Hey Meiden, kom straks uitgebreider terug, maar wilde even zeggen dat de echo gister...........................weer hetzelfde was. De kleine ligt prima zoals die ligt. ( draait alleen van links naar rechts, maar niet van boven naar onder hahaha) Alleen nu ook nog met gezichtje naar mijn rug gedraaid. We hebben wel een glimp van het oor mogen opvangen ( jeah) waarschijnlijk is dit ook de voorkeurspositie van onze kleine, want zo ligt die al 4 weken nu. Alleen niet zo gunstig als bij jou Majo. Ik zal ook, zo gauw als de echo foto`s zijn gescand, hier een plaatje plakken. Maar dan wel van de eerste poging, want die was nog het beste Ach, het belangrijkste is dat ie gezond is en dat de groei bijna een week voor ligt, dus dat gaat iig goed. Vanmiddag intake kraamzorg, ben benieuwd. Nu eerst werken En het wordt nog wel zooooooooooooooooooooooooo`n mooi weer. Fijne dag en tot gauw
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: ?????? 12-06-10: Calani: meisje en meisje 14-06-10: Bright: meisje 16-06-10: Pat: meisje 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten 29-09-10: Maria74: kan het nog niet weten 03-10-10: Elin26 08-10-10: Traantje 11-10-10: Sinja 20-10-10: Klingel 04-11-10: Loesie1982 10-11-10: Zora Afspraken bij gyn of vk 24-03-10: Confidence intake kraamzorg 28-03-10: Pat controle vk 29-03-10: Zora 1e echo 19.45 uur 29-03-10: Majo controle vk 29-03-10: Elin26 2e echo 8:40 uur 30-03-10: Confidence controle gyn. 09-04-10: Maria74 controle gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn) Dames ik heb even wat afspraken delete, want ze stonden nog van 15-03 Vindne jullie toch niet erg he? Hoe is het eigenlijk met Zoe? niks meer gehoord of gelezen?
Ze heeft de laatste keer 15 maart gepost, maar was wel gister online. Zoe, kom op, je hebt meldplicht!!!!!
Haha je hebt een klein eigenwijsje Confidenceje in je buik zeg. 4 x en nog niet laten zien. Goed zo hoor de afsprakenlijst bijgewerkt. Nu sta ik 3e, dat is een mooie plek. Bright: Wat een super mooie echofoto zeg, zo duidelijk. Prachtig, echt waar. Majo; Dus ook bij jullie wilde de kleine zich niet helemaal laten zien/ ook al zo'n eigewijsje dus. Susan: Ik had er al eerder van gehoord van die dokter, haha echt grappig. Dr. Papa heten en dan dit werk doen.
Ik heb nog niks van Zoe gehoord....... Geen sms ofzo. Maar het is al bijna de uitgerekende datum. Als ik iets hoor laat ik dat natuurlijk meteen weten (als Maurits het toe laat mij achter de pc te laten gaan ) Gisteren weer bezoek gehad van de lactatiekundige. Mag nog tot vrijdag door gaan met kolven om te kijken of de productie omhoog gaat. Geef nu 1/3 BV en 2/3 FV. Ook ga ik Maurits weer een keer per dag aan de borst laten drinken. Gisteren weer geprobeerd en hij deed het goed met zijn nieuwe tong . Blijf nog even investeren wat de BV betreft maar zoals het nu gaat is een leefbare situatie en hopelijk kan straks die kolf er uit. Zit wel weer telkens een half uur aan de bank geketend zonder mijn handen vrij....... Eergisteren zijn we trouwens voor het eerst naar buiten geweest met zijn drieen. En gisteren lekker naar de supermarkt gewandeld. Nu ben ik ook zo ver dat ik alleen durf. Misschien vanmiddag eventjes er uit. Maar moet ook mijn rust nemen en dat is soms lastig. Vanmorgen heb ik Maurits ook voor het eerst zelf in bad gedaan (met het toekijken van vriendlief). Dat kan ik nu dus ook alleen. Merk wel dat ik erg onzeker ben in alles. Maar ja voordat ik zelf moeder werd heb ik nooit echt iets met babys gedaan. Alleen vasthouden :S. Eergisteren was ook de kraamzorg voor het laatst. Had 2 dagen extra gekregen vanwege de voeding. Dat was wel fijn. Mis haar nu wel heel erg omdat ik nu alles zelf moet doen. Vriendlief is nu ook weer volledig aan het werk om dat de zaak ook gewoon doorloopt. Dat vind ik wel heel jammer. en omdat ik het zelf nu meteen druk heb en omdat ik hem vooral nu heel erg mis. Maar ja het is niet anders...... De verloskundige en kraamhulp waar bij het afsluitende gesprek erg aan het hameren op anticonceptie....... zo van je moet echt opletten en je zal niet de eerste zijn...... Vond het heel stom dat ze daar over begonnen. Ik zei, tja spontaan is onze kans verwaarloosbaar. Waarop ze zeiden dat ze wel eens gevallen in de praktijk tegen komen die dan toch na 6 weken zwanger zijn. Nou de komende 3 maanden gaan de condooms weer uit het nachtkastje en daarna zien we wel... Calani, Maurits heeft wel hard gehuild. Maar waarschijnlijk meer van de schrik dan van de pijn. En natuurlijk huilde mama nog het hardste Bright, Een hele mooie echo! En zo duidelijk die 3D. Knap kindje hoor! Maar in het "echt" is het straks nog veeeeeeeeel leuker . Confidence, Jammer dat de echo gisteren weer niet helemaal mooi was. Succes met de intake. Ik vond het erg leuk om dat het allemaal steeds dichter bij komt. Loesie, Gewoon aan toegeven die nesteldrang. alleen dan denk je je huis helemaal op orde te hebben, komt de kraamzorg en doen het allemaal nog eens over. Hier hebben ze het hele huis ondersteboven gehaald. Toen dacht ik..... hmmm had ik beter kunnen relaxen die laatste weken Sinja, Hoe is het met jou meid?
Gelukkig dat het allemaal al wat beter gaat met voeden Kleintje. Kan me goed voorstellen dat je in alles wat onzeker bent. Ik denk dat alle kersverse mama's dat hebben. Wel apart dat ze zo hamerden op die anticonceptie. Tsja, het zal echt wel eens gebeuren, maar zo vaak? In ieder geval mocht bij ons alles goed gaan, er komt geen anticonceptie meer in. Alles wat daarna spontaan komt is van harte welkom.
Hey meiden, Hier is de griep weer de deur uit! Voel me weer helemaal lekker Vandaag lekker een dagje vrij en dan nog maar 2 daagjes en het is alweer weekend!! Wat gaat de tijd snel zeg... Over ruim 3 weekjes word eindelijk de muur van de babykamer behangen en kan ik gaan inrichten!! Daar heb ik nu echt zin in...nog maar eventjes geduld hebben.8) Ik kan op mijn laptopje de foto's niet groot zien, wat ik erg jammer vind Als ik erop klik zie ik alleen maar tekst ipv een grotere foto Erg jammer. Moet trouwens zeggen dat ik vond dat mijn buik zo mooi naar voren groeit, maar als ik die van jullie zie voel ik me toch wel een beetje plomp wat hebben jullie mooie strakke figuurtjes zeg!! Hier trouwens nog steeds geen foto's van mijn buik gemaakt schaam schaam . Moet dat nodig eens doen, maar kan alleen maar foto's maken met mijn telefoon want de camera is stuk. Zijn al druk aan het kijken naar een nieuwe (moet je toch niet aan denken dat je eerder bevalt en geen camera hebt ) x
Pat, fijn dat de griep weer over is! Kun je nu mooi genieten van het mooie weer En al bijna de kinderkamer inrichten....zo leuk is dat! En een camera is idd handig ja En wel buikfoto's maken hoor! Is alleen maar leuk voor later! Ik heb eigenlijk te weinig gemaakt... Kleintje, kan mij voorstellen dat het echt niet leuk was dat het tongriempje doorgeklieft werdt. Ik had er weleens over gelezen en het leek mij ook echt niet prettig, vooral ook voor de moeder Ik hoop voor je dat de bv straks goed op gang komt. Je hebt iig alles geprobeerd dan!! Vind ik heel goed van je! En onze vk hamerde ook zo op de anticonceptie. Nou als het spontaan gebeurt dan heeft het zo moeten zijn! Hier komt de pil er ook niet meer in. Bij de nacontrole heb ik maar tegen de vk gezegd dat ik aan de pil ga, hoefde ik tenminste niet weer na die preek te luisteren Confidence, hihi een echt eigenwijsje dus...van wie heeft hij/zij dat?? Majo, ik snap dat je het thuiszitten wel zat bent ja, is er nog steeds geen verbetering? Ik zit momenteel op naailes....iets voor jou?? Kun je je eigen lakentjes e.d. maken Zora, kun je het wachten nog wat volhouden? Nog maar 5 nachtjes! Voel je je nog wat goed? Zoe, waar ben je meid?? Of is het al begonnen bij je? Spannend hoor!! Bright, mooie foto's zeg!! En fijn dat je niks hoeft te betalen, had ik toen maar zo'n vk Voel je je verder goed? Loesie, jij gaat ook snel zeg! Vind je zelf waarschijnlijk niet Nog steeds misselijk? En alles al bijna geregeld voor de trouwerij! Jij hebt straks allemaal leuke dingen in het vooruitzicht; trouwerij, voorbereidingen voor de kleine en de geboorte van de kleine!! 2010 wordt een mooi jaar voor jullie!! Bij ons kostte een 3d echo ong 75 euro voor een uur. Het verschilt dus echt per echobureau. Hoe gaat het met de andere zwangeren? Lekker aan het genieten van het groeien van jullie buikjes? Hier is alles goed! Ruben begint nu te lachen en dat is zo mooi om te zien!! Hij ziet en ontdekt steeds meer. Zo leuk om die ontwikkelingen te zien. Ik zal even een foto spammen van ons lachebekje
Wat een schatje, Jewel! Hoe groot is ie inmiddels? Hij ziet er nl 'reusachtig' uit (ik ben natuurlijk ook maar een klein dametje gewend (met 20 weken 5835 gram en 61,5 cm).
Awh Jewel, wat een poppie!!! Geweldig zeg!! @Kleintje, Wat fijn dat het met de BV iets beter gaat. Zal vast helemaal goed komen. Kan me wel voorstellen dat je de kraamzorg mist, voor je het weet zit je helemaal in het ritme meid. @Zora, Nog maar een paar dagen!! Tijd kan niet snel genoeg gaan he? @Confidence, Wat een eigenwijs kindje hebben jullie. Wedden dat het een meid is Liefs
waw Jewel, leuke foto seg!! je mag fier zijn op je mannetje, een hartenbrekertje zo te zien lief hoor Kleintje, je doet het vast beter dan je denkt!! die kleine Maurits kon het niet beter treffen!
Hallo, Hier ben ik nog hoor...helaas zit de kleine man nog steeds in mijn buik. Nou het gaat eigenlijk nog prima, voel me nog goed en met dat mooie weer vermaak ik me wel. Maar ik begin nu heel erg nieuwsgierig te worden, vooral als ik die foto's van al die ukkies hier zie langskomen. Dat kunnen wij van het verlengde wachtbankje dan wel weer heel goed, mooie babies maken... Maar goed nog niets loos dus. Mijn man is het spuugzat het wachten, gewoon bijna zielig, hij wil zo graag dat zijn zoon geboren wordt, heel schattig eigenlijk...Misschien van het weekend wel, het weer wordt minder, mooi om in de kraam te liggen... Verder hier veel goed nieuws, fijn om te lezen.... Kleintje@ echt alle respect hoe jij je vastbijt in het bv verhaal. Vind het echt heel knap van je, denk dat ik misschien het bijltje erbij neer had gegooid. Vooral met dat klief verhaal, kan wel janken als ik daar aan denk...Kortom petje af!!! Majo@ balen dat het niet lekker gaat met je lijf, is toch niet wat je voor ogen had. Hoop echt dat je je toch nog wat beter gaat voelen... Loesie@ jij hebt zeker allemaal leuke dingen voor de boeg, wat een bijzonder jaar wordt 2010 voor jullie. Geniet van alles, want het is allemaal zo leuk!!! Van wie was die mooie pretecho ook alweer, wat een schatje zeg. Wij hebben het niet gedaan, beetje onder het mom dat er toch iets een verrassing moet zijn...Maar het is wel op ons tandjes bijten, willen zo graag weten hoe onze knul eruit ziet.... Zora@ bijna jullie eerste echo, wat een spanning, hoop dat de tijd snel gaat (gaat het voor ons nl ook snel) Uhmmmm ben vast wat meiden vergeten, sorry sorry sorry... Zal me de volgende keer sneller melden ivm de meldplicht...Maar ik hoop dat kleintje hier heel snel mag melden dat de beeb geboren is... Dikke Xen voor iedereen...
@Zoe: Niks dus nog bij jou....'officieel' nog maar 3 dgn te gaan...maar ja....kan zo nog wel 2 wkn duren (wat ik natuurlijk niet hoop voor jullie!!). Kan me voorstellen dat je intussen érg nieuwsgierig bent!! Zie je tegen de bevalling op? of niet? @Jewel: Wát een schitterend lachebekje hebben jullie zeg, lekker ventje die Ruben!! Enne....naailes hè.....hmm ....nou....nee....toch maar niet. Geloof niet dat dat voor mij is weggelegd, heb er niet zoveel geduld voor ben ik bang. Ben meer van het 'grovere' werk geloof ik, hahaha. Zoals behangen en laminaat leggen enzo 8). Gisteren laminaat wat eerst in de babykamer lag op de overloop gelegd. Nadeel is dat ik als ik eenmaal bezig ben, niet kan stoppen en het ook af wil hebben. Had me voorgenomen een uurtje te doen, werd 4,5 uur ....gisteravond dus al vroeg plat op de bank en vandaag moet ik het 'bezuren'....nou ja...eigen schuld!! Het ligt er echter wel mooi in en dat maakt een boel goed . @Confidence: 4e pretecho dus nog minder ....'t is ook wat met die eigenwijsjes van ons . Volgens mij hebben ze zo'n beetje dezelfde voorkeurshouding die 2 van ons . Ook hier laag in het bekken met het hoofdje, meer aan de rugzijde en draaide met de pretcho's ook steeds weg met het hoofdje naar de rug toe. Wel het geluk dat ie dat pas deed nadat we wel een redelijk duidelijke echo hadden . @Kleintje: Kraamzorg alweer weg dus. Wel fijn dat je ivm de BV 2 dgn langer hebt gehad. Wij krijgen er ivm BI ook 10 uur exta bij. We kijken dan wel of dit nodig is of niet. Manlief blijft hier 3 wkn thuis dus das wel fijn. Hopelijk gaat het gauw beter met de borstvoeding en hoef je niet zo vaak meer te kolven. Knap dat je het zolang volhoudt!! @Suus: Buikfoto's weer bijgewerkt in mijn album. Zal straks nog even de echo's bijwerken. @Pat: Fijn dat je weer v/d griep af bent. Jij dus nog geen buikfoto's...jammer. Maar gauw een andere camera aanschaffen dus!! Hier vandaag een beetje bijtanken van gisteren. Vanavond komt beste vriendinnetje vanuit andere kant v/h land en gaan we met z'n drieen naar cabaretvoorstelling nog voor mijn verjaardag van november . Morgen komen m'n (stief)neefje (8 jaar)en (stief)nichtje (6 jaar) uit Duitsland logeren t/m zondag, gezellig!! Dat wordt weer knutselen, cakejes bakken en naar de speeltuin/zwembad. Morgen wordt laminaat v/d babykamer ws geleverd en dat hopen we er dan voor dinsdag in te hebben, dan komen de meubeltjes !! Zijn zo langzamerhand ons 'to do lijstje' aan het wegwerken, alhoewel die ook iedere keer weer langer wordt omdat ik dan nog weer wat bedenk (tsja...daar heb ik dan ook wel genoeg tijd voor ). Tjee....'k moet meer naar m'n banner kijken....nog maar 78 dgn te gaan....dan klinkt al niet eens zo lang meer.....
Majo, nee zo te lezen ben jij geen naaitiepje Ik dacht eerst ook van niet, maar na 2 lessen vind ik het toch best wel leuk. Onze juf heeft ook van die leuke ideeën waar ik zelf nooit op zou komen zoals zelf een boxkleed of een speelkleed maken. Nu de tijd nog vinden om ze te maken..... Goed van je dat je dat laminaat zelf legt! Daar heb ik het geduld nou niet voor Veel plezier morgen met je neefje en nichtje! Zoe, ik snap dat je erg benieuwd bent!! Hopelijk ga je niet lang overtijd. Wij hebben om dezelfde reden de 3d echo niet gedaan, al was ik ook wel benieuwd hoor! En volgende week is idd een goede kraamweek Nightelf, hihi onze vent is idd een reus in vergelijking met Amber Ruben was met 4,5 week 5500 gram en 57,5 cm Ben benieuwd hoe hij gegroeit is de laatste weken, 7 april moet ik weer na het cb.
Majo, mooi klein buikje nog hoor!! Of vind je m zelf huge? Veel plezier met je stiefneefje en nichtje! Zoe, nog even!! Einde is in zicht! Jewel, Sophie was met 3 mnd iets zwaarder dan Maurits bij 1mnd Grappig he, dat verschil!!
Hey meiden, Heeft iemand nog belang bij een positiebroek van Esprit? Spijkerbroek maat 38, lengte 35. Kleur is een beetje stonewashed. Heb hem niet zo vaak gedragen, want hij zit me te los. Hoef er niet veel voor te hebben. Let me know!
Even snel.... wilde alleen even goed nieuws brengen. Nichtje van mijn man heeft gelukkig een goede uitslag gekregen. Pff wat een opluchting Fijn weekend allemaal en tot gauw weer ( ga nu slapen *gaap*)
Bright, wat een leuke serie buikfoto's heb jij, onze cryo wondertjes worden groter en groter hé weet je nog hoe we samen op de cryo topic zaten te hopen op goed nieuws en dan nog eens allebei tegelijk goed nieuws gekregen Confidence, wat goed! Majo, ook jouw buikje groeit goed mee Zoe en en en? nog geen weeën?