Hey Fire . Jij nu ook hier!! Leuk....het zwangerenlijstje wordt nu langzaamaan weer wat langer . Ook hier voor jou dan nog een dikke felicitatie .
Na het pleidooi van Majo in het DD topic kom ik hier ook eens kijken. Veel bekende namen; Hai! Na 3 jaar MMM waarvan 2x IUI en 3x ICSI (5 tp's) zijn we eindelijk zwanger van ons wonder!! De laatste ICSI hebben we in DD gedaan en hebben dmv IMSI en de embryoscope 2 toppers teruggekregen. Een blasto en morula. Omdat ik met 5w1d/2d een bloeding heb gehad, en veel stress, hebben we nog geen zekerheid dat ik zwanger ben. Dat krijgen we morgen met de echo bij 6w5d. Dus kom maar op met het knipperlichtje, of 2! We hebben een goed gevoel, want na die vreselijke dagen heb ik nog steeds verschillende kwaaltjes. Ik heb niet echt wat gelezen dus zwaai ik naar iedereen!
Waf ontzettend leuk zeg 3 zwangere erbij!!! Proficiat dames.... Timon dat is lang geleden. Wat ontzettend leuk!!! Hier nog geen baby ;( ben het wachten zo beu. Doe er alles aan. Horizontale lambada. Ananas bitter lemon. Noem maat op haha.
Timon, het is gelukt, tenminste daar gaan we maar even vanuit voor het gemak Ik hoop heel erg op goed nieuws voor je vandaag! Wat een stress zeg, bloedingen als je zwanger bent... En Kleintje, jij zorgt nog voor +9 beebs, anders krijg je je elftal niet compleet!
Fireangel, welkom hier!!! Timon, ook welkom hier en heel veel succes vandaag!!! Ik hoop op een mooi kloppend hartje! Jessy, vreselijk hè dat wachten. Bij mij hielp niets van dat alles. Uiteindelijk was de 2e keer strippen icm met acupunctuur succesvol. Succes met de laatste loodjes!
Timon! GEFELICITEERD!!! Ik volgde je nog een hele tijd bij direct ICSI. Maar op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt. Echt goed te horen dat je zwanger bent! En het is nog spannend maar geniet ook van dit moment. Ik ga hard duimen!
Dank jullie voor het warme welkom. Omdat we de echo vanavond hebben ga ik proberen mezelf bezig te houden. De zenuwen zijn aanwezig, pfff....
Goedemorgen, Wat leuk zoveel nieuwe zwangeren en zoveel die in de toekomst nog wel voor een tweede of derde willen gaan, gaaf.!! Fire en Timon welkom hier, Timon volgens mij hebben wij in een vaag verleden al eens ergens samen geschreven.. Duim keihard voor je vandaag.. Loontje jeeeh weer samen in een topic.. Had jou natuurlijk allang gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals, hoe cool.. Eindelijk.!! Hier nog steeds alles goed, ben het wachten eigenlijk ook wel zat, probeer nog niet alles zoals Jessy, maar dat zal niet lang meer duren.. Het is niet zozeer dat ik er klaar mee ben, maar meer dat ik gewoon heeeel nieuwsgierig ben..
Jessy, ik hoop dat het niet lang meer duurt. En hopelijk is inleiden niet nodig. Hebben ze het daar wel al over gehad? Hier lekker aan het kolven... Nog 2,5 week en ik heb vakantie! Dan ben ik eindelijk van die muffe kolfkamer af.
Sikkie inderdaad. Ik ben zo benieuwd hoe die kleine eruit ziet. En wat voor karakter t heeft!! We kunnen gewoon niet wachten om die kleine te ontmoeten. En Siem is ook erg nieuwsgierig naar zijn brusje. Kaat haha. Bij de eerste deden wij er ook minder aan. Maar nu de tweede word je toch ongeduldig als je over de datum heen gaat van de eerste. De eerste kregen we met 39.1 en ik zit nu op 39.5 en t is er nog niet. Pffff. Vanavond maar weer klussen haha Kleintje. Ja inleiden zouden ze met 41 weken doen als ik daarom vraag. Ik denk dat ik dt doe als het er dan nog niet is. Ik slaap al slecht vanaf week 32 ben zo moe aan t worden. En dan nog een kleine man die heel veel energie vergt.
Maat hoe is het verder met de zwangere dames. En de mama's? Iedereen aan het genieten van de baby's en buikjes?
@Timon: ook welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd! hoe was de echo! @jessy: veel plezier vanavond, ik hoop dat het werkt @Kaat: ook jij nog heel veel sterkte met de laatste loodjes, geniet nog maar van de trapjes!
We zijn wat down. Nog steeds geen duidelijkheid. In elk geval nu geen knipperlichtje, maar toch zit er iets. De vk zei dat het de grootte van 5w had ipv 6w5d. Volgende week staat weer een echo gepland. *zucht* *snik* Ik weet het even niet meer... Tranen willen komen, de teleurstelling... Waarom? Echt het enige wat we willen is papa & mama worden. Gaat die kans vergeven worden? We hebben nog een kleine kans met dit ukkie en nog 1 eskimo. Na al die jaren... *ff tranen wegvegen* Ik zie wel wanneer ik weer langskom. Sorry.
Oh meid..... Ik hoop echt dat het goed zit en je de volgende keer wel een mooi knipperlichtje ziet! *duim*duim*duim*duim*
Pfaff timing heftig. Nog steeds niet de duidelijkheid die je zo hard kan gebruiken. Aan de andere kant geen definitieve nee. Blijf duimen dat het goed komt. Sterkte met nog een week wachten.
@All: Hartstikke bedankt voor het welkom heten @Loesie: Ik zal kijken of ik nog wat meiden uit het DD topic hier heen kan slepen. Wat goed te lezen dat het goed met jullie gaat ! Succes met het afvallen. Je gaat erg goed zo te lezen. Je hebt het vast al eerder geschreven, maar hoe vind S.iem het dan hij nu een zusje heeft ? @Sikki: Dank je wel, ik heb jou ook altijd op de achtergrond gevolgd en putte toch wel mijn hoop daaruit. Jij had tenslotte ook behoorlijk veel tp's voordat het gelukt was. Ik voel me erg goed. Erg moe en heel af en toe wat misselijk, maar niet heel erg. Ik heb niets te klagen. Ik heb een heel goed gevoel, dus laten we hopen dat het uitkomt . Super dat Norah aangekomen is. @Ingrid: Heel veel succes. @Fireangel: Leuk dat we nu weer in hetzelfde topic zitten. Hoe was de 14 weken echo ? @Sinja: Beetje laat, maar hele fijne vakantie gewenst ! @Susan: Klopt ik zat eerst in de VU, maar had daar totaal geen vertrouwen meer. Ze zeiden dat meer onderzoeken niet mogelijk waren (terwijl ik alleen de standaard onderzoeken heb gehad), 2 embryo's terugplaatsen was al helemaal niet bespreekbaar en zo waren er nog wel wat dingen. We hebben in de VU 12 tp's gehad, zonder resultaat en na 2 tp's in DD is het gewoon raak. Wij hebben zelf heel sterk het gevoel dat dit nooit in de VU was gelukt. De VU is een goed ziekenhuis hoor, maar afwijken van protocollen doen ze helaas niet en daardoor voor ons dus geen geschikt ziekenhuis. @Timon: Ik heb het al in het DD topic gezegd, maar ik vind het zo ontzettend ..., gewoon weer een week in onzekerheid . Ik blijf voor je door duimen meid. Hadden ze wel een inwendige echo gedaan ? Zelfde vk als vorige week ? want die was niet zo handig met inwendige echo's toch ? @Kaaat: Jaaa gezellig ook weer samen in een topic ! Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Geniet je wel lekker van je verlof ? @Jessy: Wat is het spannend bij jou, hopelijk komt de klein gauw ! @meerdere kinderen: Daar kunnen wij nog niet over mee praten, eerst maar eens hopen dat deze gezond ter wereld komt, maar natuurlijk denken we er wel over na en willen we als de kleine rond de 10 maanden is aan de 2e gaan beginnen. @hier: Hier gaat alles lekker. Buikje groeit goed en donderdag hebben we de 12 weken echo. Ben daar nu wel wat geruster op, omdat we vorige week woensdag nog een echo hebben gehad. Al blijft het natuurlijk altijd spannend. Ivm mijn diabetes word ik sowieso ingeleid rond de 38 á 39 weken indien de kleine zich nog niet gemeld heeft. Sorry voor de dames die ik vergeten ben, ik ga nu proberen actief mee te schrijven, maar ben 's avonds vaak te moe om mijn laptop op te starten.
Loontje, ik had een andere vk die wel met een inwendige echo om kon gaan. Zij wil volgende week mij perse bij zich hebben. Ze was duidelijker en dat deed goed, ondanks het k..nieuws.
Timon, in DD topic al gereageerd, maar hier even een dikke knuffel voor jou!! Wat een onzekerheid toch steeds .
Timon. Jeetje wat spannend. Het hoeft nog niets te betekenen. Dus nu maar hopen op een knipperlichtje volgende week. Dit zal een Lange week voor je worden!! Loontje spannend blijft het toch de 12 weken echo!! Maar altijd wel genieten. Vaak bewegen ze. En het is dan al echt een kindje. Succes. Hier nog steeds niets. Zit nu bij de vk. Dus weer afwachten wat die zegt.