Verlengde Wachtbankje III

Discussie in 'MMM clubs' gestart door BLiS, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    meiden ben weer terug. alles was goed!!! :) het beebje bewoog al!!! zo mooi om te zien. en wat een verschil met 2 weekjes terug nog.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Girl86, wat goed!!!!!! Super!!!! :) Lekker van genieten hè!

Maartje, mooie foto's!!!! :) Erg leuk om nu ook een 'gezicht' te zien!!!

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je lelie!!! ga nu lekker genieten.

maartje wat een mooie foto's!!! nog best een bescheiden buikje ofnie?? maar mooi hoor.

lelie wanneer krijg je weer een echo?? dat ze wel alles kunnen zien??

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    woensdagavond de 15e:) dan is de baby weer iets groter...hopelijk beter resultaat!!!

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    oh dat is al wel snel en dan hopen jah dat het beter te zien is.

hier me echo!!

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wat lief:)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nogmaals Girl wat prachtig meis!!!!
    Jullie hebben het zo verdient!

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @girl wat goed meid. en idd lekker genieten.

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Girl: Wat een mooi echo-plaatje!

Bedankt allen voor de felicitaties :D
    Ik heb vanochtend voor het eerst overgegeven :( Na ja, hoort erbij!

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Girl, super zeg!
    Geniet er maar van!

Traantje, jij ook gefeliciteerd!
    Ja dat overgeven kan er inderdaad bij horen...
    Het is voor een goed doel! :D

Hier vanochtend ook voor het eerst een bijna-overgeefmomentje...
    Heb snel een broodje klaargemaakt en daarna zakte het gelukkig weer snel, maar moet nadat ik wakker ben geworden echt snel iets eten anders gaat het mis. En mijn borsten gaan nu echt pijn doen, maar ben er alleen maar blij mee hoor, ben blij dat ik in ieder geval iets voel!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even abo!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Doortje, is idd prettig als je die klachten krijgt he! Toch een soort bevestiging. :)

Heb in mn fotoalbum een nieuw albumpje aangemaakt met de echo's van ons 2e kindje! :D
    Gisteren nekplooimeting gehad. Kindje lag er uiteraard niet lekker voor dus de echo duurde lekker lang :) Alles meteen even bekeken dus altijd fijn. Placenta gaat aan mn rugzijde liggen dus dat is wel leuk! Bij Sophie lag ie aan de voorzijde dus voelde haar niet veel en pas laat. Ben benieuwd wanneer nu dus...
    Nekplooi was 2.4mm dus binnen de norm. Uitslag vd combitest komt binnen een week dus verwacht m halverwege volg wk ergens.
    Ze dacht trouwens dat het een jongetje zou zijn en op het nub topic denkt 1 iemand dat ook. Ben benieuwd of dr Papa dat ook zo ziet volg wk :D

Nou Sophie heeft aandacht nodig dus die ga ik maar even geven.

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuke foto's Suus! Zelf zie ik het niet haha maar dokter P zal m vast niet missen ;)

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee ik zag m ook niet maar zou te zien door een uitsteekseltje dat bij jongetjes omhoog zou staan en bij meisjes horizontaal. Volgens de vk was het verder kul hoor maar het klinkt als die nub theorie. Volgens internet klopt het bij 13 wkn in 95% vd gevallen................................. dus ja, wellicht dus toch een stoere kamer ipv lief ;)

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hmmm dan denk ik dat wij ook een jongen gaan krijgen....... Ik wil graag een meisje......

Neeeee, ik wil graag een gezond kindje :):)

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat zal wel weer een heel omschakeling zijn ghihi...eerst alles roze enzo en nu alles blauw, groen en vooral stoer :D

oh wat is nub?

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, hoezo denk je dat? had je iets gezien op de echo??? Ik dacht nml ook steeds iets te zien maar uiteindelijk bleek het of een beentje of navelstreng te zijn :)

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier was duidelijk de navelstreng te zien die ze mooi kon volgen, zo de placenta in! Was wel erg grappig want dat heb ik bij Sophie nooit zo kunnen zien namelijk. Ja en dat uitsteekseltje is dus de nub (wist het ook niet); staat ie 30gr omhoog dan zou het een jongetje zijn, en horizontaal dus een meisje. Ach, dr Papa vertelt het me wel :D Ik ben gewoon te nieuwsgierig!
    Ben ergens ook wel bang voor een jongetje want mn man had bij de geboorte een erfelijke afwijking waarbij het klepje dichtzat tussen de slokdarm en zn maag. Hij is met spoed na 3 wkn opereerd aan dat klepje en heeft het maar net gered (ze waren er laat bij). Dat is dus enigszins erfelijk bij jongetjes... Ik wil dus, als het een jongetje wordt, daar stevige controle op hebben!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus wat leuk!!
    Ongelooflijk eigenlijk toch heh dat het op 3 weken bv al zo veranderd in een echt kindje met armpjes, beentjes enz:)

Ik ben benieuwd of die vk gelijk krijgt wat betreft jongen:D

Hier is het vandaag ook 1 jaar geleden dat we een prachtig knipperlichtje voor het eerst kregen te zien en te horen:D
    Ongelooflijk dat het alweer 1 jaar geleden is:)

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Voor zo ver ik me kon herrinneren zat dat daar wel iets van een "knopje" Maar dat zou dus ook de navelstreng kunnen zijn.....
    Ben misschien ook iets te veel mee bezig op het moment. Maar het lijkt me gewoon zo leuk een meisje! Lekker vlechtjes maken, roze jurkjes aan, later lekker samen winkelen enzo. En met een jongen is dat toch weer anders. maar moet er ook niet te veel op focussen want dan ben ik straks teleurgesteld.....

Mijn moeder had gisteren de echo fotos ook gezien en toen zei ze weer: HET IS EEN JONGEN!!! ik weet het zeker!!!" En dat vond ik helemaal niet leuk. Zeker omdat ze dan ook zegt dat ze denkt dat mijn zus een meisje krijgt..... En toen ik zwanger was van maurits en wij wisten dat het een jongen was ging ze de heletijd bij de meisjes kleren staan en zeggen wat ze allemaal ging kopen voor mijn beste vriendin (die niet eens wist wat ze kreeg). Dus wat frustraties.....

Maar ben gewoon heel blij dat we iig weer zwanger zijn zonder problemen!!! Dat is natuurlijk het meest waardevol!

Deel Deze Pagina