Ik heb vorige week positief getest na een cryo tp maar sinds gister bloed verloren dus nog even onzeker of ik weer op het lijstje kan. Lees hier bijna nooit meer *schaam* maar mooi om te zien dat er toch weer nieuwe meiden op het lijstje staan! Loontje en Fireangel, succes met de laatste loodjes!!
WAUW!! Wat een práchtige foto's Fire !! Echt Súpermooi!! Jewel, je hier ook gemeld zie ik . Zou het lijstje dan toch nog weer langer worden? Gelukkig een goede echo gehad .
@Jewel: Gefeliciteerd meid. Hoe gaat het nu ? @FA: Hoe is het met jou ?? @ego: Hier gaat het redelijk. Sinds gister voel ik de kleine man echt een heel stuk minder. Gistermorgen gewoon helemaal niet maakte echt niet uit wat ik deed. Meteen het ziekenhuis gebeld en mocht komen voor een CTG. Gelukkig vond ze het hartje meteen, dus dat is een hele geruststelling. De CTG bleef alleen wat vlak, dus geen mooie bergjes in z'n hartslag die ze natuurlijk wel willen zien. Ruim een uur eraan gelegen en toen mocht ik weer naar huis. Moest vandaag terug komen voor een CTG en daarna een afspraak bij m'n eigen gyn. CTG van vandaag is hetzelfde verhaal, dus moet morgen weer terug komen. Mocht het dan nog hetzelfde zijn dan gaan we het toch NU al over inleiden hebben. Hij zei "CTG is op zich wel goed, maar krijgt geen griffel met een 10" en dat in combinatie met minder voelen is niet fijn natuurlijk. Natuurlijk hoop ik morgen dat het wel goed is, maar aan de andere kant zal ik ook heel erg blij zijn als ik nu al ingeleid wordt, omdat je dan toch al 2 "twijfelachtige" CTG's hebt gehad, zit je toch ook niet echt meer op je gemak. Als ik het niet vertrouw moet ik gewoon meteen bellen. Hij is nu ook alweer een hele tijd stil ..... pffff wordt wel heel erg spannend nu. Zo maar ff m'n vluchtkoffer in orde maken, die neem ik morgen voor alle zekerheid maar meteen mee. Nou een heel ego verhaal .... sorry dames.
Jeetje loontje, spannend!! Fijn dat je zo snel terecht kon. Hier echt heel veel buikpijn. Voel de kleine ook wat minder, maar als ik "em" voel zijn het echt hele harde duwen. Een dikke kont tegen mijn ribben aan of een voet die bij mijn zij uitsteekt. Veel steken in mijn kruis en echt veel buikpijn (alsof ik gruwelijke diarree heb, af en toe met wat steekjes). Kleine is ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast. Nu echt afwachten en aftellen. Afgelopen week 3 vriendinnen bevallen. Een zelfs 6,5 week te vroeg (alles gelukkig goed, zelfs nog vrij groot kindje). Vind nu echt wel dat ik de volgende moet zijn hoor! Had stiekem gehoopt dat de kleine gisteren kwam...maar helaas, bij vriendin van mij trouwens wel gelukt maar met geplande keizersnede. Mijn hondje is de laatste 3 dagen wel super vervelend, volgt mij echt OVERAL!!!! Zou dit een teken zijn?!? Aan de ene kant ben ik echt super benieuwd naar de kleine en kan ik echt niet wachten. Aan de andere kant vind ik het ook nog wel super om zwanger te zijn. Nu is alles nog "van mij". Ik voel elke beweging van de kleine, heb het lekker gezellig zo met mijn buik en zal dat zeker straks missen. Ook omdat het zo moeilijk is geweest om zwanger te raken, houd ik er ook wel een beetje rekening mee dat dit misschien wel de laatste dagen zijn dat ik ooit zwanger ben. Dus heel dubbel gevoel. Vind de bevalling ook nog wel spannend, ben toch echt blij als ik na het hele traject en de zwangerschap straks een gezond kindje in mijn armen heb.
Nog steeds aan het wachten. Weer steeds meer bandenpijn, steken van onder maar nog geen tekenen van de komst van de kleine... Al denk ik bij elk pijntje zou het?!? Hoop echt dat ie voor de kerst nog komt!
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik mag vanaf vandaag dagelijks voor een ctg komen, omdat ik best bezorgd ben en als het goed is wordt ik eind volgende week ingeleid. Exacte datum horen we als het goed is donderdag. Erg spannend allemaal. Je zag op de ctg van vandaag wel veel harde buiken, dus m'n lichaam is al druk bezig met voorbereiden
Ohhh dadelijk ben je nog eerder.... Maar hoop echt dat de kleine van ons zich snel aandient. Vanmiddag boodschappen gedaan en nu echt helemaal op.
Het zou natuurlijk zo maar kunnen Ja het wordt echt steeds zwaarder he !? Ik hoop echt voor jullie dat de kleine snel komt.
Zaterdag 22-12-12 om 18:45 is onze zoon T.ygo geboren. Op dit moment liggen we nog in het ziekenhuis, omdat hij te veel afgevallen is. @FA: hoe gaat het met jou ?
Loontje van harte gefeliciteerd. Wij zijn op 20-12-2012 de trotse ouders geworden van onze dochter. Naam wil ik wel in een prive berichtje zetten maar niet zo op de site. Bevalling is heel erg heftig geweest. Uiteindelijk is onze dochter met een keizersnede gehaald omdat ze niet door mijn bekken paste. Ook veel afgevallen na haar geboorte maar inmiddels lekker thuis. Zal op een later moment meer over de bevalling typen. Nu eerst weer even voeden. Geniet ervan loontje en nogmaals van harte gefeliciteerd!!!
@Fa: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Ben erg benieuwd naar de naam. Zodra ik weer thuis achter de laptop kan, ga ik je een berichtje sturen. Geniet ervan meid !
Loontje en fireangel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!! Wat een wonders! Geniet van jullie kindjes en gezinnetjes!!
Loontje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fireangel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! De wereld is weer twee wondertjes rijker!