Wat fijn dat alles goed is met de kleintjes van Linda!! Linda en Linda-man Van harte Gefeliciteerd met Evy & Timo!!! Nightelf hier dezelfde leeftijden als bij jullie, ik 30 en mannetje 29. Confidence sorry van mijn ego-bericht...jij morgen ook naar de gyn dus? Net als Sinja, die mag voor het eerst!! Hebben jullie er ook zo'n zin in??
Ja, ik heb er ook superveel zin in Pat! Hoop wel dat alles goed is...! Ik ben 26 (over 2 maanden 27) en vriend is net 4 weken 30.
Nightelf en Pat, jullie hebben het goed bekeken met een jongere man Ben ik dan één van de oudste hier? ik ben 34 en mijn man 43 jaar jong ( maar doet het als eentje van 18 ) En pat, dat was helemaal niet ego. Ik verheug me ook altijd op de controles. Maken jullie ook een lijstje met vragen als jullie erheen gaan? of ben ik alleen zo ERG!!!! Loesie, zeker meld ik als er iets leuks te melden valt. Morgenavond b.v de 3e poging van de pretecho eens kijken of de kleine er nu wel zin in heeft. Het is de laatste dagen net een golfslagbad in mijn buik. Het ziet zo grappig uit. De kleine laat zich, gelukkig, goed voelen. Kleintje, het schiet op voor je......spannend zo dat was het were even voor nu. ga ff loungen op de bank
Linda en Lindahubbie gefeliciteerd met jullie koningskoppel! @Confidence volgens mij ben ik de oudste; afgelopen vrijdag 36 geworden en hubbie is 41
Hallo allemaal, Linda, wat fijn dat de tweeling geboren is, en wat een leuke namen. Hoop dat alles goed is gegaan en dan je snel opknapt zodat het grote genieten kan beginnen.... Kleintje, jij maakt het wel spannend al met je oefen weeen. En je bent idd de volgende op de lijst, hoe gek is dat....Ik vind het heerlijk dat het ed zo hoog staat, van mij mag het altijd zo blijven... Meiden die zitten te wachten op de eerste echo, wat spannend voor jullie, hoop dat jullie snel de bevesting krijgen waar jullie op zitten te wachten. Maar probeer ondertussen te genieten, ook van de kwaaltjes, het blijft toch het grootste wonder wat er bestaat.... Maria, wat balen zeg. Maar ik dacht altijd dat ze parttime werk niet mogen weigeren tenzij er zwaarwegende redenen zijn...Heel veel succes toegewenst, kan je echt nu niet gebruik al dat gezeur... Hier gaat alles heel erg goed, ik geniet echt van mijn rust en van de kleine in mijn buik. Heb het gevoel dat ik heel bewust moet genieten, dit komt nooit meer terug. Ben het ook helemaal nog niet zat. Ik vind dit echt de mooiste tijd van heel de zwangerschap, voel me zo bevoorrecht en uber gelukkig!!!! Over leeftijd gesproken, ik ben 33 (word aug 34) en mijn man is 28 (juni 29), dus dames ik heb een echte toyboy, hahahahaha...Nee hoor het is een lieverd, en zelf merk ik echt helemaal niets van het leeftijdsverschil. We zijn iig stapel op elkaar en dat is het belangrijkst toch.... Verder hier alles klaar, kan gewoon echt niets meer verzinnen...heerlijk.... Nog even een foto spammen van mijn buik (geniet er nog zo van!!!)
Linda en Lindaman: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Wat de rest al zegt, mooie namen!!!! Hoe gaat het met jullie allemaal? Zoe: wat een mooie buik, zeg. Geen striae te bekennen!!! Wauw! Sinja: morgen naar de gyn, spannend!!!!!
Zoe, wat een heel mooie buik bij een mooi meisje!!!! en nu nog een mooi kindje en ivm striemen, ik dacht dat ook al dat je die al ziet voor de bevalling, ben dan ook blij dat er momenteel bij mij nog niets te zien is, maar tja mijn buik gaat wel nog enorm uitzetten, zucht, maar zij mogen.... alles Sinja en nog iemand.., succes met de echo vandaag!!!!!!!!!! Confidence, zalig hé, bij mij bewegen ze ook meer en meer en ik ben dan telkens zo blij zo'n buik die leeft is toch wel ongelooflijk!
Heeey dames!! Hier een spannende ochtend gehad! Heb van 7 tot 10 in het ziekenhuis gezeten..... Vanmorgen om 6 uur ging ik eventjes naar het toilet. Na mijn plasje weer in bed gekropen en voel ik in eens een hele golf vocht. Vriendlief wakker gemaakt.....volgens mij vliezen gebroken. Ziekenhuis gebeld en me moesten maar meteen komen. Daar hebben ze me meteen aan het CTG apparaat gelegd en bloeddruk enzo gecontroleerd. Had alleen nog helemaal geen weeën. Dus mochten om 10 uur weer naar huis. Nu moeten we afwachten of ik zelf weeën krijg en anders morgen ochtend, na 24 uur, weer voor controle naar het ziekenhuis. Als het zaterdag ochtend, na 48 uur, nog niet begonnen is dan word ik ingeleid. Dus maandag/dinsdag zal onze kleine man er zeker zijn!!!!! Heel erg spannend dus! Ik hou jullie op de hoogte!
Wow kleintje! Spannend meid! Oeh................dat wordt weer meer extra blieken hier voor super mooi nieuws! Zet 'm op meid...............!! Linda, hele dikke, dikke proficiat met de geboorte van jullie twins!! Geweldige namen ook! Hoop dat alles verders okay is en jullie enorm aan het genieten zijn van elkaar. Zo geweldig trouwens om de lijst op het verlangde bankje te zien blijven groeien........zucht. Daar wordt je toch een blij mens van! @dikke buiken; hier is zoontje-lief 'pas' 10 weken oud maar mis mijn buikkie ook zoooo erg! Zwanger zijn = verslavend?? Als het allemaal mee mag zitten, willen wij dit jaar er zeker al weer voor gaan! In juni zullen we waars het ZH bellen over stand van zaken m.b.t wachtlijst e.d. liefs
oooh wat spannend kleintje...ik hou je in de gaten!! Hier nog ruim een uurtje aan het wachtten en dan mag ik naar de vk!! Sinja en Confidence jullie ook veel plezier!!
Oeoeoe Kleintje! Wat spannend, gek idee over 4 dagen ben je zéker moeder....zet 'm op hoor! Iedereen met een echo: viel spaB!