Verlengde Wachtbankje III

Discussie in 'MMM clubs' gestart door BLiS, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Dank je wel :).
    Hoeveel weken liep M.aurtis achter op de echo's dan ? T.ygo heeft ook altijd met zijn beentjes achter gelopen (gemiddeld 1 weekje)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loontje, daar vraag je me wat........volgens mij lagen zijn beentjes wel twee weken achter en zijn hoofd ook. Terwijl zijn buik een week voor lag.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier met de zwangeren en kids?

4. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Kreeg een berichtje in mijn mailbox dat er weer een nieuwe post was.

Besefte mij toen pas dat ik al weer een tijd niet meer gekeken heb. Maar het is ook wel rustig bij dit onderwerp.

Hier gaat het zijn gangetje. Aan de ene kant genieten wij van ons meisje aan de andere kant is het best heel zwaar. Ons meisje huilt/krijst minstens 10 uur per dag en slaapt maar ongeveer 6 uurtjes per dag. Ik vind het zo zielig voor haar.
    Ik sta er heel dubbel in, vroeger kon ik het niet hebben als mensen klaagden over een baby die zo huilde. Ik wilde niets liever dan maar een baby hebben, dan maar een huilbaby.
    Nu voel ik mij schuldig als ik af en toe even te moe ben en ons meisje even moet afgeven aan mijn man en heel soms vraag ik zelfs even mijn schoonmoeder.
    Ik heb dit zelf gewild, dus mag van mijzelf eigenlijk ook niet klagen.

Naast al het huilen heeft ze nog een aantal meer klachten waardoor wij op verborgen reflux uitkwamen (omdat ze eigenlijk alle klachten heeft maar niet zoveel spuugt). Afgelopen dinsdag zijn we dan toch maar met haar naar de huisarts geweest.

Huisarts gaf aan dat het maar heel zelden voor kwam. Dat hij wel wilde proberen of twee weken behandelen voor reflux verbetering gaf maar dat hij dit toch even met de kinderarts wilde overleggen.
    Gisteren kregen we telefoon terug van de huisarts dat de kinderarts ons graag toch zelf even wil zien. Waarschijnlijk willen ze ons meisje dan een dag lang observeren in het zkh.

Vandaag naar het ziekenhuis gebeld en we kunnen over twee weken terecht. Persoonlijk vind ik dit nog best lang, maar snap natuurlijk ook wel dat er nog veel meer kinderen met ernstigere dingen zijn.
    Dus we wachten af, en genieten toch nog echt wel van ons wondertje! Alleen is het wat zwaarder dan we vantevoren hadden verwacht.

Loontje nog wat gehoort over de beentjes van jullie ventje? Ik vind het een prachtmannetje..

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Verborgen reflux is heel naar voor het kind.
    Hier hebben mitch en Ziva ook verborgen reflux. Gelukkig is het na het zoeken naar de goed werkende medicijnen verminderd.
    Vaak niet altijd gaat het samen met kma.
    Helaas hebben die van ons dat wel.
    Misschien is dat bij jullie meissie ook?

Het is zwaar als je kindje veel huilt!
    Even uit handen geven is niet erg meis, je bent er zelf ook nog.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Fireangel: wat vervelend meid dat jullie meisje zoveel huilt :(
    Kan je niet aan de huisarts vragen of zij willen proberen om de afspraak te vervroegen. Is bij ons ook gelukt.
    Voel je niet schuldig, ik vind het ook veel zwaarder dan verwacht.

Afgelopen dinsdag bij de kinderarts geweest en hij heeft wat kleine bovenbeentjes, maar verder zag ze geen vreemde verhoudingen wat op dwerggroei zou wijzen. We zijn dus goed opgelucht.
    Ook het vocht is bijna verdwenen.

Deel Deze Pagina