Oh Esser, wat ontzettend naar voor jou en je familie. Hier zijn geen juiste woorden. Heel veel sterkte de komende periode voor jullie allemaal.
Ach Esser, Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wens jullie de komende tijd heel erg veel sterkte & kracht toe. X Ciara
Jeetje esser... ik wens jullie veel kracht de komende dagen, dit het met kippenvel te lezen, heb met mijn tante ook zoiets meegemaakt dus ik denk een beetje te weten hoe je je voelt. Heel; veel sterkte voor jou en je familie!!!
Jak ik verveel me enorm! Ben ik lekker vrij is het nog steeds niet goed. Mijn lichaam is gesloopt maar mijn geest wil door Het enige wat ik kan doen is op de bank liggen en Animal planet kijken...pfff Zie er nu heel erg tegenop om boodschappen te gaan doen. Zo lekker ego weer Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Lelie: ik verveel me ook!!!! ben vanmorgen aan de poets geweest (wie die nesteldrang toch verzonnen heeft, kan echt niks zien liggen, wat heeft het voor zin om een 2 dagen geleden gepoetste bovenverdieping en zolder nog een keer te doen) en heb samen met manlief de grote boodschappen gehaald, dus dat is weer binnen. Mn buik en bekken zeggen nu ook echt stop tegen me, dus ik ga ook maar ff bankhangen en ik denk dat ik ga lezen of de PS2 aanslinger. Het voelt idd zo naar dat je lichaam stop zegt, maar je wilt in je hoofd toch van alles gaan doen.......
Lelie, balen dat je je zo verveelt. Overdag is er ook nix op tv he........ Hier weer lekker aan het werk, nog 2.5 uur, opruimen en dan heb ik 4 dgn weekend!! Lekkerrrrrrrrr. Vannacht trouwens voor het eerst sinds maanden een hele nacht doorgeslapen! Wat was dat lekker zeg! Hoefde niet eens te plassen 's nachts
De bel ging net: mijn badstandaard is binnen! Het badje van W&P komt pas volgende week Nog iets leuks...proeffase van het geboortekaartje heb ik ook net per mail ontvangen. Is echt raar om dat van je eigen te zien Al die tijd heb ik ze van anderen gekregen en nu over een paar weekjes mag ik ze zelf versturen... Wat blijft dit toch bijzonder....zucht
Hier vannochtend weer mn bed in gedoken nu net weer wakker en lekker gedoucht. heb ongesteldsheidskrampen zwaar vervelend
hahahaha het lijkt wel alsof er hier slaapstof over is gewaaid Iedereen is moe, brak en duf. Zou het aan het weer liggen? Ik moet nu iig naar de Appie. Ik zie er zo tegen op. Heb nu al last van hartkloppingen:x
lelie dat had ik in het begin echt heel erg zwaar vervelend is dat bah. hier is het de ene dag vol energie en de andere dag kut ik moet ook nog na de winkel maar wacht wel op mannetje hoor kan ik met de auto
Kom definitief afscheid nemen hier . Heel heel veel succes allemaal komende weken/maanden en veel sterkte met de bevalling straks! Liefs, Miepie
Oh miepie, weet niet wat ik moet zeggen...had eigenlijk wel een beetje hoop Heel veel sterkte meis!!!
Oh Miepie, niet alweer he! Heel veel sterkte en ik hoop je hier over niet al te lange termijn weer te mogen begroeten (en dat je dan ook blijft natuurlijk).
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 28-03-10: Zoe: Afspraken bij gyn of vk 28-08-09: Nightelf controle gyn 31-08-09: Esser controle vk 03-09-09: Jewel controle vk 07-09-09: Suus controle vk 08-09-09: Lelie controle vk 12-09-09: Caruli 3D/4D echo 15-09-09: Jewel GUO 30-09-09: Suus 32 wkn echo
Wat een rare berichten vandaag... Miepie, wat ontzettend erg.... Heel veel sterkte meid, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dikke knuff! Esser, wat verschrikkelijk van je tante zeg! Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode! Liefs Jewel