Oeh Nightelf, zou het dan idd zo ver zijn? Wat spannend! Nu nog steeds niets van hen gehoord? Waterlelie, ook al zo spannend. Ben zo benieuwd of je straks rond 5 uur gebeld wordt met geweldig nieuws! Ciara, je bent er weer, goed om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad! Jammer van het weer maar zo te lezen hebben jullie het toch wel goed gehad Suus, een goed middagprogramma gehad met de patienten? Geen gekke verhalen dit keer? Hier een relaxte dag, maar voel me toch wel wat moe. Beetje zo'n vaatdoek gevoel Maar goed, was vanmiddag weer even bij de buurvrouw geweest, die is morgen uitgeteld. Zo spannend! Al genoeg gekeuveld over alles wat met baby's te maken heeft en zo meegeleefd. Nu het wachten op vind ik al zo spannend, laat staan zij zelf, hahaha. zij trouwens na de 2e IVF zwanger geraakt dus veel al gedeelt met elkaar. Zijn jullie je al weer aan het voorbereiden voor de komende dagen en het hete weer. Poeh, zie daar nu al op tegen...........gaan we weer met de dikke, opgezwollen pootjes, hihihihi........ liefs
Esser: nee, nog steeds niets van ze gehoord. Vind het wel erg spannend! Fijne avond, wij gaan zo bij mn schoonouders eten, want mn schoonvader is jarig vandaag en later nog naar de pufclub.
Lelie, en en en??? (hoezo nieuwsgierig) Esser, ik ken dat slappe vaatdoek-gevoel, echt bah! Hoop dat het morgen beter met je gaat want dan moet je weer een dagje aan de bak op het werk! Wat grappig van je buurvrouw trouwens... Nightelf, klinkt als een afwisselende avond, eerst lekker eten om vervolgens uit te puffen met andere walrussen (zoals ik mezelf al vaak noem ) Ciara, hoe kan dat nou van het weer?! Dacht echt dat het in heel NL mooi was!! Deze wk nog een dagje vrij want dan kan je ook nog genieten vh weer, wrs laatste keer denk ik zo. Wel fijn dat je heerlijk nix hoefde te doen in het weekend Hier de dag overleefd. Best zwaar eigenlijk van 8 tot 16.45uur en nu net klaar met opruimen (nog ff snel de admin nog doen maar volgens mij is dat zo goed als klaar nu). Dan snel lopen met Joep, die altijd gezellig mee is naar de praktijk, snel naar huis, eten want om 7uur start mn 1e les van de pufclub! Ben erg benieuwd... Enne, vanmiddag had ik de zoon van dat gezin van die email vorige week (waar ik zo verdrietig over was). Aan die zoon mankeert trouwens nix... Hij vroeg nog over zn moeder dus gewoon gezegd dat hij daar los van staat maar dat het wellicht wel handig is als hij zn eigen rekeningen doet, omdat het anders wrs misgaat. Snapte hij dus het was helemaal oke. Later in de middag nog een ander stel dat in december bezig was met de 2e ivf behandeling in AMC. Hoopte dus dat zij nu ook een bolle buik had maar nee, weer mislukt! Erg sneu en voelde me al bijna schuldig met mn eigen dikke buik Ze zijn nu 6IUI en 2 IVF verder zonder resultaat en een onbegrepen onvruchtbaarheid. Nu wachten ze op het gesprek voor de 3e behandeling. Nou, na ook nog kots van Joep te hebben opgeruimd is het toch tijd om naar huis te gaan! Tot ltr! Liefs Suus
Nou Suus, das idd een pittig dagje weer........ wat je schrijft over dat stelletje in je praktijk die hun 3e IVF behandeling in zullen gaan versus jou buikkie nu........Zou me daar idd ook gewoon rottig over voelen t.o.v. hen. Waren ze wel posi over de komende poging? Veel plezier (en succes?) met de 1e les vanavond!
Girls, mijn appartement is verkocht!!!! Voor 250.000,- k.k. dus 5000 boven de vraagprijs. Ik ben opgelucht, emotioneel, verward...beetje van alles voel ik De nieuwe mensen willen er 16 november in. Dat red ik op zich wel want ik ben 21 oktober uitgerekend. Jeetje en dan heeeel lang bij mijn moeder wonen, erg vreemd hihi Maargoed, die vind het ook wel fijn dat ik daar zit met de kleine Nou, ik ga gauw verder..ben ondertussen ook aan het koken..en zo dadelijk ook naar de pufles. Dus ik, suus en nightelf gaan puffen vanavond Jewel, is het nog gelukt met de babykamer???
Lelie, super zeg!! En dan ook nog €5000 boven de vraagprijs!! Gefeliciteerd! Kun jullie met z'n drieën dan nog een paar weekjes genieten van het appartement En ik denk ook niet dat je moeder het erg vind dat je daar wat langer bent We gaan morgen kijken naar de babykamer. Ik heb de link van de advertentie wel, dan kunnen jullie het alvast zien. Op de foto lijkt hij nog heel erg mooi. Marktplaats.nl > mooie kinderkamer - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers Onderaan de kast zitten ook nog 3 laatjes, in dezelfde stijl als de commode. Suus, gelukkig zit deze dag er voor jou weer op! En dan ook nog een stelletje erbij waarbij het nog niet gelukt is zwanger te raken....Ik zou mij ook niet zo prettig voelen. Maar het hoort er natuurlijk bij, maar het blijft moeilijk.... Ciara, jammer dat het weer wat tegenviel....Gelukkig heb je wel genoten Is soms zo lekker even helemaal niks te doen! Iedereen veel pufplezier vanavond!
Lelie, goed zeg! Proficiat meid! En dan mooi ruim boven de vraagprijs...........super! Dat moet zeker een opluchting zijn maar met een emotioneel randje erbij Jewel, leuk kamertje hoor! En helemaal voor dat geld. Hopelijk ziet ie er morgen ook nog goed uit en kun je 'm meteen mee nemen! Ben benieuwd.......... liefs
Lelie: gefeliciteerd! En dan ook nog 5000 boven de vraagprijs (hoezo ingestorte huizenmarkt, blijkbaar niet in Amsterdam). Jewel: mooi kamertje. Zo op de foto ziet het er ook nog heel netjes uit. Nou, ik ben weer uitgepuft. Volgende week moeten de mannen mee, dat wordt lachen...
Hee meiden, even snel voor ik moet beginnen aan mn k**dag. Gisteren naar pufclub geweest, moet zeggen, weinig gepuft hoor! Was eerst een half uur kennismaken en voorstellen en daarna lullen over zwangerschapskwaaltjes. Aangezien ik die niet zo heel veel heb, vond ik er weinig aan... Wel even gevraagd over die hartkloppingen. Moet dan diep inademen door mn neus en dan nog langer uitademen door mn mond. Hmmm, ik heb ze liever helemaal niet maar kennelijk zijn daar geen tips voor Kom ik er ook nog ns vanmorgen achter dat mn patient van 9 tot 10 nog steeds te beroerd is om te komen; dat mailt hij dus om 12uur vannacht... Dan kan ik dus niet meer de patient van half 9 verzetten. Irritant dus! Oh ja, 1 meisje van mn pufclub had al weeen bij 17 wkn!! Is nu 27 wkn dus voorlopig gaat het nog goed maar krijgt wel elke week een prik in dr bil (weeenremmers) en mag helemaal nix doen. Sneu toch?! Nou, volgens mij zit ie er dus ik ga maar aan de bak. Ben kapot trouwens! Was natuurlijk al moe en gisteravond weer geklust (mannetje = blij) dus weer ns te weinig geslapen Morgen en overmorgen kan ik gelukkig enigszins uitslapen (tot ca 10 uur) dus dat is beter! Liefs Suus PS. Hier nog maar een keer: Lelie gefeliciteerd!!! Kan ik jou niet inhuren als makelaar voor mijn mannetje's appartement? Mocht iemand hier iemand kennen die een ruim 2/3 kamerappartement zoekt in Amsterdam-Zuid laat het me weten! Het staat potverdorie al 1 jr en 3 mnd te koop dus huizenmarkt is nog steeds slecht (ook in A'dam) en Lelie heeft gelukkig mazzel gehad!!!
Ff ego: Jee, ben helemaal blij. Mn beste vriendinnetje is gisteravond bevallen van een gezonde zoon!! Ze heeft een hele zware bevalling gehad (41 uur), maar gelukkig gaat alles goed.
Zo Nightelf, dat is lang!! Je gevoel was dus goed!! Jij hebt dus al wat babypret, niet van jezelf nog, maar wel heel dichtbij
Bedankt suus voor de complimenten gne gne gne Ik ben ook serieus opgelucht! Nu lekker gauw aan de babyspullen En we zijn al aan het kijken voor een huurbusje(voor de verhuizing) Nightelf, potverdorie wat een lange bevalling hihi pffff ik zou helemaal gek geworden zijn... Vanmiddag tekenen voor de nieuwe keuken! Het gaat nu toch wel als een speer he
Lelie, wat een leuke dag zeg vandaag! Allemaal voorbereidingen, ga er lekker van genieten! Wanneer gaan jullie naar de notaris trouwens (ivm verkoop van het huis)? Oh ja, zit er over te denken om donderdagavond miss even te volleyballen, uiteraard zeer relaxed. Weet alleen niet of het wel zo verstandig is.................. Denk dat jullie me voor gek verklaren?
Hahahaha Suus, ik moet wel om je lachen hoor! Ik zag laatst op tv een heel team dat zwanger was en door basketbalde....dus wie weet zou jij gewoon kunnen volleyballen. (ik zou het niet doen ) Mits je rustig aan doet. Maar als je nu valt of iets anders kan het natuurlijk erge consequenties hebben. Bel anders ff met de Vk, kijk wat die zegt...