Aaah nee Stef jij ook al, wat vreselijk he !Veeeel sterkte de komende tijd. ik ben nog steeds van mn padje. Het is er nog steeds niet uit namelijk. Enise gelukkig heb jij beter nieuws en geniet ervan ! Groetjes Herma
Bedankt allemaal.....jullie zijn lief!!! Ik hoop nu dat het lichaam het gauw loslaat en dat het eruit komt!!!!
Bedankt meiden! Susan, heb het er nog niet ingezet. Zal het morgen doen. Geef wel een seintje Herma meid, had graag gewild dat het goed was gegaan Vindt het echt vreselijk voor jullie.. maar hoop dat het de volgende keer wel goed zal gaan.
hallo dames...iedereen aan het genieten van het mooie weer... ik heb mijn uitslag binnen van het hcg...hij was 1107..dat is best wel hoor, dus ik moest een beetje rekening houden met 2 vruchtjes..... spannend hoor..ben er helemaal hyper van.
Jeetje Petske!! Wat een goed nieuws! Wat spannend 1 of 2...... Hier helaas nog hard aan t werk, hoop dat ik over uurtje klaar ben en dan een Crodino op het terras
Pekske, dat meen je niet! Wat geweldig zeg hihi echt spannend! Meiden, heb ik een mooie foto gemaakt van mijn echo, vergeet ik mijn kabeltje mee te nemen naar werk. Pff, echt stom sorry.. gaat dus nog komen
meisjes, is het eigenlijk slecht om te gaan zwemmen in een zwembad met chloor zo vroeg in de zwangerschap? Weten jullie dat?
Uiteindelijk mag je wel zwemmen ja...maar lijkt me dat het nu ook wel mag hoor! Anders moet je het maar even vragen aan de gyn of een vk? Desnoods hier op ZP?
Nou meiden, Wij zitten hier echt in één achtbaan......jeetje!!! Vanochtend gebeld om de bloed waarden en wat dacht je.... 7093ul. hcg!!! Heb al steeds het gevoel dat de gyn het fout heeft en dat het wel goed zit, en nu dit?????!!!!! Volgens de gyn die dit ook niet had verwacht moest ik toch maar een slag om de arm houden!! En maandag terug komen voor toch nog één echo!!!! Hoe gek kun je gemaakt worden.....???? Ik wordt gekkkkk.....!!!
Aaarrghh Stef, wat zenuwslopend!!!! Maar wat zou het een wondertje zijn als het goed zit. Ik duim mijn duimen blauw voor jou dit weekend!!! Nog drie nachtjes......stuur al je positieve krachten naar je buik. X Ciara
wow stef dat is echt spannend.....dat zou wel erg mooi zijn.. misschien is het emmietje gewoon later ingenesteld en daarom nog geen hartaktie te zien... we hopen het... heel veel sterkte meid..ik zou helemaal gek worden van dat heen en weer geslinger... waarom wachten tot maandag vraag je je dan af he...pffffffffffff
Jeetje Stef, ook hier allerlei positieve vibraties jouw kant op!! Dit is echt zenuwslopend. Ik kan me goed voorstellen dat je zo langzamerhand gek wordt......
jeeetje Stef dat zou fantastisch zijn. Wat spannend ik duim voor je. Mischien een late innesteling? Ik hoop het zo voor je. Succes maandag. Groetjes