Verlengde Wachtbankje II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jewel83, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #121 Majo, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: ??????
    12-06-10: Calani: meisje en meisje
    14-06-10: Bright: meisje
    16-06-10: Pat: meisje
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en wil het niet weten!
    01-09-10: Regi: kan het nog niet weten

Afspraken bij gyn of vk
    04-02-10: Bright controle vk
    08-02-10: Majo Controle vk
    10-02-10: Pat controle vk
    12-02-10: Kleintje controle vk
    22-02-10: Confidence controle gyn
    23-02-10: Confidence pretecho met opa`s en oma`s erbij.

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)

Calani had in ander topic geschreven dat ze 2 meiden verwacht. Mocht het van haar veranderen hier. Stond namelijk nog op rose/blauw en rose/blauw. Zelf komt ze hier niet zo vaak....
    De Meiden hebben hier dus tóch nog steeds de overhand!! Tot nu toe...juni meisjes maand...of zouden wij dan nog voor wat blauw zorgen confidence? Of verwachtte jij nou ook een meisje? ik weet het niet meer!!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewel en Jewelman: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ruben! :D
    Leuke naam hoor.

elin: gefeliciteerd meid, eindelijk is het dan zover :D :D

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, van harte gefeliciteerd en welkom hier!!!

Zoe, Fijn weer iets van je te horen. Hier gaat alles goed. Nog 1,5 week werken, 7 keer. Hier thuis nog wel wat te doen. Wil ook nog veel poetsen maar daar zal waarschijnlijk niet zo veel van komen. Ook moet ik de kleertjes nog wassen enzo. Maar dat komt tijdens het verlof wel.
    Wel vervelend dat het kindje zo groot gaat worden. Hopelijk heeft die hoeveelheid vruchtwater niets te betekenen. Straks als je verlof heb lekker bijkomen en relaxen. We hebben het verdiend!! Ben wel benieuwd wie er eerst gaat bevallen.....

Melek, Spannend hoor dat jij de volgende bent. Verder alles ok met je? Is het allemaal nog vol te houden?

Hier ook alles ok. Nog maar 7 keer werken. Ben echt aan het aftellen :S. Heb alleen sinds een paar dagen echt overal jeuk. Word er helemaal gek van. Hopelijk gaat het over.

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    We weten het nog niet, en willen het ook niet weten, maar zou wel leuk zijn wat meer blauw in het lijstje ;)

meiden, denk niet dat ik jullie vergeet, maar ik lees wel, maar ben soms gewoon te moe om te reageren.
    Zwak excuus...ik weet het :) maar het is zo
    Ben nu ook weer verkouden :( echt vervelend

Maar....ik geniet echt volop
    Had ik jullie al gezegd dat mijn man de kleine van de week de eerste keer heeft gevoelt?
    Wat was dat leuk zo samen ons kindje voelen.

Ff nog een vraag, weet iemand nog een leuke site met muurstickers? met gedichten of andere leuke dingen erop?
    Oja en nog wat... wie had ook wel eens last van vochtverlies uit de tepels zo vroeg in de zwangerschap?
    het is nog geen echte melk of zo denk ik, maar soms is mijn truitje gewoon wat nat.:$
    Zo, ga dalijk lekker op tijd slapen, morgen weer vroeg op.

Tot gauw

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Confidence, dat is colostrum; je eerste moedermelk!! Je kan zoogcompressen in je bh doen, tegen het lekken.

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Kleintjevoorons, ja het is wel vol te houden maar heb nu wel vaker last van voorweeen. vooral last van harde buiken.

Ben benieuwd wanneer ik mag :)
    ben wel heel erg zenuwachtig :)

Hoe gaat het bij jouw? IK zie dat jij ook al bijna bij het eind ben :)

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
  8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieve meiden,

Allemaal bedankt voor jullie lieve felicitaties! Ga even proberen op iedereen te reageren!

@Bright, Ik heb jou volgens mij weleens voorbij zien komen in het cryo topic. Zie dat je de 20 weken al gepaseerd bent! Super zeg! Voel je je goed?

@pat, Heb ook wel bij dat topic gekeken, maar dat zijn bijna allemaal meiden die op een “normale manier zwanger zijn geworden. En ik merk ook dat dat toch anders voelt.

@Zoe1976, Zie dat jij ook zwanger bent van een cryo! Wat leuk! Heb je deze week weer een echo? Wel lekker dat je bijna verlof hebt, je zult er vast aan toe zijn!

@Sooner, Zie dat jij inmiddels bevallen bent! Gefeliciteerd! Gaat alles goed?

@Majo, Tis idd nog heel onwerkelijk, maar ik ga wel proberen er van te genieten. Dan kunnen ze me dat niet meer afpakken. Ook jou heb ik geloof ik wel eens voorbij zien komen. Ook al over de 20 weken, lijkt mij een heerlijk gevoel!

@Melek42, Jij bent al bijna aan de 40 weken! Da’s helemaal spannend! Voel je je nog goed?

@Caruli, Ik heb geloof ik wel eens een pb-tje met je uitgewisseld, maar weet het niet meer zeker.

@kleintjevoorons, Jij hebt ook al bijna verlof! Heerlijk, geniet ervan!

@Confidence, wat leuk dat je man het kindje heeft gevoeld. Lijkt mij zo’n bijzonder moment!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad en als ik iemand vergeten ben, sorry! Hier gaat alles goed, heb gister nog getest met de digitale van cb en deze gaf ook aan dat ik over de vijf weken was. Dus het klopt gelukkig! Vanmorgen MvM gehad, kon hier gelijk mee beginnen.
    Verder nog niet heel veel klachtjes, beetje last van mijn borsten en nog af en toe een paar kleine steekjes in mijn buik. Verder veel plassen. Maar moet toegeven, dat ik het tot nu toe fantastisch vind, is alleen maar een teken dat er iets gebeurd in mijn lichaam.

Zou iemand mij nog op de lijst willen zetten? Ik ben 3 okt uitgerekend en ik heb op 15 febr. mijn eerste echo.
    Alvast bedankt!

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)

Uitgerekende datum
    03-10-10: Elin:

Afspraken bij gyn of vk
    15-02-10: Elin 1e echo

Bevallen
    (38.2 wkn)

Elin, ik heb je toegevoegd hoor. Mag je zelf ook doen trouwens ;)

Ik kom inderdaad ook wel eens langswaaien in het Cryo Topic. Heb ik gestart toen... hihi.

Liefs

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goh confidence nu al moedermelk, dat zit dan voor straks ook wel goed als je bv wilt geven.

Melek, hoe spannend, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

Kleintje, nog een paar daagjes werken en dan kan het echte wachten beginnen. Ik hoop dat je een lekker verlof hebt.

Elin, het is heerlijk. Heel erg vermoeiend, maar ook heerlijk. Ik geniet zo van mijn meisje en van alles wat met haar te maken heeft. Je hebt echt een doel in je dag en je kunt heel veel liefde aan zo'n klein mensje geven. En je krijgt het ook terug. Echt geweldig.

11. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Mag ik even een ***ik vind mezelf zo zielig*** ego bericht hier neerzetten?
    Ik schreef al dat ik verkouden was.
    Nou, het is nu een bijholteontsteking en alles in mijn hoofd doet zooooooooooooooooo`n pijn.
    De HA wil me liever niks geven, daarbij is het niet bewezen dat een kuur helpt, dus laat hij het liever.
    Moet me helpen met stomen en paracatamol.
    Maar zelfs de paracetamol doet niks.
    Ik zit al van vannacht 1 uur op, kon niet meer slapen van de pijn en alles wat dicht zit.
    Ben gewoon op.
    Het enige wat het goed maakt, is dat ik de kleine regelmatig voel.

Ik hoop zo dat de kleine er geen last van heeft.....

Nou dat was mijn egobericht weer

Oja, Elin welkom en gefeliciteerd.

Loesie bedankt voor de link

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0

Uitgerekende datum

Afspraken bij gyn of vk
    06-03-10: Majo pretecho met oma's

Bevallen
    (38.2 wkn)

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Confidence: Vervelend zeg, dat je je zo beroerd voelt. Maarre...kindje heeft hier geen hinder van hoor!! Die zit goed beschermt bij jou!! Hopelijk knap je snel weer op. Wij hebben over paar weekjes ook pretecho, met oma's erbij. Die hebben zoiets als een echo nog nooit gezien joh....echt lachen!! Dat hadden ze toen nog helemaal niet.

@Melek: Hoe is het met je voorweeen? Zetten ze al door in echt weeen? Nog maar een dikke 2 weken tot je uitgerekende datum. ben benieuwd of je die tijd 'uit gaat zingen'.... Na jou zullen we een maandje geduld moeten hebben hier.... alhoewel.... Linda.... een tweeling...die komen meestel wel wat eerder.

@Bright: Succes morgen bij de vk!!

@Kleintje: Al aan het aftellen wat betreft werk? Nog maar 11 dgn toch....tot je laatste werkdag?!

@All: Iemand laatste tijd nog iets gehoord van Dagmar? Volgens mij heb ik haar hier nog geen 1x mee zien schrijven sinds mijn 'nog korte loopbaan' hier.

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames,

hier geen teken van voorweeen, voel eigenlijk helemaal niks :)
    Maandagavond had ik wel krampjes maar sinds 2 dagen niks meer... IK ben zoooo zenuwachtig en ook heel erg bang :(

Ik wil niet tot 40 weken wachten of langer... Wil deze week mijn baby in mijn handen nemen...

Duimen jullie voor mij?

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Confidence,
    Meid wat balen van je bijholteontsteking. Niet fijn!!! Hoop dat het snel beter gaat.

Wat helpt misschien is het (klinkt vies) opsnuiven van zout water. Dit moest ik gebruiken na mijn neusoperatie en dat reinigt de holtes. Het is echt een vies werkje, maar helpt wel.

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Het aftellen is iid begonnen. Incl vandaag nog 6 daagjes werken. Volgende week vrijdag ben ik vrij omdat ik naar de verloskundige moet dus nog een ruim week!!! Kijk er erg naar uit. Begin ook wel moe te worden dus werk wordt ook wel zwaar. Ben er aan toe. Heb ook eindelijk de papieren van het UWV gehad dus het is iig zo goed als geregeld. P&O is hier extreem traag namelijk.

Melek, Ik snap dat je bang bent en zenuwachtig. Ik kijk er ook wel tegen op. Niet zo zeer dat ik bang ben voor pijn enzo maar vooral omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor jou en kunnen jullie snel jullie frummeltje in armen nemen.

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Melek en Kleintje voor ons; het klinkt makkelijk, maar laat het allemaal over je heen komen. Elke bevalling is anders, dus je kunt er geen enkele voorspelling over doen.
    Jullie zijn al zo sterk geworden door alle behandelingen te doorstaan!
    Het komt echt goed!
    Melek, ik duim voor je dat je lieve beebje snel komt, maar wacht nog ff 1 weekje o.k.? Dat kan je beeb nog net goed gebruiken.

Confidence, heel veel toi toi toi. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!!!!

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Lieve Meiden!!

Hier eindelijk een reactie van mij. Ik heb nu pas echt wat tijd. De kleine man ligt nu heerlijk te slapen, na een zeer onrustige middag met krampjes.
    We genieten heerlijk van hem, de borstvoeding komt nu goed op gang. Het is alleen nog even een ritme vinden, maar we moeten ook niet te snel willen ;)

Voor de liefhebbers, mijn bevallingsverhaal:
    Vrijdag morgen om 10 uur, verloor ik wat oud bloed, waarschijnlijk de slijmprop. Ik heb een maandverbandje ingedaan en toen zijn we op koffie geweest bij s-ouders. Daar kreeg ik de eerste weeën, maar heb niet echt geklokt, en ze deden ook niet echt zeer. Om 12 uur de vk gebeld en vanaf toen de weeën geklokt. Ze kwamen meteen om de 3 á 4 minuten en duurden ongeveer een minuut, en ze werden steeds heftiger. De vk weer gebeld en die zou later langs komen. Om 15.00 kwam ze langs en ik had toen 2 cm ontsluiting. Om 18.00 kwam ze weer langs en ondertussen waren de weeën echt heftig, en ze deden erg pijn. Ik kon tussen de weeën door ook niet ontspannen want ik had constant wat pijn. Om 19.00 had ik 7 cm ontsluiting, dus dat schoot mooi op ;) Om 19.15 had ik al volledige ontsluiting en als ik persdrang voelde mocht ik gaan persen; eindelijk! De vk zei dat er tussen de persweeën wat meer tijd zat dan de gewone weeën zodat ik dan wat kon bijkomen. Helaas was ik de uitzondering op de regel; bij mij kwamen ze maar en kwamen ze maar.....pffff...ik was op een gegeven moment uitgeput! Maar na 1.5 uur persen, en na een knip (anders was ik compleet uitgescheurd) kwam onze vent ter wereld! Wat een heerlijk moment! Zo compleet!
    De navelstreng was heel kort, anders was hij wrs eerder gekomen.
    Toen ben ik gehecht en dronk Ruben lekker aan mijn borst. Hij was dus 8 pond, maar mooi in proportie. Dus Zoë, het is niet erg hoor ;)

Ik vond het een heftige ervaring, omdat ik ook erge pittige weeën had maar ben wel blij dat het zo vlot ging; 12.00 begon de bevalling en om 20.43 is hij geboren. Maar meteen vergeten ben ik het niet ;)

Nou ik moet weer gaan, er heeft iemand honger. Als ik weer tijd heb laat ik weer wat van mij horen.

Melek, jij succes en iedere bevalling is anders!

Liefs Jewel

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Jewel wat een mooi verhaal, krijg er kippevel van. Fijn dat het zo goed gaat en dat de borstvoeding al op gang komt.

Tijd om je banner te veranderen ;)

Lekker gaan genieten.

Liefs

20. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    super jewel dat het allemaal goed gegaan is, en lekker genieten

Deel Deze Pagina