danjo, nee niet voor mij bestemd. Mijn moeder heeft een afschuwelijke bevalling gehad omdat ik ook eerst met mijn kontje uit kwam. van top tot teen uitgescheurd zeg maar Draaipoging vind ik iets onnatuurlijks en vreselijk eng Heb het al met mijn vlos erover gehad... Hoe gaat het met jou verder? Nog ziekjes???
Oke, je moet je eigen gevoel daarin volgen meid. Hier een blegh dag merk nu wel of het is je dag of het is em niet merk dat we na de laatste loodjes toe gaan. Mn griepje is gelukkig wel de deur uit maar heb nu een klein draakje in mn buik zitten die mn maag geloof ik erg leuk vind
Och Danjo, dat is niet fijn hoor. Dat ze je als stootkussen gebruikt. Maar ze is in ieder geval een lekker actief meisje. Daar heb je over een paar maanden genoeg lol van Heey Esser, vandaag weer een dagje vrij, oh nee vanmiddag pas he? Ff met de benen omhoog dan?
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 28-03-10: Zoe: 11-04-10: Miepie80: Afspraken bij gyn of vk 28-08-09: Nightelf controle gyn 31-08-09: Esser controle vk 03-09-09: Jewel controle vk 07-09-09: Suus controle vk 08-09-09: Lelie controle vk 12-09-09: Caruli 3D/4D echo 15-09-09: Jewel GUO 30-09-09: Suus 32 wkn echo [/QUOTE]
Gaat als een speer inderdaad Deze week komt ons wiegje en Bugaboo en andere dingen die we besteld hebben... Heb ik in het weekend weer wat te doen
Lelie: dat schiet op zeg! Vooral als je een kz gaat krijgen, dan hoef je ws nog maar 6 weken(kan me voorstellen als je het voorbeeld van je moeder hebt, dat je een stuitbevalling niet ziet zitten en een draaipoging brengt ook de nodige risico's met zich mee) Danjo: de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he? Ik merk het vooral dat ik erg moe ben, kan er nu al tegenaan zien dat ik vanmiddag nog op de fiets weg moet (met de auto is geen optie, die moest gisteren voor de APK en dat heeft ie niet gered. Het gaat maar om een klein, lullig rubber ringetje bij de remmen, maar mn man had liever niet dat ik de auto nu meeneem en hij is zelf vandaag naar familie in het westen.) Maandag wordt ie gerepareerd gelukkig. Esser: succes vandaag op het werk, hopelijk kom je de dag een beetje goed door.
Lelie feli met je 32 weken Nightself die moeheid had ik met 30 weken ook heel erg nu gelukkig weer wat minder maar er zit echt een beeb in mn buik wat nu zwaar gaat worden en heb natuurlijk ook BI waardoor het nog allemaal ff wat zwaarder is Hier net weer bij de vk geweest. alles is prima en gaat volgens het boekje. ze vond mn buik mooi gevuld en ons meisje is aan het indalen
Danjo: das al mooi op tijd dat jullie meisje al aan het indalen is! Super! Dat gedoe met BI heb ik helaas ook. Kan nauwelijks nog een half uur achtereen zitten, vooral op iets wat zacht is, is echt een crime. Heb jij dat ook? Soms voelt het ook echt alsof mn schaambeen uitelkaar getrokken wordt en dat die verbinding gewoon weg is. Bah!
He Dames, Wat een drukte weer op het forum . @Lelie: Jeetje een keizersnee, lijkt me niet niets..maar zo te horen sta je er vrij nuchter in, goed hoor! Dat zou wel betekenen dat je nog lekker in je huisje kan kramen EN dat het al bijna zo ver is. Gefeliciteerd met je 32 weken!!! @Suus: Wat zieluggg voor Ivo! Ik doe de pufcursus vlgs methode Mensendieck en daar krijg je ook hele goede oefeningen mee, die kan je ook heel goed thuis doen. Jij was toch ook gedeeltelijk arbeids ongeschikt verklaard vanwege je pols, wanneer gaat dat eigenlijk in, of is dat al gebeurd? @Danjo: Balen, dat je maag als stootkussen wordt gebruikt . Wel spannend dat je beebje al indaalt. @Esser: Doe je een beetje rustig aan?? (zie mijn verrhaal hieronder) @Sooner: hahaha, je houdt je nog ff in dus, ga alvast maar goed sparen voor na 13 sept! Ik moet zeggen..Leve Marktplaats! Daar is ook heleboel leuks en ongebruikts te koop en het surfen werkt verslavend. Ik vond trouwens mijn pufclub erg leuk! Nuttig en een leuke groep en docente. Ik krijg vlg week de Bugaboo thuisgestuurd. En maandag halen we de wieg op. (zie foto) Wij hebben gekozen voor de Leander Hangwieg. En ik heb dit weekend de grijze minimoney draagdoek gekocht, zooo lief!! Verder kreg ik gister de schrik van mn leven, voelde me de hele dag al niet lekker en buikpijn. 's Avonds kon ik bijna niet meer lopen van de pijn, de hele nacht wakker gelegen dus vanochtend maar de verloskundige gebeld. Die kwam heel lief direct langs en heeft me van top tot teen onderzocht. Gelukkig het meeste helemaal goed. Ik heb kennelijk erg last van harde buiken en moet de rest van de week thuisblijven en als het aanhoudt toch wat gas terugnemen omdat het op de langere termijn weeen kan veroorzaken. Heb direct daad bij woord gevoegd en de hele middag geslapen. Je lichaam fluit je dus kennelijk toch terug als je teveel hooi op je vorkt neemt. Nu...dus alle tijd om weer het web over te surfen Alle andere meiden die ik vergeten ben,sorry , hoop dat het goed met iedereen gaat! X Ciara
Oh dat is wel heel lief dat ze direct langs is gekomen (snorrie???). Je lichaam geeft inderdaad een nood sein! Ik merk ook dat als ik me minder inspan en stress heb, gaat het stukken beter!! Het is niet niks een baby in je buik Mooie wieg trouwens. Waar gaan jullie 'm hangen?? In jullie slaapkamer??? Ik had al eerder geschreven dat ik me gisteren heb aangemeld voor de bv cursus op 22 september. Zullen we samen gaan??? Vandaag ff langs Babyplanet geweest om te vragen of er al iets binnen is. Ze zouden vandaag de bestellingen binnenkrijgen! Die gaan we dan morgenavond maar ns ophalen. Wel hebben we alvast de maxi-cosi meegekregen voor de leuk haha Is echt een gek gezicht dat er opeens zo'n autozitje voor je baby achter in de auto staat. Ik ga maar weer ns strijken. Heb maandag een LIEF lakentje gekocht en die is nu droog doeggg
Mooie wieg, Ciara! Wel goed naar je lichaam luisteren!! Erg belangrijk. Die harde buiken waren bij mij reden om helemaal direct te moeten stoppen met werken, hopelijk komt het bij niet zo ver!
Ja dat heb ik ook heel erg Liggen is nog het fijnst maar goed dan weer in de benen komen is helemaal drama en draaien in bed ook ( nadeel dat je dus niet lang in 1 positie kunt liggen):x
@Lelie: De 22e kan ik helaas niet. Vriendje & ik plannen dan net een lang weekend weg. Eigenlijk kwamen alle data me niet goed uit dus misschien laat ik me enkel wel informeren door de kraamhulp. FF afwachten wat Suus deze week van de cursus vindt, misschien is t helemaal niet nodig. Ik had overigens vorige week een VK die helemaal niet op de foto staat (T was vandaag niet snorrie maar brillie , die is ook superaardig) Wat leuk dat je alles qua spulletjes al zo goed op orde hebt, ik vind je commode ook echt een supertip met die eigen knopjes en lade indeling. @Nightelf: Dat is waar ook, jij had ook zo'n last van harde buiken maar toch ook vooral van je bekken? Ik moet het idd wat rustiger aandoen, ik heb naast een drukke baan ook nog een druk sociaal leven en wil soms alles tegelijk, dus ff pas op de plaats. Voorlopig blijf ik nog wel gewoon werken als t lukt maar moet ik de rest maar ff laten zitten. En deze week goed uitrusten dus! X Ciara En nog ff een fotootje van de minimonkey
Jeetje Ciara, verplichte rust dus! Op zich niet heel verrassend dit hoor... Afgelopen weekend heb je het beide dgn laat gemaakt, je werkt ook nog fulltime dus ja, eigenlijk ben ik niet verbaasd! Grappig trouwens zo'n hangwieg!! Heb ik nooit eerder gezien eigenlijk! Nightelf en Danjo, ja jullie hebben het ook zwaar he met die BI... Pfff, gelukkig doen jullie het al een tijd rustig aan maar ja dan nog! Lelie, helemaal blij dus met je lakentje?? Dekentje inmiddels al besteld? Ciara, ben al sinds 9 juni 30% arbeidsongeschikt verklaard hoor maar aangezien ik een eigen risico termijn heb van 3 mnd, krijg ik pas uitbetaald van mijn verzekering vanaf begin september (had ik uitgerekend). Dan nog is het niet veel maar het is wel iets tenminste! Hoop dat ik ook binnenkort eindelijk eens bericht krijg van het UWV inzake de Z&Z-uitkering....... Hoop dat ze het goedgekeurd hebben, dan kom ik mn verlof (hoe lang of kort die ook mag zijn) toch nog een beetje door, ook al is dat natuurlijk ook niet bijzonder veel maar alle beetjes helpen natuurlijk!! Nou na een lange dag werken (met maar 20 min pauze ) ben ik best wel moe eigenlijk. Nu dus lekker op de bank gaan zitten en vanavond niet zwemmen, heb gewoon geen energie. Oh ja Ciara, ik heb morgenavond die BV-cursus. Wie weet neem ik wel pen en papier mee en maak ik aantekeningen voor je Liefs Suus
Dat heb ik dus ook en dan sla ik mn man weer bijna knock-out met dat voedingskussen als ik me om wil draaien Ciara: vanwege mn bekken werkte ik idd al halve dagen, maar door die harde buiken moest ik de rest van mn uren ook maar achterwege laten. Mn sociale leven staat nu ook wel op een iets lager pitje, hoor. Het was altijd het hele weekend drukdrukdruk, maar dat is er nu echt niet meer bij. Wij krijgen in ons 10-dagenpakket van mn zusjes en aanhang de Lodger Shelter (in het knalroze). Ik twijfelde heel erg tussen een Minimonkey, een gewone draagdoek en de Lodger. Heb ook geen idee of het goed gaat bevallen, maar dat zien we dan wel weer! Susan: zo te lezen heb je ook weer een zware werkdag gehad, snap niet hoe je dat toch volhoudt. Trouwens wat een gedoe is dat zeg met de UWV, als je als zelfstandige werkt. Het duurt daar ook erg lang voor je eindelijk iets te horen krijgt Deze draagzak krijgen wij:
Ciara, dat was wel even schrikken. Vanaf nu rustig aan hè? En wat een mooie wieg zeg! Lijkt mij ook zo geweldig, lekker schommelen...de baby dan hè... Die minimonkey is ook leuk, maar er is zoveel keuze in die dingen en ik hoor verschillende ervaringen. Ik wacht even af hoe jullie het ervaren Nightelf, lodger shelter heb ik ook gezien bij de babydump. Lijkt mij ook handig, maar wat ik ook al tegen Ciara zei, er is zoveel keus. Daarom wacht ik jouw ervaring ook even af. Hahah moest wel lachen om het gedoe met dat voedingskussen snachts...mijn schoonzusje vertelde vanmiddag precies hetzelfde..Maar ze vond het wel heerlijk slapen! Suus, idd wat een gedoe als je zelfstandige bent. Je moet al zoveel regelen en dan dat er nog bij! Hopenlijk kun je lekker genieten dan van je verlof. Na zo'n dag verdien je ook lekker even een avondje niks doen. Lelie, vind je ook vrij nuchter over de keizersnee (bedoel ik niet negatief hoor) De andere opties zijn natuurlijk ook niet fijn. En nu weet je wanneer het gaat gebeuren en kun je nog lekker kramen thuis! En lijkt mij idd ook gek zo'n maxicosie achterin...hihii het komt steeds meer dichterbij!! Morgen dus de rest van de spullen....leuk! Danjo, fijn dat het griepje weg is, maar de laatste loodjes lijken mij ook zwaar. Ik hoop dat het niet erger wordt. Zometeen zwemmen! En vandaag op het laatste moment nog een tankini gevonden! Pff dat was best nog wel moeilijk. Ik heb nu één van Mamalicious. Een zwarte. En verder vandaag nog wat shirtjes gekocht. Bij de Vero Moda. Ze zijn lang en stretchy, dus kan ze makkelijk aan met een dikke buik, en ik kan ze na de zwangerschap ook aan. Dubbel plezier voor weinig geld! Ook nog iets voor de uitzet gekocht: hydrofiele luiers en washandjes. Wou wel veel meer kopen, maar doe rustig aan Ik ga mijn zwemspullen even pakken. Fijne avond nog!
Jewel: het slaapt idd heerlijk hoor. Het ondersteunt ook gewoon lekker je buik, maar het draaien is echt waardeloos! Dus toch een tankini ggevonden, gelukkig maar. Nu lekker showen in het zwembad Ik heb idd ook nog een paar shirtjes die wat langer zijn en van dat stretchstof en die passen ook nog steeds. Ben alleen bang dat ze na de bevalling niet meer passen, zullen wel flink uitgelubbert zijn door mn buik
Hey meiden, Ook vandaag blijf ik even ego met schrijven en kletsen. Vandaag rond 17.30u. stonden mijn ouders ineens onverwachts op de stoep. Mannetje was nog met het eten bezig. Wij erg verbaasd maar zag al aan mijn ouders dat er iets niet goed was. Wat blijkt, mijn tante (zus van mijn moeder) heeft vanochtend te horen gekregen in het ZH dat er kanker is geconstateerd. En niet zomaar, maar al helemaal uitgezaaid door haar hele lichaam. Artsen gaven ook direct aan dat ze nog maar 2 weken ong. te leven heeft........ Meiden, de grond zakte weg onder me....... Ben zo verdrietig en het dringt nog steeds niet helemaal door.... Tante die ik zooooo mag en al zoveel bij hen thuis kom sinds ik me kan herinneren. Het is zo oneerlijk.......... liefs verdrietige Esser