Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: succes vandaag. Hopelijk hoor je vandaag of je huisje misschien al verkocht is.

Susan: ojee, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt na die buikpijn. Heb je er nu ook nog last van? Hopelijk mag je gewoon nog doorwerken van de vk. Sterkte vandaag met werken!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou, nieuw kwaaltje erbij sinds ik aan het werk ben: hartkloppingen... Hmmm, net al vk gebeld maar die beginnen pas om 9uur en moet nu toch echt door met mn programma. Wat een klotezooi dit zeg!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meissie toch...

dat komt doordat je tijdens de zwangerschap een liter meer bloed in het lichaam krijgt. Je hart moet vaker kloppen om al het bloed door je lichaam te pompen. Hierdoor kan je wanneer je rustig zit of met kleine dingen bezig bent, al last hebben van hartkloppingen.

Haha terwijl ik dit schrijf heb ik t ook;)

Heel veel succes vandaag...ik weet dat je het druk hebt..

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Net gesproken met Makelaarsland. Die melde dat de 2e bieder aan heeft gegeven dat zijn bod tot 17 uur geldig is:$ Zo zo lekker veel druk uitoefenen hoor:$
    Maargoed, zij zou nu de beide partijen die een bod hebben uitgebracht bellen of ze voor 17 uur een eindbod willen geven! Wat ze voor over hebben zeg maar...
    Omdat ik de andere ook nog de kans wil geven. DUS...wie het meeste bied heeft heeft mijn appartement!!!! DUS, als het goed is, is het vandaag verkocht!!! :D

Ik sta te shaken BRRRRRRR;)

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, vervelend zeg. Je wordt er zo onzeker van hè. Heb je ondertussen al met de vk gebeld?
    Wat een leuk spul heeft LIEF zeg!! Hmmm moet er maar niet te vaak op kijken ;)

Lelie, gaat idd als een speer met je huis!! Haha laat ze maar lekker opbieden met elkaar :) Wanneer kunnen jullie nou in het nieuwe huis?

Ciara, hoe was het op Vlieland?

Caruli, een hele fijne vakantie meid! Geniet er lekker van!!

Nightelf, hoe is het met je? Er al wat meer aan gewend dat je nu met verlof bent? Lijkt mij ook wel moeilijk hoor, vooral als je een hele leuke baan hebt.

Esser, ik hoop dat de blaasontsteking niet erger wordt! Gelukkig was je er vroeg bij. Ik nog nooit een blaasontsteking gehad en ik hoop dat het zo blijft ;)

Nou, de vloer ziet er hier weer als nieuw uit! Alleen is het nog niet helemaal uitgedroogd....komt waarschijnlijk doordat het zo warm is geweest. Vandaag alles open tegen elkaar, kan het lekker doorwaaien.
    't Weekend bij mij ouders was gezellig. Heb nog kleertjes van mijn moeder gekregen :) Een effen broekje en shirtje, dat kan de beeb in het begin aan. Zo lief!!
    En we gaan morgen een babykamer bekijken! Ik had een bod gedaan en die is geaccepteerd! Voor €250 een complete babykamer van massief hout, in het wit! Nu nog afwachten hoe het eruit ziet...Als we het mooi vinden nemen we het meteen ook mee. Kan ik mooi beginnen met inrichten van de babykamer :) :)

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Lelie, wat spannend!!!!! Gaat echt snel zo hè?

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, super spannend zeg!! Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen vandaag.

Jewel, Euro 250,- is een mooi bod! Hopelijk is het helemaal wat jullie zoeken :)

Hier gaat het al wat beter, ga dus ook niet meer met vk bellen. Nog 2 patienten voor de pauze dus dat moet ik ook nog wel redden.Vanmiddag achter elkaar door weer, gelukkig alleen controles dus weinig lastigs.
    (Zul je zien, net wanneer ik het opschrijf, voel ik me weer bagger, ook wat misselijk maar ik weet dat dat normaal is nu.......... Ben blij als ik bevallen ben van een gezond meisje zonder afwijkingen!)

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nog even een paar maandjes wachten Suus! :D Maar ik snap het wel hoor. Die onzekerheid steeds. Maar alles is gewoon goed met jullie meisje hoor! Je krijgt nu wat meer klachten als je het druk gehad hebt. Probeer, als je niets hoeft ook niets te doen. Laat je vent voortaan gewoon alles! doen..hihihi jij mag lekker op de bank liggen/hangen....

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah Jewel, wat super schattig van die kleertjes. Je raakt nooit uitgekeken, ik zit er iedere dag met smart naar te kijken...en opvouwen vind ik ook zo leuk haha

Succes met de babykamer!!!! Ik hoop voor jullie dat het er net zo mooi uit ziet als op de foto;)

Als het vanmiddag verkocht is kan ik EIN-DE-LIJK mijn commode en wiegje plaatsen.....zucht

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, dat hoop ik ook. Ben nu zo bang dat het er helemaal niet uitziet. Het is van massief hout, dus je kan het schuren en dan in alle kleuren eventueel verven of lakken. We zien het wel....

Ik wordt er zo verliefd van al die kleertjes, dat gewoon straks de beeb ze aan heeft!! Zo onwerkelijk nog! En jij kan vanmiddag heerlijk de commode inrichten :) En de kleertjes allemaal wassen, of heb je dat al gedaan?

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha nu ga jij te snel hihi

nee, de commode halen we waarschijnlijk as. vrijdag. Wiegje en Bugaboo enzo hebben we besteld en dat moet als het goed is ook dit weekend geleverd worden. Dus vanaf volgende week kan ik los:D
    Ik heb daarom de kleertjes nog niet gewassen..
    Ik was al een beetje aan het stressen daarover...want wat als het huis nog niet wordt verkocht...en dan???
    Als ik nu al de spullen in onze slaapkamer neerzet dan staat het te vol en kijkers kunnen daar helaas niet doorheen kijken;)

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik liet me te veel meeslepen hihi
    Als het goed is, is vandaag het huis 'verkocht' en dan kun je eindelijk de babyspullen neerzetten. Was idd lastig geweest als dat allemaal in jullie slaapkamer stond tijdens de bezichtigingen...De meesten mensen kijken daar idd niet doorheen

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, nog geen nieuws van de makelaar?

Hier gaat het nu iets beter sinds ik wat eet :) Laten we hopen dat het zo blijft... Punt is met dat panieken dat ik van mn zus weet, die op de verloskamers, hoe verkeerd het kan aflopen. Daarom ben ik ook lichtelijk gestresst en pas echt blij als ze er goed en wel uit is!

Jewel, wanneer konden jullie nou kijken voor die kinderkamer en moet je ver rijden?

Hier trouwens net gebeld door een patient die zn dossier wil (wrs om naar een andere tandarts te gaan) dus ik ben de moeilijkste niet... Hij komt m zo ophalen, ALLEEN, daar staat dus wel in dat hij regelmatig zn afspraken niet nakomt en dat hij een behoorlijk slechte betaler is (vandaar ook dat ik er niet rouwig om ben). Ben benieuwd welke tandarts hem wil behandelen met zo'n dossier, hahahaha.

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hahha suus, iig niet bij ons in de praktijk;)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee ook hier niet hoor! hahaha
    Er stond ook in zn dossier dat hij volgens internet failliet is... dat heb ik er dan wel weer uitgehaald. Ben ik toch nog aardig. ;)
    Ga nu starten met middagprogramma! Krijg nu een hele leuke vrouw dus dat wordt gezellig kletsen :D

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden,

Wat is er weer een hoop geschreven zeg!! En wat een twins!!!!
    Uit mn hoofd (?)...Dagmar & Linda, van harte gefeliciteerd!!!! :) :) :)
    Ik kan ff niet op iedereen reageren, het is vrij druk op t werk maar in t kort:

@Lelie: Wat een GEWELDIG nieuws van je huis!! Wat een opluchting dat het als een speer gaat...en van de overwaarde kan je een hoop leuks kopen :D

@Suus: Uiteraard hoop ik ook dat je kan doorwerken maar doe je wel voorzichtig, meid? Teveel stress is voor jullie beide niet goed dus probeer dat wel te beperken. Ha, en ik lees dat je weer goed geshopt hebt!! Da's altijd de beste therapie om weer happy en rustig te worden :D. Succes nog ff vandaag!!

@Jewel: Ben heel erg benieuwd naar het kamertje....ik hoop voor jullie dat het heel erg mooi is..en met massief hout kan je een hoop doen. Lijkt me zelfs wel leuk om het nog een beetje naar je eigen smaak aan te passen. Upload je snel een foto als je het gekocht hebt?

@Nightelf: Lekker aan het genieten van je verlof? Als het goed is heb je deze week iig het weer lekker mee. lekker in je tuintje liggen met een goed boek.

Ik heb een lekker weekend gehad op Vlie. Weer viel helaas ontzettend tegen. Waar het zaterdag in heel Nederland tropisch was, was het bij ons bewolkt en harde wind. Maar ben wel lekker verwend door de schoonouders. Ff lekker een weekend zonder zelf boodschappen doen en koken. :) De kwaaltjes worden hier ook steeds vervelender. Slaap erg weinig vanwege de last van mn rug en het voelt inmiddels alsof mijn benen los in mn lichaam zitten. Ik begin vlg week maandag met mn pufclub vlgs Mensendieck dus hopen dat dat wat soelaas biedt.
    Vanavond komen mn ouders gezellig op bezoek dus dat is ook leuk. Verder horen we deze week het voorstel van de aannemer dus dat vind ik ook heel spannend. Ben best een beetje jaloers op iedereen die al druk in de weer is met de babykamer. Omdat we niet 100% zeker weten of we in ons huisje blijven wonen heeft het nog niet zo veel zin om van alles aan te schaffen...dus kan ik me enkel nog uitleven op de rompertjes :).

Voor strx iedereen fijne avond allemaal!!!

x Ciara

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He ciara,

fijn dat je er weer bent en goed dat je even tot rust bent gekomen.
    Het was inderdaad erg warm hier zaterdag! Teveel last gehad van vocht in mijn voeten.
    Ik ben ook erg nieuwsgierig over wat de aannemer te zeggen heeft. Het zou zo te gek zijn als we alsnog buren worden;)

Tja...en over ons appartement...tjee dat is inderdaad heel erg rap gegaan. Ik hoop dat ik na 17 uur een prachtig voorstel krijg:D

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: spannend hoor, meid. Hopelijk kun je volgende week dus ook eindelijk lekker alles inrichten. Wanneer wordt jullie nieuwe huis ws opgeleverd?

Susan: succes nog vanmiddag met het werk. VOel je je nog steeds wat beter?

Jewel: duimen dat de babykamer er mooi uitziet. €250 is echt niet veel geld voor een goede babykamer.

Ciara: lekker genoten afgelopen weekend? ik duim dat de aannemer met een goed bod voor jullie komt.

Ik heb maar eens ff de lakentjes en dekentjes uitgewassen. Heb ik nu toch tijd genoeg voor. Duik zo nog ff lekker de tuin in met een boekje, heerlijk!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah nightelf,

je hebt een heerlijk dagje voor de boeg zo te lezen.
    Ik denk dat ik vanaf woensdag kan uitrusten...nu is het een gekke huis:)
    Ons nieuwe huis wordt in week 46 opgeleverd. Dat gaat erg vlot. Waarschijnlijk kunnen we er dan in januari in want ik wil dat het stofvrij en helemaal af is ;)
    Maar dat is verder geen probleem van tot die tijd wonen we in bij mijn moeder.

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: dat gaat idd erg snel. Gelukkig heb je ook al een tijdelijke oplossing, hoef je daar niet meer over na te denken!

Loop hier al de hele tijd als een kip zonder kop door het huis, mn beste vriendin is volgens mij nu nl aan het bevallen. Ze is zaterdag nl uitgerekend en ik probeer haar al de hele dag te bereiken, thuis neemt ze niet op, haar mobiel staat uit en zelfs haar vriend reageerd niet op sms-jes. Heel stom, maar een uurtje geleden viel bij eigenlijk pas het kwartje dat ze dan ws aan het bevallen is:D

Deel Deze Pagina