Welkom loontje! Jullie hebben zo te lezen ook een behoorlijk mmm verleden. Fijn dat alles goed gaat met jullie frummel Nu lekker genieten... Suus, ha ha jij mallerd 3 is echt max hoor Sikki, Nu heerlijk van jullie mooie meisje genieten! Ze worden echt heel snel groot Hier alles okee. S.ofie heeft ruim een week haar gipsbroek en gelukkig kan ze er prima mee overweg, alleen de nachten zijn een ramp want ze schrikt zo vaak omdat ze haar benen niet kan bewegen..telkens zwaait ze maar met haar armen, zo zielig om te zien. En E.mma gaat sinds deze week naar de psz. Ze vindt het leuk Nou, ik ga maar weer eens met S.ofietje spelen. Ze zit me echt aan te staren hihi Allemaal een fijn weekend!
Loooooooooooooontje!!!!!!! Wat leuk dat je hier nu ook bent! Nodig je nog een paar meiden van jouw topic uit!? Dan wordt het weer wat levendiger hier! Haha Suus...ook al hadden we 2 jongens, dan nog was 2 genoeg hoor!! Kleintje, een elftal, haha! Vast nie he! Maar wel leuk dat er nog meer voor Lelie, Wat fijn dat S.ofie het goed doet met haar gipsbroekje! Wat sneu dat ze zo schrikt! ! Even juffrouw spelen hoor, maar moet in je banner niet 'ons 2e wonder' staan?! Sik, jou spreek ik vaak genoeg haha!! Girl, ook ooit nog voor een 2e, leuk joh!!!! Caruli, hoe is het met jou en de kids?! Binnenkort weer nieuwe wondertjes hier! Leuk leuk!!! Hier gaat het super! Heb mijn lijf weer helemaal terug! Ik heb nu 2 dagen alleen gedraaid met mijn 2 schatjes en het gaat me allemaal goed af!! Aan het eind van de dag kan ik het wel merken, maar he, ik heb natuurlijk ook nog reuma he! Maar over het algemeen gaat het supergoed! En daarbij komt dat F.iene een heel makkelijk meisje is, echt een popje! Ze kan al heel wijs kijken en lacht al heel veel! Vooral kusjes vindt ze grappig, want als ik haar een kusje op de mond geef, dan begint ze te lachen, zooooo leuk! Ze groeit ook supergoed, zijn gisteren naar het cb geweest en ze was 4805gram (wel een uur na de voeding) en 56,5cm! *trots* Ook S.iem doet het geweldig! Het is zo'n lekker kereltje! Altijd vrolijk en kletsen en dansen! Echt, wat kun je toch gek zijn met je kinderen! Vandaag liep ik met hem in de supermarkt, F.iene in de duowagen en S.iem loopt graag, dus die mag dat ook meestal en toen had hij zo'n klein winkelwagentje...en dan moet je hem zien joh...loopt als babyeend achter moedereend aan en ondertussen maar naar alles en iedereen kijken. Hij vindt alles interessant! En ook iedereen begint tegen hem te kletsen en dan is mama natuurlijk alweer trots! haha! Zo, genoeg opgeschept over mijn 2 schatjes! Maar ben echt superblij dat ik zo kan genieten en niet dat de pijn overheerst! Ben trouwens ook begonnen met afvallen. Ik woog al 5kg minder dan voor de zwangerschap van F.iene, maar er moet nog wel behoorlijk wat af. Voordat ik met al die hormonen en troep begon was ik 20kg lichter en daar wil ik eigenlijk wel weer naartoe! Gelukkig doet manlief mee en mijn 2 zussen ook! Mijn middelste zus gaat nl trouwen in april 2013, dus dan willen we alle3 heel wat kilo's minder zwaar zijn!! Ben dinsdag begonnen en er is nu 1,5kg af! Ik laat vooral de koolhydraten staan, dat werkt bij mij heel goed! En natuurlijk genoeg water drinken en bewegen... Het is nu vooral wandelen met kids en hond, maar als ik een aantal kilo's kwijt ben, wil ik ook met Evy starten! De 1e les staat al op mijn telefoon!!! Nu even languit en niet te laat naar bed! Morgen moet R. weer een ochtend werken. (1x in de 3 weken) dus moet weer alleen draaien! Fijne avond en een fijn weekend! SMAK
Loontje, welkom hier! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb je van een afstandje gevolgd. Jij hebt ook zoveel tp's gehad en ook al meerdere vmk's. Heb altijd bewondering gehad voor de doorzettingsvermogen en optimisme. Maar nu dan eindelijk goed zwanger! En binnen de 12 weken echo. Spannend! Hoe voel je je? Heb je goed vertrouwen? Loesie, wat heerlijk om je vol trots te horen praten over je schatjes! En so fijn dat je lijf weer doet wat jij wilt! En nu dus flink afvallen geblazen. Goed hoor! En idd, we spreken elkaar genoeg Lelie, jullie kleintje in een gipsbroekje? Wat sielig! Hoe lang moet ze die aan? En waarvoor precies? Girl, jullie straks ook voor een tweede. Hebben jullie nog zaad van dezelfde donor? Suus, 10x per dag naar de plee? Norah was vanochtend weer aangekomen! Geboortegewicht was 3790 gram en vanochtend 4030 gram. Sinds maandag 200 gram aangekomen op alleen de bv. Ook helemaal blij hier!
sikki ja wij willen ook nog voor een 2de!! we hebben kunnen reserveren van dezelfde donor van elina!! erg blij maar het enige wat jammer is er is maar voor 1 ivf genoeg.. had eerst graag wat iui's willen doen en dan ivf maargoed... maakt niet uit we hebben nog een kans dus hopelijk komt er nog zo'n mooi wondertje dan bij.. fijn dat jullie meisje nou weer goed is aangekomen van de bv!!! lelie he wat zielig dat ze zo schrikt van het broekje snachts.. hopelijk hoeft ze het niet te lang te dragen.. loesie fijn dat er meer met je mee afvallen, kunnen jullie elkaar er doorheen slepen!! wat een heerlijk gevoel he als ze zo naar je mooie kindjes kijken
Loontje... welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier afgelopen dinsdag begonnen met onze cryo-behandeling. Aanstaande vrijdag de echo en dan waarschijnlijk de maandag de terugplaatsing van een emmy! Spannend dus!
Loontje, welkom! Wat heerlijk dat je hier nu ook mee kunt schrijven, gefeliciteerd! Loesie, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Lijkt me best pittig, 2 kleintjes en een lichaam dat regelmatig dienst weigert! Ik ben ook hard aan het afvallen, ben nu 22 kilo kwijt en heb er nog 10 te gaan tot ik tevreden ben en eigenlijk nog maar 5 tot ik al op het ideale gewicht volgens de computer ben. Lelie, ach wat sneu voor jullie meisje! Waarom nu pas en hoe lang moet ze hem aan? Girl, wat fijn dat jullie van dezelfde donor zaad hebben! Hopelijk lukt het in 1x en krijgt jullie kindje dus een vol broertje of zusje, al zal dat gevoelsmatig natuurlijk ook wel zo zijn als het van een andere donor is maar je snapt denk wel wat ik bedoel. Suus, fijn zo vaak te moeten plassen pfff! Hier was dat na de zwangerschap gelukkig meteen over! Sikki, wat fijn dat Norah zo goed is aangekomen! En ook dat de borstvoeding weer zo goed op gang is gekomen! Heerlijk genieten! Ingrid, wat spannend! Succes! Hier gaat ook alles zijn gangetje. Ons meisje groeit en ontwikkelt zich goed. Ze heeft wel last van doorkomende tandjes, maar welke baby heeft dat niet? Wij willen ook wel graag een 2e, maar hebben afgesproken dat we over 2 jaar pas voor de cryo's en evt. behandelingen gaan. Nu eerst volop genieten van ons meisje en binnen nu en 2 jaar hopelijk ook nog verhuizen. Als het mag lukken dan zou ik het wel heel leuk vinden als ons meisje er wat meer van mee krijgt en daarom willen we ook wachten tot ze 2.5 is. Maar wie weet kriebelt het volgend jaar wel al, dat weet je natuurlijk nooit hihi!
doortje ja we hopen ook dat het nog een keer lukt. maar mocht het niet zo zijn.. we zijn nu al dol gelukkig en onze wens is zeker vervuld!! omdat we dezelfde donor nog hebben voor 1 ivf en die mislukt, gaan we niet verder met een andere donor.. we zijn nu al gelukkig en de wens is vervuld... als we niet van dezelfde donor konden krijgen hadden we het ook zeker wel gedaan... fijn dat met jullie meisje alles ged gaat!! heerlijk van genieten!!! jullie ook nog wel een 2de dus.. alleen ff wat langer wachten... ook leuk eerst verhuizen enzo!! hier speelt mee dat een donor niet altijd meer beschikbaar is he..
Loontje, . Wat leuk om je hier te zien!! Nu de rest nog uit DD topic en dan wordt het hier ook weer wat levendiger . Had je natuurlijk allaaaaang gefeliciteerd, maar hier is dat natuurlijk ook op zijn plaats....dus....nogmaals van harte meid!! . Sikki, wat ben ik blij te lezen dat jullie kleine meid het zo goed doet!! En dat helemaal alleen weer op de BV . Súper meid!! Lekker genieten!! Loessie, leuk weer even wat te lezen van je . Fijn dat het zo goed gaat. En zie dat het Evy virus uit bevallen dames verlengde wb jou ook al te pakken heeft..... @2e kindje, wat leuk dat er meerdere zijn die het tzt toch ook weer gaan proberen .
Whaha Majo, niet zo als de rest hoor! Ik doe het kalmpjes aan, eerst maar eens wat kilo's kwijt. En hier omdat het echt moet, omdat ik gewoon overgewicht heb... Doortje, wow!!!! 22kg! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?! En lekker rustig aan voor een 2e, groot gelijk hoor!!! Ingrid, spannend! Mijn duimen draaien voor je! hhmm..ff vluchtig gelezen, dus weet het al niet meer! Fijn weekend allemaal!
allemaal druk met afvallen!! hier ben ik bijna me zwangerschapskilo's kwijt.. nog 2 kilo te gaan en wil er dan nog 5 ofzo af hebben want met die hormonen bleven er wel wat kilootjes zitten... maar mag nu al niet klagen met me gewicht hoor.. doortje knap al zoveel kilo kwijt!!!
Na een tip op het mmm düsseldorf topic ben ook ik hier terecht gekomen. Na 3 icsi's (totaal 4 terugplaatsingen) waarbij de laatste in Düsseldorf met imsi en embryoscoop ben ik eindelijk in verwachting. As maandag 14 weken. Echo's en combinatietest waren tot nu toe goed. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het veel spannender vind dan ik van te voren had verwacht. Hoop dat dit wondertje ons in december pappa en mamma mag maken. Graag lees en klets ik hier nu ook gezellig mee!
Loontje en Fireangel GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Superleuk dat jullie hier ook komen schrijven! Hoe voelen jullie je? Last van de bekende 'kwaaltjes'? @hier: korte rea, heb nog bijna niet teruggelezen, last-minute-inpak-stress Vliegen morgen naar Lanzarote! *zwaaaaai*
Wat onwijs leuk dat er weer wat meer zwangere meiden bij komen! Fireangel, jij ook welkom en gefeliciteerd! Loes, ik was 12 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en daar was ik de 1e 10 binnen een week alweer van kwijt. Maar in het jaar ervoor ben ik 15 kilo aangekomen, ik ben nl ook chronisch ziek en heb daar bepaalde medicijnen voor. Daar moest ik echter mee stoppen toen ik zwanger wilde worden en toen kwam ik dus gigantisch aan. Nu ben ik sinds 2 maanden aan de Cambridge en daar ben ik inmiddels ook al 12 kilo mee kwijt. Nog 6 tot 10 kilo te gaan, al heb ik nu al geen overgewicht meer, daar ben ik wel erg blij mee. En dan zorgen dat ik niet weer aankom, maar als het goed is zit ik dan weer volledig aan mijn medicijnen (ben aan het opbouwen) en hoef ik daar niet zo bang voor te zijn. Sinja, hele fijne vakantie! Mijn broer en zijn vriendin vliegen morgen ook naar Lanzarote, wie weet hebben jullie wel dezelfde vlucht, hoe toevallig!
Even korte rea want waren op terugweg vanuit Frankrijk met kids en hond met auto en vouwwagen. Helaas autopech (wielbasis/achtervering is doorgezakt bij rechterwiel). In allerijl door takelwagen naar hotel begeleid en nu morgen met auto naar garage. Gelukkig hebben de kids er weinig van meegekregen.. Anyway, Loontje en Fireangel welkom!! Leuk en uiteraard gefeliciteerd!! Loontje, jij ging toch ook eerst naar de VU? Hoezo overgestapt naar DD?? @10x plassen, ik had een blaasontsteking. Ben hier naar dokter geweest en heb nu AB. Plassen is alweer als normaal en niet meer pijnlijk. Ga nog ff oogjes dichtdoen want vannacht max 3 uur geslapen. Daan werd net wakker dus ff flesje gegeven en slaapt weer verder nu
Er komen toch wel heel wat dames zwanger terug uit DD. Gefeliciteerd Loontje en Fireangel en welkom hier. Vullen jullie ook even de lijst aan wanneer jullie zijn uitgerekend enzo?
Uitgerekende datum 27-06-12: Jessy: Geheim 04-07-12: Kaaat Meisje 09-07-12: Alexandra80 Jongen 01-09-12: Bright: Meisje 28-09-12: Klingel: Meisje 06-11-12: Sinja: t.weeling jongens 24-12-12: Fireangel: ???? 09-01-13: Loontje85: ???? Afspraken bij gyn of vk 21-06-12: Sinja 20 weken echo GEO 28-06-12: Loontje 12 weken echo 10-07-12: Sinja gesprek verloskundige z'huis 31-07-12: Sinja controle + echo gyn 06-08-12: GUO, 20 weken echo 16-08-12: Sinja controle + echo gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.3 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41.0 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn) 11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42.0 wkn) 03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine & Alexandra (34.2 wkn) 28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39.0 wkn) 02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn) 16-06-10: Bright bevallen van een meisje L.ynn A.mber (40.2 wkn) 27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn) 08-09-10: Regi bevallen van een meisje Esmay (41.0 wkn) 21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn) 23-09-10: Maria bevallen van een jongen Jongen (39,1 wkn) 06-10-10: Traantje bevallen van een meisje J.enna (39.5 wkn) 12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Fay.e (40.1 wkn) 21-10-10: Klingel bevallen van een meisje Florine (40.1 wkn) 25-10-10: Zora bevallen van een meisje Sara Esra (38.0 wkn) 28-10-10: Loesie bevallen van een jongen Siem (39.0 wkn) 27-11-10: Jessy bevallen van een jongen Siem (39.1 wkn) 29-12-10: Onswondertje bevallen van een Jongen (36.2 wkn) 10-01-11: Saffie bevallen van een Meisje (39.1 wkn) 26-01-11: Miepie80 bevallen van een jongen Rutger en 2 meisjes Anna & Noor (29.1 wkn) 02-03-11: Ciara bevallen van een meisje Nina (37.0 wkn) 03-03-11: Yippie bevallen van 2 meiden Eva & Vanja (38.3 wkn) 15-04-11: Botervliegje bevallen van een Meisje (39.0 wkn) 08-05-11: Ingrid bevallen van een meisje S.yra M.ila I.sabella (39.2 wkn) 18-05-11: Miepje bevallen van een jongen Bram (38.4 wkn) 02-07-11: Maartje bevallen van een Meisje (38.1 wkn) 18-07-11: Mijs bevallen van een Jongen (38 wkn) 17-08-11: Vlinder bevallen van een meisje Stacey (41.1 wkn) 14-10-11: Lindinha bevallen van een jongen Sven (32.1 wkn) 19-10-11: Lelie bevallen van een meisje S.ofie (39.1 wkn) 02-11-11: Meriam22 bevallen van een meisje V.era (40.1 wkn) 10-11-11: Esser bevallen van een meisje O.livia (39.0 wkn) 17-11-11: Zoe bevallen van een jongen S.am (40.5 wkn) 27-11-11: Jewel bevallen van een jongen L.uuk (39.6 wkn) 02-12-11: Kleintje bevallen van een jongen R.einout (41.1 wkn) 08-12-11: Susan bevallen van een jongen D.aan T.homas (39 wkn) 15-12-11: Pat bevallen van een jongen M.ike (38.6 wkn) 28-12-11: Traantje bevallen van een jongen J.elte (37.0 wkn) 06-01-12: Caruli bevallen van een meisje Z.iva (38.5 wkn) 19-01-12: Girl bevallen van een meisje E.lina (41.1 wkn) 25-01-12: Doortje bevallen van een meisje N.aomi (38.2 wkn) ??-02-12: Char1983 bevallen van een jongen L.evi ( . wkn) 24-03-12: Nataly1972 bevallen van een jongen L.ars (38.4 wkn) 26-03-12: Nightelf bevallen van een meisje E.mma F.eline (39.1 wkn) 11-05-12: Loesie bevallen van een meisje F.iene J.olie (37.3 wkn) 31-05-12: Sikki bevallen van een meisje N.orah R.uth W.ilma (40.6 wkn)
Joepie! Weer twee meiden er bij! Welkom! Heb even getled maar er zijn al 63 VW-beebs!!!!!! Op naar de honderd!