de laatste jaaaaaaaaaren, in vergelijking met vroeger. Was toen echt een iel scharminkeltje
Oh ik ben nooit dun geweest, na....... 3 jaar geleden. Heel fanatiek Sonja bakkeren en ik ging van 85 kg naar 63 kg. Maar toen probeerden we zwanger te worden + 5 kilo, Icsi + 7 kg, zwanger + 16 kg, Ghihi en na de bevalling was het gelukkig - 12 kg. Maar daar bleef ik vervolgens hangen. Maar na deze zwangerschap moet het er allemaal weer af. Naja minimaal weer onder de 72 kg. Dan is mijn BMI ok.
Suus, ik heb ook 3 garderobes. Maat 38, 40 en 42. En dan nog een stapeltje waarvan ik weet dat het nooit meer gaat passen
Hahahaha, moet lachen om je laatste opmerking hoor! Van die bewaarde garderobe voor.........? Maar wat netjes afgevallen met SB zeg!! Respect hoor! Ik heb het ook een weekje gedaan maar ik sportte teveel denk ik want ik kreeg allemaal zwarte vlekken voor m'n ogen omdat ik echt te weinig naar binnen kreeg. Toen dus gestopt. Ook weight watchers gedaan maar de hele dag punten tellen...nee ook niet mijn ding! Na de bevalling wel dr Frank dieet gedaan en van 69 naar 60 kilo gegaan!! Toen ermee gestopt en bleef hangen op 63, m'n startgewicht dus vond t wel goed zo. Heb me berust in het feit dat dat buikje blijft Oh nog iets anders, heel leuks Sophie kan sindskort ook het woord buik zeggen. Ze tilt ook haar eigen hempje dan op om haar buik tr laten zien Maar nu heb ik haar geleerd dat mama ook een buik heeft... Dus vanavond deed ze m'n shirt omhoog en vroeg ik wat dat was, zei ze buik. Dus ik zeg, wat zit er in mama's buik? Roept ze heel hard: baby!! Te schattig gewoon toch? M'n man keek er vreemd van op dat ze dat kon, en toen biechtte ik op dat ik haar dat ook geleerd had
Vet!!!!! Ik ben ook aan het proberen Maurits het woordje baby te leren. Maar hij maakt overal papa of mama van...... Misschien over 4 maanden......
Susan: Wat leuk zeg van haar En dr frank heb ik al meerdere goede reacties op gezien, ben toch eens benieuwd hoe dat werkt. Wie weet dat ik dat ook ga doen na deze bevalling. Hier lukt afvallen nooit goed, hooguit 3 kilo en dan blijf ik stilstaan. Volgens de huisarts is mijn metabolisme laag en verbruikt mijn lichaam niet veel en houd het vast Tja daar moet je het dan mee doen. Sporten heb ik gedaan maar kwam ik aan, dus dat werkte ook niet motiverend. Ik snap het af en toe niet, ik eet niet veel doe veel meer als vroeger nu met kids erbij en dan nog niet afvallen. maar goed eerst maar eens deze zwangerschap volbrengen en dan genezen van de ks en dan eens goed richten op het afvallen
Caruli, bij weight watchers vertelden ze me dat sommige vrouwen te weinig eten en daardoor aankomen ipv afvallen! Komt dan doordat er te weinig in je lichaam zit zodat alles wordt opgeslagen. Als je dan iets meer eet (en dan natuurlijke de goede basisdingen), blijft de spijsvertering alles lekker afbreken en val je wel af! Maar anyways, ik pleit voor dr Frank. Nauwelijks honger en je ziet snel resultaat op de weegschaal wat giga motiveert natuurlijk! Als je gewoon bedenkt dat je na afloop 2 kilo aankomt, weet je precies hoeveel je in eerste instantie kwijt moet.
Suus, nou dr Frank is my man na deze baby! En van die twee kilo.... Das bij SB ookzo. Zoals jullie zien begin ik weer 's nachts te spoken. Zullen de hormonen zijn
caruli wat lees ik heb je een goeie echo gehad??? gefeliciteerd!!!! en het hartje ook al gehoord dus?? super hoor.
Caruli, gefeliciteerd!!!! Mooi weer hè zo'n echo? Oh ja, als je niet afvallen niet goed lukt zou ik na de bevalling dan eens naar een diëtiste gaan. Dan kun je samen met haar je eetpratroon doornemen. Je lichaam moet als het ware worden gereset. Het moet weer een calorieverbrandende machine worden Miepje, pfff dat moet idd een pittige bevalling zijn geweest zeg! Maar nu idd lekker genieten van jullie ventje!!! Traantje, hier meteen ook al een buikje hoor. Mijn darmen zetten meteen op. Krijg nu ook veel reacties dat ze al dachten dat ik zwanger was omdat ik al echt een buikje had. Gelukkig hoef ik het nu niet meer te verbergen Over lijnen: Ik heb een paar jaar geleden samen met mijn vriend ge-sonjabakkerd. Voor mij was het toen niet echt nodig maar deed mee om mijn vriend. Ik ben toen 5 kilo afgevallen maar toen dus gestopt met de pil en met sporten en toen zaten die 5 kilo er zomaar weer aan. Met de zwangerschap van Ruben ben ik 18 kilo aangekomen maar na een week waren er al weer 16 af. De laatste kilo's gingen niet zo snel maar toen ik weer ben begonnen met sporten waren ze er zomaar weer af. Nu ben ik inmiddels ook al 3 kilo aangekomen. Ik denk er wel een beetje om, ik heb een paar weken gehad dat ik ook echt berehonger had en alles at Maar ik sport nu weer 2x in de week dus nu mag ik soms ook wel eens snoepen Suus, dat heb ik idd ook gehoord dat als je al vaak gelijnd hebt dat je lichaam in de spaarmodus gaat. Dan verbrand je bijna niks en slaat je lichaam veel op. Dr. Frank lijkt mij persoonlijk helemaal niks want je mag geen brood ed toch? Ik kan echt niet zonder mijn bammetjes....ik zou niet weten wat ik daar voor in de plaats moet eten om hetzelfde vullende gevoel te krijgen. Trouwens mijn buik is ook niet meer zoals vroeger. Ik had een mooi figuur met maatje 36 (daar pas ik nu never nooit meer in ) Er zijn nu wat meer lovehandles bijgekomen Kleintje, hahaha wel makkelijk dat je kleding in verschillende maten hebt Ik heb hier ook nog wat liggen waar ik ook never nooit meer in ga passen, maar toch doe ik het niet weg. Misschien dat we nu een meisje krijgen en dat zij het later aankan? Oh ja heb de echo even verwijderd want mijn naam was gewoon zichtbaar
Uitgerekende datum 15-07-11: Maartje84: eentje 01-08-11: Mijs: jongen! 09-08-11: Vlinder: 25-10-11: Waterlelie81: meisje 01-11-11: Meriam22: geheim 12-11-11: Zoe 17-11-11: Esser: wij willen graag weten wat 't wordt 24-11-11: Kleintje: Wij willen het heeeeel graag weten... 24-11-11: Jewel: blijft tot aan het eind een verrassing! 15-12-11: Susan 11-01-12: Girl86 ..-01-12: Caruli Afspraken bij gyn of vk 06-06-11: Waterlelie81 GUO zkh 06-06-11: Esser 1e pretecho 08-05-11: Kleintje vk 09-06-11: Susan nekplooimeting 09-06-11: Girl 2de echo 15-06-11: Meriam 20 weken echo 17-06-11: Susan geslachtsbepaling dr. Papa 20-06-11: Waterlelie81 VK 21-06-11: Jewel controle vk 07-07-11: Esser GUO & controle bij gyn. 12-07-11: Waterlelie81 pretecho (25weken) drs. Papa 15-07-11: Jewel GUO zkh 28-07-11: Susan GUO Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41.0 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn) 11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42.0 wkn) 03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine & Alexandra (34.2 wkn) 28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39.0 wkn) 02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn) 16-06-10: Bright bevallen van een meisje Lynn Amber (40.2 wkn) 27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn) 08-09-10: Regi bevallen van een meisje Esmay (41.0 wkn) 21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn) 23-09-10: Maria bevallen van een jongen Sybren Tjalling (39,1 wkn) 06-10-10: Traantje bevallen van een meisje Jenna Willemijn Antoinette (39.5 wkn) 12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Faye Sophie (40.1 wkn) 21-10-10: Klingel bevallen van een meisje Florine (40.1 wkn) 25-10-10: Zora bevallen van een meisje Sara Esra (38.0 wkn) 28-10-10: Loesie bevallen van een jongen Siem Jesse (39.0 wkn) 27-11-10: Jessy bevallen van een jongen Siem (39.1 wkn) 29-12-10: Elif bevallen van een jongen Seyhan (36.2 wkn) 10-01-11: Saffie bevallen van een meisje Avalin (39.1 wkn) 26-01-11: Miepie80 bevallen van een jongen Rutger en 2 meisjes Anna & Noor (29.1 wkn) 02-03-11: Ciara bevallen van een meisje Nina (37.0 wkn) 03-03-11: Yippie bevallen van 2 meiden Eva & Vanja (38.3 wkn) 15-04-11: Botervliegje bevallen van Elise (39.0 wkn) 08-05-11: Ingrid bevallen van Syra Mila Isabella (39.2 wkn) 18-05-11: Miepje bevallen van Bram (38.4 wkn) Zo de lijst weer even aangepast.