Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Haiii,

@Enise: wat super!! Van harte gefeliciteerd!!! :)

@Jewel: Fijn dat het geen blaasontsteking is, hoef je gelukkig ook niet aan de meds!

@Esser: Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je vakantie. Heel erg veel plezieren rust goed uit!!

@Nightelf: Wat gaat je mannie precies doen? En..ik hoop dat jij je nog ff kan omdraaien nadat die wekker is gegaan. Ik slaap als vriendje thuis slaapt met dikke oorpluggen in zodat ik de wekker om 05:30 niet hoor ;)

@Lelie: Niet naar Bruno!!!!! Dat is echt de allerstomste film die ik in jaaaaren heb gezien. Terwijl ik het op TV wel lachen vond en ik om Borat ook hard gelachen heb. Yek, vooral zijn geslachtsdeel heeft nog weken op mijn netvlies gebrand gezeten. :$

@Sooner: Wat balen, dat je zo'n maagpijn hebt. Hopelijk helpt de accu!
    Dus nog 2 weekjes afwachten voordat je naar Papa mag....spannend!

@Suus: hoest met kleine Ivo?

Ik heb gisteren weer Mensendieck gehad, vind het erg prettig moet ik zeggen. Alleen is je avond zo vol, werken, gauw eten naar binnen schuiven en dan van 20:00-22:30 op je matje puffen :p. Heb er wel profijt van merk ik.

Vandaag krijgen we de wieg afgeleverd....ben benieuwd!!

Doeiiii doeiiii X Ciara

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gossie dat was me een huilbui net. Ik dus naar de acupuncturist. Helemaal blij dat er weer aan me gewerkt zou worden.
    Ben ik een uur te laat op de afspraak. Hij vond het heel vervelend (wat dacht je van mij).
    Een oud dametje liep tegelijkertijd met mij naar buiten.
    Ze vond het zo zielig voor mij.
    En toen gingen de sluizen open. Heb heel erg hard gehuild in de auto en de hele weg terug.
    Ben nu nog steeds heel erg verdrietig en ik weet niet eens zo goed waarom. Even m'n eten laten zakken en dan ga ik maar 'ns een paar uurtjes slapen. Dan is het wat sneller 17 december.

Hee Ciara, wat leuk dat je wiegje straks komt. Wat zul je daar zin in hebben.

@Enise: GEFELICITEERD!!!! Goed gedaan hoor!

@Waterlelie, niet alle cranberry capsules zijn verkeerd hoor. Het zal wel verschillende samenstellingen hebben. Als er niets opstaat, dus ook niets aan de hand!

@all; welterusten ;)

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh, hij vond het trouwens heel vervelend voor mij hoor.
    Hij was niet vervelend tegen mij.
    En achteraf maar goed ook, want ik zag net dat hij het zelf verkeerd op mijn afsprakenkaartje geschreven heeft.

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: das balen! Had je je er zo op verheugd, kan de afspraak niet doorgaan. Kan me voorstellen dat je daar om moest huilen. Kun je niet een vervroegde winterslaap gaan houden en pas wakker worden als de weeën beginnen:D

Ciara: mn man gaat nu als junior-manager gebouwexploitatie en beheer aan de slag.
    Ik ben normaal gesproken al heel vroeg wakker (05:30 -6:00 ongeveer), dan probeer ik vaak nog wel ff te slapen, maar meestal sta ik zo rond 7:00 wel weer onder de douche. Ben dus een echt ochtendmens. Dus geen oordoppen voor mij:p
    Je pufcursus duurt echt lang, 2,5 uur. Die van mij maar 1,5 uur. Ik vind het jammer dat de mijne al afgelopen is:( Heerlijk om ontspanningsoefeningen op een matje te doen, lekker te kletsen etc.

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ciara,

we hoeven niet speciaal voor naar de bios. Hij heeft de film gedownload:D
    Ach...ik kan er wel om lachen. Ik hou wel van gekke typetjes;)

Ik heb net even boodschapjes gedaan. Alles wat ik voor appelkruimel nodig heb is in huis jammie
    Ik heb last van nestdrang, jullie ook?
    Hier niets bijzonders vandaag. Blijf wederom lekker thuis, ik heb HELEMAAL NERGENS ZIN IN!

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: ook last van nestdrang hiero! Heb net alle kruidenpotjes leeggegooid, afgewassen en nieuwe kruiden ingedaan. Welke idioot verzint dat nou?!?
    Lekker, appelkruimeltaart!

Net de proefdruk van het geboortekaartje gekregen, helemaal super. Vind het zo speciaal om zo'n kaartje nu al te zien met naam en al...

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En wat ruikt het hier lekker......:p

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja bijzonder is dat he, zo'n kaartje van jezelf:)
    Hebben wij ook al in huis. We krijgen binnenkort de enveloppen thuisgestuurd. Heb ik weer wat te doen haha

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    De enveloppen hebben we gisteren opgehaald, ga ik volgende week maar mee beginnen.

En smaakt de appeltaart of is ie nog niet gaar?

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja hij smaakt heerlijk, alleen heb ik net mijn tong verbrand...ik kon niet wachten:p AU!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hoezo ongeduldig:D

Ik ga maar eens met de voorbereidingen voor het avondeten beginnen, lekker lasagne met heel veel groente, jammie!

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou, ik heb je tip proberen over te nemen Nightelf. Heb geprobeerd te slapen tot de weeën (of het vruchtwater) me wekten.
    Mislukt. Wel geslapen tot half vijf.
    Ook best fijn moet ik zeggen.
    Zal ik vannacht wel wakker liggen. Eigen schuld, dikke bult.

Oh waterlelie ik kom zo ff taart eten o.k.?

13. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Nightelf: Geen idee wat het inhoudt wat je man doet maar het klinkt indrukwekkend. Een vroege vogel dus!! Ik normaliter helemaal niet maar nu ook tijdens de zwangerschap. Mag ik lekker met jullie mee-eten??? Hmm dat klinkt heerlijk die lasagne! :) Ik ga zelf pizzaatje maken vanavond.

@Lelie: Foeiii!!!! Downloaden :$! Da's de main issue van mijn werk piraterij!!! Maar ik heb makkelijk praten hoor want ik heb een gratis biospas voor 2 personen :D. Ben benieuwd wat je van de film vindt, ik hou nl ook van flauwe humor maar dit ging me echt te ver. Hmmm en lekker aan t bakken. Ik heb dit weekend een enorme cheescake vlgs t recept van Bagels & Beans gemaakt, echt heerlijk!!! Wel oppassen met appeltaart he, je mag geen kaneel gebruiken.

Wat leuk dat jullie de kaartjes al hebben, ik moet daar nog helemaal over nadenken. Hebben jullie nog tips?

@Sooner: Ah meis, toch wat een emoties vandaag en wat balen!! Hij zal zich wel schuldig voelen als ie het afspraakkaartje ziet. Eigenlijk moet ie je nu een drukpuntmassage cadeau doen :). Wel fijn dat je beetje hebt kunnen bijslapen. Is je maagpijn nu wel wat minder?

Mannie staat in de file dus ik moet helaas nog ff wachten met eten :(.

Doeiiii doeiii XXX

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: de lasagne was idd heerlijk! Wij zijn ook gek op italiaans eten, mmmm, zelfgemaakte pizza met zalm en rucola is een van mn favorieten. Ik zou dus ook wel een vorkje bij jou willen meeprikken:)
    Oja, je vroeg wat het werk van mn man inhoudt, hij zorgt bij overheidsgebouwen, ziekenhuizen, sportcomplexen etc oa voor de onderhoudscontracten, maakt ramingskosten voor dat onderhoud en moet zorgen dat daar bedrijven voor ingehuurd worden (zo heb ik het iig begrepen, vond het allemaal een beetje vaag).
    Cheesecake, heerlijk! Ik heb zaterdag een boterkoek gebakken, was ook erg lekker (wat hebben zwangere vrouwen toch met bakken?!?).

Sooner: jammer dat je winterslaap mislukt is:D

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Veel gekletst weer vandaag zeg! Heb overdag op werk wel wat gelezen (vlug vlug vlug) dus ik zal vast wel wat vergeten, alvast sorry!

Nightelf, vroege vogel!! Ga je dan wel op tijd naar bed? Anders houd je het toch nooit vol!! Enne, een boterkoek gebakken dit weekend? Klinkt jammie!!
    Lelie, ook al aan de bak vandaag :) Tja, geen idee wat dat is met zwangeren en bakken... moet wel eerlijk bekennen, ik ben nog steeds geen fan vak koken, dus ook niet van bakken, ben nl velen malen beter in het opeten ervan :D
    Verder lekker gerelaxed vandaag Lelie? En vanavond dus poging 2 voor Bruno. Ben benieuwd of zijn geslachtsdeel ook op jouw netvlies gebrand zal staan, zoals bij Ciara.
    Ciara, t is weer dinsdag dus je mannetje is weer vanavond. Heerlijk!!! Ga lekker genieten van de zelfgemaakte pizza's en je mannetje. Wat fijn dat deze wk je badkamertje gedaan wordt! Is het dit weekend al af?? Dat zou best snel zijn nl :)
    Doe je eigenlijk, na vorige wk, wat rustiger aan op het werk of ben je in hetzelfde tempo weer doorgegaan?
    Sooner, meid, een huilbui mag best hoor!! En balen dat je acu die fout heeft gemaakt zeg, best stom eigenlijk... Neem aan dat hij je dus niet behandeld heeft vandaag en je nu een nieuwe afspraak hebt meegekregen? Gelukkig heb je wel een kleine winterslaap gehouden van een paar uur :D
    Jewel, geen blaasontsteking! Heerlijk!!! Wel dus een lekkere groeispurt :) Nou, meer bevestiging kan je niet krijgen he!
    Enise, gefeliciteerd met het behalen van je examen! Nog eentje te gaan dus. Nou dat zou toch moeten lukken, in theorie dan?

Hier vandaag weer gewerkt en tjonge wat een dag! Ik denk wel 30 telefoontjes gehad, naast mn gewone agenda die doorloopt en doorgaat. Liep dus wel ns wat minuutjes achter (max 10) maar het schoot echt niet op!! Uiteindelijk gewerkt van half 9 tot half 6, met 20min pauze waarin ik heb opgeruimd, gegeten, hond uitgelaten dus tja, of dat nou een pauze is...?? Nu dus een klein lijkje op de bank hier :( Morgen en overmorgen wordt ook druk dus vrijdag stort ik in vrees ik. De nieuwe maand is ook weer begonnen dus de oproepkaartjes (ter herinnering aan halfjaarlijkse controles) zijn ook de deur uit. 131 mailtjes waren dat!!! En dan moeten er ook nog ca 65 de deur uit met de post (voor mensen zonder email). En dan te bedenken dat ik al 2 wkn volsta en dat dat er dus nog bij moet..................... Ik kan bijna niet met verlof joh!! Ga iig alles zo inplannen dat mijn laatste werkdag in principe 16 oktober is (ca 5.5. wk voor uitgerekende datum). Tot dan wil ik blijven werken zoals nu. Eind september ga ik ns met mn ouders overleggen wanneer ik echt ga stoppen en hoe we dat gaan doen. Weet natuurlijk niet hoe ik me eind september voel, als ik ca 32 wkn ben.

Gisteravond weer naar pufles geweest en nu ook echt gepuft! Was wel weer gezellig met die vrouwtjes allemaal :) Onze lerares is ook fysiotherapeute dus ik had al aan haar gevraagd hoe zij tegenover mn pols stond met dat ganglion (wat er nog steeds zit trouwens). Ik zou best een prik erin kunnen krijgen om de onderliggende oorzaak (ontsteking) weg te krijgen, echter na de zwangerschap, en ik denk na de borstvoeding. Gisteren maar even gevraagd of ik eigenlijk wel een hockeywedstrijd kan fluiten. Zondag moet ik nl een wedstrijdje van 20 min fluiten maar de week erna een volledige van 70 min. Ze denkt dat het iets teveel van het goede is en maar moest kijken hoe die 20min zouden gaan. Nou, ik kan toch best een beetje meehuppelen op zo'n veld? 't Is niet dat ik ga sprinten nl!

Meiden, ik ga lekker tv kijken de rest van de avond. Zal wrs wel wat lezen hier maar ik denk niet actief schrijven. Ben daar echt te moe voor!

Liefs Suus

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja, nog 1 ding... We hebben zojuist ons kinderstoeltje besteld (dank voor de onbewuste tip Lelie --> gejat van je babysite): de Bloom Fresco Loft en dan de witte met donker bruine ' bekleding'. Die past het beste bij onze woonkamer nl. Ben er helemaal blij mee :) Als het goed is, komt ie over 2 werkdagen :)

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou Suus, door jouw verhalen heb ik wel veel meer respect gekregen voor tandartsen hoor! Die herinneringsmails/kaartjes bijvoorbeeld, het is maar een klein dingetje en ik heb er nooit zo over nagedacht, maar dat gaat natuurlijk niet automatisch. En dan gaat vervolgens weer iedereen natuurlijk bellen voor die afspraken. :$
    Jullie hebben geen receptionist? :( Vroeg ik me ff af.
    Ik vind het zo knap hoe jij maar doorgaat. Doe je wel voorzichtig? Dat je niet weer van die hartkloppingen krijgt.

Mmm al die Italiaanse gerechten. Ik mag er niets van, dat is best jammer. Ga ik allemaal inhalen in 2010. Dan ben ik in de loop van het jaar volgens mij tonnetje rond.
    Maarreh cheesecake mag ik denk ik wel, misschien ga ik dat maar 'ns maken in de loop van de week. Goeie tip. :D:D

Ciara, mannetje al thuis? Ik ga die van mij zo van de bus afhalen. Ff lopen en beweging doet vast goed. Ben nog zo duf als een konijn.

Enne Waterlelie, let op he, buik afdekken bij Bruno he ;):p

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ooh woehaa, Suus, die stoel. Ik noem dat het ei.
    Die vind ik zo gaaf he! Het past helemaal niet bij ons, anders zat ie al in de bestelling. Ben helemaal jaloers op je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He suus maar dan heb jij dezelfde! Ik heb ook een witte met bruine bekleding:) Ze zijn echt handig!!!
    Aangezien we in ons nieuwe huis veel grijs en witte tinten willen gebruiken ga ik de bruine bekleding veranderen.

Ciara,

nou jou taart klinkt ook heel goed in de oren!!! Cheescake is mijn favoriet alleen heb ik er nooit eentje zelf gemaakt...waar had je het recept vandaan? Staat het ook op internet?
    Veel plezier met je mannetje vanavond!
    Oja, donderdag 10 september open dag. Eindelijk kunnen we gaan koekeloeren in ons nieuwe droompaleis.

Ja vanavond Bruno!!!!! Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar zn geslachtsdeel hahaha

Ik ben wel wat gewend hoor meiden hehehehe:$

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden,

Bleeeh weer een slapeloze nacht, nog een uurtje voordat de wekker van vriendje gaat en nog 3 uur voor de mijne :(....en weer een hele drukke dag voor de boeg. Er is nog zoveel te doen voordat ik vertrek en de tijd vliegt ineens.

@Suus: Jij had ook een drukke dag zeg!!! En nog 2 drukke dagen voor de boeg. Ik zou wel proberen 5,5 week van ter voren te stoppen dan kan je je in alle rust voorbereiden op de zware taak die ons te wachten staat ;). De Fresco Bloom is mooi!!!! Ik vind de wipper van ze ook zo prachtig! Wij hadden van de kids al een trip trap stoel, die vind ik ook wel mooi basic en daar kopen we dan nog een baby inzet bij.

@Lelie: Bruno al gezien? :D Recept van de cheescake staat online op de site van Bagels & Beans....en is vooral als je een keukenmachine hebt heel simpel. Ik ben me trouwens rotgeschrokken op de weegschaal gisteravond, 12 kilo erbij :$. Waar zit jij inmiddels op? Toch ben ik behalve mn buik niet echt heel dik of opgeblazen., raaarrrr! Leuk dat je strx weer in je paleisje mag kijken. Wij hebben het gister weer uitgebreid besproken maar het wordt toch nog ff wachten en dan IJburg, waarschijnlijk project 55b.

@Sooner: Waarom mag je geen Italiaans eten? Dat is toch niet scherp gekruid of zo? Een lichte pasta met lekkere groente is toch ook voor jou heel gezond? Kan jij na je kleine winterslaapje wel lekker slapen deze nacht?

Gisteravond is de wieg gearriveerd, hij ziet er prachtig uit en staat ff tijdelijk opgesteld in de woonkamer. Vandaag of morgen wordt de Bugaboo geleverd :).....zo langzamerhand komen we er wel met de uitzet :).

Nou...ga ff rustig met een boekje op de bank wachten tot de slaap gaat komen...

X Ciara

Deel Deze Pagina