Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Melek: wat leuk, een jongetje! En dat ze het al zo vroeg konden zien, das echt mazzel hebben.

Volgens mij beginnen de meisjesbaby's hun voorsprong een beetje te verliezen:D

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    jaaa waterlelie :) een jongetje :)

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Nihthelf79, meid wat krijgen jullie? :) of willen jullie het niet vertellen?

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:
    11-04-10: Miepie80:

Afspraken bij gyn of vk

24-08-09: Nightelf groeiecho
    25-08-09: Lelie controle VK
    25-08-09: Caruli controle gyn
    28-08-09: Nightelf controle gyn
    31-08-09: Esser controle vk
    03-09-09: Jewel controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo
    15-09-09: Jewel GUO
    30-09-09: Suus 32 wkn echo

Zo, onze lijst maar weer eens tevoorschijn getoverd;)

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    eeennnn meisje! wat leuk :)

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    mag ik erbij?

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongetje

Afspraken bij gyn of vk

je staat er bij!!!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36

Uitgerekende datum
    19-02-10: Melek: Jongen

Afspraken bij gyn of vk

07-09-09: Suus controle vk

Zo, heb m meteen aangepast :D

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha, Lelie, je was me net voor! Heb alleen wel mijn controle bij de vk erbij gezet... :)

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi meisjes, nou m'n baalweek moet maar 'ns afgelopen zijn en ik heb jullie heel erg gemist. :):)
    Dus ik meld me weer. :):):):):):)

Wat is er weer veel gebeurd, heb net 5 (!) pagina's moeten bijlezen. Wat een toestanden.

@Esser, och meis dat je daar zo'n pijn van hebt gehad :$. Top dat je wel alles hebt laten uitzoeken, het had ook iets naars kunnen zijn en nu hoef je alleen nog maar de pijn op te vangen, maar niet meer ongerust te zijn!! Op m'n hyves kun je zien waar ik woon, dus als je het ziet zitten!

@miepie, ik duim gewoon ook hard voor je door. Het is wel een helse week zo voor je!

@Linda, wat leuk dat je al begint te groeien, het kan ook best nog ff duren voordat je echt zwaarder wordt hoor. Ik ben wel extreem benieuwd naar je buikjesfoto's de komende maanden! :D

@Ciara, weet niet wanneer het festival was/is, maar veel plezier!! Ik ga straks je sexy buikje (Suus' woorden) bekijken

@Melek, GEFELICITEERD met je mooie echo, hartje luisteren en natuurlijk; jongetje!!! We dachten allemaal dat de jongetjes bijna op zijn, maar jij hebt er toch nog eentje kunnen vinden! ;)

@Suus, Waterlelie, Danjo, Caruli, Enise, Nightelf, Pekske, Deesjuhh (lang niet gesproken), Jewel; ik weet ff niet meer jullie nieuwtjes. Weet wel dat er flink geshopped is. Ga zo door meiden!!!

Mijn week:
    Hier is het schilderwerk klaar, over drie weken nog wat afronding. De bende ga ik de komende week langzamerhand opruimen. Blij dat ik er vanaf ben. Het werd me echt te veel die 4 mannen in alle deur- en raamopeningen en die verflucht. Kreeg ook pas maandagmiddag bericht dat ze dinsdagochtend om 7.30 uur gingen beginnen...

Ik heb cursus borstvoeding gedaan eergisteren met mijn nichtje (hoogzwanger). Was geweldig. Voelde me ineens een mama-to-be. Mijn mannetje was heel nieuwsgierig en wilde alles weten, vond het helemaal leuk. Ik vind het echt een aanrader! Heb heel veel geleerd.

:):)Heb mijn buik voor het eerst zien bewegen door twee trapjes. Echt giga-gaaf!:):)

Heb gisteren voor het eerst de sportschool weer van binnen gezien, 15 min gesport. Toen op de weegschaal. En... ben geen gram aangekomen sinds ik daar op 14 april voor het laatst was ;) .... En heb me toch echt al een buik van jewelste.

Heb een echo bij dr Papa gepland! Leuk he meisjes? Heb het toch maar gedaan! Half sept ben ik aan de beurt.

Is een muur roze geverfd in de babykamer, 5 sept en 13 sept gaan mijn mannetje en zijn vader het afmaken en de spulletjes die we gekregen hebben ophalen en plaatsen. Kan ik dan eindelijk gaan nestelen. heb er zo'n behoefte aan.

Mag van de vk niet meer werken :x tot mijn bevalling.
    Betekent dus dat ik van 4 mei '09 tot 1 maart '10 niet werk.
    Kun je je dat voorstellen?
    Ze heeft wel gelijk (denk ik), maar was een harde pil afgelopen maandag. Een paar uur later hoorde ik dus van de mk van mijn broer en schoonzusje. Klotedag was het.

Maar gisteren ben ik met behulp van mijn vriendje weer op de roze wolk geklommen. En ik zal 'm daar op de Suus-manier ;):) even voor bedanken dit weekend.

Ben benieuwd of ik het een keertje voor elkaar krijg om helemaal alleen een hele pagina te vullen. Sorry 8)8) (maar dat meen ik lekker niet).

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: je bent weer terug van weggeweest, gezellig! Enneh, het is je net niet gelukt om een hele pagina in je eentje te vullen (volgende keer gewoon smokkelen door een groter lettertype te kiezen;)). Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je niet mag werken, van mei t/m maart is idd een erg lange tijd, maar eht is voor een goed doel (hou ik me ook maar voor).
    Heerlijk, je kunt bijna beginnen met lekker inrichten, zulk leuk werk!

Ik heb nog wat nieuwe foto's in mn album geplaatst, 1tje van de box die nu in de kamer staat en nog 3 buikfoto's (vandaag gemaakt en begin van de week). Ik vind zelf dat het nu niet meer zo snel groeit als in het begin....

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner wat fijn dat je er weer bent! Ben blij dat manlief je gisteren weer op de roze wolk heeft gezet :) want daar hoor je natuurlijk eigenlijk ook te zitten. Helaas had je dus een rotweek maar na regen komt zonneschijn!

Nightelf, leuke box hoor! Is dat een boxkleed van W&P?

Hier ben ik me vanmiddag rot geschrokken... Ik lag op de bank wat tv te kijken en toen ging de hond (van 32.5 kilo) spelen met de kat. Daarbij sprong hij op de bank en via mijn buik weer op de grond! Idd ja, 32.5 kilo vol op mn buik!! Deed best pijn (de huid dan, niets inwendigs) en schrok me rot, zelfs zo dat ik uit angst wat tranen eruit gooide. Meteen naar boven gegaan, naar mn angelsound (toch handig op zo'n moment) en het hartje van de kleine klopte nog en ik voelde meteen ook wat schopjes. De komende dgn ga ik denk ik weer wat vaker luisteren met de angelsound, ff checken of alles goed is. Oh joh maar jeetje, wat komen dan de moedergevoelens en het beschermende in je naar boven zeg! Ben nog steeds wat van slag trouwens en voel me nog niet echt happy.......................

Liefs Suus

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh bah, dat is even schrikken! Toch wel handig zo'n angelsound.
    Ik had het ook een paar weken geleden...liep ik te dichtbij langs de keukenrand, vol de punt erin!! dat was ook ff AU! Gelukkig is je baarmoeder zo goed beschermd en kan zeer goed tegen een stootje...maar leuk is anders, ja.

Mooie buik nightelf, en ook al een gezellige boxkleed van W&P.
    Ben je al bijna klaar met alles voor je meisje?

Vanmiddag wezen varen. Werd echt goed weer en zijn langs het Almeerderstrand gevaren voor een glimp van het concert. We hoorde Acda & de Munnik en blof zingen..was echt grappig.

Verder niets nieuws....op de achtergrond heb ik het prinsengrachtconcert aan staan:)

Slaap lekker voor straks allemaal!!!

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: oh wat zul je geschrokken zijn! Maar net zo als wat Lelie zegt, je baarmoeder is zo goed beschermd, die kan echt wel tegen een stootje.
    En het is idd een boxkleed van W&P:) Die vonden we erg mooi. Had ik toevallig tegen mn moeder verteld, komt ze een paar dagen later met dat kleed aanzetten, zo lief!

Lelie: eigenlijk heb we alles al voor ons meisje, maar op de een of andere manier komt er toch steeds weer wat bij:D

Fijne dag allemaal verder. Wij gaan na het middageten bij een vriendinnetje op kraamvisite. Ze is drie weken geleden bevallen, dus maar ff de kleine meid bewonderen.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames, hier is de rust wedergekeerd. Voel mn kleine meid gelukkig schoppen dus dan ben ik weer helemaal blij :)
    Vandaag ga ik dan ein-de-lijk eens zwemmen wat ik al 4 wkn wil. Nu eerst even mn mannetje aan het werk zetten aan onze tuintafel (schuren, afnemen en in de olie zetten) en dan strax dus naar het zwembad. Ben benieuwd hoe het met de spierpijn zal gaan ;)

Nightelf, al helemaal klaar dus? Je hebt dus echt ALLES al?? Hehe, zo hoort t ook toch? Wij hebben nog niet alles want het is zo leuk om in fases te kopen!! Heb je ook al melkpoeder voor het geval de bv niet wil lukken? Ik was toevallig in AH en zag die blikken van Nutrilon staan. Geen idee welke je nou moet nemen! De normale, hypo-allergeen?

Lelie, je dagje van gisteren klinkt gezellig zeg!! Heb je voor morgen trouwens al plannen? Ik zag op de Lief-website dat er weer een paar nieuwe dingen zijn en ik heb alweer 4 dingetjes op het oog :) Ben dus eigenlijk van plan morgen even naar Leiden te crossen... Er is zat plek in de auto ;)

Hoest met de rest? Het is wel rustig hier dit weekend zeg! Allemaal aan het genieten van het mooie weer zeker??
    Oh dat zullen jullie ook vast hebben maar ik kan echt niet wachten tot de kleine meid er is!!!! Het enige waar ik bang voor ben, is dat ik tijdens de bevalling mn ademhaling niet meer onder controle heb, ga hyperventileren en knock-out ga. Heb dat vroeger heel vaak gehad nl dus wellicht komt dat op zo'n moment terug?? Mn zus zei al dat dat nog niet eerder is voorgekomen bij hun op de verloskamers omdat zij ervoor zijn om mij te begeleiden met de ademhaling. Maar ja, wie weet kan ik hun tips op dat moment niet opvolgen en ga ik toch onderuit. Moet zeggen dat dat eigenlijk 1 van mijn grootste zorgen is... Ga er toch al vanuit dat het helse pijn doet nl :(

Liefs Suus

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: melkpoeder hebben we nog niet, maar weet ook nog niet welk merk we gaan gebruiken als eht niet lukt met de bv (iig wel een hypo-allergene variant, omdat ik zelf veel last van allergieën heb).
    Een kinderstoel en wipstoeltje hebben we ook nog niet, maar die krijgen we van mn oma en de kinderstoel van mn man zn kant van de familie.

Ik heb zelf eigenlijk nog geen bevallingsangsten, ga ervan uit dat ik goed begeleid wordt in het zh, ik heb een cursus gedaan en ik zie het wat dat betreft allemaal wel. ! ding weet ik wel zeker, het gaat verrekte veel pijn doen:(

Veel plezier met zwemmen!

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    hey meiden, kom me ook even kort melden hier ;)
    Inderdaad, zoals zovelen, ben ik erg aan het genieten van het mooie weer. Dit zijn betere temperaturen als die 35 graden van de week, pfff!
    Zo eventjes nog wat eten en dan op het terras zitten bij de golfclub. Manlief staat nl al met 2 vrienden van hem op de baan, en vriendin en ik schuiven graag aan maar dan op het terras! ;)
    Vanavond eten we ook nog bij mijn schoonouders dus hebben alles buiten de deur vandaag. Fijntjes.......

Pijn is aardig gezakt maar blijft toch aanwezig. Moest het ook goed in de gaten houden van de VK, dus doe ik dat ook maar.

Suus, zwem ze dadelijk!

En alle ladies, ook nog fijne plannen voor vandaag?
    Oh nieuwtje; mijn buurvrouw waar ik eerder over schreef;
    die is gisternacht bevallen van een zoon: Ruben! Helemaal goed!
    Verdere info moet nog komen, ze komen als het goed is vandaag terug uit het ZH.
    liefs

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daaaaag Suus,

nou ben ik wel heel erg benieuwd wat je hebt ontdekt bij LIEF!
    Ik kan morgen wel!!! En volgens mij rijdt morgen de metro 51 (richting A'veen) weer normaal:( Ik zal ff checken op i-net.
    Hoe laat wilde je gaan? We sms'n nog wel even daarover:)

Nightelf,

ik ben ook niet bang voor de bevalling. Alle vrouwen hebben het gedaan dus waarom zouden wij het niet kunnen hehehe
    Het enige is wel dat ik heel graag in het ziekenhuis wil bevallen. Thuis zou ik me rete zorgen maken over alles en nog wat om me heen..
    Is ook een kleine ruimte en de buren kunnen je duidelijk horen (gillen, schreeuwen, huilen etc.);)
    Dus daar maak ik me zorgen over dat ik het ziekenhuis niet eens ga redden:)

We'll see

Jullie ook een fijne dag he! het wordt fantastisch mooi weer!! Ik ga heerlijk zonnen vandaag8)

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!

Idd rustig hier geweest. Allemaal aan het genieten van het mooie weer.

Suus, is idd even schrikken, maar gelukkig is alles goed! De hond wil hier ook nog wel eens bij mij op de schoot springen als ik op de bank zit (hij blijft dan wel met z'n achterpoten op de vloer staan) nu gaat dat nog wel, maar straks met een dikkere buik is het wel wat anders.
    Dus al weer nieuwe dingen van Lief gezien! :) Shop ze met Lelie! hihi
    Oh ja en zemze vanmiddag!

Esser, fijn dat de pijn wat minder is. Doe nog maar lekker rustig aan. Zo te horen ga je dat ook doen vandaag! Goedzo! :D Wat leuk van je buurvrouw!!

Nightelf, mooie buikfoto's hoor! En een mooi tankini! Ik ga morgen naar de prenatal, misschien haal ik hem ook wel :)
    Mooi box ook. Ik wil dezelfde maar dan in het wit, ik probeer via marktplaats, maar de witten zijn heel snel weg. Wordt dan toch een nieuwe waarschijnlijk....

Lelie, dus even shoppen met Suus? :) Gaat vast helemaal goedkomen!
    Het schreeuwen met de thuisbevalling denk ik ook wel eens aan...Al wonen wij wel in een vrijstaand huis, maar ben wel bang dat de buren alles horen. We zien het wel, dan de ramen en ventilatieroosters maar dicht ;)

Sooner, fijn dat je er weer bent! Had je al een beetje gemist....
    Gelukkig is de baalweek over. Soms heb je die wel eens, dan komt alles tegelijk. Fijn dat mannetje ook weer op een roze wolk zit ;) Wel jammer dat je niet meer aan het werk mag, maar alles voor de kleine hè. Straks wil je misschien helemaal niet meer aan het werk ;)

Nou, ik heb buikfoto's gemaakt. Ze staan in mijn album. Niet letten op mijn witte buik.....
    Al lijkt het op de foto's wel anders dan als ik voor de spiegel sta. Ik vind ze nu wel heel mooi! Maar als ik zelf kijk dan vind ik mijn buik helemaal nog niet mooi....hahaha zullen de zwangerschaphormonen wel zijn :)

Ik had gister de tankini's binnen gekregen, maar dat paste idd niet. Ik had gedacht dat het wel meeviel, maar bij de buik zit het niet mooi. Morgen naar de prenatal, die had wel leuke en enigzins betaalbare....

Fijne zondag nog allemaal!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wauw hele mooie foto's hoor, strak buikje!!! Leuke echo's ook van elf weken ben benieuwd of ze er over een ruime week bij mij ook ongeveer zo uitzien!

Deel Deze Pagina