Dames ik kom effe zwaaien sorry ik kom niet zo vaak schrijven maar heb het druk ghad en nu echt geen energie om mee te schrijven. Ik wil alleen maar slapen, hebben jullie dit niet? liefs Melek
Maria gefeliciteerd!!!! Melek, Ik snap je volledig. Hier ook heel moe....... Vannacht van 21:30 tot 11"30 geslapen
Dit is echt erg hoor, zo was ik nooit gisteren sliep ik de hele dag. mijn man zei zelfs dat ik wakker moest worden omdat hij zich verveelde
Ik ben altijd al een uitslaper maar niet zo extreem. door de zwangerschap nu echt mega moe. Maar hopelijk als de beeb er straks uit is gaat het weer beter. Alleen zullen we dan wel wakker gehuild worden Stitchie, Jewel???? Waar zijn jullie? Toch niet aan het bevallen he of wel. Spannend......
Hey meiden, Maria en Regi gefeliciteerd met de goede waarden en de mooie echo!!! Elif, hoop dat je hier snel mag plaatsnemen meid. Stitchie, Jewel..... spannend zeg. Allen, wat een drukke dag heb ik gehad zeg, pffff. Om 8:30 uur in gesprek gegaan, toen van gesprek naar gesprek en uiteindelijk om 18:30 uur thuis. Heb nog geen 5 minuten pauze gehad tussendoor, ben echt kapot. Ga zo lekker in bad relaxen en dan boven op bed Private Practice kijken. Oh en vandaag 20 weken, joehoe!!! Wat gaat het snel zeg!! Liefs
Melek wij begrijpen het hoor, je moet goed voor jezelf zorgen! lekker gaan slapen dus!! Kleintje jij ook dus Maria wat goed dat je hcg zo mooi was, volgens mij is ie zelfs hoog!! Regi een 2e mooie echo alweer!! Toppie, op zoek naar een verloskundige... Vandaag een heel mooi bedje gezien op mp, zelfs al contact opgenomen met de verkoper want ik ben veel te bang dat ie anders alweer weg is, maar met ophalen toch nog even donderdag afwachten...
Nog niks van Stitchie gehoord Pat? Ben nu toch wel erg benieuwd! Leuk dat je een bedje hebt gekocht! En idd meteen toehappen. Hoevaak ik te laat was met iets....Zijn jullie al druk bezig met de babykamer? Melek, meid, voor jou ook de laatste loodjes!! Zo moe als jij ben ik niet. Uitslapen kan ik al jaren niet meer (behalve na een avondje doorzakken, maar dat is al een hele tijd niet meer gebeurd ) Maar lekker blijven slapen!! Kleintje, jij ook al zo'n uitslaper. Idd ook lekker blijven doen, nu kan het nog Bright, pff idd een lange dag zeg!! En ook al 20 weken! Gaat echt snel! Geniet er lekker van meid, want vanaf nu gaat het nog sneller!! Jullie ook al druk bezig met de babykamer? Regi, super dat alles goed was! En nu op zoek naar een vk! Succes! Maria, super score zeg! Dat zit idd wel goed! Ik had toen een score rond de 1400 volgens mij. En kijk mij nu hihi...Nu lekker genieten hè? Hier vanacht geen oefenweeën gehad. Was eenmalig zeker....Nou ja we blijven maar afwachten. Al verveel ik mij nog geen moment hoor. Ik heb van de week ook van alles gepland, dus heb nog genoeg te doen. Dat heb ik sowieso wel met een hond in huis, die momenteel aardig wat haar verliest en nogal graag vies mag worden Moet weer gaan, schoonzusje komt zo even een bakje doen!
Jaaaaah, Daar ben ik dan met buddy-nieuws van Stitchie!!! Vanmorgen om 7.23 is geboren: Katinka Jana, 3740 gram. Ben nog helemaal van de wereld...alles okay met ons allebei. Stitchie Meid Van Harte Gefeliciteerd met je kleine meisje Katinka Jana Hele mooie naam, geniet maar lekker van haar!!
Whhhiieeeeee, Stichie!!!! GEFELICITEERD!!!! Een hele naam! Hier in de familie ook een kindje geboren vannacht. De neef van mijn vriend is vader geworden van een jongetje. Ja Jewel, nu ben jij echt de volgende
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 04-01-10: Deesjuhh:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: wil het niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 25-01-10: Regi 2e echo 26-01-10: Stitchie afspraak gyn 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis 28-01-10: Bright 20 wkn echo 28-01-10: Jewel controle vk 29-01-10: Linda echo en Gyn 29-01-10: Kleintje controle vk en weer een echo! 30-01-10: Bright 3d echo 08-02-10: Majo Controle vk 10-02-10: Pat controle vk Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-2010: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn) Zow de nieuwe moeder is toegevoegd!
Wow wat een hoop meisjes Zou de volgende een jongen zijn??????? Jewel, mijn duimpjes draaien....spannend he die oefenweeën
Gefeliciteerd Stitchie!!! Leuke naam! Jewel: jij bent de volgende, spannend!!!! Ik duim voor je dat het snel gaat beginnen!
Stitchie, GEFELCITEERD met jullie dochter!!! Daar is ze dan eindelijk. Ik hoop dat alles goed gegaan is. We horen je verhaal later wel, nu lekker gaan genieten! En nu ben ik de volgende.....iiii vind het wel spannend hoor!
gefelictiteerd stitchie en man super nieuws geniet ervan. @jewel ja dat begrijp ik dat het spannend is hihi ben benieuwd hoor wat het word en wanneer. knuf
Stitchie en Stitchieman!!! Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Lekker van gaan genieten!! Liefs
Familie Stitchie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Katinka!! Nu eindelijk genieten met zn allen! Jewel, you're next (enne, het is toch echt weer tijd voor een lekkere knul hier!)
hihi, die bright! Pat, lig helemaal in een deuk hier... Stichie en stichievrouw! Van harte met jullie dochtertje! Een collega van mij is ook getrouwd met een vrouw en zij weet sinds gister dat ze ook zwanger is! Liefs Loesie
Geweldig, stitchie en vrouw, gefeliciteerd. Maria nog welkom, dat had ik nog niet gezegd. Hier gaat alles goed meiden, maar heb het gewoon best druk en ben dan `s avonds aardig moe. Ik dacht dat je in het 2e trimester minder moe zou zijn......? De gyn gaf van de week wel aan dat mijn HB op het randje zit, dus begin nu maar zelf alvast met Roosvisee Ferro. Ik weet niet meer wie het laatst vroeg, maar ik heb ook last van krampen. Nu heb ik sowieso behoorlijk last van spataders. Ik heb van die charmante steunkousen tot aan mijn liezen. Als ik ze aan heb, merk ik wel duidelijk verbetering, maar ik ben `s avonds blij dat ik ze uit kan doen, en dan........... dan doet het pas pijn maar ach, als dat alles is. Bright, gefeliciteerd met je 20 weken grens.... Ik ga nu weer bank hangen met een kopje koffie en een moorkop Mmm lekker