MIJS Van Harte Gefeliciteerd met jullie ZOONTJE . Hopelijk is alles goed verlopen en gaat het goed met jullie!! Laat je z'n naam hier ook weten? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk !! Geniet er lekker van meid!!
Mijs; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Helemaal geweldig!! Hopelijk is alles voorspoedig verlopen en kun je nu heerlijk gaan genieten van je kraamtijd! liefsss
mijs van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! geniet er lekker van met z'n allen!!!
Het mijs van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan x
Mijs: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ben heel benieuwd hoe het gegaan is en hoe hij heet Hier gaat het wat beter, hij lijkt weer wat meer zelf te willen gaan eten, dus denk dat donderdag het plan veranderd word en de sonde afgebouwd gaat worden. Ben benieuwd.
caruli fijn dat het beter gaat met mitch, ook dat de sonde afgebouwd wordt!!! hou je het allemaal nog vol??
Caruli, gelukkig zeg! Hopelijk komt er gauw een eind aan al die narigheid en kunnen jullie gaan genieten zoals het hoort!! Ook van je zwangerschap, want dat schiet er op deze manier ook wel wat bij in lijkt me...
Hee meiden! Hier idd al bevallen met 38 week zwangerschap afgelopen maandag! Dat hadden we niet verwacht! Superleuk om jullie felicitaties te lezen. De naam zet ik liever hier niet on line, maar daarvoor mogen jullie me natuurlijk pb-en! Bevallen is iets van 'eens en nooit weer', denk ik. 1 ICSI-wonder genoeg voor ons, haha! Nu worstel ik me door bv-perikelen heen en geniet ongelooflijk veel van deze enorme rijkdom! Veel liefs van mij(s)!
Mijs!!!!! Ook al bevallen, ook met 38 week net als ik. Ben benieuwd naar je bevalingsverhaal. En wees gewaarschuwd: Ik riep hetzelfde na mijn bevalling en nu al kriebels voor een 2e. O voor ik eht vergeet: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
Mijs, gefeliciteerd met jullie zoontje! Heb de naam ook ff gecheckt op hyves Nee hoor, ben niet nieuwsgierig! Caruli, fijn om te horen dat het beter gaat! Met de zwangerschap alles ok? @hier: helaas steeds vaker last van (lichte) hoofdpijn Bij Sophie nooit gehad. Verder morgen alweer 19 wkn en nog nix gevoeld! Maak me toch wel iets zorgen enigszins want 1. een 2e voel je sneller en 2. mn placenta ligt nu aan de achterzijde en niet aan de voorzijde zoals bij Sophie (dus zou ik onze kleine man eerder moeten voelen). Af en toe ook wat kleine steekjes maar over t algemeen voel ik noppes dus. Ga strax mn zus maar ns bellen, vpk op de poli verloskunde, ff vragen of het verstandig is om morgen even langs te gaan in het zkh voor een algemene check of dat ik gewoon moet wachten tot mn normale controle volg wk donderdag. Ondanks de onzekerheid al wel net bedtextiel gekocht voor de kleine man voor zn ledikant (waar die pas ingaat na zn wiegje dus het duurt nog even ) en een leuk oppasboekje. Kleertjes hebben we nog niet zoveel maar vind t toch wel lastiher shoppen voor een jongen dan voor een meisje. Kennelijk heb ik best een lastige smaak ofzo... Misschien ook omdat we pas volg wk vrijdag zijn kledingkast hebben dus dat we dan alles kunnen inrichten en ik dus echt goed kan inladen We hebben trouwens een leuk wiegje gezien! Is van Leipold, de Amadeus Bollerwagen. Gaan we dan in Duitsland bestellen en hier naartoe verzenden. Vrij prijzig maar goed, meeste meubels gaan over dus hij mag wel iets moois nieuws. Ga nu ff een tukkie doen, ben moe en Sophie slaapt ook nu dus het kan nog eventjes
Mijs: Hahaha zo zijn er meer vrouwen die dat roepen na de bevalling. geniet maar eerst van dit wonder
@suus shoppen voor een jongetje is ook veel moeilijker! Voordat je iets leuks hebt gevonden...pfff, ik slaag altijd goed met imps&elfs en z8, hoewel ik laatst ook leuke spullen heb gescoord bij Zara en de h&m. Hopelijk kun je even een check laten doen en ben je gerustgesteld. @mijs, sluit me aan bij de andere dames, meestal gaat het na een paar maanden toch weer kriebelen, maar geniet nu maar lekker, niks zo mooi als mama zijn!
Sorry meiden, het is al wat laat en ben erg moe maar even ego en met jullie delen: op het werk is mijn verlof akkoord! (zwangerschaps- en/ouderschapsverlof) Zo fijn dat het geregeld is. Woe. 14 sept. is mijn laatste werkdag en zal dan pas weer met werken beginnen op ma. 2 april.........jippie! Nu nog 8 weken werken.....