Nou bij de vk geweest ben gestript. Is wel onprettig. Maar hopelijk voor het goede doel. Heb al zo vaak met me benen open gelegen. En nog voel ik me altijd zo ongemakkelijk... Had 2cm ontsluiting maar was nog niet helemaal verstreken. Nu hopen dat het wat doet. Anders word ik maandag opnieuw gestript. En sturen ze me dinsdag door naar het ziekenhuis. Eventueel voor woensdag in te leiden.
Hai Dames, Timon oownoh nog steeds in onzekerheid dus.. Heftig hoor.. Ik duim en bid nog verder.. Hoop dat je het volgende week duidelijk kan zien.. Loontje ja ik geniet van me verlof.. Was tot vorige week erg druk met van alles en nog wat in en om huis en voor de kleine, maar nu echt niets meer te doen en dat bevalt me eigenlijk prima al wordt daardoor het verlangen naar haar wel steeds groter.. Jessy gestript dus, snap heel goed hoor als het je tweede is dat het weer anders is.. Hopen dat het strippen helpt.. Ik moet morgen weer naar de vk en wil eigenlijk ook vragen of ze in ieder geval willen voelen of er al wat gebeurt van binnen, vooral omdat ik zoveel last heb van harde buiken en menstruatiepijn enzo.. Of is dat raar.? Voor alle andere ladies even een snelle zwaai.. Heb net wat fotos van haar kamertje in me album gezet, voor de geinteresseerden..
@Jessy: Hopelijk werkt het strippen. @Kaaat: Succes morgen bij de vk. Je kan het altijd vragen toch ?
@Timon: oh jee meid, ik hoop op goede berichten volgende week. Ik duim voor jullie! @jessy: spannend!
Ik meld me hier af. Geen zwangerschap, geen verlengd wachtbankje. De 2e keer in 3 jaar. Het mag weer niet wezen. De bloeding bij 5w1d bleek de vmk van beide ukkies te zijn. Vandaag is dat in het zh zichtbaar geconstateerd. We zijn er kapot van. Ze hebben een dermoïdcyste gevonden bij mijn rechter eileider. Over 2 weken heb ik een echo om de status te bekijken. Is 'ie niet naar wens kan een kijkoperatie volgen. Dermoïdcysten komen vaak voor bij jongere vrouwen. Deze cysten kunnen erg groot worden tot wel 15 cm in doorsnee. Ze kunnen vreemde zaken bevatten zoals haar, delen van tanden of botten, vetweefsel, etc. Dit komt omdat deze cysten zich ontwikkelen vanuit cellen die eitjes maken in de eierstok. Een eitje heeft de mogelijkheid om zich te ontwikkelen in elk type cel. Daarom kunnen deze cysten verschillende soorten weefsel maken.
Timon, oh wat erg meid! Ik weet echt even nix te zeggen... Had het jullie zo gegund dat het geluk nu eindelijk eens aan jullie zijde zou staan! Hele dikke knuffel... Loontje, idd wijkt VU niet van hun protocol af. Ik was een standaard geval en vrij simpel dus ik pas er prima in...maar begrijp dat het bij jullie dus wel iets ingewikkelder lag allemaal. Wat voor onderzoeken heeft DD gedaan die VU niet deed? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor... Kaat, kan geen foto's zien dus heb even vriendjes verzoek gestuurd...
Timon ik vind het zo ontzettend erg voor jullie, het is jullie zo gegund ! Heel veel stertke en een dikke knuffel ! @Susan: We hebben in DD geen extra onderzoeken laten doen. We hadden eerst nog cryo's uit de VU en bij een eventuele 4e poging hadden we eerst onderzoeken laten doen, hij noemde een hele waslijst op wat nog onderzocht kon worden. In eerste instantie vond hij extra onderzoeken niet nodig, hij denkt dat de oorzaak ligt bij de grote hoeveelheden eicellen die ik elke keer had. 15 eicellen is eigenlijk de max daarna schijnt de kwaliteit alleen maar slechter te worden. Hij snapte ook niet waarom het stimulatieschema nooit aangepast is. De cryo's zijn daar in de embryoscope geweest, het is teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus, ik heb andere vitaminepillen genomen en visolie erbij. Dat zijn de verschillen geweest. Hij noemde dus wel een hele waslijst op wat nog kan, terwijl de VU zei dat er helemaal geen onderzoeken meer mogelijk waren. @Jessy: Al iets gemerkt van het strippen ? @Kaaat: Mooi kamertje krijgt jullie meisje !
Timon... ow nee meis! Balen zeg! Ik was zo blij toen ik de positieve berichten las, maar toen ik verder las... dikke knuffff meis! Het was jullie zo gegund! Fireangel... jij gefeliciteerd Jessy... spannend, Hoop dat de kleine zich snel laat zien! succes! Sinja... fijne vakantie! Lekker genieten! Andere meiden... zwaai zwaai Susan... wat een pech hebben jullie!
Timon super dikke knuffel, zo oneerlijk.! Susan heb je geaccepteerd.. Loontje dankjewel.. Jessy ben ook benieuwd hoe het is nu.? Hier zo naar de vk..
Jeetje Timon wat erg!!! Hoop dat je het een plaatsje kan geven... Mijn gedachten zijn bij je! Kaat gewoon vragen hoor of ze strippen. Waarom zou je het niet doen. Ben benieuwd wat je vk zegt Hier heel de nacht en gisterenmiddag onrustige buik. En nu eigenlijk weer redelijk rustig. Dus volgens mij heeft het strippen niet gedaan wat het moest doen. Dus nu weer afwachten.
Zo ben ik ook weer eens..sorry. Hier zijn de laatste weken afzien door alle problemen met bloeddruk, medicatiedosering, bekkenklachten. Dus in het zkh gelegen vanwege mn bloeddruk. Hij was 160/100 op dat moment en wat eiwit in urine Bloed wasoke dus toen bloeddruk gezakt was mocht ik met medicijnen en nog meer rust en frequente controles naar huis. Eerstvolgend controle bleek bloeddruk zelfs iets te laag met de medicijnen dus moest de dosering halveren, daarop steeg die weer dus weer verhoogd. Vorige week donderdag extra controle gehad vanwege weer enorme toename van klachten en er doorheen zitten van mijn kant. Bloeddruk was wel hoger maar nog acceptabel, bloed en urine oke. En baarmoeder nog potdicht en hals nog lang dus absoluut niet inleidbaar. Op dat moment nog geen acute noodzaak. Gister weer geweest, bloeddruk weer gestegen, eiwit in urine. Echo gehad. Mannetje doet het nog prima. Urine naar het lab gestuurd om precieze aantal eiwitten te weten. Afhankelijk daarvan inleiden bespreken. Eiwit nog acceptabel dus nu plan vrijdag controle als mannetje er niet is en dan inleiding voor as maandag inplannen. Weer getoucheerd en er is al wat ontsluiting, ze kon met vingers baarmoeder mond in en hoofdje voelen. Het einde is dus echt in zicht! Thank god! Nog max 5 dagen! Ben ook blij dat t nog niet zo heet is. Heb zoveel vocht in onderbenen en voeten, voel mijn tenen niet meer. zelfs leggings knellen door het vocht. Nieuwe zwangeren welkom! Gefeliciteerd ook en fjn dat alles goed gaat tot nu toe. Maar ook angstig wel he?. Timon wat een verdrietig berichtje. . Heel veel sterkte weet helaas hoe het voelt. Ook sterkte voor je man om samen dit verdriet te verwerken. Kaaaaat wat is kamertje leuk geworden! Enne idd gewoon vragen hoor. Jessy balen dat strippen niet geholpen heeft, hier ook niet. Hoop dat je ukkie snel zelf komt. Had jij niet kindje in stuit eerst? Verder ben ik al weer vergeten wat ik gelezen heb. Sorry. Zal ook ff mn controle van vrijdag er bij zetten....
Uitgerekende datum 27-06-12: Jessy: Geheim 04-07-12: Kaaat Meisje 09-07-12: Alexandra80 Jongen 01-09-12: Bright: Meisje 28-09-12: Klingel: Meisje 06-11-12: Sinja: t.weeling jongens 24-12-12: Fireangel: ???? 09-01-13: Loontje85: ???? Afspraken bij gyn of vk 28-06-12: Loontje 12 weken echo 29-06-12: Alex controle gyn+bespreken inleiding 10-07-12: Sinja gesprek verloskundige z'huis 31-07-12: Sinja controle + echo gyn 06-08-12: GUO, 20 weken echo 16-08-12: Sinja controle + echo gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.3 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41.0 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn) 11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42.0 wkn) 03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine & Alexandra (34.2 wkn) 28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39.0 wkn) 02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn) 16-06-10: Bright bevallen van een meisje L.ynn A.mber (40.2 wkn) 27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn) 08-09-10: Regi bevallen van een meisje Esmay (41.0 wkn) 21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn) 23-09-10: Maria bevallen van een jongen Jongen (39,1 wkn) 06-10-10: Traantje bevallen van een meisje J.enna (39.5 wkn) 12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Fay.e (40.1 wkn) 21-10-10: Klingel bevallen van een meisje Florine (40.1 wkn) 25-10-10: Zora bevallen van een meisje Sara Esra (38.0 wkn) 28-10-10: Loesie bevallen van een jongen Siem (39.0 wkn) 27-11-10: Jessy bevallen van een jongen Siem (39.1 wkn) 29-12-10: Onswondertje bevallen van een Jongen (36.2 wkn) 10-01-11: Saffie bevallen van een Meisje (39.1 wkn) 26-01-11: Miepie80 bevallen van een jongen Rutger en 2 meisjes Anna & Noor (29.1 wkn) 02-03-11: Ciara bevallen van een meisje Nina (37.0 wkn) 03-03-11: Yippie bevallen van 2 meiden Eva & Vanja (38.3 wkn) 15-04-11: Botervliegje bevallen van een Meisje (39.0 wkn) 08-05-11: Ingrid bevallen van een meisje S.yra M.ila I.sabella (39.2 wkn) 18-05-11: Miepje bevallen van een jongen Bram (38.4 wkn) 02-07-11: Maartje bevallen van een Meisje (38.1 wkn) 18-07-11: Mijs bevallen van een Jongen (38 wkn) 17-08-11: Vlinder bevallen van een meisje Stacey (41.1 wkn) 14-10-11: Lindinha bevallen van een jongen Sven (32.1 wkn) 19-10-11: Lelie bevallen van een meisje S.ofie (39.1 wkn) 02-11-11: Meriam22 bevallen van een meisje V.era (40.1 wkn) 10-11-11: Esser bevallen van een meisje O.livia (39.0 wkn) 17-11-11: Zoe bevallen van een jongen S.am (40.5 wkn) 27-11-11: Jewel bevallen van een jongen L.uuk (39.6 wkn) 02-12-11: Kleintje bevallen van een jongen R.einout (41.1 wkn) 08-12-11: Susan bevallen van een jongen D.aan T.homas (39 wkn) 15-12-11: Pat bevallen van een jongen M.ike (38.6 wkn) 28-12-11: Traantje bevallen van een jongen J.elte (37.0 wkn) 06-01-12: Caruli bevallen van een meisje Z.iva (38.5 wkn) 19-01-12: Girl bevallen van een meisje E.lina (41.1 wkn) 25-01-12: Doortje bevallen van een meisje N.aomi (38.2 wkn) ??-02-12: Char1983 bevallen van een jongen L.evi ( . wkn) 24-03-12: Nataly1972 bevallen van een jongen L.ars (38.4 wkn) 26-03-12: Nightelf bevallen van een meisje E.mma F.eline (39.1 wkn) 11-05-12: Loesie bevallen van een meisje F.iene J.olie (37.3 wkn) 31-05-12: Sikki bevallen van een meisje N.orah R.uth W.ilma (40.6 wkn)
Ooo ik maak mannetjes naam eenmalig bekend hier maar verder zal ik hem niet in onderschrift/banner of berichten zetten, dat jullie t even weten
Alex heftig hoor fijn dat het einde in zicht is.. Nu echt aftellen dus.. Jessy jammer dat het strippen niets uit lijkt gemaakt te hebben.. Nu dus maandag weer.? Hier zei de vk over het eventuele toucheren.. Ik kan het doen, maar het zegt niets al is er al wat of een aantal centimeter dan kan het nog 1 of 2 weken duren.. Dus als ze er volgende week nog zit wilt ze wel voelen, maar nu dus nog niet.. Ach ja had heibel verwacht is natuurlijk mijn eerste en ja ik ben "pas" 39 weken.. Dus we wachten nog even af.. Volgende week dinsdag volgende afspraak..
Ook en Alex Thanx over het kamertje.. Ben er zelf ook erg blij mee.. En over de naam ik twijfel ook nog of ik het wel hier erop wil zetten, dushi daar nog even over nadenken..
Jammer maar geen heibel. Hopelijk volgende week wel. Ja heel lang twijfel over wel/niet zijn naam....maar besloten dus eenmalig en met puntjes en dan verder nergens. Naam van mijn dochter staat ook nergens.....