traantje gefelciteerd dat het hartje klopte!!! pat fijn dat de echo goed was en al de 3 maanden voorbij!!! dat is wel fijn nu kun je lekker genieten van alles. ik meld me ook ff in het nieuwe topic.
Traantje, super!! Voelt het al echt aan ook nu?? Maartje, nou het geslacht houd je al geheim en dan ook de datum?? Hahahaha, nee hoor ik begrijp t wel als je t voor je wil houden @hier: yeah 5 dgn vrij nu!!!
Maar verder geef ik mezelf wel nogal ehh bloot Haha Heb een voorproefje van de zwangerschapsshootfoto's in mn album gezet. Sommige foto's zijn al bewerkt, sommige foto's nog niet. En er komen nog meer foto's (er zijn namelijk ruim 600 gemaakt haha) maar wilde vast wat showen. Alleen voor vriendjes!
Traantje... gefeliciteerd met jullie kloppend hartje... Maartje... ikke net als Susan = nieuwsgierig... ik ben al vriendje dus foto´s al bewonderd. Wauw wat mooi!!! Mooi zwanger zeg! Hier mis ik ook mijn buikje... idd de schopjes en bewegingen... ben soms jaloers op mensen die nog wel zwanger zijn. Idd misschien mag ik wel nooit meer zwanger worden. Maar nu eerst supergenieten van ons meisje!
Maartje, heb je foto's bewonderd!! Mooi hoor!! Lief buikje ook nog, niet eens zo heel mega groot toch?? Keek wel via m'n iPhone dus miss oogde het daarom niet huge Wel leuk om een gezicht bij Maartje te zien!!
Heb zojuist mijn echo gehad maar we moeten volgende week terug komen omdat de arts het niet helemaal goed kon zien. Het aangezicht en het ruggetje was moeilijk zichtbaar omdat ons meisje zowat in mijn placenta ligt verscholen Is best balen dat mijn placenta voor ligt...je ziet eigenlijk alleen maar een blok grijs in beeld Wat nou ook ontzettend k*t is, dat als mijn placenta over 10 weken nog niet goed ligt (niet mee omhoog groeit met mijn baarmoeder) en voor de uitgang ligt, dan wordt het uiteindelijk alsnog een ks!!!!! Ik baal enorm!!!! Ik WIL juist GEEN ks Ik ben zo bang daarvoor omdat het de vorige keer zo'n hel was...pffff mijn klaagmodus staat even aan hoor Ik hoop dat volgende week een succesje wordt en dat ik over 5 weken een mooie pretecho krijg want zo komen er geen mooie plaatjes helaas... Okee, ik ga nu even happen, hadden we ook nog niet gedaan... Tot later
Lelie, no worries nog over die placenta. Bij Sophie lag ie met 20 wkn ook voor de uitgang en 5 wkn later bij dokter Papa was ie al netjes omhoog getrokken, voorbij de uitgang. Het was nog wel steeds een meisje??
Suus, daar hebben we niet eens tijd voor gehad. Ons kindje lag zo gek Ik heb eigenlijk een half naar haar hartkamers/kleppen zitten kijken.. vervolgens moest ik opstaan, even wat drinken en springen maar dat mocht ook niet helpen. Ach ja, volgende week een nieuwe poging Fijn te horen dat bij Sophie uiteindelijk goedgekomen is met de placenta. Maartje, ben ook errug benieuwd naar de mooie buikpica's!!!!!
Traantje wat mooi een kloppend hartje!! Gefeliciteerd!! Maartje ik ga zo ook maar eventjes je mooie foto's bewonderen, ben nu ook wel nieuwschierig geworden. Lelie wat naar dat ze het niet goed hebben kunnen zien door de placenta en je nu volgende week terug moet komen...ik hoop dat je dan wel alles goed kan zien en de placenta snel optrekt. Ik kan me voorstellen dat je liever geen keizersnede krijgt..
maartje nu ben ik ook wel nieuwsgierig ik ga ook ff een aanmelden om vriendjes te worden!! maar leuk dat je weet dat het niet zo heel lang meer duurt bij jullie.
lelie wat balen dat ze het niet allemaal goed konden zien. en hopelijk kun je toch gewoon bevallen en dat het verder omhoog groeid.
Pat: Super dat de echo goed was en je nu bijna 12 weken bent Susan: Jij ook al de 12 weken voorbij, super Traantje: Gefeliciteerd met de goede echo Lelie: jee balen zeg dat ze niet goed hebben kunnen kijken. Maar idd hopen dat de placenta nog verschuift. Ingrid: Jee jou meissie alweer 1 maand, wat gaat het snel he. Geniet van je meissie, wie weet komt er ooit nog een wondertje voor jullie.
Traantje... een kloppend hartje. GEfeliciteerd!!! Waterlelie... minder dat ze het allemaal niet goed konden zien. Vanmiddag met onze meid naar de arts van het CB!