Lelie: Fijn dat alles goed was. Maartje: Spannend meid, geniet nog maar van je buikkie. Girl: Leuk toch nog een echo Op naar de 12wk echo. Hier idd een goede echo gehad, en ook gesprek met de gyn gehad over de uitgebreide 20wk echo. Die word nu nog langer... en zal daarna in de zwangerschap nog een paar keer gecheckt worden ivm afwijkingen van Mitchell. Wel fijn dat ze het deze keer goed gaan onderzoeken en in de gaten houden. Ps. de placenta ligt nu aan de achterzijde, dus dat zit gelukkig ook goed.
Caruli, fijn dat ze het zo goed gaan checken. Gaat het nu verder allemaal goed met Mitchell? Hier alles goed. Nog 3,5 week werken en dan heb ik er 5 vrij. Dan nog 9 weken werken en verlof! Mag ik weer 5 maanden thuis zijn. Moet zeggen dT ik er wel naar uit kijk, niet hoeven werken. Heb ik ook meer tijd voor Maurits. We zijn hier trouwens ook druk met namen. Meisjes naam ligt er al. Alleen de jongensnaam is lastig. Nu heb ik de naam gezien vindt vriendlief het niks........ Hoe ga ik hem overhalen.......
Fijn meiden dat alle echo´s weer goed waren! Maartje, spannend zeg, bijjjjjna.... succes met de aller aller allerlaatste loodjes Kleintje, wanneer weet je wat het geslacht gaat worden? En deel je het met ons? @her: wij zitten heerlijk op gran canaria! Vliegen met Faye ging super, helaas wilde ze dus helemaaaaaaal niet slapen en wilde ze alleen maar op schoot (terwijl vliegtuig niet vol zat en we gelukkig een stoel extra tussen ons in hadden voor haar...) Ze heeft 1x 30 sec. gehuild, nou die 30 sec. duren dan lang hoor Maar gelukkig hield ze snel op en waren er nog veel meer kleintjes aan boord. We hebben echt supergoede kamer, op de begane grond en lopen zo het kinderbad in! Faye kan dus ´s middags gewoon in haar bedje slapen terwijl wij voor de kamer op ligbedden in de zon liggen! Heerlijk dus We genieten er nog even van, tot volgende week woensdag! Kom hier af en toe even spieken of er nog nieuws is bij alle zwangeren!
Sinja, We hebben 12 juli de 20 weken echo dus als het goed is krijgen we dan het geslacht te weten. En TUUUURRLijk mogen jullie het weten!!! En wat fijn dat het vliegen zo goed ging. Wij zijn naar Praag gevlogen toen maurits 9/10 maanden was. En dat ging ook prima. Denk wel dat het nu lastiger zou zijn omdat zijn willetje wel een beetje de boventoon begint te krijgen.
Hallo allemaal! Daar ben ik eindelijk weer eens, en wat is hier een hoop gebeurd! Zoveel goed nieuws, heerlijk hoor. Hier een erg zwaar half jaar achter de rug dus weinig hier en als ik hier al was, was het vrnl lezen, dus zag wel alle zwangeren 'aansluiten'. Daarnaast vooral onder voeding kijken wat te doen met de kleine mup die nog steeds eet als een muis. Volgens mij heb ik het tussen door wel gemeld, maar mijn man is ernstig ziek geweest en heeft ontzettend lang in het ziekenhuis gelegen. Nu gaat het langzaamaan beter, maar we zijn er nog niet. Ons kleine mannetje is een genot, ik vind moeder zijn fantastisch, maar ook ik heb het idee dat ik midden in een soort verwerkingsproces zit van de afgelopen 2 jaar; 3 x icsi, zware zwangerschap, keizersnee en opname van de kleine man ivm dysmaturiteit, operatie aan liesbreukje, zieke man in ziekenhuis als de baby 4 maanden is.....pfff ben zoooooo moe.... Ik ga proberen hier wat meer te volgen, want hier is alles toch zo'n beetje begonnen Spannende tijden voor een aantal zag ik met echo's en zelfs een punctie voor suus. Het lijkt er bijna op alsof de hele eerste garde nu voor de tweede keer zwanger is, wat ontzettend leuk zeg! Groetjes Ps heb even een recente foto van ons lieverdje bijgevoegd, kunnen jullie zien dat hij niet heeft geleden onder de hele situatie
caruli fij dat ze het in de gaten gaan houden bij de echo's kleintjevoor ons jij hebt een lekke voruitzicht!!! sinja heerlijk op vakantie!!! ook fijn dat het met de kleine ook goed ging met het vliegen. maartje succes met de laatste loodjes!!!
Caruli wat fijn dat de echo weer goed was Zo'n groot wondertje en fijn dat ze idd alles goed bijhouden wat Mitchell heeft ter controle. Kleintje spannend!!! Girl hoe voel jij je lieve meid? Maartje ik ben benieuwd wanneer we Maartjebeeb mogen verwelkomen Maria lieve meid ik las wat jullie allemaal hebben meegemaakt en we hebben nog via pb een tijdje terug gebabbeld ik hoop dat het snel beter gaat met je man. En ook met jou! Dat verwerken is heel normaal omdat jullie ook veel hebben meegemaakt he Hier nog 6 dagen tot de afspraak joehoe!!
Jeetje als ik die banners van ons zie........ Lelie al 22 weken... en ik morgen alweer 18.... Wat gaat het toch snel!
Haaaai Meissies, Hier weer terug van een weekje Zuid-Holland/Zeeland. Ook naar concert at Sea geweest , helaas dus alleen de vrijdag omdat zaterdag afgelast was . Even bijgelezen......... Suus! Jéé zeg! Das schrikken allemaal . Maar Dr. Papa denkt dus dat het allemaal wel goed zit . Gelukkig maar. Heeeel veel succes morgen!! Enne...toch een jongetje dus . Alle Zwangeren.... wat gaan jullie hard allemaal zeg!! En alle echo's en controles bij vk waren ook weer goed dus . Maartje, spannende dag morgen voor jullie!! Ben benieuwd naar de datum...oh nee... die hielt je voor jezelf toch? (ben maar een heel klein beetje nieuwsgierig hoor!). Wegen de laatste loodjes al zwaar of is het nog goed vol te houden? Sinja, Haai haai Zwaai zwaai!! Leuk dat je weer even langs kwam waaien. Jullie nu dus hééééérlijk op Gran Canaria!! Lekker genieten meid!! Faye doet het trouwens goed dus zo te lezen!! Ze is nu even groot en zwaar ongeveer als Maud . En ze schelen toch 4 mnd geloof ik? Maud was gister 72,5cm en 9365 gram!! Traantje, tjee...schrikken van je vader zeg! Een CABG met 4 omleidingen . Das niet niks! Knapt ie alweer goed op? Dan zal ie zich over een tijdje vást en zéker beter gaan voelen dan voor de O.K. Had ie veel klachten? Hoe is 't emotioneel met hem? Meestal is het psychisch na de ingreep best een hele klap om te verwerken! Beterschap voor hem! Maria, fijn dat je even laat weten hoe het nu bij jullie is! Een pittig 1/2 jaar zeg! Gaat het met je man nu dan eindelijk weer wat beter? Komen jullie in rustiger vaarwater? Pas goed op jezelf he! 't Is druk genoeg allemaal! Ben wel heeeel benieuwd naar een foto de kleine Sybren. Alhoewel klein....hij is ook alweer een mnd of negen toch? . Hier weer wat opgeluchter....gister naar kinderarts geweest voor Maud's hartruisje en alles was goed. Ze hoorde nog wel iets, maar dat gaat nog over en was verwaarlossbaar. Ook ontdekte ik toen Maud een paar weken oud was 2 kleine bultjes in haar nekje waarvan ze op CB en HA ook zeiden dat het w.s. opgezette lymfekliertjes waren en verder niets ernstigs. Maar moesten het wel in de gaten houden of ze groter werden of niet. Ze waren inmiddels met haar hoofdje meegegroeit en zitten nu halverweg haar achterhoofdje en zijn naar mijn idee iets groter en minder beweegbaar...kinderarts dus ook meteen maar even laten voelen en ook zij zei dat het de lymfekliertjes waren en dus onschuldig. hier dus een opgeluchte Mama
Vanuit de trein: Ego update in het babyrinthtopic, typ nu op iPhone, dus zo Ff makkelijker. Treinsmak!!
Maartje, wat fijn dat 'werp-date' gepland staat!! Ik denk dat het as. maandag gaat gebeuren Geniet nog in ieder geval van de laatste dagen!!!! We zijn benieuwd!!!!