Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loesie lieverd ik denk aan je!!!!
    Zo spannend hihihi

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    MEIDEN!!!!!

We hebben een PRACHTIG BEEBJE (voor zover je wat kunt onderscheiden op dit termijn) met een PRACHTIG KLOPPEND HARTJE gezien!!!!

Gyn was uitermate tevreden met zo'n krachtig hartje op dit termijn! Alles zag eruit zoals het eruit moest zien! (zijn woorden!)

We zijn zoooooooooooooooooooooooooo blij!!!!
    Het is er dus eentje en gezien de omstandigheden (reuma) misschien maar goed ook! Vriendje en ik waren zo opgelucht. (dat we een hartje zagen, niet dat het er maar eentje was, haha!)
    Had mams huilend aan de telefoon en de woorden van paps: kan wel janken, zo blij ben ik!
    Wat ontzettend mooi is dit!

Vriendje had nog een verrassing, toen we klaar waren zei hij dat hij de rest van de dag vrij had genomen! GEZELLIG!

Bedankt voor jullie lieve woorden!

Zora, heerlijk spugen, haha! Ik voelde het precies zoals jij en Klingel!

Suus, nog een kater?!?

Fijne daaaaaaaaaaaaag!

Smak!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa geweldig meid!!!
    Ik vind het echt top voor jullie!
    Dat hebben jullie verdient!
    dikke kus

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    loessie: gefeliciteerd met de goede echo meid :D

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, jaaaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!! Een kloppend hartje!!! Geweldig he?! Ik ben zooooooo blij voor jullie!! Nu kan je nog meer genieten, dan je al deed! Wanneer gaan jullie babyshoppen? ;)

Enne, hier geen kater, wel berehonger, en heb alleen eiwitshakes hier vanwege mn dieet maar ga toch strax een pizza in de oven knallen :D Moet echt ff ergens op kauwen :)

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *weer even illegaal vanaf mijn werk*

LOESIE, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!
    Wow, wat een bijzonder gevoel he! Echt ben heel heel heel blij voor je!!!!!!!

:)

*gaat snel verder...*

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Loesie super!!! wauw wat een gevoel he dat eerste moment met een kloppend hartje. Mooiste wat er is. Geniet van je dag samen met je vriendje!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow Loesie! Wat een super nieuws! Gefeliciteerd meid!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *huil* *snik* *ril*

dankjewel lieve meiden! Het is zo overweldigend!
    Maar jullie zullen het gevoel wel kennen!!!

Ik zweef hoger dan ooit!

SMAK

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Loesie: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Super joh, wat een fijn gevoel, hè?!

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi loesie zweef maar lekker verder ;)

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Kleintje: lees nu dat je bevallen bent!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maurits. Gaat alles goed met paps, mams en de kleine? Geniet ervan meid!!!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoop zo dat wij over 2 weken ook een prachtige echo hebben. Moet nog zo lang wachten zucht.....en alles wat je hier leest over MK en lege vruchtzakjes maakt me zo onzeker.

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, iedereen die zich hier de laatste tijd heeft aangemeld, hadden allemaal kloppende hartjes!! Let maar op, jij bent de volgende!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hoop het Susan. Lief dat je me even een oppepper geeft.

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje en kleintjeman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maurits!!! Hopelijk ben je al wat bekomen van de bevalling, laat je maar lekker verwennen! We zien je aan de 'andere' kant

Loesie, Gefeliciteerd meid!! Nog steeds aan het zweven? :D
    Wat een heerlijk gevoel hè!

Zora, ik ben het helemaal met Suus eens, jij bent de volgende met een kloppend hartje!!!!

Over de combinatietest: Wij hebben het niet gedaan, als er al een verhoogde kans was geweest had ik niet optimaal van de zwangerschap kunnen genieten denk ik.

En gevoel jongen/meisje: vanaf een week of 16/18 had ik heel sterk het gevoel dat we een jongentje kregen en dat is ook niet meer weggegaan. En ik had gelijk :D

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @loesie: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii met knipperlichthartje!!
    het is er 1 dus, inderdaad ik snap dat je dat ivm reuma niet heel erg vindt zegmaar.
    1 hele loesiebeeb, dat is al zon rijkdom!! :)
    HUIL!!!

@bright: was ik jou vergeten in mijn relaas! sorry! hoe is t met jou?
    weet nog goed dat we bijna tegelijk op roze gingen in oktober... wat vliegt de tijd he! :)

@test: huh? ik dacht dat de kans meestal zo rond de 1:500 was ofzo? of heb ik het over een andere test?
    ik bedoel de optelsom van kans bloed en nekplooi.
    met deze tabel:
    25 jaar 8 op 10.000 = 1: 1300
    30 jaar 11 op 10.000 = 1: 900
    35 jaar 30 op 10.000 = 1: 350
    40 jaar 115 op 10.000 = 1: 85
    45 jaar 280 op 10.000 = 1: 35

ik herken wel dat het ook stress kan geven, het weten, maar ja, het wordt aangeboden (wegens 34 jaar en wegens ICSI?) en veel mensen doen het dan ook gewoon. we gaan er maar in mee; ik heb een goed vertrouwen dat dit allemaal helemaal goed zit namelijk! :)

@zora: ha! hier ook al uit de jongensnaam hoor, meisjesnaam heeft nog een wisselende top3!
    maar kan me best voorstellen dat je zo tegen t eind van de zwangerschap weer gaat twijfelen.. ;) zou mij wel kunnen overkomen denk ik :D

@suus:duizeligheid weg? voorzichtig aan he!

@zora: ik snap en herken je angst.. het is en blijft eng... ik denk het nu weer over aanstaande echo (woens) ' straks is het hartje gestopt '
    vreselijk he, die angst.
    maar ik heb veel hoop en vertrouwen voor joe!
    zorabeeb gaat knipperen! :)

@allemaal: dikke knuffel!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Klingel, die tabel ken ik niet! Weet dat ze in het zkh alle parameters in een schema gooien en daar komt een kansberekening uit voort. Bij een kans van hoger dan 1:200 noemen ze dat je verhoogd risico hebt op syndr van Down (dus bijv 1:100 is verhoogd risico). Dan zou je kunnen besluiten tot vlokkentest, vruchtwaterpunctie of geen verdere testen. Je moet je natuurlijk altijd bedenken wat je gaat doen met de uitslag van zo'n kansberekening; het zegt nl nix! Zo had mn zus een vrouw met een kans van 1:5. Deed toen dus vruchtwaterpunctie en bleek: geen syndr van Down. Zo zie je maar.................
    (wij hebben wel de combi-test gedaan trouwens)

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Loesie, wat geweldig. Rilling en kippevel hier op de bank!
    Geniet er enorm van vandaag, samen met je vriendje. Wat lief dat hij vrij heeft genomen.
    En nu lekker achterover leunen he! Komt helemaal goed.

Zora, bij jou ook hoor, tot nu toe heb je (meestal) gelijk gehad met je gevoel. Dus ook nu gaat dat helemaal goed komen.
    En wat vollere borsten kan natuurlijk helemaal niet missen.
    Kom maar op met dat flikkerlichtje!!

Klingel, ik ken dat rijtje ook hoor. Het is nou eenmaal zo dat je op hogere leeftijd wat meer kans hebt. En ik heb ook die combinatietest gedaan. Bij ons kwam er ook een lage kans uit. Ik geloof kleiner dan 1 op 4500.
    Dat is niet zo laag als bij Suus, maar ik vond het al lang best.
    En nu hebben we een hyperintelligent meisje (ahum ahum, haha).
    Mijn nichie had ook een kans van 1:80. Punctie gedaan en niets aan het handje, heeft ook een zeer pienter meisje gekregen.
    Dus trek je er op voorhand niet te veel van aan, tot je echt meer weet zeg maar.

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Klingel, die tabel ken ik ook niet. Je krijgt hem idd aangeboden om je leeftijd, de behandeling heeft er op zich niets mee te maken volgens mij (weet ik niet zeker hoor) Wij moesten hem (als we hem deden) zelf betalen omdat ik 'nog' maar 26 ben. Mede om mijn leeftijd hebben we het niet gedaan.

Deel Deze Pagina