Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Wat is het toch raar om na 3 weken lang uit te slapen weer vroeg op te staan :( Gelukkig lukt het nog prima, had echt verwacht dat ik niet meer zou kunnen werken en vroeg opstaan..

Ik had gister een voedingsbh van de H&M gekocht, alleen een maatje te klein. Nu ga ik 'm vandaag omruilen. Alleen is het met een beugel, nu vraag ik mij toch af of het een goed idee is om er een met beugel te kopen. Hoe denken jullie daar over?

@Suus, wat heb jij het druk op je werk zeg, echt knap van je dat je het volhoudt! Zeker nu tijdens je zwangerschap..

@Ciara, wat fijn dat je wiegje er al is! Wat voor een heb je? En welke kleur bugaboo heb je gekozen. Wij hebben die van ons ook eergister inelkaar gezet. Ziet er echt prachtig en lekker nieuw uit hihi..

Moet vandaag naar de VK, ben echt benieuwd hoe de kleine ligt. 3 weken terug lag ze nog goed, dus met koppie naar beneden..

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Och Ciara, wat was je weer vroeg op :(! En nu al naar je werk natuurlijk. Poeh poeh. Straks lekker verlof voor jou! Wat zul je dan genieten!!
    Ik heb ondanks mijn middagslaap aardig doorgeslapen, ben wel wat aan het woelen geweest.

Hebben jullie ook dat jullie vlekkie (zo heet onze meid in de buik) soms beslist op welke zij je slaapt? Ik lig het liefst op mijn rechterzij, maar dat vond vlekkie vannacht niet goed. Ze zat de hele tijd dan in mijn zij te frummelen. Zouden dat de handjes zijn? :)
    Ze heeft vorige week ook baantjes trekken, schoppen en stompen ontdekt. Errug leuk :$
    Hoe is dat bij jullie? Wat voelen jullie allemaal? En ook 's nachts?

Ik ga straks even op dat recept kijken Ciara. Lijkt me errug lekker. :D:D:D
    Op de een of andere manier word ik van alle eten dat niet Hollands is, ziek. Heel erg raar. Misschien dat het te zwaar is ofzo. Maar ook zelfs van rijstgerechten. Vandaar geen Italiaans.

Enise, ik heb geen idee met die beugel. Ik vind het niet fijn nu tijdens de zwangerschap, maar als ze ze maken dan zal het vast geen kwaad kunnen toch?

Hey Waterlelie, vandaag kijken bij het huis? Wat gaaf!!! Veel plezier.

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

03-09-09: Jewel controle vk
    07-09-09: Suus controle vk
    08-09-09: Lelie controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo
    14-09-09: Sooner controle vk
    15-09-09: Jewel GUO
    16-09-09: Nightelf controle gyn
    17-09-09: Sooner 3D/4D pretecho
    18-09-09: Esser ZH onderzoek zwangerschapsdiabetes
    21-09-09: Esser controle vk
    30-09-09: Suus 32 wkn echo

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wahoee, weet je wat ik me net realiseer?
    Danjo, Waterlelie en Nightelf gaan volgende maand bevallen!!!!
    En jij Enise misschien stiekem ook al.

Breekt dan even een nieuwe fase van ons (Ciara's) topic aan....

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: heb je nog wel een beetje kunnen slapen?

Enise: volgens mij maakt het niet uit dat er beugels in die bh zitten. Ik vind het zelf alleen niet zo prettig meer zitten, het prikt me steeds aan de zijkant....
    Succes vanmiddag bij de vk!

Lelie: veel plezier vanmiddag bij je nieuwe huis!

Sooner: ojee, dat klinkt al dichtbij, volgende maand bevallen:$ Had me dat nog niet eens gerealiseerd....
    Dat heb ik idd ook, dat de kleine ongeveer beslist hoe je moet slapen, verkeerde zij betekend een heleboel porren, duwen en schoppen.. Heb vannacht ook echt bagger geslapen hierdoor. Madam vond de zij waarop ik lag niet prettig, maar ik de andere zij niet, omdat ik zoveel last van mn bekken had gisteren. Was dus ook een heel gedraai en gewoel vannacht:( Tot overmaat van ramp was ik vergeten om de slaapkamerdeur achter me dicht te doen na plaspauze 100 (voor mn gevoel dan), dus de kat besloot dat ie wel fijn bovenop me kon gaan liggen slapen....

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: heb net even dat recept van de cheesecake opgezocht, lijkt erg lekker en ook makkelijk. Ga ik binnenkort wel ff uitproberen.

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha Nightelf, ook dat nog. Die had bedacht dat jij lekker warm en zacht was zeker?! Die van mij heeft tenminste het fatsoen om bij mijn voeten te blijven liggen.

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: onze kat slaapt ook wel vaak bij ons en meestal ligt ie dan wel aan het voeteneinde, maar delaatste tijd nestelt ie zich helemaal tegen mn buik aan of besluit dat ie ook wel gewoon bovenop me kan gaan liggen. En dan ook nog de hele tijd spinnen, zodat je dus echt niet meer kunt slapen. Heb jij dat ook, dat je kat een stuk aanhankleijker is geworden sinds je zwanger bent. Die van ons was al een ongelooflijke knuffel, maar ik heb volgens mij nu ook echt stroop aan mn kont, overal waar ik heen ga, sjouwt ie me achterna en wil het liefst de hele dag op schoot liggen.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ciara, pff jij was idd vroeg vannochtend. Heb je nog wat kunnen slapen op de bank? Die cursus van jou duurt echt lang! Maar zo lang je het nog prettig vind en leuk vind, maakt het natuurlijk niets uit! Leuk dat de wieg binnen is gekomen. En vandaag de Bugaboo, het komt steeds dichterbij allemaal! Nog even en dan ligt er een klein meiske in de wieg :)

Susan, je hebt idd weer een lange dag gemaakt gister. Zou ook niet te lang doorgaan. Het moeilijkste komt nog ;) En je wilt natuurlijk ook niet je hele verlof bijkomen van het werk. Is er geen mogelijkheid om een receptioniste o.i.d. in te huren? Scheelt idd veel werk. (ik ben wel beschikbaarm, maar helaas wat te ver weg ;))

Sooner, hahah het 'ei'.....dat dacht ik ook toen ik hem voor het eerst zag! Ik vind hem wel geinig, maar past idd ook niet bij ons. Wij krijgen de kinderstoel van mijn ouders, dus ben nog even aan het rondkijken welke...
    Hihihi moest ook wel lachen om jouw naam voor de kleine. Leuk bedacht! :D Die van ons is nog niet zo wild, maar ik kan nu niet meer op de buik liggen. En mijn darmen gaan tegenwoordig ook tekeer 's avonds. En misschien heb ik ook al wat schopjes gevoeld, maar omdat het daar zo tekeer gaat, kan dat van alles zijn ;)
    De beste lighouding is toch op je linkerzij? Of is dat ook weer een bakerpraatje....

Lelie, hmmm appeltaart, en warm is ie nog lekkerder!! :) En het huis ruikt dan ook zo lekker hè. Is een cheescake nou een kwarktaart of is het toch anders. Moet het recept ook maar eens opzoeken....
    Oh ja, hoe was Bruno?? :D

Nightelf, klinkt wel als een leuke baan van je man. Veel variatie.
    Ik had nog een vraagje aan je. Ik zag de foto's van jullie babykamer, en ik zag dat jullie zo'n leuk aankleedkussen hadden! De hoes dan hè ;) Mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Zat nog wat te twijfelen over welke kleuren we doen in de babykamer en toen zag ik jouw aankleedkussen en vind die wel vrij neutraal.

Enise, geen idee of beugels nou wel of niet prettig is. Ik denk zelf zonder beugels, maar dat verschilt ook per persoon denk ik.

Hier is alles goed. Gelukkig geen last meer bij het plassen. Wel nog steeds een druk op de blaas. Het zal idd wel een groeispurt zijn. Het gaat 's avonds iig te keer in mijn buik! Vooral mijn darmen voel ik en misschien ook wel wat schopjes, maar ik voel dan zoveel dus kan van alles zijn.
    Vanavond weer even lekker zwemmen!

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: die hoes hebben we bij de prenatal gekocht, daar hebben ze hele leuke en ze zijn ook niet duur (ik geloof dat deze 8 euro was). We hebben daar ook nog een witte gekocht met allemaal kleine nijntjes erop in het groen, blauw en oranje, die is ook erg leuk en past bijna overal bij.

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Bedankt, zal daar eens kijken! Soms is het toch wel makkelijk als je al weet wat het wordt (vooral met de babykamer) Maar ik krijg al steeds meer een idee van hoe het gaat worden. :)

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag,

Al weer druk an die arbeit helaas en aan mn 3e kopje koffie, ff zondigen vandaag maar anders wreekt de 4-urige nachtrust zich.

Hahaha, iedereen aan de Cheescake zo te lezen.

@Nightelf: Mijn katertje heeft vanochtend ook gezellig op mn buik gelegen, ik vind het wel lief ook al licht het niet zo lekker, kan mijn moedergevoelens er al een beetje op bot vieren. :) Hopelijk kan je vanmiddag nog even een lekker dutje doen.

@Sooner: Idd, die bevalllingsdatum komst steeds dichterbij :$. Ik ben zelf met 28 weken geboren....en dat ben ik nu al voorbij....raar idee he!
    Ze zeggen toch overigens vaak dat IVF beebjes vroeger geboren worden?

@Enise: Ik vind beugelbh's ook niet meer lekker zitten maar heb inmiddels ook cup F, als het prima zit kan het geen kwaad. Wij hebben de Leander hangwieg gekocht met standaard, die zijn erg gewild en kan je daarna via Marktplaats weer prima kwijt. Bugaboo heel basic, grijs onderstel met zwarte kap. Een beetje donker maar ze wordt geboren in de winter dus vond het wel passen.

@Jewel: Vogens mij is dat je beebje hoor wat je 's avonds voelt. Ons meisje is ook een kleine druktemaker die vooral 's nachts graag voetbalt. Je moet ff je buik opmeten en over een week weer, da's altijd leuk om zo'n groeispurt bij te houden.

Vanavond worden de tegels voor de badkamer geleverd, kan nu helaas niet meer douchen thuis dus moet naar de buren. Het wordt niet lekker badderen voor mij.....hou ik nl helemaal niet van.... maar we krijgen een ruime inloopdouche. Dames...nog....5.5 week en dan heb ik verlof, ik zet kruisjes op de muur YAHOOO!!!!

XX Ciara

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Jewel, wat spannend dat je steeds meer gaat voelen. En dan opeens weet je het zeker 'dit is een schop van de beeb'. Was bij mij in de 18e week.
    Wij krijgen een kinderstoel van mijn schoonmoeder. Heel lief.
    Maar we weten ook nog niet welke. Lastig best wel he?
    Zitten nu aan de trip trap te denken, maar die heeft geen tafeltje, lijkt me wat onhandig?

Ik heb ook gehoord dat de linkerzij het beste is. Voor de maagproblemen weer de rechterzij. Dus ik wissel wat af :)
    Gelukkig dat het wat beter gaat met je blaas (tenminste als het je blaas uiteindelijk wel was...)

Enne Nightelf, nou hier precies hetzelfde. Vooral ons kleintje (de poes die in juni doodgereden is) wist het eerder dan ik. Die was helemaal niet zo op mij gericht, maar ineens was ik helemaal favoriet.
    En deze poes is nu ook (tot verdriet van mijn vriendje) helemaal op mij gericht. Altijd loeren of mijn schoot vrij is.
    Maar andersom heb ik ook het idee dat vlekkie altijd precies weet wanneer de poes op mijn schoot ligt.
    Het gespartel begint dan direct. Best weird eigenlijk...

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Sooner: De Trip Trap van Stokke is geweldig en je doet er echt jaren mee! Bovendien vind ik ze zelf ook echt lekker zitten. Wij hebben er al twee ivm de stiefkids maar die hebben er tot 8 jaar gebruik van gemaakt. Bovendien zijn ze heel basic en passen ze in ieder interieur.

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh super Ciara, dan moet ik die hebben.
    Ik vind ze namelijk ook heel mooi. Best strak en toch van hout. En allerlei kleurtjes.
    Mis je het tafelblad niet?
    Die inzetjes van stof zijn ook leuk he?!

Jee wat was jij al snel geboren. Dat is raar voor jou, want misschien ben jij dan ook wel eerder aan de beurt. Misschien ook wel volgende maand... En IUI kindjes?

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ciara, goeie tip van dat meten. Ga het meteen doen! :) En ik denk ook een beetje dat het de beeb is die ik voel. Ik voel echt een soort van plopjes dan, veel lager dan waar ik mijn darmen voel.
    De badkamer dus bijna klaar! Een grote inloopdouche is ook fijn hoor! Wij hebben wel een bad, maar lig er nooit in. Vind het altijd zo'n gedoe ;)

Sooner, de Trip Trap vind ik ook mooi! Maar een tafeltje lijkt mij juist onmisbaar.
    Ik zag deze net op babypark staan.....
    Is net een robot...hihi

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja, dat is de beeb! Echt wel. Je weet het eigenlijk wel, maar dan wil je het nog niet echt geloven. Maar dat is echt de beeb hoor!

Haha, inderdaad lijkt op een robot. Als je ook in die winkels komt, dan is er ook zoveel keuze!!!

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja precies! Maar ik heb ook wel een mooie bij babydump gezien en die was maar €60 en die vind ik ook mooi. Maar we hebben nog wel even tijd. Ze mogen er toch pas inzitten als ze ongeveer 6 maanden zijn. Dus dat duurt nog wel even ;)

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: heerlijk, nog maar 5,5 week werken. Je gaat toch geen kruisjes zetten op de muren in de nieuwe badkamer?:p
    De Tripp Trapp stoel lijkt ons ook wel erg handig, vind het alleen lastig dat er zoveel leuke kleurtjes zijn, wordt moeilijk kiezen...
    Bijslapen vanmiddag wordt niet wat, ga ff naar mn vriendin en haar kleine toe, lekker bijkletsen!

Jewel: de babykamer en de spulletjes hadden wij al uitgezocht voor we wisten dat we een meisje zouden krijgen. Vond het toen ook erg lastig om kleuuren en accessoires te kiezen.
    Volgens mij voel je echt de beeb hoor, kan niet missen.

Sooner: bij mij begint de kleine ook direct te schoppen en druk te doen als de kat op mn buik ligt. Mn man zegt dat ze nu al met elkaar aan het spelen zijn:D

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    En weet je bij de Ikea hebben ze er eentje van geloof ik 15 euro (Antilop). Mijn broer/schoonzus hebben deze en de Trip Trap staat nog steeds in de doos ingepakt. Kun je nagaan.

Deel Deze Pagina