Nightelf, ik rijd in een bmw 3-serie coupe dus dat is echt een lage auto. Of de mura zelf in de kofferbak past, tja, geen idee!! Ga ik nog uitproberen. Enne, op de passagiersstoel kan de maxi-cosi niet want ik kan de passagiers-airbag niet uitschakelen. Ben dus helaas genoodzaakt de achterbank te gebruiken Meiden, ik houd het ff hierbij. Net lang gebeld met vriendinnetje dus ga nu pas boodschapjes doen.
Joehoe meisjes, ik heb jullie weer gevonden!!! Dat was dom van mij, ik ben uit logeren gegaan zonder mijn password mee te nemen. Zat ik daar Ik kon wel af en toe meelezen, dus heb ik via Hyves Esser een berichtje kunnen sturen (zelfs even gechat). Maar voor de rest kon ik niet reageren. Gelukkig hebben jullie helemaal niet veel geschreven de afgelopen dagen..... Wat is er weer veel gebeurd. Dank je wel Suus, dat je het ff gemeld had, wil niet dat jullie je zorgen maken Wat stoer dat je je haar zo ver hebt afgeknipt, goed vooruitgedacht hoor. Wel ff wennen zeker? Die brand in A'veen was vanochtend ook op het journaal. Ik zag je staan met je camera. Hee dat kraampakket ga ik ook niet van dichtbij bekijken hoor. Dat lijkt me ook iets te confronterend Baal er erg van dat Miepie van ons wachtbankje is afgevallen. Ik wil steeds zo graag dat iedereen blijft! Maarreh gelukkig brengt Linda weer goed nieuws; vier beentjes en vier armpjes die door het echo-beeld vliegen. Heb je al foto's? Zo bijzonder een tweeling! Danjo is lekker een weekje weg, je zult dit wel niet meer lezen; maar anders veel plezier!!! Ik moest lachen om jou en Nightelf over dat voedingskussen. Hilarisch snachts als je je om moet draaien. 1x kwam ik terug van het toilet en toen was mijn kussen ingepikt door mijn mannetje. Lag er helemaal overheen en onderdoor. Heb het maar zo gelaten, wilde een foto maken, maar was bang voor de flitser. @Enise, is je examen goed gegaan? Ben benieuwd. Je wieg kun je inderdaad het beste even aan de kraamzorg vragen als ze komt. Want het ligt wel nauw met die dingen, je baby moet niet vast kunnen komen te zitten. Ik heb een rotan wieg en mijn moeder maakt daar een bekleding in, die ze vast maakt aan het rotan. Is dat een idee? Hee Deesjuhh, ik had je al gemist. Daar ben je weer. Gelukkig alles goed. Enne kamertje klaar, wat lekker zeg. En je krijgt een meisje; GEFELICITEERD. En als peettante gevraagd; het kan niet op he! Nightelf, wat fijn dat je controle bij de VK weer goed was. Nette bloeddruk, wel iets hoog, maar niet extreem toch? Wat suf he dat je maar niet kunt stoppen met schoonmaken? @Ciara, gaat het nu dus wee rwat beter? Ik zag dat je een prachtige hangwieg hebt gekocht. Die is echt mooi. Die draagdoeken zie ik nog niet helemaal voor me (voor mezelf dan). Heb er niet zoveel mee. En dan lekker je badkamer a.s. weekend in de reno. Wat zul jij volgende week veel badderen zeg! Ik heb dat ook wat jij zegt; druk in mijn hoofd. Ik wil van alles, maar mijn lichaam doet niet mee. Waterlelie jij hebt dat ook he? Misschien hebben we dat allemaal wel @Jewel, weet je wat ik hilarisch vond. Ik zag jou al met je mooie nieuwe zwarte tankini en je mooie buikje showen in het zwembad. En vervolgens moet je kikkersprongen doen. Hahahaha. Morgen je niet verslapen he? FF potje plassen en dan hopelijk duidelijkheid. Wel heel goed (overdreven) drinken he vandaag!! @Waterlelie, gelukkig eindelijk je spulletjes binnen. Kun je lekker gaan klungelen ermee. Ik kreeg gisteren de maxi cosi van mijn broer/schoonzus mee te leen. Staat nu tegenover me. Raar he, als je die meubeltjes en dingen ziet, dat het zo echt wordt he? Het is vervelend dat als je een vrije dag hebt, dat je dan niet kunt genieten omdat je geest meer wil dan je lichaam. Maar toch maar naar je lichaam luisteren he? @Esser; hoop dat je buffet gisteren gelukt is. Nog gefeliciteerd he! Deze week nog weer naar je tante toe? Ik heb een heel goed weekend gehad. De Vuelta (de wielerronde van Spanje) kwam door mijn ouders' woonplaats. Het was geweldig. Ze hadden daar de hele week al feest. Ik heb er niet veel van mee kunnen krijgen, te moe en te ziek. Maar het was zo fijn om daar te zijn. Mijn mannetje moest ik wel vier dagen missen, dat is nu wel lang vind ik. Gelukkig had ik mijn dochter mee in mijn buik En mijn kat was ook meegegaan. Vanochtend ben ik voor het eerst sinds 29 april op mijn werk geweest. Ruim een uur, toen was ik weer total-loss. Zo raar, er is niets veranderd. Toch voel ik me een enorme buitenstaander. Maar er werd zo leuk gereageerd door allerlei collega's. Ze hebben zich er ook mee verzoend dat ik niet meer kom tot de bevalling. Nou ik nog (huil). Maar verder alles best wel goed hoor. Komend weekend wordt het kamertje afgeverfd. En dan het weekend erna (13 sept) de grote meubeltjes. Alles geleend, dus ik hoop heel erg dat het geen ratjetoe van stijlen en kleuren wordt. En dan kan ik eindelijk langzamerhand in gaan delen en kleertjes opbergen en de spulletjes uit dozen en tassen gaan halen. Ik heb zoveel lieve kadootjes gehad en het staat me totaal niet aan, dat die opgeslagen zijn alsof het in een loods staat . Oh ja, nog even een ego. Doe met een vriendinnetje met profcoach mee (voetbalspel op internet, terwijl ik helemaal niet zo van voetbal hou). Maar die jongens wilden we wel ff afsnoeven. Je moet dan zelf een team samenstellen met de echte spelers uit de Eredivisie en ook een reservebank en dan haal je met de echte wedstrijden punten. GELUKT! In de subleague waarin ik zit (met al die vrienden van ons dus) sta ik na het eerste weekend EERSTE! Ik heb hartstikke veel punten, mijn mannetje kwam het helemaal ongelovig en trots vanochtend vertellen boven. (heb de opstelling van een ander gejat, maar dat hoeven ze niet te weten toch )
Linda; cool! Goed nieuws meid, helemaal super!! Flink genieten nu met die twee beebs in je buik Suus; ach die Ivo, die heeft het wel wat te verduren zo. Zielig katje.... Hopelijk gaat ie over niet al te lange tijd wel opknappen. En dat kraampakket, bleh..............zou daar echt niet graag in willen kijken maar mijn nieuwsgierigheid zou het wel winnen uiteindelijk denk ik. Blijft ie bij jou nu verders gesloten Suus? Deesjuh; wat naar dat je je zo vervelend voelt. En wat eerder ook al werd geschreven: bij twijfel gewoon je vk even bellen hoor! Lelie; oh jullie hebben de wagen, super zeg! Ook zo'n behoefte om er al mee rond te rijden? Welke kleuren hebben jullie nu? Nightelf; een nieuwe job voor je man. Goed zeg! Hopelijk bevalt het hem en wens hem maar succes. Jewel; drinken, drinken en nog eens drinken. Is altijd goed en kan preventief ook helpen hoor! Sooner; alles okay met je? Of drukjes bezig? Ciara; klinkt idd als een druk weekend wat je schrijft! Wel goed naar je zin gehad? Je poestdrift-/ en momenten herken ik wel hoor..........Brengt ook wel wat irri mee voor manlief. Dan 'moet' ik bepaalde zaken ineens gaan regelen en poetsen e.d. terwijl dat dan eigenlijk niet zo uitkomt. Manlief laat me vaak dan, anders komen de hormonen nog meer om de hoek kijken Het bezoek aan mijn tante in het ZH was goed en rustig verlopen. Mijn tante was goed bij, hierdoor hebben mijn man en ik goed met haar kunnen praten. We hebben haar de naam voor ons zoontje verteld, ze vond het prachtig. Ook gaf ze aan dat ze zeker wist dat ons kindje erg mooi zou zijn. Ze had graag gewild dat er internet was vanuit de hemel zodat wij foto's en onze ervaringen met ons kindje konden mailen naar haar. Zo zou ze het dan toch kunnen volgen van een 'afstand'. Nou, dat brengt wel een hoop tranen met zich mee....... Ook over het feit dat ze uitsprak dat ze gelukkig is geweest en een goed leven heeft gehad.... Het voelde wel erg goed om haar nog gezien en gesproken te hebben. Ruim een dag later hoorde ik van mijn moeder dat mijn tante ineens heel erg hard achteruit was gegaan. Waarschijnlijk haalt ze komende week al niet meer...... Samen hebben we toch besloten om op vakantie naar zuid-frankrijk te gaan. Het blijft lastig in te schatten en mijn tante zelf heeft daar ook wat uitspraken over gedaan. Morgenochtend zullen we dus vertrekken voor 15 dagen. Kijk er erg naar uit maar vertrek ook wel met een dubbel gevoel..... Zal de komende 2 weken hier dus niet zijn meiden; beppen jullie niet teveel? Oh, controle bij de vk vanmiddag was ook weer in orde. Erg fijn. Misschien nog tot vanavond even en anders tot over 2 weken meiden! liefs
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 28-03-10: Zoe: Afspraken bij gyn of vk 03-09-09: Jewel controle vk 07-09-09: Suus controle vk 08-09-09: Lelie controle vk 12-09-09: Caruli 3D/4D echo 15-09-09: Jewel GUO 16-09-09: Nightelf controle gyn 18-09-09: Esser ZH onderzoek zwangerschapsdiabetes 21-09-09: Esser controle vk 30-09-09: Suus 32 wkn echo
Dag lieve Esser, ondanks alles hoop ik dat jullie enigszins kunnen ontspannen in Frankrijk. Probeer er wat van te genieten. De zon zal wonderen doen. Enne fijn dat je zo goed, lang en rustig met je tante hebt gesproken. Dat geeft ook de rust om te vertrekken. Rustig aan rijden he! En goed op julliezelf passen!!
Ciara: heerlijk dat de badkamer nu eindelijk aangepakt wordt, kun je weer lekker in bad! Enneh, ook al flink last van nesteldrang zo te lezen. Dat druk in je hoofd zijn komt me erg bekend voor, alleen de uitvoering van al die plannen..... Sooner: ga je ook een foto van jullie babykamer plaatsen als ie helemaal klaar is? (ben erg nieuwsgierig). Bij ons was weinig te merken van de Vuelta-koorts, maar ja, we wonen ook net ten zuiden van Emmen en dat gedeelte van Drenthe werd overgeslagen. Het was in Emmen overal al wel weken erg mooi versierd, overal rood en gele bloemen langs de weg, houten stieren die door schoolkinderen waren beschilderd langs alle invalswegen etc. Het was vast heerlijk om weer ff op je werk te zijn geweest, ook al was het maar voor een uurtje. Esser: fijn dat je zo'n goed gesprek met je tante hebt gehad en dat je haar hebt kunnen vertellen dat jullie een zoon krijgen en hoe hij te heten zal komen. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch van de vakantie kunnen genieten. Ik zie trouwens net dat je een diabetestest moet doen, puur voorzorg of heb je daar symptomen van? Ik ga een kijken of ik nog leuke zwangerschapskleding kan vinden op internet, haal het jammergenoeg niet met de kleren die ik in het begin heb gekocht (ben net uit een broek geknapt). Vind het wel zonde om nog wat aan te schaffen voor 2 maanden, maar ja, is niet anders. En vanavond de laatste keer naar de pufclub!
Esser: ik zou zeggen geniet lekker van je vakantie even alles opzij zetten. heb je verhaal met tranen in me ogen gelezen doet me weer denken aan me eigen vader. gelukkig heb je je tante weer gesproken. sooner: hoe gaat het met jou? gaat het weer een beetje? wanneer krijg je je kraampakket? toch in de 7de maand. kreeg net de folder van etos. even inslaan dacht ik zo. zwitsal artikelen 2 halen 1 betalen en ook luiers 3 pakken voor 20 euries!! altijd makkelijk.... heb het dan alvast in huis.
Meiden! Even kort hoor, heb zo een vergadering. Ik heb geen blaasontsteking. Had vanmiddag de VK even gebeld en kon bij haar ook wel urine laten controleren. Maar negatief. Dacht echt dat ik het had. Waarschijnlijk is het bandenpijn of dat de baarmoeder nu net tegen de blaas aanligt....even afwachten dus. Donderdag moet ik weer voor controle. Heb ook geen pijn, is wat een zeurderig gevoel steeds. Nou ja, ik ga iig veel water drinken en die cranberry tabletten o.i.d. halen. Kan nooit kwaad Esser, fijne vakantie hè! Het is een moeilijke tijd, maar het is voor jullie nu ook lekker om even te ontspannen! Geniet ervan meid!
Wauw deesjuh...als ik dat had geweten van de Zwitsal had ik gisteren niet de prenatal leeggeroofd. Heb zowat alles gekocht Esser, wat fijn dat je even de tijd hebt gehad met je tante. Het heeft haar zeker goed gedaan dat je hebt verteld dat alles goed gaat en met jullie kindje! Mijn moeder heeft een dag voor het overlijden van haar broer verteld dat het met ons goed gaat en dat ie met een gerust hart mag gaan... (ik en mijn broertje konden er niet bij zijn...was in Hongarije) Ik weet zeker dat mijn oom stiekem van boven af en toe mee kijkt. Dat gaat je tante ook zekers doen!!! Sterkte!!! Ik heb voor vanavond de pufclub afgezegd. Heb echt geen zin. Heb de hele dag al buikpijn en ik ben vreselijk loom vandaag Ik ga straks met mijn mannetje Bruno kijken hihi
Hey meiden, Toch nog even snel Thanks voor jullie berichten en tot over 15 dagen! Zal aan jullie denken....! Oh Nightelf, mijn directe oom (vaderskant) heeft diabetes. Vandaar dat ik dat extra onderzoek dan krijg. Puur preventief en voor de zekerheid. liefs
Hee Deesjuhh, ja gaat wel redelijk hoor. Gisteravond had ik vreselijke maagpijn en daardoor kon ik moeilijk ademhalen. Wordt dus vandaag niet mijn favo-dag. Maar straks weer naar de acupuncturist, dus hopelijk helpt dat gelijk een beetje. Ik denk dat ik dat pakket inderdaad ergens in de 7e maand krijg. Het huis is ook zo'n bende, dat ik hoop dat het nog even op zich laat wachten. Ik hoop ook dat de kraamzorg nog ff niet komt, die schrikt zich naar Haha waterlelie hoe was Bruno? Heb je wel een kussen voor je buik gedaan?, stel je voor dat de beeb wat ziet. Jewel, wel fijn dat het geen blaasontsteking is. Misschien inderdaad wel een vreselijke groeispurt met alles wat daarbij hoort. De cranberry capsules die ik al in huis had (had vaak blaasontstekingen) die mogen niet bij een zwangerschap. Dus kijk je even goed naar de bijsluiter? Neeeee Esser, vooral niet aan ons denken Hoop dat je vanochtend lekker vroeg hebt kunnen vertrekken en nu al een aardig eindje op weg bent! Fijne dag allemaal!
Sooner: succes bij de acupuncturist. Hopelijk knap je direct weer wat op. Jewel: gelukkig maar, geen blaasontsteking. Zal dus ws een groeispurt zijn.
Sooner, veel succes bij de acupuncturist. Hopenlijk helpt het wat om je klachten te minderen. En maak je niet druk om je huis hoor, ze zijn vast wel wat gewend en anders laat je ze het alvast maar opruimen Cranberry capsules heb ik nog niet gehaald en doe ik ook niet. Heb al bijna geen klachten meer en ik drink gewoon wat meer. Denk ook dat het een groeispurt is. Gister zei iedereen tegen mij wat heb je al een buik! Dus is blijkbaar ook te zien.... Lelie, hoe was Bruno? De voorstukjes lijken altijd wel leuk....maar ik hoor verschillende ervarigen. Nightelf, mannetje vanochtend niet verslapen? hihii
Sooner, ik heb wel de cranberry capsules van SunWell in huis. Ik neem ze dan ook elke dag in. Staat niks op over dat het niet mag tijdens de zwangerschap jewel goed van je dat je veel drinkt. Misschien heeft je lichaam het nu zelf opgeruimd. Bruno kwamen we niet eens aan toe. Maybe vanavond. Mannetje is een beetje ziekjes. Slaapt al weken slecht vanwege mijn gesnurk Ik zelf doe altijd oordoppen in. Moet hij ook maar ns proberen hehehe
Jewel: hij heeft zich niet verslapen hoor. Hij hoefde ook pas om 9:30 op kantoor te zijn en vandaag is vnl introductie, laptop en pda uitzoeken etc. De wekker ging dus ook pas om 7:00 uur. Morgen zal het wel een flink stuk vroeger zijn, want hij wil dan zorgen dat ie om 7:30 op kantoor is, dus dan moet ie wel al rond 6:20 van huis. Is ie mooi voor de drukte aan en 's middags ook wat vroeger thuis. Mooi dat je al bijna geen last van je buik hebt. Veel drinken is ook erg belangrijk, ik zet 's avonds altijd een 1,5 liter fles water in de koelkast en die wil ik dan aan het eind van de volgende dag op hebben. Zo kun je ook mooi in de gaten houden of je genoeg water drinkt. Lelie: beterschap voor je mannetje!
Hey meiden, Daar ben ik weer.. vakantie is weer helemaal voorbij en ben weer lekker (ehum ) aan het werk!! Gister examen gedaan ennnnnnnnnnnnnnn gehaald Ben zo blij Nu ga ik volop door met de laatste en dan ben ik helemaal klaar! @Esser, echt vervelend van je tante, wens jullie veel sterkte. Zal echt een moeilijke periode zijn voor jullie.. @Sooner, ik heb een bericht bij het kraam gedeelte gezet, kijken wat ze gaat zeggen. De intake heb ik al gehad, desnoods bel ik wel ff om dat zeker te weten. En anders maak ik zelf ook wel een bekleding die ik eroverheen kan doen. @Jewel, fijn dat het geen blaasontsteking is. Probeer rustig aan te doen, hoop dat het snel overgaat.
Jaaa he, ik ben ook super trots op mezelf Zelf vertrouwen is weer helemaal terug hihi.. Ik wil dus voor mijn verlof, als het lukt nog een examen maken. Ik moet dan vanaf vandaag volop doorgaan. Ik heb dus alles in eigen hand en mag dus zelf een dag inplannen voor mijn examen. En 6 weken is aardig krap, ben benieuwd of dat mij gaat lukken.