Kleintje: ach wat een klein ventje dan zeg Susan: wat een popje Mooie foto Loessie: ja meid idd hormonen... ze kunnen heel de zwangerschap blijven, maar ook wegtrekken laat ze maar even gaan meid Hier ook even een spam van mijn ventje
Kleintje, dat gewicht en die lengte past wel goed bij jouw forumnaam Jammer van de bv. Fijn dat ze een heel plan voor je hebben; ik had het bij Sophie nl al heel snel opgegeven......
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: ?????? 12-06-10: Calani: meisje en meisje 14-06-10: Bright: meisje 16-06-10: Pat: meisje 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten 29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten 03-10-10: Elin26 08-10-10: Traantje 11-10-10: Sinja 20-10-10: Klingel 04-11-10: Loesie1982 10-11-10: Zora Afspraken bij gyn of vk 15-03-10: Loesie 1ste echo om 9.30 15-03-10: Sinja intake VK 16-03-10: Kleintjevoorons controle VK 16-03-10: Traantje echo bij VK 18-03-10: Majo herhalings pretecho 22-03-10: Bright 3D groeiecho 23-03-10: Confidence 4e poging pretecho 24-03-10: Confidence intake kraamzorg 29-03-10: Zora 1e echo 19.45 uur 29-03-10: Majo controle vk 29-03-10: Elin26 2e echo 8:40 uur 30-03-10: Confidence controle gyn. 09-04-10: Maria74 controle gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: ?????? 12-06-10: Calani: meisje en meisje 14-06-10: Bright: meisje 16-06-10: Pat: meisje 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten 29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten 03-10-10: Elin26 08-10-10: Traantje 11-10-10: Sinja 20-10-10: Klingel 04-11-10: Loesie1982 10-11-10: Zora Afspraken bij gyn of vk 15-03-10: Loesie 1ste echo om 9.30 15-03-10: Sinja intake VK 16-03-10: Kleintjevoorons controle VK 16-03-10: Traantje echo bij VK 18-03-10: Majo herhalings pretecho 22-03-10: Bright 3D groeiecho 23-03-10: Confidence 4e poging pretecho 24-03-10: Confidence intake kraamzorg 28-03-10: Pat controle vk 29-03-10: Zora 1e echo 19.45 uur 29-03-10: Majo controle vk 29-03-10: Elin26 2e echo 8:40 uur 30-03-10: Confidence controle gyn. 09-04-10: Maria74 controle gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn)
Goedemorgen allemaal, wat is het hier stil in het weekend. Majo, jij hebt inderdaad ook al veel geregeld. Wat leuk dat je nog kleertjes hebt van je eigen babytijd. Volgens mij heeft mijn moeder ons doopkleed nog ( zijn al haar kinderen in gedoopt) Valt het thuis zitten je niet zwaar? kan me voorstellen dat dagen dan lang duren? Susan, gelukkig toch maar dat je niet jaren bezig bent geweest. Dat zou ik iedereen gunnen. Maar helaas zijn er nog teveel meiden waar dat wel het geval is. Mijn man en ik zijn inderdaad hele dankbaar voor dit ene wonder en ik ben bang dat de kleine erg verwend gaat worden ( met liefde en aandacht) maar of dat nou zo fout is....? Oja, en tuurlijk moet je blijven meelezen, als wij leken wat willen weten, zijn jullie moeders er natuurlijk wel om ons bij te staan Wat is sophie een mooie meid, lekker snoetje heeft ze. Maria, gefeliciteerd met je goede uitslag van de test. Toch wel een geruststelling he? Jij schiet ook al aardig op zie ik...leuk hoor! Mickey, dikke knuffel, nooit leuk als de test toch negatief blijkt te zijn. Ik hoop dat jij ook snel het wonder mag meemaken. Traantje, wat fijn dat alles weer goed was op de echo. heerlijk he, zo`n bewegend minimensje. Bright, jij bent volgens mij ook altijd druk bezig he? pas je wel goed op jezelf? Hoe voel je je? Merk je al wat van andere kwaaltjes? Ik krijg nu vaker last van zuurbranden, maar gelukkig niet altijd. Kleintje, wat een verhaal. Goed dat je zoveel hulp krijgt om toch de bv te laten slagen. Geniet maar van deze mooie tijd. Danjo, Sooner, Jewel, ik sta er van te kijken hoe hard jullie babyticker gaat. gaat alles goed met de kleintjes? Pat, ow wat erg. Ik heb dat ook gehad in mijn zwangerschap en man wat kun je je dan beroerd voelen. Ben je inmiddels alweer een beetje op de been, ik hoop van wel. anders alsnog beterschap. Loesie, 4 juni wordt beslist een prachtige dag. Dat moet wel, want dan ben ik uitgerekend hahaha Stel je eens voor, ik bevallen en jij trouwen. Das dubbel feest. Leuk hoor al die voorbereidingen voor je huwelijk. oja en sex...............wat is dat Caruli, ook jou mannetje heeft ene leuk snoetje. Hij houdt wel al goed zijn hoofdje omhoog he? knap hoor. Zo dat was het weer, denk ik. Ik heb teruggelezen na mijn laatste post ( pffff ) Hier gaat het ook goed. Kleintje beweegt flink. Buik gaat echt van links naar rechts. Maar of hij / zij nu al gedraaid is.... Je hoort wel eens dat ze nog met 35 weken draaien, maar ik wacht maar af. Over 2 dagen opnieuw de pretecho.....jippie!!! Heb op een website 3 proefkaartjes aangevraagd. Wilde eerst graag een kaartje waat een foto van de baby in verwerkt wordt, maar ben bang dat het te omslachtig wordt. Je moet dat soort dingen toch allemaal nog regelen na de bevalling en stel ik zou inderdaad een keizersnede krijgen dan staat mijn man er alleen voor. Maar ik heb hele leuke alternatieve gevonden. Ik heb nog een topic geopend bij babyuitzet. Misschien dat de ervaren dames daar kunnen antwoorden http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/198331-gekke-vraag.html Fijne dag nog
Confidence, je hebt dan wel over de banners van de mama's maar heb je gezien hoe snel je eigen banner is opgelopen?? 29 wkn alweer!!! Wil je jullie kleintje ook dopen? En dan in dezelfde doopjurk??
Kleintje, Maurits is idd niet groot nee Jammer dat de bv nog niet echt loopt, maar wel fijn dat er een plan gemaakt is. Ik hoop dat het snel goed komt! Verder met jou ook alles goed? Confidence, idd wat Susan ook zegt, jij gaat ook snel hoor! Moeilijk hè om een kaartje uit te zoeken. En hoe jij denkt zo dacht ik ook...Ik zag hele leuke kaartjes maar die moest je dan zelf nog inelkaar zetten en mijn vriend kreeg het al druk genoeg na de bevalling en dan zou hij die kaartjes ook nog erbij moeten doen. Nu was het alleen het kaartje in de envelop doen en op de bus, zomaar klaar En hier nog wat antwoorden op je vragen: Een pyama hebben ze eerst nog niet aan, omdat de kleertjes wel zacht genoeg zijn en ze het eerst niet echt fijn vinden om omgekleed te worden. Kleertjes heb ik allemaal gewassen, maar de dekentjes en knuffels niet. Waar ze mee in aanraking komen heb ik gewassen. Ga je flesvoeding geven? Ik geef bv maar ik had 2 kleine flesjes van Avent van mijn schoonzusje geleend voor het geval. Nu gebruik ik ze voor het kolven. Ik zou idd niet te veel kopen, misschien kun je van iemand wat lenen of overnemen? Voor de voedingen snachts met fv kan ik je geen antwoord geven Maar meestal pruttelen ze eerst voordat ze echt wakker worden dus je hebt dan nog wel tijd. Maar dat gaat straks allemaal vanzelf en de kraamhulp helpt je ook heel goed. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en anders vraag je maar weer Veel plezier morgen bij de pretecho!! Bright, jij hebt vandaag de groeiecho toch? Kun je weer even kijken naar jullie beeb!
Hey meiden, Ook weer een berichtje van mij. Ik lees mee maar er gebeurt hier niet zoveel, dus niet zoveel te melden. We moeten nog een week wachten op de 1e echo, dus schiet al op, maar in mijn beleving duurt het nog te lang natuurlijk. Ben nu wel steeds misselijker, zegt ook neit alles maar is wel een beetje bevestiging. Liefs!
Haay ben ik weer!!!! Nou gisteren hebben we besloten dat ik eventjes de borst laat voor wat het is. Maurits had veel moeite met aanleggen vanwege zijn korte tongriempje. Dat hebben ze nu gekliefd. Was echt super zielig. Ik moest kei hard huilen toen ze met hem bezig waren. Maar veel pijn heeft hij niet gevoeld. Omdat ik helemaal gek werd van 1,5 uur voeden moest ik van de lactatie deskundige nu alleen kolven en flesjes geven. Morgen avond komt ze weer langs en gaan we bekijken hoe verder. Ik hoop echt dat het goed komt met de BV maar heb er een hard hoofd in. We proberen het nog tot eind volgende week en anders worden het toch gewoon flesjes.
Confidence, reageer hier wel ff op je vragen: - pyjama: hadden wij wel gekocht (dachten ook dat we haar er elke avond in zouden doen) maar dus niet als pyjama gebruikt. Gewoon in eigen kleren in bed gedaan. Nu, 4.5 mnd, gaat ze wel elke avond in pyjama - bad: dit doen we om de dag. Als die baby's te vaak in bad gaan (bijv elke dag), kunnen ze enorm uitdrogen. Zelfs 1x per week in bad is in het begin voldoende! (maar volgens mij doet niemand dat hoor ) - flesjes: als je bv gaat geven, lijken de dr brown-flessen erg op de vorm van de borst. Dit ivm borst-speen verwarring. Wij hadden 2 flesjes Avent gekocht maar Sophie vond die speen te hard ofzo, iig ze had moeite om haar flesjes leeg te drinken. Toen overgestapt op normale flesjes met Difrax speentjes. Werkt prima! Zij is helemaal blij - wassen: wij hebben alles gewassen (geen speeltjes) met normaal wasmiddel en wasverzachter ook. Bij ons nl geen overgevoeligheden of allergieen. Haar kleren gaan dus met ons mee in de was en werkt prima. - 's nachts: wij gingen er met zn 2-en uit. 1 deed de fles en de ander de luier. Later, als ze niet meer 's nachts komen, zou ik eerst voeden en dan de luier doen aangezien die kleintjes in het begin tijdens/vlak na het voeden moeten poepen en plassen. Kleintje, wat een gedoe met die bv zeg! Wel goed dat je het nog even probeert maar fv is tegenwoordig ook prima (ook al haalt het het natuurlijk niet bij bv). Sophie groeit prima op fv iig! Moet nu werken dames!
hihi confidence, leuke topic die je geopend hebt, heb er meteen een vraag bijgezet Kleintje, klinkt als een goed plan voor je BV, en over dat knipje dat je kleine schat heeft gehad, dat doet helemaal geen pijn hoor! Iemand in de familie zijn kleintje moest dat ook hebben, die heeft toen niet eens geweend! en als ze wenen is het omdat ze niet blij zijn dat er iemand in hun mondje zit, niet voor de pijn
Ola meiden, Daar was ik weer! Krijgen jullie ook meer energie door dit weer! (ik overdag dan, 's avonds lig ik uitgeteld op de bank!) Caruli, wat een schattige foto zeg! Wat een heerlijk mannetje! Kleintje, jammer dat het niet zo goed gaat met de bv! En het is idd een klein mannetje zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat ontzettend zielig vond. Dat gepruts aan je mannetje! Een hielprik ofzo lijkt me ook zo erg! Dat zou me denk ik door merg en been gaan als mijn kleintje pijn heeft! Haha...begin nu al! Confidence, ooooooooh, 4 juni dubbel feest, dat zou leuk zijn! Ik heb er zoooooooo veel zin in! Ben net ook weer aan het regelen en mailen geweest. Laatste puntjes op de I zetten! Vanmiddag nog ringen uitzoeken en dan zijn we in principe KLAAR! Goed dat je al die vragen hebt gesteld! Het is toch fijn om ervaringen van andere meiden te horen! Als het goed is heb je vandaag weer een pretecho! Hoop dat je kleintje nu goed ligt! Ben benieuwd! Zora, ik heb dat ook een beetje hoor, dat er nog niet veel te vertellen valt. Je ziet nog niks, voelt nog niks...kan het soms ook nog nauwelijks geloven! Over een klein weekje je 1ste echo! Super meid, hoop dat er ook een mooi knipperlichtje te zien is!!! Dan is mijn petekindje jarig, dus goeie datum! Ik mag over 2 weken weer! Jewel, Ruben alweer bijna 2 maand joh! Jeetje...wat een grote/kleine vent zal het al zijn! Bright, hoe is het gegaan?!?! Ik ben blij dat het vw zo mooi doorloopt! Dat betekend dat de mmm toch z'n vruchten afwerpt! Hopelijk komen er snel weer nieuwe bij! Ik heb nesteldrang, hihi grapje, maar ga wel het huis helemaal schoonmaken! Heb er zin in! Fijne dag! SMAK
Hey meiden, Kom even snel reageren voor het eten. Net terug van de opleiding, dus even snel een hapje naar binnen werken. Vanavond visite gezelli!! Echo was helemaal goed. Placenta is mooi naar boven getrokken dus ligt vrij van de baarmoedermond wooooohooooo!!! En ontzettend mooie 3d beelden gezien. Zal zo even fotootjes spammen. @Kleintje, Jammer van de BV meis, maar wie weet komt het alsnog goed en kun je gewoon weer BV geven. @Loesie, Alweer bijna 8 weken, wat gaat het snel he? INderdaad energiegevend weer dit. En morgen wordt het helemaal mooi!!! @Zora, Wat duurt wachten lang he meid? Voor je het weet, vliegt de tijd voorbij. Nog even en dan heb je je echo hoor!! @Confidence, Haha, ja inderdaad altijd druk. Wordt iets beter nu de kinderkamer klaar is en het op zich wat meer rust wordt in mijn vrije tijd. Voel me verder prima hoor, alleen snel moe. Wij hebben ook proefkaartjes besteld van de kaartjes die we mooi vonden. Het zijn er ook zoveel. Misschien maken we er zelf wel één @de rest Volgens mij ben ik iets vergeten, sorry sorry!!! Liefs
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, smelt smelt smelt!!! Wat een prachtig poppie!! Wat zullen jullie trots zijn!!! Net ff vriendje de foto laten zien en vroeg meteen: kunnen wij dat ook laten doen!!! Ja schat...dat kan...over 20 weken, haha! Mag ik vragen wat je daarvoor betaald? Veel plezier met je visite!
Hey Loesie, Wordt helemaal emo van jouw berichtje!! Thanx!! We zijn inderdaad erg trots. Ik vind haar neusje zo mooi!! En ze heeft de volle lippen van papa. Zo onwerkelijk allemaal. We hebben niets voor de echo betaald, omdat onze vk praktijk aan het oefenen is met het nieuwe echo aparaat, dus dat scheelt Normaal gesproken kost het geloof ik iets tussen de 80 en 100 euro?? Andere meiden?? Liefs
Hey dames!! Weer eens even een aantal dagen bijgelezen.... @Maria: Fijn dat jullie combitestgoed was. Scheelt toch weer wat onrust. En morgen ook alweer 13 weken zwanger!! @Taantje: Jullie nog gefeliciteerd met de mooie echo van vorige week, toch iedere keer weer een bevestiging he... @Pat: Jij alweer helemaal hersteld van de buikgriep? Ik hoopdat je je weer beter voelt nu. @Susan: Wat een schattige foto van jullie kleine Sophie zeg!! En tuurlijk lekker blijven meeschrijven hier... @Loesie: Jullie met de laatste dingen bezig voor de bruiloft!! Veel geregeld dus al!! Leuk allemal he!! EN dan binnenkort verder met regelen voor jullie kleine spruit . Wij hebben pretecho in Zwolle laten maken bij Baby in beeld, zitten in Coevorden, Zwolle, Hengelo en Apeldoorn. Door de week betaal je 110 euro, in het wknd en 's avonds 120 euro. @Kleintje: Tjee...jij hebt best een pittige bevalling achter de rug volgens mij. Jammer dat et met de borstvoeding nu even niet zo goed gaat. We hoorden gisteravond op cursus borstvoeding toevallig net over kort tongriempje en kliefen, vond da zóóó zielig klinken....en nu heeft jullie Maurits dat gewoon gehad!! Hopelijk gaat het nu snel wat beter met de borst en de kleine man. @Caruli: Stoere foto van Mitchell zeg!! Leuk al die fotootjes van julie kleintjes!! @Confidence:Hier het thuiszitten idd 'zwaar'. Het went helaas niet, van fulltime werken naar ineens niets. Zijn soms idd lange dgn, maar ja....'t is niet anders. Hoe was jullie pretecho vandaag trouwens? Was 4 maal nu scheesrecht? Of is ie nog steeds zo eigenwijs? @Jewel: Jeetje...Ruben is ook alweer bijna2 mnd oud. Wat lijkt die tijd bij jullie kleintjes toch snel te gaan zeg!! Gaat alles no steeds goed met de bostvoeding? @Zora: Nog een kleine week tot jullie eerste echo. Ben je de dgn al aan het aftellen? Spannend he?! @Bright: Jeetje zeg...!! Wat een prachtecho van jullie kleine meid zeg!! Duidelijker dan bij ons...zal morgen ook ff (pret) echo's toevoegen aan m'n album!! Hier alles verder o.k Afgelopen donderdag voor 2e keer pretecho gehad in de hoop het hoofdje nog iets beter te zien en op te kunnen meten, maar nee hoor....de kleine lag nog steeds diep met het hoofdje (ws voorkeursligging) waardoor het nog minder duidelijk was dan 2 wkn geleden. Helft van hoofdje verstopt achter baarmoederwand waardoor het een hoofdband om lijkt te hebben of een mutsje op... Nou ja...als het zo blijft liggen, ligt het in elk geval alvast goed met koppie naar beneden. (nu maar hopen dat 't dan niet meer draait). Vorige week en gister met manlief samen naar cursus borstvoeding geweest, was best interessant, goed om allemaal eens te horen/zien en vragen te kunnen stellen. Verder weinig bijzonders hier!! Ja....toch maar het 'oude' laminaat (eiken) uit babykamer gehaald en nieuwe (wit met grijs) besteld, leek ons toch mooier in het geheel . Is w.s. vrijdag binnen en dinsdag komen de meubeltjes, kan dus precies af voor die tijd . Slaap lekker!! Greetz Majo
Majo, wanneer ga je je buikfoto's weer ns updaten? Zat net ff te kijken maar de laatste foto is van alweer een hele poos geleden!!! Snap trouwens goed dat dat thuiszitten echt wel verveelt ja! Ben je hopelijk wel goed uitgerust voor de bevalling over een week of 10/12? Loesie, 3D pretecho heb ik gedaan rond 24/25 wkn bij dr Papa in Amsterdam (Echo Centrum Amsterdam). Kostte volgens mij Euro 110,- Daarvoor krijg je een afspraak van 30 min (maar dat wordt toch snel langer ), een dvd met al zijn info ingesproken en een cd-rom met allemaal foto's. Ook kan daar al een geslachtsbepaling vanaf 15 wkn. Erg leuk dus (als je het wil weten) Bright, mooie foto hoor!! Nu kan je zeker niet wachten he? Ik ga maar ns slapen. Sophie ligt er al 3 uur in dus nu is het zeker ook wel tijd voor mama
@Suus: Zal morgen de echo's en buikfoto's weer eens updaten. Heb er niet zoveel als Bright trouwens (Leuk dat jij ze echt vanaf het begin al hebt!!) Wat betreft uitrusten voor bevalling....ben juist erg moe moe moe van de pijn continue en het niks doen en ondertussen toch (te)veel proberen te doen. Ach...we zien 't allemaal wel.... @Loesie: 3d echo bij ons duurde voor dat geld een uur, ook ingesproken dvd waarop ze net als bij de 20 weken echo ales bij langs gaan (hartje/bloedstroom/niertjes/maagje/blaas/opmeten etc etc etc). Verder ook cd-rom met stuk of 20 foto's en 3 echo's meegekregen.