Veel plezier... Manlief is aan het werk en ik ben net even naar dorp gewandeld met onze kleine meid! Morgen zijn we een jaar getrouwd en gaan we lekker lunchen! Zondag nog geen idee... Loessie... gaan jullie morgen nog iets leuks doen???
Kleintje gezellig hoor!!! Ammuseer je! Hoe is het met de rest van de meiden? Hier vandaag na 27 dagen ongi geworden netjes dus 1 juli volgende nod en 28e juni is het gesprek dus
Vanuit limburg heel veel groetjes!! Zijn een weekendje weg! Met schoonfam! Heel gezellig! Fijn weekend allemaal!
kleintje voor ons fijn weekend in duitsland!!! loesie jij ook fijn weekend in limburg is erg mooi daar he!! onswondertje wat mooi is je cyclus zeg!! misschien kun je al snel erna beginnen als je ongi op 1 juli is. hier vandaag nog werken met dit mooie weer. maargoed hoort erbij. fijn weekend allemaal.
Loessie gefeliciteerd met je eerste trouwdag. Je bent niet ver van mij vandaan dan Girl vanmorgen is het echt heel erg losgebarsten dus ik pak dan maar deze dag als eerste echte ongi dag dus weer 28 dagen dan.
Hoi meiden. Ingrid: Gefeliciteerd met jullie 1e huwelijksverjaardag Loessie: Jij ook gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag Hier is donderdagmiddag oma van manlief overleden. Nu gaan we morgen condoleren en kijken en dan is dinsdagmiddag de crematie.. We wisten dat het eraan zat te komen, maar leuk is het nooit he. Fijn weekend meiden.
@Caruli: gecondoleerd! @Ingrid en Loessie: jullie gefeliciteerd met jullie huwelijksdagen. Traantjeman en ik waren afgelopen vrijdag al weer 6 jaar getrouwd. Gaat snel hoor. We hebben er alleen niets aan gedaan Ik eet nu toch niet echt lekker en kan maar weinig op door de misselijkheid. Woensdag echo.... spannend! Ben echt zo benieuwd of het goed zit, ik hoop het zo....
ons wondertje: ik voel me weer net als bij Jenna, de hele dag door misselijk, maar ik hoef niet te braken. Tenzij ik te lang doorga met tanden poetsen, dan moet ik wel overgeven. Verder moet ik vaak kokhalzen. Maar dat was het wel. Wat ik wel vervelend vind is dat ik af en toe zo'n zeurderig/menstruatieachtig gevoel heb ik mijn onderbuik, maar ook dat had ik met Jenna. Ik ben dus gewoon heel benieuwd of het allemaal weer goed is. De buik groeit in ieder geval erg goed ik heb nu al zwangerschapsbroeken aan en ik ben bang dat ik het niet lang meer kan verbergen!
Heb je geen foto meid Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de buiken van jullie gaat meiden Ik had bij S ook vanaf 8 weken positiebroeken aan ben benieuwd als we weer zwanger mogen raken hoe snel dat nu zal zijn. En hoe hebben jullie het de familie verteld allemaal? Iets speciaals gedaan?
Traantje: Hoever ben je nu ongeveer? Spannend hoor woensdag, hoop dat alles goed zit meid. Ik heb ook al positiebroeken aan.. per zwangerschap lijkt het steeds sneller te gaan. Heb alleen nu een hangbuikje.. Ben benieuwd of hij straks ooit nog rond en strak gaat worden. Wij moeten vrijdag weer naar het zh voor een echo, ben ook weer benieuwd. Hoor nu overal dat het pas later fout is gegaan dus nu krijg ik echt weer de bibbers...
Caruli lieverd probeer hoe moeilijk het ook is positief te blijven. Ik geloof dat dit wondertje niet voor niks is gekomen!
Ghihi, jullie zijn allemaal lekker vroeg met die positiebroeken. maar als het lekker zit gewoon doen! Ik had bij Maurits met 15 weken zwangerschapskleding aan en nu met 13 weken.....
Hey Meiden, Kreeg de tip om even op dit forum te kijken en lees jullie verhaaltjes met tranen in me ogen en de meiden hadden gelijk zal jullie even in het kort uitleggen hoezo tranen in me ogen wel van BLIJDSCHAP hoor.. Wil jullie niet lastig vallen met me verhaal maar leg het even uit hoezo ik hier mee lees.. Ik heb 2 icsi behandelingen gehad en beide mislukt 1e icsi mislukt geen eskimo's en de 2e icsi mislukt maar gelukkig nog 3 eskimo;s maar heb zo zware punctie gehad dat ik de volgende keer onder al gehele narcose moet en heb twee weken plat gelegen daarna micraine erover heen en toen ik beter werd heb kreeg ik een bloeding en ook deze icsi was mislukt nou al mijn moed en geloof is me naar me schoenen gezakt geloofde er niet meer in maar door Char1983 en kleintjevoorons kreeg ik de tip om even hier te lezen heb gewoon met tranen zitten lezen omdat het dus echt ook wel kan ja sorry meiden maar dat ik jullie lastig val met z;n verhaal maar wilde alleen zeggen dat ik het super vond om eindelijk jullie positieve verhalen te lezen .. Kleintjevoorons en Char bedankt