Pfff Doortje, niet bepaald. Gelukkig niet meer gespuugd of diarree gehad maar zo slap als een vaatdoek en hoofdpijn. Hele dag nix gedaan en m'n man is ook niet goed. Zit ook aan de paracetamol... Vanmiddag samen 3 uur geslapen in bed!!! Hopelijk is t morgen stukken beter. We gaan hier zo wat proberen te eten, gewoon wat brood, rustig aan beginnen... Hadden jullie nou trouwens over een paar wkn al de geslachtsbepaling??
Jeetje, dat klinkt niet goed! Hebben jullie een griepje onder de leden of allebei hetzelfde gegeten wat niet goed gevallen is? Doe maar lekker rustig aan! Ja, maandag over 2 weken hebben wij de geslachtsbepaling! Ik kon echt niet meer wachten en ze doen het hier al vanaf 17 weken, ben zooo benieuwd! Gisteren heeft de vk ook al even gekeken, maar ze durfde niks te zeggen omdat het nog zo klein is. Jij weet ook al wat het is toch?
Ja denk een virusje. Hopelijk is t morgen over, anders is t wel een bagger weekend geworden zeg! Wij krijgen een zoontje, als alles goed gaat! Dat vermoeden was er bij de nekplooi en bevestigt bij 14 wkn echo. 100% zeker doordat we een vruchtwaterpunctie hebben laten doen. Strax dus een dochter en een zoon; helemaal super!!!
Nou meiden, de vk is geweest vanmorgen en we zijn eigenlijk teleursgesteld.... Ons kleintje is weer uit mijn bekken gekomen, ze heeft me nu geholpen om het zelf te voelen en kon echt onder het hoofdje pakken dus het is echt niet meer ingedaald en ligt helemaal los weer. Het floept er dus iedere keer weer uit op de eoa manier. Maandag dus goed bespreken hoe en wat qua inleiden want dit zal ook geen snelle weg worden, eerst met gel weeen opwekken om indalen de bevorderen enz....pffff zie er best tegenop hoor. Mochten alsnog mijn vliezen breken zal het een vloedgolf worden zei de vk omdat er niks voor ligt.... Wijzelf gaan echt ergens meer vanuit. Ik zat er wel even doorheen heel de dag. Bij ons kan niks op de makkelijk manier, alles moet via een omweg.... Sorry meiden even geen fut om te reageren hoor.
Oh jee Vlinder!! Ik kan me voorstellen dat je er mega de balen van had zeg! Kan het kindje dan nog wel indalen tijdens de weeën? Heb er geen verstand van hoor... Hopelijk kont de gyn met een goed plan maandag en wellicht zou je dan een ruggeprik oid moeten overwegen, als ze echt denken dat t zwaar zal worden. Je moet nog energie overhouden om te persen en natuurlijk om na afloop voor je beebje te zorgen. Een hele dikke knuffel voor jou iig!
Dank je. Ja mochten mijn vliezen breken moet ik direct bellen en dan kan het nog indalen maar de kans is groot dat het allemaal wat langer kan gaan duren. Ruggenprik heb ik al over nagedacht en die wil ik wel. Maandag hebben we na de ctg een gesprek met de gyn en vk van het zh en dan wil vragen of ze kunnen kijken of mijn bekken misschien te smal zijn of zo. Mijn bloeddruk was trouwens 170/65 vanmorgen....Onderdruk is goed en de bovendruk is zo hoog door de spanning volgens de vk.
Susan, wat bijzonder dat ze het bij jou al zo vroeg konden zien! Ik moet zeggen dat de vk gisteren niet echt haar best deed hoor, het was ff snel kijken en toen weer weg. Wel leuk een dochter en een zoon! Vlinder, wat ontzettend balen meid! Moet je nu ook meteen plat als je vliezen breken omdat het nog niet helemaal ingedaald is? Ik hoop dat de gyn maandag met een goed plan komt!
Vlinder, balen zeg..... Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer. Hier is net een ramp gebeurd. Vriendlief heeft de naam gezegd toen mijn schoonouders hier waren....... Per ongeluk natuurlijk. En de reactie was niet echt leuk. Niks kan tippen aan Maurits..... Moet ik daar uit opmaken dat ze het niet leuk vinden????? Moeten we nu een andere naam zoeken....... Ik vind het echt super erg......... En weet niet wat ik nu moet. Ze zeiden wel dat we deze naam gewoon moeten houden. Maar ik vind het nu niet leuk meer als ze het al weten......... Zucht...... Help
Vlinder, ja als ze van tevoren kunnen inschatten dat jouw bekken te smal zijn, is dat wel zo prettig! Dan zou een keizersnede een alternatief zijn?? Doortje, balen dat er dan niet goed gekeken is hè... 't Is echt al te zien vanaf 14 wkn nl!!
Klopt dan wordt het een keizersnee inderdaad. @Kleintje, jee wat een gedoe. Maar als dit jullie naam is en jullie vinden hem mooi zou ik hem gewoon houden hoor.
Vlinder, keizersnede is nix ergs aan hoor! Heb m al gehad en was prima te doen! Als dat het beste en veiligste is voor Vlinderbeeb...ja toch? Kleintje, gewoon de naam houden! Als niets kan tippen aan Maurits, in hun ogen, zou je je 2e zoon dus ook zo moeten noemen volgens hun? Idioot toch...
heyu meiden ik heb een topuic geopend in vruchtbaarheidsbehandelingen.. zou als iemand daar tijd voor heeft even willen lezen aub!!! bedankt
Ik ben echt super in de war nou. En baal er zo van. Begin ook te twinkelen of het wel een mooie naam is enzo. En wat dan als hij geboren is....... Dan bellen we en wat dan.... Bedank voor het nieuws maar we weten al hoe hij heet.....?
Kleintje, neem aan dat je vriend z'n ouders belt? Dus evt vervelende opmerking hoor je niet en als ik jouw vriend zou ik dat ook niet zeggen. Daarnaast, boeien wat zij vinden!! Het is jullie kind en als jullie het een mooie naam vinden, is dat toch het belangrijkst! Je kan niet iedereen tevreden stellen in t leven. Joanita, zal ns kijken zo...
Lieve kleintje, Wat vervelend zeg!!! Maar ik zou de naam gewoon houden hoor! Net wat Suus zegt, moest er wel om grinniken, moeten jullie de 2e dan ook Maurits noemen?!?! Slaat nergens op natuurlijk! Fijn dat ze Maurits zo leuk vinden, maar er zal toch echt een 2e naam moeten komen voor de 2e spruit! En gewoon vasthouden, mocht je echt tijdens de zwangerschap nog een naam vinden die je mooier vindt dan deze, dan kun je switchen, maar niet doen als dat niet gebeurt. Daar hou je dan eeuwig spijt van! Knuf!
Kleintje, jammer dat je schoonouders zo reageerden... Maar Maurits de 2e is het ook niet toch?! Als jullie deze naam mooi vinden, dan is het toch goed?! Niet gaan twijfelen hoor, jullie hebben deze naam vast met veel zorgvuldigheid uitgekozen. Mijn moeder weet hier de namen al. Voor een meisje wist ze hem al voordat ik zwanger werd, die vind ik al van jongs af aan ontzettend mooi. Voor een jongen heeft ze hem geraden, omdat ik de beginletter in mijn enthousiasme per ongeluk had gezegd, die zijn voor een jongen en meisje namelijk hetzelfde. Maar zij vindt ze wel heel mooi, vooral ook omdat de jongensnaam een vernoeming is naar een overleden vriend, en ze zal ze ook echt niet doorvertellen.