Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het regent tweelingen vandaag!! Dagmar, gefeliciteerd meid!!! Heerlijk genieten nu :)

Nightelf, balen dat je al met verlof moet nu maar ja, het is beter voor zowel jou als de kleine meid...

Ben trouwens benieuwd naar Enise's pretecho..........

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje wat is er veel gebeurd!!!! 2x tweelingen!!!!!!!!!!!!!!! 4 kloppende hartjes!!! Dit is TE GEK!!!!

Linda & Dagmar supertje gefeliciteerd:)

ZO, mijn laatste werkdag zit er op! Heb toch wel een traantje moeten laten..
    Het is nu zo officieel. Maargoed..het is beter zo.

Suus,

ben daar uitgeschreven...:)

Nightelf,

jij dus ook al met verlof...
    Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen anders hadden we gezellig kunnen keuvelen hihi

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Had idd gekund, Lelie. Ik woon wel vlakbij Nieuw-Amsterdam (het dorp naast ons heet zo);), maar dat is toch wel wat anders als Amsterdam, hihi.

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo, ben ik weer een keer, lees mee, maar reageer weinig...

Linda@ Nogmaals gefeliciteerd, vind het zo gaaf voor jullie!!

Dagmar@ Waaaaat jullie ook 2, wat onwijs goed nieuws, echt helemaal gaaf voor jullie!!! Krijg er een lekker warm gevoel van!

Miepie@ Wat een onzekerheid voor jullie zeg, het blijft ook maar een achtbaan van emoties. Ik ga heel hard duimen en bidden dat het allemaal goed afloopt!!

Lelie@ Laatste dag gehad, en jij gaat niet meer werken he...jeetje wat een zaligheid lijkt me dag, ik een klein beetje jaloers....

Nightelf@ jij ook al met verlof, maar op niet zo'n lekkere manier. Probeer er toch van te genieten, je hebt het toch nodig!! Denk goed aan jezelf!!!

Suus@ wat een draakje die Ivo...maar wel heel erg leuk stiekum...Wij hebben hier ook 2 van die monstertjes lopen, nu ik zwanger ben wordt ik af en toe helemaal gek van ze. Ze lopen de hele dag achter me aan, heel bizar....

Sooner@ hoe gaat het nu met je, las dat je twijfelde om weer te gaan werken....Niet doen als je je niet goed voelt, maar dat zal je zelf ongetwijfeld het beste weten....

Uhmmmmm ben het even kwijt hoe het met de rest gaat, solly....

Hier gaat alles goed, alleen die vermoeidheid, man ik had niet gedacht dat dat zo heftig kon zijn...Als ik op me werk ben gaat het nog wel, daar zit ik de hele dag. Maar als ik thuis ben loop ik van hot naar her te rennen, en ineens gaat de kaars uit, wat een rotgevoel...
    Ben vanmorgen met mijn man naar de stad geweest. Misschien heel snel maar ik moest en zou een winterjas kopen. Ik ga op de fiets naar mijn werk (ok het is maar 5 minuten) maar dan moet je toch een jas hebben...Heb een leuke van Noppies gekocht, verlopig veel te groot, maar als ik straks groot en rond ben en het buiten koud is heb ik een lekker jassie....

Hoe snel gingen jullie aan jullie buik merken dat er wat in zit?? Ik heb gevoel dat me buik veel vetter is en al wat gaat uitsteken, ongetwijfeld darmen maar dat het zo snel gaat, hoe bizar!!!!

Nou meiden allemaal lekker weekend gewenst, wij gaan morgen lekker weer een dagje naar het strand, heerlijk!!

XXX

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zoe ik heb dat ook, vooral na het avondeten, lijk dan wel twee keer zo lang zwanger! hier misselijk, heerlijk!!! helemaal kapot na vandaag, maar het was super!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, het is normaal hoor dat je buik redelijk vlot al iets gaat uitsteken. Op een gegeven moment zal je merken dat positiekleding veel lekkerder zit en dat is eerder dan je denkt!!!
    En die moeheid kan echt zwaar zijn. Ik kon ook nix meer 's avonds weet ik nog; op je werk ga je gewoon door en als je dan thuis bent, stort je in!

Linda, jij zal misschien wel 2x zoveel last hebben van kwaaltjes maar dat heb je er vast voor over!!

Lelie, geniet van je welverdiende verlof!!

Hier de werkdag overleefd, maar weet achteraf niet zo goed hoe ik dat heb gedaan eigenlijk, hahaha. Allemaal telefoontjes joh, kwam nauwelijks aan behandelen toe en dan ook plots op de stoel een pijnklacht!! Idioot gewoon! Diegene weggestuurd (uiteraard), werd ik daarna nog gebeld door hun buurvrouw (2x!!) en wat denken jullie, aan het einde van mn dag (met maar 30 min pauze) stond diegene er weer!!! Potverdorie! Toen maar geholpen maar ja, daarna nog opruimen etc. etc. dus ging uiteindelijk pas weg om 18.15uur!! Dus uiteindelijk gewerkt van 08.45uur tot 18.15 uur met 30min pauze....................... Heel vervelend dus en volgende week wordt denk ik nog erger!
    En dan moeten jullie je voorstellen, hele dag keihard gewerkt, ben je bezig met administratie e.d., antwoordapparaat al aangezet, wordt er nog gewoon gebeld he, om 17.30 uur op vrijdag!!!! Wie belt er dan een tandarts op?! Echt te idioot... Het is geen spoed want we hebben ook geen e-mails ontvangen dus nou, te achterlijk voor woorden hoor.

Meiden, ik heb nog een tip voor jullie: nieuwe Lief-collectie op liefwinkel.nl :)

Liefs Suus

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Precies Suus...erg LIEF :D:p

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Dagmar, jullie ook een tweeling!! Gefeliciteerd!! Geniet er van meid!!

Zoe, ik had ook al heel snel een dikke buik. Zijn de darmen meestal, maar je lichaam verandert al heel snel. Tenminste bij mij. Ik was in het begin ook heel erg moe. Als ik 's morgens met de hond uit ging moest ik daarna echt bijkomen en dan was de dag nog maar net begonnen!

Nightelf, zo wou je het natuurlijk niet, maar is wel beter voor jou en de beeb. Voor je het weet ben je er aan gewend, en wil je straks niet meer aan het werk ;)

Suus, pfff wat een lange dag zeg! En dan ook nog mensen die bellen! Al kun je bij onze tandarts nog wel laat bellen. Hij is ook open tot 18.00. Ga vanavond maar lekker bankhangen! :)

Lelie, hoe voelt het nu, nooit meer naar je werk te hoeven? Best wel gek of niet?

Nou, ik ga nog even bankhangen. Morgen zullen we de vloer in de olie zetten, dus nog even wat meubeltjes verplaatsen en dan kunnen we morgen ochtend los. En dan gaan we naar mijn ouders, want de olie moet 24 uur drogen. En dan hebben we we een 'nieuwe' vloer :)

Fijne avond nog!!!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij.. sorry, heb een tijd niks van me laten horen. Ben nu met verlof en elke dag bijna weg en druk met van alles. Vandaag hebben we onze pretecho gehad, het was heel erg leuk. Heb foto's zal proberen deze komende dagen erop te zetten.. Ze was de hele tijd aan het duimen en heeft nu al een bos haar op haar hoofdje hihi :D Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik van die hele echo veel meer had verwacht. Ze zoekt eerst een leuke positie op, met 2D en daarna maakt ze daar een 3D/4D echo van.. maar zeker leuk om mijn kleine meid te zien :)

Ik heb helaas niet zo veel terug kunnen lezen, maar zag snel dat Linda en Dagmar een tweeling krijgen, gefeliciteerd! Dubbel feest ;)

Met mij gaat het verder prima, gelukkig geen klachten enzo. Woens, bij de VK geweest en alles was goed :)
    Hoop dat het met jullie ook goed gaat, zal wanneer ik wat meer tijd heb, alles even teruglezen en reageren op iedereen..

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Linda & Dagmar; wat een nieuws!!!!!
    Dubbel twins! Hartstikke goed, geweldig!
    Geniet ze meiden........

Nightelf, jee dat is wel even schrikken na je bezoek aan de gyn. Kan me voorstellen dat 't even op z'n kop stond.
    Hopelijk brengt je vervroegde verlof voldoende rust en nemen je harde buiken echt af.

Enise, heerlijk dat je pretecho goed was! En ook al een bos met haren bij jullie meid! Wat grappig!

Jewel, druk bezig met de vloer? ;) Hopelijk lukt het allemaal goed en komt de vloer weer mooi en 'nieuw' er uit te zien!

Suus, wat een gekke patienten heb jij er tussen zitten zeg....
    Snap dat je daar echt horrendol van kunt worden, poeh!
    Oh, oh, jou tip over de LIEF-site komt vast niet ten goede voor de portomonee........... ;)

Hier gister heel de dag en deel van de avond naar de sauna geweest. Heerlijk.......... Al voelde de bubbels van de jacuzzi wel erg gek aan bij mijn buik, hahahaha. Zwemmen voelde erg prettig en wat een aandacht en blikken van mensen heb je met een zwangere buik zeg! Jeetje!

In de ochtend was ik nog wel even naar de huisarts gegaan. Heb wat maagklachten en heb daar wat voor gekregen, wat voor de zwangerschap niet kwaad kan. Ook nog laten checken op mogelijke blaasontsteking. En ja hoor, een lichte/milde blaasontsteking, ggrrrrrrrrrrrrr.......
    Huisarts vond het zo'n lichte mate dat ze nu niet al wilde over gaan tot een kuurtje. Veel drinken en in de gaten houden en me weer melden als het toch erger wordt. We'll see........

Meiden nog plannen voor 't weekend?
    liefs

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: jammer dat je echo een beetje tegenviel, maar ondanks dat toch lekker van je meisje kunnen genieten?

Zoe: klinkt erg bekend die vermoeidheid. In het 2e trimester wordt het meestal een stuk beter!

Susan: waar sommige patiënten de brutaliteit toch vandaaan halen......kan me voorstellen dat je er soms een beetje flauw van wordt.

Esser: hopelijk gaat je blaasontsteking snel over. Cranberrysap schijnt goed te helpen tegen blaasklachten (bij mij iig wel).

Ik ben inmiddels wel een beetje aan het idee gewend dat ik iig tot 1 februari niet aan het werk ben en heb besloten om er maar lekker van te gaan genieten. Blijf het wel jammer vinden, heb nl een fijne baan waar ik eigenlijk altijd met plezier naar toe ga, maar de gezondheid van de kleine (en mij) staat nu voorop.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Enise, jammer dat de echo tegenviel maar ik kan niet wachten op je foto's!! Jij ook al lekker met verlof... We zitten dus al op 3 met verlof en Sooner die niet kan werken. Daarnaast Esser die 2 daagjes werkt, wat een luxe allemaal meiden!!

Esser, vervelend van je (lichte) blaasontsteking. Hoe is het nu met je??
    Ik was trouwens gisteren in de Lief-winkel (in Leiden) en ik heb zo'n leuk en stoer jasje gezien voor je mannetje (en voor Caruli natuurlijk). Kijk maar ns: jasje lief! uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen
    In het echt is ie echt geweldig!!! En dan met rode sjaal, handschoenen en muts; oh ik zie t al helemaal voor me :)

Mijn schade viel nog mee vind ik... 1 jasje, handschoenen, muts, 1 paar sokjes, 1 paar schoentjes en nog 1 aankleedkussenhoes. Heb al gezien wat er nog aankomt op het gebied van bedtextiel; een lakentje en dekentje met vogeltjes erop, echt zo schattig en leuk!! Daar ga ik dus op wachten want je moet natuurlijk wel 2 paar van die dingen hebben. ;)

Vandaag lekker relaxen, miss naar het bos met mn hondje en gewoon rustig aandoen.

't Is erg rustig geweest hier dus volgens mij heeft iedereen het lekker druk gehad.

Meiden tot ltr!!

Liefs Suus

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja en bij Bart Smit heb ik een sprekende Woezel en Pip gezien, echt geweldig!! Komt ook op het verlanglijstje te staan :)

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow suus,

ik ben ook zo happy met mn spulletjes;)
    Kan niet wachten tot ze bezorgd worden..
    Jij had het over bedtextiel...dat staat nog niet op i-net. Ziet het er druk uit? En wat voor kleuren hebben die? Ook roze of rood????:D En witte kleur laken????
    Jij hebt me echt aangestoken hahaha kan er geen genoeg van krijgen!!!
    Snel ff plannen wanneer we naar Leiden toe gaan.

AH Esser,

Ik weet precies hoe jij je voelt...idd veel drinken!!! Heb toen 2 flessen cranberrysap bij de appie gehaald plus van die pillen. Als het goed is ben je snel van je blaasontsteking af. Bij mij was het helaas al te ver..waardoor ik aan de antibiotica moest.

Is idd erg rustig geweest hier! Komt denk ik door het lekker weer enzo8)
    Vandaag zouden wij gaan varen maar ik heb toch niet zo'n zin. Manlief ligt nog te ronken in bed dus ik denk dat we er een rustig middagje van maken.
    Nog een goed nieuws! Er is gisteren een bod uitgebracht! 5 duizend euro onder de vraagprijs!!! TE GEK:) Maar ik verkoop het voor de vraagprijs...afwachten of zij het alsnog nemen...(ze hebben geld:p)

Nou meisjes,

ik ga ff koffie halen...

Ik spreek jullie wel weer!!!! xxxx

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    zal even wat minder online zijn
    mannetje heeft 3 weken vakantie.
    2 weken thuis en de laatste week gaan we naar centerparcs

vanavond gaan we bowlen en daarna uiteten met zijn 3en :D

esser: balen meid , drink maar veel.

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh heel veel plezier caruli!!! Is wel ff lekker om er tussen uit te gaan:)

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: wat goed. Nu al een bod! Hopelijk zijn ze bereid om tot de vraagprijs te gaan.

Caruli: hele prettige vakantie! Geniet ervan!

Vanochtend lekker naar een strandje hier in de buurt geweest. Mn man en vaste vriendenclubje doen mee met een beachvolleybal toernooi, dus daar lekker gezellig rondgehangen. Vanavond lekker met zn allen ergens eten, jammie!

Fijn weekend!

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    JIHAAAAAA

ik kreeg net een sms van een ander geïnteresseerde dat hij onlangs op de site van Makelaarsland heeft geboden!!! Wel voor 246.000 k.k.:D:$:p
    Gelukkig belt de makelaar mij morgenochtend over hoe nu verder want de andere mensen hebben gisteren ook geboden (240.000) dus misschien gaan tegen elkaar bieden???

Pfffff wat een weekend:$

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Waterlelie, jee, het gaat bij julli huis wel als een speer zeg!
    Heel erg goed nieuws om te horen, en vooral in deze tijden!
    Wordt wel erg spannend zo, houd je ons goed op de hoogte?
    Oh, en de blaasontsteking zal waars wel meevallen ja. Hoop het i.i.g. wel. Ben nu erg veel water aan het drinken en wil morgen ook cranberry halen bij de supermarkt. Hoorde al eerder dat dit helpt om te drinken! Dit is pas nl de 2e keer dat ik blaasontsteking heb in ong. 15 jaar tijd.

Suus, oohhh die LIEF site. Zo fout voor de portomonee. ;)
    Dat LIEF jasje is idd echt uber-cute.......
    Rustig dagje nog gehad vandaag?

Caruli, have fun met z'n 3en!

Nightelf, ook een gezellig dagje gehad? Met zon erbij?

Hier vandaag bij een vriend van ons op visite geweest, en heerlijk in de zon in de tuin gezeten. Aansluitend een BBQ bij hem dus dat was genieten. Kleurtje is ook weer wat bijgewerkt zo ;) Ga nu m'n bedje eens opzoeken, slaap ze meiden.
    liefs

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, ff snel voor ik moet beginnen op werk. Lange dag vandaag, maar gelukkig niet al te intensieve behandelingen. Hopelijk vlot naar huis want om 7uur de 1e pufles, ben benieuwd!!
    Verder gisteren een beetje rotdag gehad. We hebben wat klusjes gedaan in huis en toen 's avonds, vlak voor het eten buikpijn, wat na het eten werd als mega buikpijn! Kon me geen houding meer geven op de bank en zat al inwendig te denken om naar het zkh te gaan (ik maak me vrij snel zorgen om de kleine uk). Uiteindelijk thuis gebleven en pas nadat ik vlak voor het naar bed gaan, naar de wc was geweest, ging het iets beter. Helaas maar 6 uurtjes geslapen door dit alles dus dat wordt wat deze wk want het belooft zeer hectisch te worden op werk :( Voel nu toch wat zelfmedelijden opkomen eigenlijk...

Esser, klinkt heerlijk je dagje gisteren! Lekker vandaag genieten van je vrije dag!

Lelie, voor jou is het spannend vandaag, ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen!

Ciara, hoe was je weekendje Vlieland?

Hoest met de rest? Zijn er nog echo's deze wk? Ik moet alleen a.s. donderdag naar de vk. Maar even overleggen over die buik van gisteravond. Hoop niet dat ze zegt dat ik minder moet werken; daar gaat mn plan nl........

Liefs Suus

Deel Deze Pagina