Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, hoe dubbel je dag van gisteren. Je moeder met helaas niet al te best nieuws maar jullie (jij en manlief) fantastisch nieuws: een mooi kloppend hartje!!! Ik zei je toch; geen zorgen maken!! GENIETEN geblazen!
    Heb trouwens in je album je trouwfoto's gezien. Mooie jurk had je aan zeg!!!

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Susan ik ga voor je mee hopen dat alles gaat met je moeder. Het kloppende hartje is in ieder geval ontzettend gaaf.

Ik heb vandaag bloed moeten prikken om het officieel te maken en me hcg is 14 dagen na de tp 838. Ik weet niet wat normaal is.

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Zora,
    Wat vervelend van je moeder meid. Gelukkig heb je een lach tevoorschijn kunnen toveren met jullie geweldige echo nieuws!!

@Jessy,
    Welkom!! GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!
    Volgens mij is die waarde hartstikke mooi hoor. Weet ook niet wat normaal is ;)

@Susan,
    Balen van je heftige dag. Wel lief dat je ouders even kwamen!

@Calani,
    Lekker he al die bewegingen? Ik merk ook pijn aan mijn ribben, denk dat ze met haar billen er lekker tegenaan ligt te duwen ;)

@Kleintje,
    Wat jammer van de BV meid, maar je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het lukte. Nu genieten van je zoontje en de flesvoeding.

@de rest,
    Dikke knuffel voor jullie

@allen,
    Hier alles goed. Alweer over de 29 weken, gaat zo snel. Nog 4,5 weken werken en dan heb ik verlof!! Hihi, nu al zin in.

Onze kleine meid heeft er lol in om mijn ribben aan te vallen geloof ik, pfff. Nou ja, zo lang dat het ergste is...
    Af en toe ook ontzettend benauwd, voel me dan net zo'n oud mens. Is dat normaal?

Liefs

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hallo allemaal,

@Jessy1983, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed?

@Susan79, Tjee, een klapband! Wat zul je zijn geschrokken!

@Zora, Gefeliciteerd met je mooie echo! Is toch weer een hele
    geruststelling.
    Wat erg van je moeder! Ik ken het helaas, mijn moeder kreeg
    vorig jaar de diagnose nierkanker. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

@kleintjevoorons, hoe is het gegaan in de bus & stad? Heb je het leuk gehad?

@Calani, wat gaaf dat je het zo goed voelt! Alleen wel wat minder dat je slecht
    slaapt. Maar kan mij voorstellen dat je ongelooflijk gelukkig bent! Lijkt mij
    zo’n onwijs mooi gevoel.

@Bright, lekker zeg, nog maar 4,5 week en dan lekker genieten! Weet niet of het
    normaal is dat je benauwd bent, maar dat zullen anderen je vast kunnen vertellen!

5. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,
    Ben ik nog met nog steeds beeb in de buik....

Zora@ wat een rotnieuws van je moeder dat zal wel onwijs schrikken zijn. Maar gelukkig ook goed nieuws, dat is dan wel heel fijn, maar zo dubbel hè...Hoop dat het allemaal meevalt.

Kleintje@ Je hebt gelijk meid dat je stopt met BV, je hebt zo je best gedaan. Wel jammer natuurlijk, maar voor jou en Maurits het beste denk en dat is het belangrijkst!!!

Jessy@ welkom meid, het werd ook weer tijd voor nieuw bloed, spannende tijden breken aan, vergeet ook niet te genieten, je bent wel ZWANGER!!!!

Rest van de echo's lekker zeg allemaal goed nieuws, daar wordt een mens blij van...

Hier nog steeds niets loos, helaas. Vanmiddag wel voor extra controle naar het ziekenhuis geweest. Kwam vanmiddag thuis van het boodschappen doen en toen had ik ineens heel wazig zicht, kon niets meer lezen best een beetje eng. Dus uiteindelijk toch maar de verloskundige gebeld en gelijk even met man langsgegaan (maxicosi, vluchtkoffer mee, zou misschien doorgestuurd worden)Eer ik bij de VK was had ik mijn zicht weer terug, gelukkig
    Alles klonk goed bij de VK maar ik had gister ook het gevoel dat de beeb minder bewoog, en daar maakte ik me een beetje zorgen om. Dus toch door naar het ziekenhuis. Toevallig was mijn zusje aan het werk dus die heeft me aan het hartapparaat gelegd, best bijzonder....
    Beeb deed het goed, en ging natuurlijk als een idioot liggen bewegen (schaam schaam). Met mij was ook alles goed. Nu denkt de gyn dat het een migraine aanval is geweest. Wat heel gek is want ik voelde me verder helemaal prima en geen hoofdpijn ofzo, is toch het eerste waar je aan denkt bij migraine.
    Maar het schijnt aan het einde van een zwangerschap vaker voor te komen, door meer vocht en meer druk op het hoofd.

Nou ja lang verhaal kort, alles was goed, mocht ik het nog een keer krijgen dan moet ik naar de neuroloog...
    En voorlopig nog geen krampje wee of wat dan ook. Denk dat het echt 5 april gaat worden, dat heb ik vanaf het begin al gedacht...Ach we zullen zien...

Sorry voor het super lange verhaal...

XXXX

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Niet sorry zeggen hoor Zoe, vind het heel interessant.
    Hoop dat je het niet weer krijgt.
    Of eigenlijk hoop ik dat je op dit moment je 'ei' aan het leggen bent. Oh nee, ik zie dat je dit net 10 min geleden hebt gepost.
    Dus zo snel zal het wel niet gaan ;)
    2 dagen overtijd, wat vreselijk spannend he!
    Misschien vannacht

Jessy, welkom hier.

Zora, op je andere topic heb ik al gereageerd, maar ik wil hier nog ff zeggen dat ik het echt geweldig vind!!
    Zo mooi dat het hartje jullie tegemoet blinkte!
    Sterkte met je mam, hopen maar dat het met een sisser af loopt.

Elin, met Kris gaat het geweldig. Het is zo leuk.
    Ze babbelt ineens naar de tv en naar haar speeltjes.
    Is alleen maar 'hu hu hu hu hu hu' enzovoorts.
    Maar zoooooooo schattig.

Groetjes aan iedereen van mij!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

Zora, jeetje, wat een dubbel bericht. Ik hoop dat er niks ernstigs is met je mams...Gelukkig ook goed nieuws, een mooi kloppend hartje!!! van harte meis!

Suus, een klapband, whaaaaaaaaa! Sta je daar! Gelukkig is het allemaal goed opgelost!!!

Zoe, je loopt er nog steeds! Wel spannend dat het echt elk moment kan gebeuren! 5 april is m'n zus ook jarig, leuke datum!
    Wat schrikken dat je zo wazig zag! Zou daar ook van schrikken!
    Fijn dat je zus werkte, dat je ook nog even naar het beebje kon luisteren! Zul je altijd zien dat het dan bewegelijk is! Gelukkig maar!
    We houden je goed in de gaten hoor!

Sooner, aaaaaaaaah, wat schattig dat Kris al zo lekker brabbeld! Lijkt me echt heerlijk om te horen!!! Geniet ervan meid!

Bright, jezus, wat ga jij hard zeg!!!! Bijna 30 weken alweer! Je gaat al aftellen! En dan ook al bijna verlof, heerlijk hoor! Ben je er aan toe?!
    Haha, je meisje ziet je als boxbal, hihi!

Jessy, hier ook nog eens, gefeliciteerd!!!!! Je waarde is volgens mij erg hoog hoor! Geniet maar lekker!

Elin, wat fijn dat je wat minder moe bent! Je bent nu heerlijk de spannende tijd voorbij! Al ga ik het de hele zwangerschap denk ik wel spannend vinden,haha!

Calani, wow, wat heerlijk lijkt me dat, dat je de beebjes zo voelt!!! En je klinkt ook echt gelukkig! Mooi om te horen!

Kleintje, groot gelijk dat je gestopt bent! Niemand kan je iets kwalijk nemen, je hebt het toch vaak genoeg geprobeerd!

Hier...alles goed, donderdag alweer 9 weken! Ik ben, net zoals de 1ste echo, er weer heel erg aan toe om ons kleintje te gaan zien. Even weer een zekerheidje dat het hartje klopt.
    Je zit nu echt een beetje in zo'n zwart gat...je ziet nog niks, je voelt nog niks, het is al weer even geleden dat we frummel gezien hebben, je wilt nog niet van alles inslaan enz enz.
    We genieten wel, maar moet mezelf nog echt overtuigen dat ik gewoon zwanger ben!

Heb via deze site een angelsound overgenomen...weet dat ik hem nu nog nie kan gebruiken, maar het lijkt me wel fijn om af en toe te luisteren! (hoewel ik weet dat ik niet moest schrikken als ik niks kan vinden!)

Ik ga zo lekker slapen...op reumatisch gebied gaat het niet zo goed de laatste paar dagen. Veel pijn in mijn linkerheup en onderrug. Als ik even heb gezeten of stil gestaan kan ik bijna niet meer lopen. Ontzettend irritant!
    Kun je trouwens ook slijmbeursontsteking in je heup hebben!?
    Heb het nl eens in mijn schouder gehad en dit is een beetje hetzelfde gevoel. Misschien dat het dat 'gewoon' is...

Fijne avond!

Liefs Loesie

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hallo lieve MMMeisjes!

hoe is t hier??

@jessy: gefeliii!! enne, dat is een ONWIJS mooie waarde voor 14 dagen na TP!!
    wetende dat HCG vanaf 1 moet verdubbelen (minimaal) ben jij echt superlekker aan het broeden.
    geniet he! :)

@zoe: he, nog geen zoebeebje. hou vol he! en succes mochten we je niet meer zien!
    wazig, wat zou dat zijn? ik zou bijna denken lage bloeddruk ofzo maar dat kan toch haast niet zo laat in de zwangerschap dacht ik?

@loesie: hee chickie, jij ook angel besteld? de mijne net binnen gekregen vandaag! :)
    vanaf 12 weken kan je luisteren, dus nog even geduld, maarrrrrrrrr met heeel veel geduld is het me mooi gelukt vanmiddag, en net ook nog even, hartje te horen klopklopklopklopkloppen! ongelooflijk, wat een wonder, het wordt steeds ' echter ' :)
    *huil*

@bright: jij gaat inderdaad hard. hoe voel je je? heppie? klaar voor bijna? nou ja, nog wel even wachten natuurlijk.

@kleintje: je hebt je best gedaan, no worries meis.. knuf!

@sinja: hoe gaat het met jou???

@zora: ook hier nog eens een dikke feliknuffel!! :) zo blij voor je!!

@majo: hoe is het met jou? hoe gaat t met je lijfje?
    even iets onder ons (we hebben in t zelfde ziekenhuis gelopen dus kennen dezelfde gynnen) :
    zaterdag kwam ik ons huis uitzetten met een krat van MvM, loopt P aan de overkant! :$ :D
    hij zag me een glimlachte. disctreet als hij is groet hij nooit echt (opvallend) maar ik zag wel dat hij de kratten zag. zou hij weten wat het zijn?
    moet toch nog een keer meppel gaan verbazen met dat ik zwanger ben. even wachten tot buik er ooit is ;)

@sooner: aaaaahhhhhhh dat brabbelen lijkt me zo lief! geniet!
    het wordt volgens mij elke dag leuker en bijzonderder, of niet?

dan zeggen mensen dat ze hun kinderen wel achter het behang kunnen plakken, lijkt me zon gek idee dat ik dat ook vast wel zal willen..
    er komt vast een moment dat we het wonder meer geloven en accepteren en ' normaal gaan vinden ' maar ik hoop dat dat nog heel lang duurt!

@calani: wat super van de 2 beweegcalanibeebjes. wat een rijkdom!!!! :)

@elin: hoe is t met jou?

@confidence: en hoest daar? :)

@zora: ik denk aan je moeder.. jij aan de mijne.. het is wat he.. gaan we elkaar eerst met zwangerworden achterna en nu dit.
    laten ze allebei goed nieuws krijgen he... ik heb zoveel kaarsjes aan... :(

@rest: dikke knuffel, ik ga in mijn zwitsalbadje!

zal wel puur psychisch zijn maar ik vind niets lekkerder ruiken dan zwitsal :)

nog even een filosofenklingelding:

gisteren zat ik op de bank thee te drinken, en toen besefte ik mij nog een supergroot verschil, aardverschuiving, nu ik zwanger ben.

ik ben niet meer 24/7 bezig met zwangerwillenworden en de stress daaromheen...
    dat tellen na ongesteldheid, naar ei, na TP, na NOD... nooit meer gewoon dom een dag niet denken daaraan....

vond het best wel heftig dat te beseffen.
    en ook dat, stel ik was gewoon als een willekeurig breezersletje zwanger geworden ;) zonder moeite (en wens?) ik dat besef nooit zou hebben gehad.
    dan was alles misschien veel vanzelfsprekender, en daardoor minder groot in wonderlijkheid geweest..

en toen dacht ik wel zo iets raars..

daarom had ik de MMM niet willen missen.

:$
    :)

ik denk dat jullie me toch wel (een beetje) begrijpen...
    alles is nu zoveel intenser....

:)

so, nu gaak emo in bad sniffen.

KNUFFEL!!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha, Klingel, jij bent echt getikt! Een breezersletje!!! :D Maar idd, als je in de mmm hebt gezeten, geniet je wellicht des te meer van het wonder omdat je er zoveel voor hebt moeten doen en ondergaan. En dan besef je echt goed dat het ook daadwerkelijk een prachtig wonder is! Wij hebben iig ons meiske als 8 celletjes bij elkaar gezien op een foto, bij de tp, en nu ligt ze boven in dr mandje te slapen! Als je erover nadenkt, is toch idioot?!

Jessy, je waarde is fantastisch mooi! Ik had dacht ik 126 ofzo, 12 dgn na tp, dus dat gaat helemaal goed daar bij jou! Gefeliciteerd!!

Zoe, nog steeds geen beebje dus! Enne, maak je geen zorgen dat je voor nix naar het zkh gaat. Heel vaak gaat de kleine idd veel bewegen als je aan het ctg-apparaat ligt. (ik heb me er ook wel ns voor geschaamd dat ik had gebeld :)) Hoop dat het 5 april wordt voor je want dan is het einde ECHT in zicht!!

Bright, dat je het benauwder krijgt is wel normaal hoor. Die kleine meid zit ook al redelijk hoog dus ook je longen hebben minder ruimte. Om diezelfde reden kan je ook weer misselijker worden tegen het einde. Als de kleine wat meer is ingedaald, merk je dat je ook meer lucht krijgt en minder misselijk.

Hier trouwens even een leuke foto van ons meiske!! (zo begroet ze ons elke ochtend als ze wakker wordt :))

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier doet ze lekker gek!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nog eentje om het af te leren!

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wat lief suus:)

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ohw suus smelt smelt

14. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hihi wat zijn jullie babietjes een dotten zeg. Kan echt niet wachten op de onze! Ben ook blij dat alle echo's zo positief verlopen. Heerlijk een topic waar mensen gelukkkig zijn toch? Zeker als ik dan lees op het vruchtbaarheidsbehandelingen deel realiseer ik me hoe gezegend wij zijn dat het ons gelukt/gegund is, zoveel verdriet en tegenslag. Bah ik herinner het me nog zo goed hoe het voelde na elke mislukte poging.

Ik begin nu een klein heuveltje van een buikje te krijgen, hoewel ik nog geen gram ben aangekomen. Hoe zit dat bij de andere net zwanger dames qua aankomen en buikjes enzo? Merken jullie al iets? Gezien de mooie buikenfoto's die ik op jullie profielen zie hebben de 'voorlopers' al een buikje ;)

Ga morgen skiën maar mijn skibroek kan niet meer dicht! ieie en nu? knoop open en riem eroverheen denk ik...

groetjes!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maria, je kan ook je knoop openlaten en dan via een elastiekje de knoop vastzetten aan het gat.

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Susan, wat een schatje!!!!!!

Klingel, ik kan je eigenlijk wel volgen, ben ook blij dat ik deze zw zo intens beleef en zou anders mss ook wel zagen en jammeren over die zw-kwaaltjes terwijl ik het nu gewoon onderga, ben en blijf dat ook zoooo blij dat ik echt zw ben!!
    en die angelsound, ik vind dat de beste uitvinding ooit!! inderdaad een kwestie van geduld, heb mijn beebjes na 10w al gevonden (had ergens opgevangen dat een tweeling soms sneller hoorbaar is), maar toen vond ik ze een paar dagen later niet meer, was wel even eng, maar gelukkig nadien was het duidelijk dus idd niet panikeren als je je beeb even niet vindt!!

Bright, ja idd ik heb het ook vaker benauwd, hoort er ook bij, raar hé al die veranderingen gewoon door zo'n wondertje in je buik, en hihi ze heeft dus ook je ribben gevonden hihi

Zoe jeetje ik zou ook snel naar de dokter gaan moest ik zo ineens wazig zien, heb jij al eerder migraine gehad?
    en haha zo grappig dat je kindje lekker actief werd tijdens de monitoring, wel extra geruststellend hé

Maria ik had ook eerder een buikje zonder verdikt te zijn, raar hé, maar binnenkort zal je ook wel verdikken op de weegschaal...

Loesie, nog even en je ziet je wondertje weer, en wie weet beweegt de pruts even ;)
    en je kan idd ook een slijmbeursontsteking aan je heup hebben, sterkte hoor

En jaaaa ik ben idd zoooooo gelukkig, het is zo'n wonder, mooiste dat er is, zwanger zijn.....

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @suus: wat LIEF! :)

@maria: doe je wel voorzichtig met skien????

@calani: precies ja, je geniet op een andere manier ' meer ' denk ik, hoewel een gewoon zwangere natuurlijk ook ontzettend ontzettend geniet.
    maar anders...

angelsound is inderdaad geweldig!

*domme vraag* :) maar is dat drukken op baarmoedertje niet slecht?
    gisteren had ik hartje even gehoord, en heb zeker nog wel 10 min zitten zoeken op dat plekje, maar lukte niet meer.
    vroeg me later af of beeb dat niet arelaxt zou vinden...

;)

zo, nu naar de VK, een echte lange mooie echo zien en hopelijk een foto mee! :)

knuf!

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Volgens mij vind de babe datl a relaxed in die zin dat ie wegkruipt als je teveel duwt. Dat zei de gyn de vorige keer bij ons toen ze de echo maakte: we moesten 'opschieten' omdat ie anders weg zou kruipen. Vind ik echt geinig, nu al een eigen willetje!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja ik hoop/denk dat dat ook zo is? schadelijk zal het niet zijn toch?

wel voorzichtig doen he met skien, niet vallen enzo! *kijkt bezorgd*

20. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Schadelijk is het zeker niet! Kan gewoon een beetje duwen hoor.

Ik weet ook nog niet zeker of ik de latten opkruip hoor. Ik zie het wel eventjes als ik daar ben. Als ik ook maar enigszins twijfel: no snow for me! (en ook al geen apres ski aiaiai), want ik wil geen risico lopen, vind het alleen zo sneu voor mijn vriend, moet ie alleen de bergen in zo saaaaiii....

Deel Deze Pagina