Ja had ik gehad. Sorry dat ik niet gereageerd heb maar tis hier een beetje druk........... En dan kijk ik via de iphone en reageren is daar een beetje lastig. Maar ik snap het nu
Uitgerekende datum 15-07-11: Maartje84: eentje 01-08-11: Mijs: jongen! 09-08-11: Vlinder: 25-10-11: Waterlelie81: meisje 01-11-11: Meriam22: geheim 12-11-11: Zoe 17-11-11: Esser: Meisje 24-11-11: Kleintje: Wij willen het heeeeel graag weten... 24-11-11: Jewel: blijft tot aan het eind een verrassing! 15-12-11: Susan 23-12-11: Pat 11-01-12: Girl86 17 -01-12: Caruli . . -01-12: Traantje 06-02-12: Doortje25 17-02-12: Char1983 Afspraken bij gyn of vk 15-06-11: Meriam 20 weken echo 17-06-11: Susan geslachtsbepaling dr. Papa 20-06-11: Waterlelie81 VK 20-06-11: Caruli echo, intake combitest & gyn 20-06-11: Girl gesprek gyn 21-06-11: Jewel controle vk 23-06-11: Susan vruchtwaterpunctie 24-06-11: Doortje 1e echo 05-07-11: Caruli controle gyn + echo 06-07-11: Traantje controle gyn + echo 07-07-11: Esser GUO & controle bij gyn. 07-07-11: Char1983 controle + echo 12-07-11: Kleintje GUO 12-07-11: Waterlelie81 pretecho (25weken) drs. Papa 15-07-11: Jewel GUO zkh 22-07-11: Kleintje controle vk 28-07-11: Susan GUO 01-08-11: Girl echo geslachtsbepaling 01-09-11: Susan pretecho (25 wkn) dr Papa Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) 26-01-10: Stitchie bevallen van een meisje Katinka Jana (41.0 wkn) 29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn) 13-02-10: Melek bevallen van een jongen Sidar (39.3 wkn) 09-03-10: Linda bevallen van een jongen Timo en meisje Evy (37.5 wkn) 13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn) 11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42.0 wkn) 03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine & Alexandra (34.2 wkn) 28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39.0 wkn) 02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn) 16-06-10: Bright bevallen van een meisje Lynn Amber (40.2 wkn) 27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn) 08-09-10: Regi bevallen van een meisje Esmay (41.0 wkn) 21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn) 23-09-10: Maria bevallen van een jongen Sybren Tjalling (39,1 wkn) 06-10-10: Traantje bevallen van een meisje Jenna Willemijn Antoinette (39.5 wkn) 12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Faye Sophie (40.1 wkn) 21-10-10: Klingel bevallen van een meisje Florine (40.1 wkn) 25-10-10: Zora bevallen van een meisje Sara Esra (38.0 wkn) 28-10-10: Loesie bevallen van een jongen Siem Jesse (39.0 wkn) 27-11-10: Jessy bevallen van een jongen Siem (39.1 wkn) 29-12-10: Elif bevallen van een jongen Seyhan (36.2 wkn) 10-01-11: Saffie bevallen van een meisje Avalin (39.1 wkn) 26-01-11: Miepie80 bevallen van een jongen Rutger en 2 meisjes Anna & Noor (29.1 wkn) 02-03-11: Ciara bevallen van een meisje Nina (37.0 wkn) 03-03-11: Yippie bevallen van 2 meiden Eva & Vanja (38.3 wkn) 15-04-11: Botervliegje bevallen van Elise (39.0 wkn) 08-05-11: Ingrid bevallen van Syra Mila Isabella (39.2 wkn) 18-05-11: Miepje bevallen van Bram (38.4 wkn) heb me gyn gesprek er ff bij gezet en heb de geslachtbepaling echo er ook al op gezet
Suus, veel plezier/succes bij de echo! En laat je even weten hoe het was. Hopelijk kunnen ze je een beetje gerust stellen. En ook genieten he!
jeetje... een nieuw topic en ik lees het nu pas.... Ben gewoon heel weinig aanwezig geweest laatste tijd... Sowieso laatste maanden even een time-out betreffende al het zwanger worden etc. De hele mmm komt eigenlijk nu pas 'naar boven' en krijgt nu een plaatsje zeg maar. Hebben meer van jullie dat gehad? Kan ook babyboom niet kijken zonder de HELE uitzending te huilen bijna... Voel me zo gelukkig en fijn, daarentegen ook zo verdrietig als ik verhalen hoor/lees van meiden waarbij het nog niet is gelukt. Nu ook weer een nieuwe collega die start met ICSI en een andere collega die ook weer in een gat zit omdat ze nooit een 2e kindje met ivf heeft gekregen. Is voor haar paar jaar geleden maar af en toe komt het bij haar weer boven en is ze er heel verdrietig van (logisch..) Maar goed, nu weer heel even aanwezig, bijgelezen maar zaterdag gaan we heerlijk 12 dagen op vakantie naar Gran Canaria Wel een hotel met gratis internet, dus wie weet kom ik hier dan ook even spotten of er nog nieuws is! Allereerst: Meriam, Pat, Girl en Lely gefeliciteerd met jullie goede echo's weer!!! Super zeg!!! Doortje en Char: GEFELICITEEEERD met jullie zwangerschap! Echt wat geweldig voor jullie! Ik hoop dat jullie een geweldige zwangerschap zullen beleven en mooie echo's krijgen! Traantje jij ook van harte gefeliciteerd! WAUW wat een wondertje zeg! Vind het best een gek idee dat jij alweer zwanger bent omdat we natuurlijk 'gelijk' liepen. Zit me nu ook constant af te vragen hoe het zou zijn om nu alweer zwanger te zijn Wat heerlijk dat het zo spontaan is gegaan zeg!!! Echt supergeweldig gaaf!!!! Susan dat is even schrikken zeg! Maar wat de andere ook zeggen: tis maar een hele kleine kans... maar snap je ongerustheid! Morgen eerst een echo, ben benieuwd of je inderdaad een jongetje krijgt En volgende week dus de vwp.. spannend! Waar ga je naartoe op vakantie? Hopelijk kun je toch ook die eerste vakantiedagen (voordat je de uitslag krijgt) een beetje van je vakantie genieten... Maar voor morgen: VEEL PLEZIER! En hopelijk kan dr papa je een beetje geruststellen! Ons Wondertje: WAUUUUUW wat een knap mannetje hebben jullie! Echt die ogen en dat haar, wat een knapperd zeg!!!!!!! Superleuk dat jullie foto's hebben laten maken voor vaderdag! Majo: pfff wat balen zeg...geen zaadcellen... Ook een beetje mijn angst... Hopelijk ziet de volgende test er beter uit Maartje, wat een L*L zeg die gynaecoloog... Echt niet normaal! Voor jou begint het nu ook al op te schieten! Wat spannend jij werd toch eerder ingeleidt? Ga je de datum met ons delen? Ik wil je buikje ook zien dus ga ook een vriendjesverzoek indienen Geniet van je laatste loodjes Kleintje wat balen zeg van dat kotsen! En snap je voorkeur heel goed! Niet leuk van je moeder zeg tijdens je vorige zwangerschap. Wanneer heb je een geslachtsbepaling? Jewel fijn dat alles goed gaat en je je goed voelt! Heb je ook al buikfoto's? Ingrid, wat een toepasselijk shirtje Meiden, ik heb Syra in het echt mogen bewonderen en het is zoooo'n schatje! Echt een prachtig mooi meisje en zooooo lief!!!!! Vond het heel gezellig Ingrid!!!!! Sinjaman vond Syra ook heel mooi en zat in de auto maar te vertellen hoe leuk ie zo'n kleintje vond en hoe mooi en lief... haha, bij hem kriebelt het weer enorm na het zien van zo'n mooie beeb! Jullie hebben dus wel al het gevoel ooit voor een 2e te willen gaan? Zora hoe gaat het met je meisje? En Loesie met je mannetje ook alles goed? En Mijs, Vlinder, Zoe en Esser met jullie ook alles goed? Caruli hoe voel jij je? En maandag krijg je dus precies je uitgerekende datum te horen?! Spannend! Hoe gaat het met Mitchell? @hier: Alles gaat met Faye harstikke goed! Ze is alweer 9105 gram en 72 cm!!! Ze trekt zich af en toe op aan de box en probeert te kruipen. Zit nu constant met haar kont in de lucht te wiebelen op handen en knieen en gefrustreert te doen dat het niet lukt. Tijgeren gaat al wel heel goed nu Zaterdag dus heerlijk op vakantie, voor het eerst vliegen, wel heel spannend! Ze is hartstikke verkouden en hoop maar dat ze niet al teveel last heeft van haar oortjes! *zwaai zwaai zwaai*
Sinja: Fijn dat het zo goed gaat met je meissie, fijne vakantie alvast. Hopelijk krijgt ze idd niet te veel last van haar oortjes. Hier gaat het goed, tellen weer af naar maandag. Mijn kwaaltjes zijn verdwenen... Met Mitchell gaat het goed. Alleen hij wil zijn bril sinds een paar dagen niet meer op, heb het zh al gebeld en word maandag terug gebeld. Misschien is de sterkte veranderd of komt het door de beschadigingen. Normaal hield hij hem goed op en hij heeft hem al ruim een half jaar. Kwa ontwikkeling zullen we na de zomervakantie verder gaan bekijken met de revalidatiearts.. Ach we zien het wel, nu lekker genieten.
Suus wat spannend toch vanavond de geslachtsbepaling. Ik blijf goede moed houden hoor!! Dit word een prachtig wondertje! Wat onze gyn zei bij de 12 weken echo was dat het ook belangrijk was dat ze het neusbeentje zag op de echo. Dat was al een goed voorteken , Oke hier heb ik ook al genoeg commentaar in andere topics over gehad. Maar het schijnt rond dit stadium dus echt iets ermee te maken te hebben. Hoelaat heb je de echo?
Caruli maandag weer echo spannend En Mitchell wil zijn bril niet meer op mmm kan idd best dat de sterkte veranderd is of idd krassen dat is flink irritant weet ik zelf als voormalig brildrager
Ons wondertje, we hebben m over 1 uur. Heb t idd allemaal gelezen over neusbotje en andere kenmerken. Ik weet zeker dat Papa vast naar al die kenmerken zal kijken. De geslachtsbepaling is nu echt secundair...
Duim duim duim voor Suus...ze zal nu wel aan de beurt zijn..(dokter P loopt altijd uit). Ik hoop zo dat alles goed is...zucht
Hee meiden, net terug van dr Papa en hij heeft alles nagelopen wat zou kunnen duiden op Down syndroom. Hij noemt dat soft markers. Hij heeft geen aanwijzingen gevonden (tav de softmarkers) dat wij een chromosomaal afwijkend kindje zouden krijgen. Ergens toch een hele opluchting deze echo!!! Het eerste beeld dat we hadden toen hij de probe op m'n buik zette, was een enorme piemel!!! Ik zei al: hij lijkt op z'n vader Hij zei ons iig dat we met een gerust hart de vwp in konden gaan. Lelie, dr Papa liep niet uit!!
Suus..... Al nieuws? Hoe is t geweest? Heb veel aan je gedacht en gister er met mannetje nog over gehad. Denk aan je!! Liefs
Oh suus!! Onze berichten kruisen elkaar met! Wat een positief bericht zeg! Kan mee voorstellen dat dit al een eerste opluchting is...... En jullie kleur is nu blauw!! Wat gaaaaaaaaaaaf!! Veel liefs
Inderdaad, wat Esser zegt, een hele opluchting. Nou nog de vwp afwachten en dan komt het gewoon allemaal goed meid! En leuk dat jullie een jongen krijgen... Ik had al zo'n vermoeden
Oh Suus, wat een enorme opluchting voor jullie!!! Stress is zeker niet goed voor een mens en al helemaal niet voor jullie kindje in buik Wat gaaf, een jochie. Maar dat dacht je toch al hè? Fijn dat hij jullie konden geruststellen! Volgende week eff doorbikkelen (iew lijkt me zo pijnlijk) en dan vakantie!!!!