Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Jewel gefeliciteerd!!! Supernieuws!!! Eindelijk nog een mannetje, als je het lijstje zo ziet lijkt het erop dat er uit een behandeling meer meisjes dan jongetjes geboren worden....

@Confidence superleuk dat je zo aan het genieten bent. Gelijk heb je!

@Pat jij natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie 20weken echo, fijn dat alles in orde is!

groetjes en fijn weekeinde

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    GEFELICITEERD JEWEL!!!
    En natuurlijk ook gefeliciteerd Jewel-man!

Wat geweldig dat Ruben er eindelijk is! Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal Jewel en natuurlijk of het gelukt is om Ruben aan te leggen.

Ik stel me helemaal voor hoe je nu in je kraambedje ligt en hopelijk door iedereen stik-verwend wordt.
    Hopelijk heb je niet al te veel last van van alles en geniet je enorm.
    En waarschijnlijk kun je je ogen niet van je mannetje afhouden daar in dat mooie wiegje! EINDELIJK IS HET WIEGJE GEVULD!!

Dikke kus van Sooner!

@Melek, nu ben jij !!!!!
    Nog ff doorzetten en dan kun jij ook helemaal gaan genieten!!

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    #103 Nightelf79, 30 jan 2010
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
    Gefeliciteerd Jewel en Jewel-man!!! (deze dommerd had haar mobiel nog op haar werk liggen (schaam schaam), maar heb je sms inmiddels gelezen. Jullie hebben echt een prachtige naam voor jullie mannetje uitgezocht (als wij een jongetje hadden gekregen had ie nl ook Ruben geheten ;)).

Geniet van je kraamtijd en ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal (hopelijk is het je allemaal meegevallen)!

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel!!!!!! gefeliciteerd!!!!! En wat een leuke naam RUBEN!!! Stond ook op mijn lijstje. Maar man lief wil geen top 20 naam.

Hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van jullie kleine man en gaat het allemaal voorspoedig!!!

5. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    JEWEL & JEWELMAN van HARTE GEFELICITEERD!!!!
    Geniet van dit enorme geluk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wat leuk dat er weer een ventje bij is voor onze meiden.
    See you at the other side

XXXX

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeuh Jewel!!!!!!!!!!
    Geweldig, daar is ie dan! Hele dikke, dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje Ruben! (hihihi, toch weer een jongetje erbij ;) )

Dat is nog eens een leuk smsje om te krijgen zo vlak voordat je naar bed gaat ;) Geniet met z'n 3en van elkaar en je kraamtijd!!!

veel liefs

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve jewel en jewel man, van harte gefeliciteerd met de kleine Ruben!!! Het is inderdaad een prachtige naam!!!! Ik had het eerlijk gezegd nog niet verwacht hihi....is toch allemaal snel gegaan.
    Geniet van alles meid en we zien je zekers aan de overkant;)

8. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Gefeliciteerd Jewel en partner, met jullie zoontje Ruben (mooie naam!). Snel gegaan toch ineens.

Met mij alles okay, nog een beetje in een roes, m'n bevallngsverhaal komt later (is niet bijzonder spectaculair, maar wel langdurig... 36 uur.)

Katinka is prachtig, ik ben helemaal verliefd op haar! Mijn wereld is in een klap totaal veranderd...

Dank jullie wel allemaal voor de lieve en snelle felicitaties, ik meld me van de week als ik weer wat geland ben!

Meiden succes en het is waar, het is allemaal de moeite meer dan waard!!

Liefs, Stitchie

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel en Jewelman...van harte gefeliciteerd met jullie Zoontje RUBEN!! Leuk!! Ook weer een jongetje erbij hier!! Dus tóch nog een weekje eerder gekomen!! Je was er ook helemaal klaar voor!! Súper!! (was vorige weekend trouwens nog bij jullie in het dorp...op visite bij die vrienden die de supermarkt hebben!!). Ben érrug benieuwd naar je bevallingsverhaal!!

Knuf Majo!!

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jewel en jewel-man Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ruben!!

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Stitchie ik ben erg benieuwd naar je verhaal als je geland bent, ga nu nog maar lekker gaan genieten van je meisje!!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieve meiden,

Heel voorzichtig kom ik mij hier ook melden, ben vandaag precies vijf weken zwanger! Vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Na 6x iui, 2x ivf, nu zwanger van een cryo. Ruim drie jaar lang naar dit moment uitgekeken! Ben ook enorm dankbaar dat ik zwanger ben, je hoort/leest ook zo vaak dat het anders gaat. Hoop dat jullie het goed vinden dat ik hier af en toe mee kom schrijven, want voel mij wel een beetje verdwaald nu op het forum. Weet niet heel goed waar ik nu mee zal schrijven en toen kwam ik dit topic tegen. Voor iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en voor de net bevallen dames; gefeliciteerd en geniet van jullie wonder!

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Elin!!

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!

Kom gezellig meekletsen, dit is the place to be voor ons MMM-zwangeren.

Liefs

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: meisje
    16-06-10: Pat: meisje
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten!
    01-09-10: Regi: kan het nog niet weten

Afspraken bij gyn of vk
    04-02-10: Bright controle vk
    08-02-10: Majo Controle vk
    10-02-10: Pat controle vk
    12-02-10: Kleintje controle vk
    22-02-10: Confidence controle gyn
    23-02-10: Confidence pretecho met opa`s en oma`s erbij.

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)

Zo, even mijn volgende afspraak bij de VK er weer opgezet. Gisteren bij de open dag nog een 3d echo gehad, maar kon er niet zoveel van maken, haha. Was nog iets te vroeg (beste bij 27 weken en verder) en ons meisje had de navelstreng voor haar gezichtje.

Ze had het wel weer druk, heerlijk!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie, zeker na al die jaren! En hier moet je zijn, zeker omdat je wellicht nog erg onzeker bent natuurlijk. Hopelijk wordt dat minder naar verloop van tijd.

Bright, volgens de 3D-goeroe van Lelie, Ciara, Sooner en mijzelf (dr. P in Amsterdam), is de 3D echo het mooist bij 24 a 25 wkn. Daarna is de kleine vaak al 'te groot'...

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Elin welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Zo ontzettend fijn en mooi, je bent hier goed als je niet weet waar je moet schrijven!

Ik schreef ook nog wel eens bij de bevallingslijstdames, maar ik voel me hier toch meer op mijn plek..de meesten die daar schrijven zijn zo anders zwanger geworden en staan zo anders in hun zwangerschap dat ik me daar minder op mijn plek voel. Hier voel ik me echt welkom en gewenst.

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo allemaal,
    Nou daar ben ik maar weer een keertje...Lees nog steeds heel regelmatig mee, maar heb weinig zin om te reageren...Ben erg veel met mezelf bezig, en dat bevalt me erg goed moet ik zeggen...

Pat en Bright@ allebei een goede echo en allebei in de blijde van een meisje, wat super goed nieuws!!! Lekker in de rosemodus en shoppen maar...

Majo@ Jullie ook een goede 20 weken echo, wat heerlijk. Bij mij viel er na de 20 weken een last van me af. Af en toe slaat de ongerustheid toe, maar dat hoort erbij. Maar het is toch superfijn dat alles er op de echo goed uitziet. En wat heerlijk dat je het zo goed voelt en je mannetje ook al...

Stitchie, Jewel en partners. Wat super dat jullie bevallen zijn en nu heerlijk aan het genieten zijn van jullie kleintjes. Super leuke namen, allebei. Vind toch tot nu toe alleen maar leuke namen voorbij komen, wat hebben wij mmm'ers toch een goede smaak!!!
    Geniet heerlijk van jullie wonders...

Kleintje@ hoest?? Wat gaat het hard hè. Jullie ook weer een echo gehad, heelijk om het weer zo uitgebreid te zien. Ben je nog aan het werk?? Ik nog 2,5 week en dat heerlijk in de relax stand. Alles is eigenlijk wel zo'n beetje klaar. Alleen nog even het huis van onder naar boven schoonschrobben en dan is het klaar. Zal snel foto's plaatsen van het kamertje, het is zo leuk geworden.

Heel fijn dat ik hier de foto's kan plaatsen, verder heeft niemand het kamertje nog gezien omdat het nog steeds geheim is dat we een jongetje krijgen. Zal volgend weekend foto's maken met daglicht en ze dan plaatsen....
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Verder gaat het hier goed. 2 weken terug een groeiecho gehad. Het kindje is nog steeds groot, waarschijnlijk echt een 8 ponder of groter. Maar het schijnt bij ons in het dorp heel normaal te zijn, er worden hier veel grote kindjes geboren...Helaas zagen ze nu weer dat er teveel vruchtwater was, wist niet dat het kon. Maar ze willen het wel in de gaten houden, dus over een week weer een echo.
    Heb nog niet verder gevraagd wat er dan gaat gebeuren, als er nog meer vruchtwater is, zien we dan wel weer. Wil me niet onnodig zorgen maken.
    Rug en bekken zijn helaas ook nog pijnlijk, maar het is nog te doen. Bijna verlof en daar kijk ik echt naar uit, lijkt me zo heerlijk, uitrusten voordat de bom valt...

Nou meiden zal voor me verlof vast niet zoveel reageren, maar dan ga ik los, dan zal ik meer aanwezig zijn.

Oja Elin, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super dat je dit topic gevonden hebt, het is echt heerlijk om met meiden te "praten" die weten hoe het allemaal voelt. Ondanks je onzekerheden, moet je echt proberen te genieten, het is een cliche maar wel waar de tijd gaat heel snel!!!

Andere meiden hoop dat het goed gaat met jullie zwangerschap, sorry dat ik niet iedereen bij name noem...

Bevallen meiden, heb jullie topic gevonden in het zwangerschapsclub gebeuren, lees alvast met jullie, en kom zeker na de bevalling jullie kant op. Geniet van jullie mooie kindjes en ga vooral door met het plaatsten van foto's, geniet daar erg van...

Nou stop ik echt, wordt weer veel te langdradig...

Dikke X-en voor iedereen

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Zoe, toi toi toi.
    Fijn dat het goed met je gaat en laat ze het maar ff goed in de gaten houden. Maar ik zou ook een 8 ponder krijgen en het was uiteindelijk 3845! Dus iets minder.
    Had te maken met mijn de zwangerschapsdiabetes. Dat heb jij toch niet?
    Ik zie je straks graag bij de bevallen dames. Hartstikke gezellig. Maar tot die tijd houd ik je hier in de gaten, dus leuk als je af en toe ff langskomt!

Elin, van harte gefeliciteerd!!! Hier is het gezellig, maar ik ben al wel overgestoken naar de bevallen dames. Natuurlijk houd ik dit topic ook in de gaten!!

Stitchie, het komt vanzelf, doe maar lekker rustig aan en geniet!!

Jewel, haha, geen idee waarom ik jouw felicitatie in het roze heb geschreven (paar pagina's terug). Had natuurlijk in het blauw gemoeten, sufferd die ik ben.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Elin: Welkom hier en natúúrlijk van harte gefeliciteerd!! Onwerkelijk allemaal he na al die jááááren!! Dat gevoel blijft nog wel eventjes!!

@Zoe: Hey!! Daar was je weer!! Fijn dat alles goed met je gaat!! Ben zéér benieuwd naar de foto's van het kamertje!! Enne...32 weken ook alweer...tjee....de tijd gaat écht snel zeg!!

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Jewel, gefeliciteerd meid! ik zie net dat je bent bevallen...

NU ben ik de volgende op de lijst?? :) o jeee nu komt het echt dichterbij :)

Deel Deze Pagina