Strak buikje?? Hahaha zo zie ik het niet....Maar doet me wel goed Bij jou zal de echo er ongeveer ook zo uitzien! Het is echt een verschil met de eerste echo. Het is dan echt al een minimensje, heel mooi om te zien!
Hey meiden, Daar ben ik weer Geniet nog steeds van mijn verlof en het heerlijke weer.. met mijn zwangerschap gaat het prima, geen bijzonderheden. De kleine groeit en beweegt lekker. Van mijn pretecho heb ik genoten en is zeker niet tegengevallen. Had alleen iets heel anders in gedachten, maar dat heb je altijd wel denk ik hehe.. Van de week is de babykamer binnengekomen, volgende week gaat mannetje hem in elkaar zetten. Ben echt super benieuwd en dan kunnen we beginnen met het inrichten van alle spullen. Ben ook druk bezig met studeren, ik MOET voor mijn bevalling mijn cursus afronden, hoop zo erg dat het me gaat lukken.. En ramadan is weer begonnen, ik doe dit jaar voor het eerst niet mee.. Het is heel apart om niet mee te vasten, maar goed. Kleine gaat voor. Moet het na mijn bevalling inhalen. Heb even globaal alle berichten gelezen. Sorry dat ik niet zo actief meeschrijf, zal na mijn verlof weer actief meeschrijven.
Meiden, even ego hoor......... Een jaar of 10 geleden heb ik ooit een borduurwerk gekocht, alvast voor mn kindje en ik wist dat ik daar wel een tijd mee bezig zou zijn, vooral omdat er ook wel eens tijden (lees: jaren) zijn dat je er helemaal niet naar omkijkt. Nu was het dus tijd om dat ding echt eens af te maken en wat denken jullie???? Ik heb m zojuist afgemaakt!! Vrijdag ga ik naar een winkel om m te laten inlijsten en dan kan ie over een paar wkn worden opgehangen in de kinderkamer! Ben helemaal blij!! Hieronder dus even een fotootje ervan, niet ingelijst natuurlijk, dus het ziet er nog wat 'raar' uit.
Zo, nu minder ego. Enise, je bent er weer!!! Na je verlof actief meeschrijven? Dan is de kleine meid er toch al? Neem aan dat je dan minder tijd hebt hoor!! Leuk dat de babymeubeltjes eindelijk binnen zijn dus vanaf volgende week kan je idd lekker beginnen met inruimen Verstandig dat je niet meedoet met de ramadan, lijkt me idd niet het juiste moment. Jewel, ik vind het ook nog een net buikje hoor! Zeker gezien het aantal weken dat je bent! Linda, bij jou ziet de echo er ook zo ongeveer uit ja, met 1 heel groot verschil; bij jou zijn er 2 minimensjes!!! Lelie, Lief in Leiden is open van 13.00 - 18.00 uur. Aangezien ik om 19.00 uur (2uur lang!) naar pufles moet, zat ik zelf te denken aan begin vd middag, vlak na de lunch. Dacht idd dat de 51 weer rijdt en dat is een vrij rechtstreekse verbinding naar mijn huis maar ik kan je ook ergens halverwege oppikken, iig bij een halte. Ik laat je natuurlijk niet lopen in die hitte met die buik Kunnen we trouwens na afloop een lekkere McFlurry nemen bij de Mac!!! Jammie!!! Heb trouwens echt gezwommen vanmiddag maar heb er wel van geleerd hoor... NOOIT meer op zondag! Wat een verschrikking! Allemaal schorriemorrie-kinderen zeg! Volgens mij is de opvoeding tegenwoordig vrij ver te zoeken, in de meeste gezinnen........... Was wel heel trots op mezelf; heb 26 baantjes gezwommen, zigzaggend vanwege die rondspringende etter-kinderen. Wilde er eigenlijk 50 maar ja, kon maar beter rustig aan opbouwen dan ineens vol aan de bak. Oh, Ajax begint bij Studio Sport!! Tot ltr! Liefs Suus
He Linda, ik heb je foto's bekeken. Echt een mooi bolletje zie je al!!! En de echo ziet er top uit Gaat helemaal goed komen bij de volgende echo!!!!
hoi meiden ben ik weer even. vandaag naar een verjaardag geweest, morgen gaan we naar de zeehondencreche in den haag. ben benieuwd hoe casey het gaat vinden. bevalling: ben ik niet bang voor, die overleef ik wel hihi heb er al 2 gehad en die cursus heb ik nooit gedaan, kan zijn dat je tijdens de bevalling er toch niks meer van weet maar meiden jullie redden het allemaal hoor fijne avond nog.
Susan: wauw mooi geworden zeg, wel heel speciaal om iets wat je helemaal zelf gemaakt hebt op te hangen, het verhaal erachter dat je het al zo lang geleden gekocht hebt vind ik ook erg bijzonder! Enise: leuk, eindelijk aan de kamer klussen! Waterlelie: thnx, ik heb het toch aangedurfd volgende week maandag weer controle
Jewel: mooi bolletje al hoor. Het is ook al een echt zwangerbuikje! Linda: joepie, het begin is er. Ben zo benieuwd hoe ie er aan het eind van je zwangerschap uitziet. Enise: druk aan de studie dus. Hopelijk lukt het om je cursus voor de bevaling af te ronden. Is het niet heel zwaar om straks als het ware in je eentje te vasten? Normaalgesproken heb je tijdens de ramadan natuurlijk ook steun aan elkaar en na de bevalling moet je het ws zo goed als in je eentje zien te klaren. Susan: die is mooi geworden zeg! Ik ben zelf ook met een geboortetegel voor onze kleine bezig. Hoop zo dat ik het af krijg voor de bevalling.... Straks lekker weer een echo. Ben zo benieuwd hoe groot ons dametje inmiddels is en of mn vruchtwater nog meer is toegenomen. Kunnen we ook zien of ze nog steeds dwars in mn ligt. Ik denk het wel, want heb nog steeds vnl beweging aan de zijkanten
Succes nightelf, bij mij is het ook maar de vraag hoe ze ligt...morgen naar de VK dus we zullen zien. Ze heeft tot vorige week in een stuit gelegen maar nu weet ik het niet zeker meer Ik ga zo naar de fysio en daarna met Suus naar Leiden! Doeiii xxxx
Melek gefeliciteerd meid een jongen super. Lelie en suus veel plezier rest alweer vergeten sorry Hier alweer over de 32 weken heen de tijd die vliegt straks gaan we ff lekker na het zwembad toe en nog een weekje en dan een midweek weg na cp heerlijk nog ff genieten
Suus, wat mooi zeg!! Dat je het geduld daar voor hebt. Maar echt leuk! Jammer dat er vervelende koters waren in het zwembad.....gelukkig nog wel aardig wat baantjes getrokken. Om die koters te ontwijken gaan doen wij mee aan zwangerschapszwemmen, alhoewel, zwangere vrouwen kunnen misschien ook wel vervelend zijn Linda, mooi buikje al zeg! En mooie echo's! Het blijft zo bijzonder. Nightelf, hoop dat alles goed is vandaag! Lelie, shop ze met Suus, en rustig aan hè? Zal even een bakje doen bij mijn broer en vanmiddag even naar de prenatal voor een zwempak. Fijne dag nog allemaal!
Zo, weer terug uit het zh. Helemaal blij, alles was goed, de kleine ligt niet meer dwars, maar netjes met het hoofdje naar beneden. De hoeveelheid vruchtwater is ook niet verder toegenomen, het valt nu zelfs net binnen de norm. M'n dieetvoorschrift lijkt dus echt te helpen. Ze is nu ongeveer 36 cm en 1500 gram, dat schiet dus al aardig op! Nog weer een paar leuke foto's meegekregen, zal ze nog wel in m'n album zetten. Groetjes!!
ff ego hoor; Ik ga zo met mijn vriendje naar een babywinkel. Voor het eerst!!!! Zal ik mijn portemonnee maar thuis laten? Haha. echt niet. Het is zo leuk dat ik me eindelijk wat beter voel, ben gisteren ook wezen bbq-en met een groep vrienden. Daarna wel heel ziek, maar was het waard. Ben zo vrolijk, dat ik jullie nu allemaal een digiknuf stuur
He meiden, Jeetje wat is er een hoop bijgeschreven zeg!!! Wat een heerlijk weer he! Hoop dat jullie er allemaal van aan het genieten zijn. Ik ben helaas hard aan het werk...dus pas vanaf zes uur het zonnetje in. @Jewel: Mooi buikje hoor!! @Suus: Te dikke onopgevoede K* kindjes is mijn ergenis nr 1 in het zwembad!! En aangezien het Flevoparkbad in Oost het dichtste bijzijnde is waar 70% van de aanwezigen van dit kaliber is, ga ik niet meer. Fijn dat je meisje weer zo beweegelijk is. Shop ze vandaag! Maak er een gezellige dag van met Lelie....vlg keer sluit ik ook aan! @Lelie: Ook lekker aan het shoppen weer! Wat ziet je commode er prachtig uit!! Strx lekker in je nieuwe huisje en dan ben je er helemaal klaar voor!! We worden helaas geen buren. We hebben besloten ons eerst te concentreren op ons meisje. De bevalling en verhuizing zit te dicht op elkaar. En vriendje zit dan nog steeds op locatie in t Zuiden. Mijn verlof is dan gen verlof meer maar totale stress en daar vind ik deze periode te bijzonder voor. Vind het een wijs besluit maar wel heel jammer hoor. Had me heel leuk geleken naast je te wonen en dan die 2 meisjes van dezelfde leeftijd....maar ja...er komst strx wel weer iets anders voorbij. @Danjo: jeetje dat schiet al op zeg!! Lekker dat je nog een midweek weg gaat. @Esser: Fijn dat je je weer wat beter voelt! @Nightelf: Wat lief van je moeder! Leuk he al die spulletjes. En wat fijn dat je dieet helpt! Je meisje wordt al echt een grote meid! @Sooner: Fijn dat je er weer bent en je baalweek over is. En zo te lezen zweef je fink op je roze wolk . Ga heel erg genieten en vooral de hele winkel leegkopen, je hebt het verdiend! Sorry de rest ben ik ff vergeten... Ik heb een heerlijk weekend gehad! Ik heb het 2 avonden tot 02:00 volgehouden op de Spa Rood, hoe stoer!!!! 8) Vriendje helemaal trots op zn meisje. Moest de vlg dag wel boeten hoor...liep er dan bij als een aangespoelde walvis met overstrekte buikbanden. Maar het was heel gezellig, heb nu ook rust in mn hoofd nu we een streep onder de huizenjacht hebben gezet. Verder de laatste badkameraccesoires uitgezocht die vlg weeek wordt ingebouwd Volgende week ga ik me ook maar eens concentreren op hoe we ons kinderkamertje kunnen inrichten zodat mn stiefkindjes er ook nog inpassen. Een bevriende styliste heeft haar hulp al gratis aangeboden. En vanavond voor het eerst naar de Mensendieck pufclub. Geniet allemaal! X Ciara
Ciara: wat jammer dat jij en Lelie geen buren worden, maar is denk ik wel het verstandigste besluit dat je had kunnen nemen. Je moet idd genieten van je verlof, het zou zonde zijn als je daar later niet goed op terug zou kijken. 2 avonden zo lang volgehouden, dat lukt mij niet meer hoor. Zaterdag waren wij pas om 01:00 weer thuis en gistermiddag moesten we ook nog weg. Dan kun je mij 's avonds ook echt opvegen.
Haaaiii dames, @Susan, ik ben nog een weekje vrij en daarna zal ik weer meeschrijven. Dus niet na mijn zwangerschapsverlof En wat een mooi borduurwerk zeg! Mag je trots op zijn!! En wat een aparte echo foto's heb jij, die van mij zien er weer heeel anders uit hihi.. echt apart hoe het gaat bij iedereen.. @Nightelf, ja ik weet het, is veel moeilijker. Maar ik zal dan niet een hele maand achter elkaar vasten. Denk een paar x in de week. Ik hoop ook echt mijn studie af te ronden, zal echt geweldig zijn!! Nou ik ga weer snel verder met mijn studie, spreek jullie snel! Oh zal trouwens vandaag even wat foto's van mijn kleine meid te plaatsen, van de pretecho..
Ohh meiden nog iets he waar ik ff mee zit. De laatste tijd ben ik helemaal in de war met mijn berekening over hoe lang ik zwanger ben. Nu zeg ik tegen de meesten dat ik 7 maanden en 1 week zwanger ben, terwijl ik nog 11 weken te gaan heb. En als je het weer terugrekend met de maanden, zou je zeggen ik heb nog 2 maanden. En dat zouden dan weer 8 weken zijn. Ik kom er dus even niet meer uit Wie kan mij ophelderen?